מקאן אלטרנטיבה, משרד הפרסום למגזר הרוסי, מעלה השבוע קמפיין פרסום להונדה תחת הסיסמה: "צריך לקנות הונדה מהר!!!". עלות הקמפיין 100,000 דולר והוא כולל טלוויזיה (סרט מקורי שהופק) ועיתונות מקומית.
סרטון הקמפיין מתמקד בכל הדגמים של הונדה. בסרט רואים מכוניות שעוברות את המסך במהירות הולכת וגוברת ובפינה העליונה מונה מחיר הולך ויורד במהירות. במקביל הקריין אומר: "צריך לקנות את הונדה מהר, יותר מהר, עוד יותר מהר.... כל עוד המחירים נמוכים, יותר נמוכים עוד יותר נמוכים...."
לדברי מיכאל ספרן, מנכ"ל מקאן אלטרנטיבה, חלק ניכר מרוכשי הונדה הינם עולים חדשים, הרוכשים בעיקר את הדגם החדש הונדה ג'אז, בשל איכות הרכב ובשל המחיר האטרקטיבי שלו - 86,900 שקלים. ספרן הוסיף כי בהונדה זיהו שהמיגזר הרוסי הינו קהל מטרה איכותי, אשר נותן העדפה ברורה למוצרים בעלי איכות גבוהה ובמיוחד במוצרים ברמת מעורבות גבוהה כמו מכוניות, ומוכנים להשקיע מזמנם על מנת לבחור את הטוב ביותר.
במסגרת קידום המכירות של הונדה מופעל קו 800 - 1 מיוחד לדוברי רוסית בו ניתן לקבל מידע על הדגמים השונים של הונדה ולקבל פרטים על כל סניפי החברה והמשווקים המורשים.
קרדיטים: תקציבאית: מילנה סברדליק, סופרוויזר: מיכאל ספרן, מנהל קריאטיב: מיכאל שייטלמן, ארט: ויטאלי צ'ירקוב.