|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

רקיט בנקיזר צומחת

- הודעה מטעם רקיט בנקיזר
20/12/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שלמור תקשורת  |    |  שלמור תקשורת

חברת רקיט בנקיזר מסיימת את שנת 2005 עם נתח שוק של 25.4% משוק חומרי הניקוי לבית. החברה צמחה בשנה החולפת ב-2.6%, בעוד ששוק חומרי הניקוי כולו ירד השנה ב-3.1%.

רקיט בנקיזר אשר פועלת בישראל (במתכונתה הנוכחית) מזה 6 שנים, משווקת את המותגים פיניש, סיליט, אירוויק, ויט, קליה, קולון וקלגון ומוצריה משווקים בכ-2500 נקודות מכירה בישראל.

בשנת 2005 הצליחה רקיט בנקיזר לבסס ולהעמיק את מובילותה, כשהיא מחזיקה את המקום הראשון בנתחי השוק כמעט בכל אחת מהקטגורית שבהן היא פעילה.

ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר מציין: "גם השנה אסטרטגית המיקוד בשווקים בהם אנו מובילים הצליחה להוביל צמיחה מול מגמות השוק. הוכחה נוספת , שכאשר מעניקים לצרכנים ערך מוסף אמיתי, ניתן לגדול בנתחי שוק ולהצמיח קטגוריות גם בתנאי שוק של מלחמות מחירים ותחרות אגרסיבית.

בשנה הקרובה נמשיך באותה האסטרטגיה עם חדשנות גדולה יותר בכל התחומים ובתחומים חדשים".

הישגים של שנת 2005:

סיליט בנג

סיליט בנג אשר הושק בחודש יוני 2004 הצליח תוך שנה בלבד לאחר השקתו, להשיג מובילות בקטגורית הנוזלים הרב-שימושיים עם נתח שוק של 26% (נילסן 09.05) כשהוא עוקף מתחרים וותיקים שהיו על המדף.

יותר מכך - השקתו של סיליט באנג תרמה לצמיחה של כלל קטגורית הניקוי הרב שימושי ב-30%, כשהיקפה הכספי עומד על 50 מיליון שקל לשנה (0.04-10.05 ), לעומת 38 מיליון בתקופה מקבילה אשתקד (10.03-10.04)

פיניש

מותג פיניש המשיך בשנת 2005 לשמור על המובילות בשוק המוצרים למדיח, כשהוא מגדיל את נתח השוק שלו מ-67% בשנת 2004 ל - 69% בשנת 2005.

גם בקטגוריה זו תרמה השקה חדשנית של "רקיט בנקיזר" לצמיחה של כלל הקטגוריה - השקת "פיניש 4 ב-1" בתחילת 2005 תרמה לצמיחה של השוק מ-17.6 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2005 ל - 19.9 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2005.

אירוויק

מותג מבשמי האוויר "אירוויק" אשר תופס 35.6% משוק מבשמי האוויר השיק בשנת 2005 את FRESH MATIK, שהציג חדשנות בתחום - לראשונה, ספריי אוטומטי לבישום האוויר, המאפשר לווסת את כמות הניחוח.

הספריי הצליח לתפוס 10% מהשוק תוך 9 חודשים.


2006 - צמיחה כפולה מקצב השוק

במהלך 2006 צפויה רקיט בנקיזר לבצע מספר השקות חדשות, 5 מהן במהלך הרבעון הראשון בהשקעה של 2.4 מיליון יורו.

תקציב הפרסום של החברה בשנת 2006 יגדל בכ-10%

לראשונה בתחום אבקות הכביסה בישראל:
2 IN 1

מותג קולון מסיים את 2005 עם נתח שוק של 14%, גידול של 3 נקודות משנת 2003.

בחודש ינואר הקרוב - ישיק המותג חידוש עולמי של רקיט בנקיזר - מוצר המשלב נוזל כביסה ומרכך כביסה במוצר אחד. ישראל הינה המדינה הראשונה שבה יושק המוצר.

לדברי תור: בישראל נמצא שוק מרככי הכביסה ללא צמיחה, חדשנות ומעורבות צרכנית, בעוד שמאידך - קיים גידול בשוק נוזלי הכביסה.

אנו מאמינים כי המוצר החדש אשר משלב את היתרונות של שני העולמות, תחת המותג המוכר "קליה", יאפשר למנף את הקטגוריה ולהביא אותה לצמיחה מחודשת, כפי שנעשה בקטגוריות אחרות בהן אנו פועלים.

רקיט בנקיזר צופה לתפוס 7% משוק מרככי הכביסה בתוך כשנה.

הסדרה מכילה 2 ניחוחות - טיפות טל ופרחי שדה, ותמכר במחיר אטרקטיבי של 34.99 שקל לאריזת 3 ליטר.

קליה - השקת אוקסי אקשן ספריי.

רקיט בנקיזר מובילה כיום את סגמנט ה - IN WASH (מוצרים לשימוש במהלך הכביסה) עם נתח שוק של 69% (YTD).

בשנת 2005 הושק "קליה הכח הכפול" אשר הציג חדשנות בכך ששילב לראשונה במוצר אחד שני חומרים פעילים אשר אפשרו לראות את תחילת פעולת הסרת הכתם עם התזת החומר על הבגד.

השקת "הכח הכפול" אפשרה לרקיט בנקיזר להגדיל את חלקה בסגמנט ה-PRE TRETMENT (לפני הכביסה) ב-15 נקודות, כשהיא תופסת 23% מקטגוריה זו (YTD).

בנוסף, תרמה השקת הכח הכפול לגידול בסגמנט כולו בכ-16.5%.

בשנת 2006 צפויה רקיט בנקיזר להמשיך ולבסס את מעמדה בקטגורית ה"לפני כביסה" באמצעות השקת: אוקסי אקשן ספריי.

המוצר בא לתת פיתרון בעל טכנולוגיה ייחודית בתחום מוצרי הספריי לשימוש לפני הכביסה.

הוא מכיל חמצן פעיל המסייע בהסרת כתמים קשים ויבשים במיוחד, ומתחיל בפעולת פירוק מיידית וגלויה של הכתם.

המוצר ימכר 19.99 שקל ל-500 מ"ל.

על רקיט בנקיזר בעולם

רקיט בנקיזר משווקת את מוצריה ב-180 מדינות ופועלת עצמאית ב-60 מדינות. לחברה מחזור המכירות של כ-4 מיליארד ליש"ט.
החברה מקפידה לשמור על רמה גבוהה של חדשנות 40% מהמחזור מגיע ממוצרים שהושקו ב-3 השנים האחרונות.

תאריך:  20/12/2005   |   עודכן:  20/12/2005
שלמור תקשורת
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בנק דיסקונט מציע פיקדון מובנה חדש בדולר ארה"ב לתקופה של 6 חודשים, המבטיח קרן דולרית בתוספת ריבית גבוהה ששיעורה מותנה בטווח שינויים בשער החליפין (ספוט) דולר/אירו.
חברת סקאל דיוטי פרי פותחת בימים אלה בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי בנתב"ג, מחלקה חדשה תחת השם: SPY SHOP. המחלקה החדשה תתמחה בשיווק מצלמות זעירות ומוסוות, ערכות האזנה ועוד.
20/12/2005  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון בראשותו של דוד ביטון תרם השבוע מכשיר לניתוחי קטרקט לתינוקות למחלקת העיניים בביה"ח רמב"ם.
20/12/2005  |  גדי נס  |   הודעות כלליות
"רגעים", האלבום החדש של אריק איינשטיין ייצא ביום הולדתו של הזמר, בשלושה בינואר. לאריק יימלאו אז 66 שנים. את האלבום החדש הפיק פיטר רוט הצעיר, שהלחין את רוב שירי האלבום. פיטר הוא נכדו של לסלו רוט, מנצח ומעבד ידוע שעבד עם טובי המוסיקאים בישראל בשנות החמישים והשישים וגם עם אריק איינשטיין.
חברת ביטוח ישיר הפיקה סרט קריאטיבי שיופץ בשיטה "ויראלית" באינטרנט: הסרטון נשלח לתפוצה ראשונית של גולשים ולאחר מכן הוא מופץ מגולש לגולש ומתפשט באופן "ויראלי".
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il