חברת נביעות השלימה בימים אלו מהלך אסטרטגי כולל שמטרתו למצב מחדש את המים המינרליים הטבעיים של נביעות בקרב הצרכנים. המהלך כולל מיתוג מחדש, החלפת לוגו ועיצוב מחדש של הבקבוקים, במטרה למצב את נביעות כמותג חדשני ורלוונטי לקהל רחב אשר שואף לקיים סגנון חיים בריא.
המהלך כולו בוצע על-ידי חברת נביעות שהשקיעה במיתוג החדש יותר מ-10 מיליון ש"ח. במהלך שותפו משרד העיצוב "גרפיק דיזיין" ומשרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי"
את הקמפיין מובילה סיסמה חדשה:
נביעות לגוף ולנשמה.
לדברי הראל חייקין, מנהל השיווק של נביעות: "האסטרטגיה החדשה נשענת על מגמות מתחזקות של סגנון חיים בריא ועל תובנות צרכן מרכזיות הקשורות לשתייה של מים מינרליים. במחקרים שנערכו בקרב צרכנים צוינה ההרגשה הטובה כסיבה מרכזית להעדפה של שתיית מים מינרליים".
המיתוג החדש של נביעות יוצר את המשוואה:
נביעות = הרגשה טובה פיזית ונפשית
הראל חייקין, מנהל השיווק של נביעות מסביר את התפיסה שמאחורי המיתוג החדש: "בחיי היום יום הלחוצים, שתיית מים מינרליים של נביעות היא דרך קלה ופשוטה לעשות משהו טוב בשביל עצמנו , כחלק מאורח החיים הבריא אליו אנו שואפים".
· טוב לגוף: אני שותה מים מינרליים איכותיים בעלי הרכב איכותי ומאוזן, עשיר בסידן ודל בנתרן.
· טוב לנשמה: אני מרגיש טוב שאני שותה מים מינרליים.
· נעים ומרענן.
· גורם להרגשה טובה.
הסיסמה החדשה נביעות לגוף ולנשמה מרכזת את כל התובנות שנלמדו ונחקרו בתחום המים המינרליים, ומשקפת את אותה ההרגשה הטובה(פיסית ונפשית) אותה העלו הצרכנים במחקרים.
על הלוגו:
הלוגו פותח על בסיס האסטרטגיה ומהות המותג החדשים המשלבים בין גוף ונשמה. עולם המים של נביעות הוא עולם המשלב בין שקט עגול ונקי, ובין הזרימה הדינמית והאנרגיה שבתנועת המים. צורתו העגולה מקרינה אוניברסליות, צבעו הכחול ישראליות והכיתוב האדום עוצמה.
את ההשראה לעיצוב החדש שאבנו מסביבת המעיין עצמו, מהטבע שעוטף אותו ומהמים הצלולים והזכים שכל לגימה מהם עושה טוב לגוף ולנשמה .
על הבקבוק:
הבקבוק החדש של נביעות עוצב לאחר שורה של מחקרים צרכניים ומתבסס על רצונותיהם: הבקבוק החדש כולל מגרעת חלקה, נוחה לאחיזה ומזיגה. התווית שעל הבקבוק שקופה וחדשנית. הבקבוק והתווית יחד יוצרים מראה צעיר, חדשני ורענן.
נביעות לגוף ולנשמה
קהל היעד של נביעות מורכב מנשים וגברים בעלי מודעות עצמית גבוהה לבריאותם ולסביבתם ומודעים לקשר שבין התזונה שלהם ובין המראה וההרגשה שלהם. הדמות של נביעות היא עדכנית, חיונית, חדשנית וצעירה שבטוחה בכוח שלה להשפיע על הרגשתה הבריאותית והנפשית.
סרט הפרסומת
סרט הפרסומת החדש של נביעות, מבטא את הצורך של כל אחד מאיתנו להפסיק לרגע את המירוץ של החיים ולקחת הפסקה קטנה לגוף והנשמה. משרד הפרסום שליווה את המהלך הוא שלמור אבנון עמיחי. מנהל קריאטיב: גדעון עמיחי, קניית ותכנון מדיה - חברת Media One.