בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
המפגש השנתי של בולאי ישראל יתקיים ב-27 בדצמבר
|
- הודעה מטעם התאחדות בולאי ישראל
המפגש השנתי של בולאי ישראל יתקיים במסגרת יום הבולאות, ב-27 בדצמבר וייחשפו בו הנפקות בולי שנת 2006, יישמעו הרצאות מקצועיות וייערך טקס יום הופעה לגליונית תערוכת הבולים הבינלאומית ירושלים 2006 שתתקיים במאי 2006 בירושלים. הכנס הייחודי שמארגנת התאחדות בולאי ישראל יתקיים במלון רנסנס (רמדה) ברחוב הירקון 121 בתל אביב, בין השעות 10 בבוקר ועד ארבע וחצי אחר הצהריים. בין ההרצאות: יהודה לבנוני וד"ר אדי לייבו ירצו על 100 שנה לרכבת החיג'אזית ולתחילת הדואר הנע עליה, עו"ד אלי וובר, נשיא התאחדות בולאי ישראל ייתן עצות כיצד יתגונן האספן בפני זיופים ושנויי איכות בולים, מוטי קרמנר ירצה על מצרים החדשה בראי בוליה ויוצגו חוגי הנוער הבולאי ברחבי הארץ. לרגל האירוע, יונפק דף מזכרת מיוחד וייבחרו הבול והחותמת המוצלחים ביותר לשנת 2005. סניף דואר מיוחד של השרות הבולאי יופעל במקום וישתמש בחותמת מיוחדת. חובבי הבולים יוכלו להשתתף באירועי יום הבולאות תמורת דמי השתתפות של 100 ש"ח הכוללים ארוחת צהרים ודף מזכרת. יש להירשם מראש עד 22 בדצמבר במשרדי התאחדות בולאי ישראל בטלפון 03-6295547.
|
תאריך:
|
28/11/2005
|
|
|
עודכן:
|
28/11/2005
|
|
נוי תקשורת
|
|
הד אנד שולדרס, מותג השמפו הנמכר ביותר בישראל, מבית פרוקטר אנד גמבל, משיק שמפו חדש נגד קשקשים המכיל תמציות תה ירוק, ועולה בקמפיין ב-1 בדצמבר באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסיסמא: "שחררי את הברק הטבעי שלך". החברה משקיעה בהשקה כ-2 מיליון שקל הכוללים קמפיין טלוויזיוני, מבצעי מכירות ופעילות קד"מ.
|
|
|
פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה לחדש, להפתיע ולרגש את קהל הצרכנים עם טעם חדש בקטגוריית המיצים הסחוטים - פריגת סחוט - לימונדה ורודה. המיץ החדש ישווק במהדורה מוגבלת למשך שלושה חודשים בלבד. ממותג ע"י איקון (סמל) מבדל בשם "טעם העונה".
|
|
|
חברת טיפקום, המתמחה במתן שירותי תוכן בסלולר, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת הלווין yes, במסגרתו תאפשר הורדת תכנים סלולריים בערוץ המוזיקה האינטראקטיבי music select (אפיק 70). במסגרת הפעילות המשותפת, תוצע לראשונה, בפלטפורמה טלוויזיונית, הורדת טפטים למכשיר הסלולר.
|
|
|
חברת אסם משקיעה 20 מיליון שקלים בפעילות החטיבה הקולינארית במהלך חודשי החורף. ההשקעה תופנה להשקת 12 מוצרים חדשים, ולמערך שיווק בהיקף רחב, שבמרכזו מגוון כלים של תוכן שיווקי: הפעלת אתר מתכונים באינטרנט, הפצת חוברת מתכונים, והפקת DVD לילדים תחת הכותרת "בישול זה Cool!".
|
|
|
חברת הקוסמטיקה המובילה "קרליין", ממשיכה להפתיע ולחדש, ויוצאת לראשונה בישראל עם סדרת ליפגלוסים חדשנית ועדכנית, בטעמי שוקולדה וקפה, המעניקה לשפתיים מראה סקסי, זוהר, ברק מושלם וגימור מושלם, בטעמים מרגשים שאי אפשר להישאר אליהם אדישים.
|
|
|
|