orange עולה לאוויר בקמפיין חדש, מבית היוצר של שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, לשיחות וידאו מטלפון לטלפון בדור השלישי, תחת המסר של "לראות זה להרגיש".
הקמפיין, בהשקעה של כמיליון דולר, כולל סרט שישודר בערוצים המסחריים, עיתונות ארצית ופעילות בנקודות המכירה.
הקמפיין שם דגש על היתרון המרכזי של orange בזירת הדור השלישי כרשת היחידה המאפשרת שיחות וידאו מטלפון לטלפון בכל רחבי הארץ ובמספר רב של מדינות בחו"ל. כבר היום נהנים למעלה מ-73,000 מנויי הדור השלישי של orange מהיכולת לקיים שיחת וידיאו גם ב-21 מדינות בעולם.
מנהל קריאייטיב ראשי - גדעון עמיחי, מנהל קריאייטיב - צור גולן, ארט - גלית עטיה, קופי - יניב אביטל, סופרוויזר - שירלי אושיה, תקציבאית - אלין בלו, מנהלת מח' פלנינג: טלי קשטן, פלנרית: הילה טמיר, הפקה: פראדיסו, במאי: גיל לבנברג, צלם: מנו קדוש, עורך: דדן עוזיאל, ייעוץ מוסיקלי: קובי בן-עטר, מוזיקה: ג'ינגל קואלישן, מפיקת משרד: שירה רובס
מדיה: יונייטד