בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
300 אלף שקלים תקציב קמפיין הפרסום של תערוכת ההשקעות INVEST 2006
|
הודעה מטעם אלון השקעות
יוסי אלון, מנכ"ל אלון השקעות: "עלינו בקמפיין פרסומי נרחב לקראת תערוכת ההשקעות הבינלאומית ה-3, INVEST 2006. הגאות בשוק ההון באה לידי ביטוי בהצטרפות לתערוכה". חלקו הראשון של הקמפיין, בעלות כוללת של 300,000 שקלים, מציע הזדמנות לבתי השקעות, קרנות נאמנות, חברות לניהול תיקי השקעות, קופות גמל, השקעות נדל"ן, בנקים וגורמים מרכזיים נוספים בשוק ההון המקומי והבינלאומי, להציג בתערוכה, כמו גם להרצות בכנסים שיתקיימו במסגרתה, אשר יהיו פתוחים לקהל הרחב. הקמפיין, שיתנהל עד התערוכה עצמה, כבר עלה באתרי האינטרנט של גלובס, דה-מרקר וביזפורטל, ובעיתונים גלובס ודה-מרקר. חלקו השני של הקמפיין פונה אל משקיעים פוטנציאליים בעלי הון פנוי אשר יגיעו לתערוכה על-מנת לבדוק אפשרויות השקעה בארץ ובחו"ל. חלק זה של הקמפיין יעלה לאוויר כשבועיים לפני התערוכה באתרי האינטרנט של גלובס, דה-מרקר וביזפורטל ובנוסף, בעיתונים גלובס, דה-מרקר, מעריב עסקים וידיעות כלכלה. "שוק ההון הישראלי נתון בתקופה של גאות, שמתבטאת הן בהצטרפות של החברות הגדולות במשק לתערוכה, דוגמת אקסלנס, מיטב, פיוניר, איזיפורקס, אלטשולר שחם, אינפיניטי, מט"ח 24 ועוד רבים אחרים, והן בהתעניינות חסרת-תקדים מצד המבקרים. בשבוע הראשון לקמפיין נרשמו למעלה מ- 2,500 בקשות להגיע כמבקרים לתערוכה, עובדה המצביעה על עניין רב של משקיעים. עד עתה נרשמו כמבקרים למעלה מ- 350 משקיעים מחו"ל, אשר הצהירו על כוונתם להגיע לתערוכה, חלקם הגדול מארה"ב. בעוד שלתערוכות הקודמות הגיעו כ- 6,000 מבקרים לכל תערוכה, השנה אנו מצפים ל- 9,000", אומר מנכ"ל "אלון השקעות".
|
תאריך:
|
18/01/2006
|
|
|
עודכן:
|
18/01/2006
|
|
יחסי ציבור פיננסים
|
|
קניון גבעתיים ממשיך לאמץ בחום את קהילת העיר גבעתיים (לאחר שהעניק חסות לקבוצת הכדורסל "הפועל גבעתיים", תרומה לבית הספר תלמה ילין, ויצ"ו גבעתיים וארגון ליונס) עם חסות נוספת, הפעם ללימודי הקולנוע של חטיבת הביניים א.ד. גורדון בעיר גבעתיים. במסגרת החסות, הנהלת הקניון תממן מפגשים ללימודי קולנוע לתלמידי חטיבת הביניים שיתקיימו בקולנוע רב חן גבעתיים בקניון (פעילות בוקר שתתקיים בין השעות 10:30-14:30)
|
|
|
יצרנית העוגיות "אחים פפושדו" מחולון, נכנסת לייצור עוגיות מיוחדות המותאמות לילדים. החברה השיקה בימים אלה 2 סדרות של עוגיות המותאמות לילדים: סדרת עוגיות "מתוקי" - עוגיות בצורת דובונים המוצעות ב- 3 טעמים - טעם פטל, טעם דבש עם ציפוי סוכריות וטעם שוקולד, וסדרת "גו'נגל" - ביסקוויטים בצורות של חיות, המוצעים בטעמים- וניל ושוקולד.
|
|
|
"קבוצת שפע", המתמחה בשירותי מזון ופתרונות ניהול, נבחרה לספק את תפריט החורף החדש של חברת "אל- על". פעילות זו מוערכת בכ-6 מיליוני שקלים. התפריט פותח על-ידי מיטב מומחי חברת "אל שף", מ"קבוצת שפע", המתמחה באספקת שירות ומזון לחברות תעופה (קלמ, ישראייר, אליטליה, אייר פרנס ורבים אחרים), ובליווי קולינארי של מומחי קונצרן המזון הבינלאומי "סודקסו", עמו שותפה "שפע".
|
|
|
פרוקטר אנד גמבל משקיעה 4.8 מיליון שקל בפעילות שיווקית לוולה, מובילת קטגוריית צבעי השיער בישראל. הפעילות תלווה בקמפיין פרסום, שצולם בישראל תחת הכותרת: "מה צבע מצב הרוח שלך היום?". כמו כן, לרגל ההשקה הובאה ארצה תוכנת מחשב שתוצב ברשתות השיווק המובחרות ובנקודות המכירה, במסגרתה יוכלו הצרכניות לראות עצמן בצבעי שיער שונים ולקבל המלצה לצבע הרצוי בהתאם לבחירתן.
|
|
|
חברת "ללין" הישראלית, המתמחה בייצור ושיווק מוצרי טיפוח לפנים ולגוף ומוצרי אווירה, מתרחבת ופותחת סניף ראשון בלוס אנג'לס שבארה"ב, בהשקעה של חצי מיליון דולר.
|
|
|
|