ה"דיזיין סנטר" משקיע רבע מיליון דולר בקמפיין פרסום, באמצעות חברת הפרסום ברוקנר-נטע, לקראת ה-sale השנתי, המציע מגוון רחב של מבצעים בכל החנויות ועל מירב הפריטים במתחם. שבוע המבצעים יתקיים בין התאריכים 5.12-28.11, ובמסגרתו יוצעו פריטים מקולקציות 2005 מכל 58 חנויות המתחם, בחצי מחיר. בנוסף, מאות פריטים חדשים יימכרו בהנחות של עד 50%.
הקמפיין, שימשך שבוע ימים, כולל סרטון טלוויזיה שישודר בערוץ 2 ובערוץ 10, וכן מודעות בעיתונות הארצית, ויבשר לקהל הלקוחות על המבצע המדהים, שהפך כבר למסורת ומתקיים זו השנה השלישית ברציפות.
ליליאנה מור, מנכ"ל ה"דיזיין סנטר": "החלטנו להשקיע משאבים רבים בקמפיין הפרסומי, כיוון שאנו רואים בשבוע המבצעים הזדמנות חד פעמית עבור הלקוח לרכוש פריטים שבדרך כלל חורגים מההשקעה הממוצעת, ולחפש מציאות גם במרכז עיצוב ברמה בינלאומית.
כחלק מאסטרטגית השיווק של ה"דיזיין סנטר" אנו מקפידים לרענן את התצוגות, ובכך מאפשרים רכישה של פריטים בהנחות דרמטיות, שהופכים כל ביקור במתחם לחגיגה של צבעים ועיצוב.
אני מזמינה את כל שוחרי העיצוב ולקוחות ה'דיזיין סנטר' לבוא, לראות, להתרשם ולנצל את שבוע המבצעים כדי לרוקן את אולמי התצוגה".
"דיזיין סנטר", הלח"י 2, בני-ברק/רמת-גן (מול קניון אילון)