מחר (1.11), עולה High Q בקמפיין פרסומי חדש. היקף הקמפיין מוערך בכשני מיליון שקל.
הקמפיין יעלה בעיתונות, רדיו, שילוט חוצות, אוטובוסים, פעילויות קד"מ ויח"צ.
סיסמת הקמפיין, "ציוני הפסיכומטרי הגבוהים בארץ. עובדה", מתבססת על סקר של חברת גיאוקרטוגרפיה (אפריל 2005) אשר בדק ומצא כי ממוצע ציוני הפסיכומטרי של בוגרי High Q הוא הגבוה ביותר בארץ (646 נקודות).
הקמפיין הופק על-ידי מחלקת הקריאייטיב הוקמה לאחרונה בחברה, ומנוהלת ישירות על-ידי מנכ"ל החברה, עו"ד ערן שטיין.
במסגרת פעילות השיווק, חברת High Q עולה השבוע לאוויר בתכנית הבוקר של טל ואביעד ובתוכנית הערב של שי ודרור ברדיו תל אביב FM102.
הקמפיין, שיימשך כשבוע, בהשקעה מדווחת של כמאתיים אלף ₪, יכלול פעילות רדיופונית, במסגרתה תערך תחרות בשם "מי גאון של High Q ?" אשר בה ישאלו המאזינים שאלות פסיכומטריות הומוריסטיות ואקטואליות.
כל מאזין שינצח בתחרות היומית יזכה בקורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית או בקורס הכנה לבחינות הבגרות. המאזין "הגאון" שיצבור את מירב הנקודות, יזכה בטיסה זוגית + שהות של שבוע ימים ל-Siem Reap בקמבודיה (השוכנת בסמוך לאתר התיירות הנודע Wat Angkor), שם הקימה High Q סניף פילנתרופי, בו לומדים צעירים מקומיים שפות זרות, מתוך מטרה לסייע לצעירים לצאת ממעגל העוני ולהיכנס לשוק העבודה המקומי.
מצ"ב תמונת הקמפיין - מותרת לשימוש חופשי, ללא תמורה.
אודות High Q
High Q נוסדה בשנת 1984 כגוף שייעודו הכנה לבחינות תוך שימוש בטכניקות הוראה מתקדמות ופיתוח טכנולוגיות אשר מהווים את חוד החנית העולמי בתחום הפדגוגיה.
כיום, High Q היא חברה בינלאומית, עם מעל 250,000 בוגרים ועשרות סניפים ברחבי ישראל, סינגפור, קמבודיה ותורכיה.
High Q מקיימת הכנות למגוון בחינות, ביניהן: הבחינה הפסיכומטרית של המרכז הארצי לבחינות והערכה, מבחני הבגרות של משרד החינוך הישראלי, GMAT, TOEFL, IELTS, SAT, GRE.
במסגרת פעילותה הפילנתרופית בחו"ל, מפעילה חברת High Q סניף בעירSiem Reap בקמבודיה (השוכנת בסמוך לאתר התיירות הנודע Wat Angkor). מדי חודש, מאות בני נוער קמבודיים, חסרי השכלה, לומדים את השפה האנגלית, האיטלקית, הספרדית, ועוד שפות הנחוצות להם כדי להשתלב בענף התיירות המקומי ולצאת ממעגל העוני בו הם נמצאים.
עוד על החברה ופעילויותיה ניתן לקרוא באתר החברה:
www.high-q.co.il