חברת "און-ליין", יבואנית מוצרי "בייביליס פריז" ומעצב השיער שוקי זיקרי, יוצאים בקמפיין חדש אשר ילווה בפעילות קד"מ עם רשת המספרות המובילה בבעלות שוקי זיקרי למחליק השיער הקרמי.
הקמפיין יעלה ביום ראשון ה-20 לנובמבר, בערוצי הטלוויזיה המסחריים ויכלול גם מודעות בעיתונות ופעילות בנקודות המכירה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל. את הקמפיין תוביל הדוגמנית המתולתלת עמית עציוני ששיערה הוחלק באמצעות המכשיר לטובת הקמפיין. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: "THE POWER OF CHANGE".
בנוסף לקמפיין הפרסום תיערך פעילות קד"מ במסגרתו רוכשות מחליק השיער הקרמי ייהנו מהטבה מיוחדת - כל מי שתרכוש את מחליק השיער של "שוקי זיקרי ובייביליס", תקבל הדרכה אישית ועיצוב שיער באחת ממספרות רשת "שוקי זיקרי" ברחבי הארץ.
קרדיטים: משרד פרסום - יהושע TBWA
סמנכ"ל קריאטיב: רובי ניסן
ר' צוות קריאטיב: דני יעקובוביץ
סמנכ"ל אסטרטגיה: ניסים מויאל
ארט דירקטור: גבי זלצמן
קופירייטר: איילון גורן
פלנרית: הילה עוזר סופרוויזרית: שרון עמיר
תקציבאית: קרן גוטליב
מפיקת משרד: סיגל שם-טוב
משרד יחסי ציבור: זאביק דרור