לאור הביקוש ההולך וגובר של יהודים תושבי חוץ ברכישת נדל"ן בישראל, החליטה חברת EMI לצאת בקמפיין פרסומי בחו"ל שמטרתו להגביר את מודעות לאפשרות רכישת נדל"ן בישראל
באחוז מימון גבוה.
על-פי נתוני החברה בשנת 2005 רכשו כ - 4000 תושבי חוץ דירה בישראל והערכה היא שבשנת 2006 יהיה גידול של 30% בביקוש לנדל"ן בארץ על ידי תושבי חוץ.
קהלי היעד העקריים הם:
1. יהודים תושבי ארה"ב ואנגליה.
2. ישראלים החיים בארה"ב ואנגליה.
3. לקוחות המעוניינים לרכוש דירה בישראל באמצעות הון עצמי נמוך כתחליף לשימוש בכל ההון העצמי שלהם.
4. לקוחות בעלי הון המעוניינים לרכוש נכס למטרת השקעה.
5. לקוחות בעלי הון המעוניינים לרכוש נכס שני לילדים.
יורם אביגד, סמנכ"ל השיווק של החברה אמר שמטרת הקמפיין הינה העצמת תפיסת המוצר של חברת EMI ותועלותיו - קניית דירה למגורים, נופש או השקעה בהון עצמי נמוך/מימון גבוה, שיטה המוכרת במרבית מדינות העולם המערבי. אביגד ציין עוד שמחלקת שירות לקוחות בחברה נערכת למתן תשובות אודות החברה, המוצר, מאגר הזדמנויות נדל"ן ייעודיות לקהל היעד במיקומים המיוחדים ברחבי הארץ, באמצעות מאגר מתווכים ייעודי כמו גם מאגר אנשי קשר בבנקים למשכנתאות האמונים על ליווי הלקוח עד להשלמת העסקה.
הקמפיין יתפרס על-פני חודש, ויתרכז באינטרנט, באתר האינטרנט "Jerusalem Post" ליהודי אנגליה וארה"ב, באתר יפורסם בחמישה מיקומים שונים באנר אשר בהקלקה עליו יגיע הגולש לאתר EMI באנגלית וליצור קשר באמצעות טופס צור קשר.
כמו כן יישלח לינק/באנר לכל הגולשים הרשומים במאגרי התפוצה של עיתון הג'רוסלם פוסט, ובמקביל יעלה פרסום במנוע החיפוש Google וכאשר יקליד הגולש מילת חיפוש רלוונטית הוא יגיע לאתר EMI באנגלית ומשם ייצור קשר עם החברה.
עלות הקמפיין כ-100 אלף דולר.