רשת משקפי השמש "אירוקה" מתרחבת ופותחת 2 סניפים חדשים בקניון בת-ים ומרכז "ביג" בבאר-שבע בהשקעה של כמיליון שקלים. הסניפים החדשים מעוצבים בקונספט הייחודי של הרשת המציע חוויית קניה אופנתית באמצעות חלוקה למותגים בשלוש מחלקות ייעודיות: מחלקת משקפי שמש ומחלקת משקפי ראייה הכוללות את המותגים המובילים בעולם ביניהם: גוצ'י, ארמאני, איב סאן לורן, דיזל ועוד. ומחלקת אביזרי אופנה המציעה שלל תיקים, שעונים ואביזרים משלימים.
מחלקת האופטיקה תפעל בפורמט הייחודי לרשת אשר במסגרתו בכל רכישת משקפי ראייה, מקבלים במתנה את העדשות האופטיות, כולל בדיקת אופטומטריסט מוסמך. העדשות האופטיות אותן מציעה "אירוקה" הנן עדשות חד מוקדיות איכותיות ודקות בעלות ציפוי נגד שריטות.
מייקל וולף, מנכ"ל רשת "אירוקה" ובעליה, אומר: "כרשת המובילה את שוק משקפי השמש בישראל, אנו מחויבים להעניק לצרכן הישראלי את הטוב ביותר. גם החנויות החדשות יעניקו לקהל לקוחותינו באזור בת ים ובאר שבע את השירות הטוב ביותר, את מגוון המותגים הרחב ביותר הכולל בחובו את מיטב הטרנדים האופנתיים בעולם בתחום משקפי השמש והראייה".
רשת "אירוקה" הנה בבעלותם הפרטית של מייקל וולף, והיא מונה כעת 44 סניפים. "אירוקה" משווקת באופן בלעדי בארץ את משקפי הראייה ומשקפי השמש של מותגי האופנה המובילים בעולם ג'ורג'יו ארמני ואמפוריו ארמני, גוצ'י, איב סאן לורן, פולו ראלף לורן, דיזל, אירוקה, אוקסידו, ברברי, קררה.
אירוקה היא רשת משקפי השמש הגדולה והרווחית בישראל, אשר מחזיקה בשליש מנתח שוק משקפי השמש בישראל עם מחזור מכירות של 100 מיליון שקל בשנה.
את הקמפיינים של החברה מובילים שני פרזנטורים מהמוכרים ביותר בישראל - סנדי בר ודודי בלסר.