דומינו'ס פיצה מעלה קמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן. הקמפיין, בהשקעה של 70 אלף דולר, יכלול מודעות פרסום בעיתונות ושלטים בתחנות אוטובוס.
במרכז הקמפיין סיטואציות אופייניות ליציאות בתל-אביב, דוגמת מחסור בחניה ותור ארוך בדרך לשולחן הנכסף, אשר נחסכים מהמזמינים ב"דומינו'ס פיצה". הקמפיין יעלה ב-31 באוקטובר למשך חודש באזור תל-אביב וגוש דן.
אסף גרינברג, מנכ"ל דומינוס פיצה": "מטרת הקמפיין היא לחזק את הפעילות השיווקית בגוש-דן, שהינו האזור הדומיננטי בהזמנות הפיצה בארץ. בדומה לכל הקמפיינים של דומינו'ס פיצה, גם בקמפיין הממוקד הזה יש קריצה הומוריסטית הרלוונטית לתרבות התל-אביבית, שאני בטוח שתעלה חיוך ותשמח את הגוש-דנים. בדיוק כמו הפיצה שלנו".
קרדיטים לקמפיין - משרד פרסום: זרמון גולדמן
מנהל קריאייטיב: תומר אברמוביץ
ארט דירקטור: קארין לוי
קופירייטר: נדב רביב
סופרווייזר: קרן קורץ
תקציבאית: מיכל זקס
מנהל אסטרטגיה: ליאור ארן
משרד יחסי ציבור: זאביק דרור