חברתP.M.I, מקבוצת "בר", בעלת מותג הילדים הספורטיבי המצליח 'סופרגול', מכרה לראשונה זיכיונות של המותג ל'כיתן' לייצור ושיווק כלי מיטה ולחברת 'פלפוט' לייצור ושיווק מוצרי חזרה לבית ספר ביניהם: מחברות, קלסרים, ניירות עטיפה ופולדרים ממותגים.
לדברי יעל ארד, מנכ"לית P.M.I, מכירת הזיכיונות לחב' כיתן ופלפוט באה על רקע ביקוש גואה למוצרים נלווים לסדרת אלבומי האיסוף של 'סופרגול' שילדים יוכלו להתחבר וליהנות מהם בנוסף לאיסוף קלפים לאלבום. לדבריה, הרחבת המותג 'סופרגול' לתחומי פעילות חדשים מעידים על האמון שנותנות חברות כיתן ופלפוט בחוזקו של המותג ועדות לערכו הנתפס מבחינה מסחרית.
ארד מוסיפה כי לדרישה מהשטח למוצרי סופרגול ניתן גיבוי במחקר שוק שהקיף 500 נשאלים ממנו עלה כי 'סופרגול' הוא מותג מוביל בקרב בנים בגילאי 5-12. עוד עלה במחקר כי לילדים בישראל חיבור רגשי עמוק לשחקנים הישראלים, וכי הילדים מעונינים במוצרים נוספים תחת המותג 'סופרגול' בו מככבים שחקני כדורגל ישראלים מובילים.
רקע
חברת P.M.I היא בעלת זיכיון מטעם ההתאחדות לכדורגל וארגון שחקני הכדורגל המובילים בישראל, לאוספים של כוכבי כדורגל בישראל ובעלת הזכויות לשימוש בתמונותיהם של למעלה מ30- שחקני כדורגל ישראלים למוצרי מסחור שונים באוספים.
הזיכיון כולל זכויות שימוש בתמונותיהם של אייל ברקוביץ, חיים רביבו, שמעון גרשון, אבי נימני, יוסי בניון, שביט אלימלך, ברוך דגו ואח'.
המותג 'סופרגול', הושק לפני כשלוש שנים, ומבוסס על קונספט ייחודי של חיבור רגשי לעולם התוכן של ילדים באמצעות מידע על שחקני כדורגל מובילים בארץ ובעולם ומידע על כדורגל, משחק הספורט הפופולארי ביותר בעולם.
המותג נתמך ומתבסס על כוכבי כדורגל ישראלים מובילים וגם של שחקנים המשחקים בחו"ל. צירוף כל השחקנים, תחת כותרת אחת 'סופרגול' וקיבוצם במוצר אחד מגבש את כל אוהדים ומבטיח שכל אוהד ימצא את השחקן והקבוצה האהובים שלו.
מיום השקתו ביסס המותג את מעמדו ונחשב כיום כאחד המותגים החזקים בקרב ילדים, בעיקר בנים בגילאי 5-12. לפני כשנה, החלה P.M.I במתיחת מותג עם שני מוצרים יומן תלמיד אשר מכר מעל ל- 40,000 עותקים ואלבום מיני מיוחד שיצא בשת"פ עם מסטיק בזוקה באלבום סופרגול מסטיק.