|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

קמפיין חדש לבירת הפרימיום סטלה ארטואה

- הודעה מטעם מבשלות בירה ישראל
25/01/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ-3.5 מיליון ש"ח.

הקמפיין יעלה בטלוויזיה, קולנוע, עיתונות ושלטי חוצות , ויושק תחת הסיסמא: Perfection has its Price.

לבירת הפרימיום סטלה ארטואה כללים ברורים למזיגה והגשה נכונה. הסרטון, באורך של 60 שניות, צולם בחו"ל ומתאר את ניסיונותיו של ברמן ברכבת למזוג, בצורה מושלמת, את הבירה סטלה ארטואה עבור הלקוח. סרטון זה הינו הסרטון הייחודי של המותג שעלה בברייק הזהב בגמר כוכב נולד 2005.

הסרטים של סטלה ארטואה בעולם ידועים כארוכים במיוחד, ומשדרים איכות מקורית ויוצאת דופן. הקמפיין החדש מחדד את ערכי מותג סטלה ארטואה כבירה יוקרתית, תחת הסיסמא "לשלמות יש מחיר".

אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "סטלה ארטואה הינה מותג בירה מהמובילים בעולם: הצלחתו הגדולה מתרכזת בעיקר באירופה ושיאה באנגליה שם הוא מספר אחת במכירות.

מטרת מבשלות בירה ישראל, למצב את סטלה ארטואה כבירת הלאגר היוקרתית ביותר בישראל, ולהגיע לנתח שוק של 5% משוק הבירה המקומי בתוך 4 שנים.

המותג סטלה ארטואה מייצר סרטים המתארים בצורה הטובה ביותר את מהות 'לשלמות יש מחיר', והדבר בא לידי ביטוי גם באורך הסרט. הקמפיין החדש מתאים למהלך השיווקי של סטלה ארטואה בחו"ל, וממצבה כבירה יוקרתית ואיכותית".

נירית מיטל, מנהלת מותג סטלה ארטואה: "סטלה ארטואה נמנית בין הבירות הנמכרות ביותר בעולם. לא מדובר במותג בירה פשוט, אלא בבירה פרימיום, שתהליך הכנתה סודי ומורכב. הקמפיין מדגיש את איכות הבירה, עקרונות המזיגה המושלמת ואת צביונה השונה ממותגי הבירה האחרים."

סטלה ארטואה היא בירת פרימיום, בעלת טעם וצביון מיוחד, שניתן לזיהוי בקלות. בשנת 2004 היתה לבירה הנמכרת ביותר באנגליה לשנת 2004, והחמישית במכירות עולמיות.

שוק בירות סופר פרימיום בישראל נמצא בתנופה אדירה בתקופה האחרונה. בשנת 2004, חל גידול של 25% במכירות בירות סופר פרימיום.

מבשלות בירה ישראל

מבשלות בירה ישראל, בבעלות החברה המרכזית למשקאות ("קוקה קולה"), היא אחת משתי שחקניות המפתח הבולטות בשוק הבירה המקומי.

החברה חולשת על למעלה מ-35% מהשוק, ומשווקת מותגי ענק כגון קרלסברג, טובורג, גינס, סטלה ארטואה ועוד.

על-פי נתוני סטור-נקסט לשנת 2004, זינק נתח השוק של מב"י ב-5% בקטגוריית הבירה מ-29.8% ב-2003 ל-34.8% ב-2004, כאשר ברבעון הראשון של 2005 הגיע נתח השוק ל-37.8% לעומת 33.3% בתקופה המקבילה אשתקד (רבעון ראשון 2004).

קרדיטים - משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R:

- מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
- מנהל קריאייטיב: צור גולן
- צוות קריאייטיב: עמית גל, יניב אביטל, אורן ורמוס, גלית עטיה.
- פלנינג: יהורם דוידי , טלי קשטן
- סופרוויזר: אדם אבנון.

תאריך:  25/01/2006   |   עודכן:  25/01/2006
חלי גיא, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מקאן טנק, חטיבת הפרסום לתקציבים בינוניים של מקאן אריקסון, תקיים יום עיון בנושא: "רעיונות מחוץ לקופסא, שמביאים לך הרבה כסף ועולים מעט".
לאחר ביקורו המוצלח של אורי גלר בועידת מד"א בישראל בחודש שעבר, החליט גלר השבוע, לחתום על הסכם ייצוג עם חברת ההפקות הישראלית "חלמיש הפקות" המתמחה בשירותי הפקות אירועים, ניהול הפקות וניהול אישי אשר הפיקה לאחרונה את הוועדה השנתית של ארגון מד"א, קונצרט הטראנס של SKAZI ועוד.
smile אינטרנט זהב השיקה שירות אבטחה חדשני בשם Safety Net המציע למשתמשים ביתיים קו גלישה מאובטח אשר מגן על המחשב הביתי מהאיומים הרבים אליהם חשופים כיום הגולשים ברשת האינטרנט כגון: רוגלות (spyware), סוסים טרויאניים ווירוסים.
כינוס בינלאומי, הראשון מסוגו בישראל, בנושא מגדר ומדע, יתקיים באוניברסיטת תל אביב,
הויטמינים ותוספי התזונה של GNC קיבלו בימים אלה את הכשר הרבנות הראשית בישראל ושל משולש K ארה"ב. החברה קיבלה שני סוגי כשרות:
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il