חברת יחסי הציבור יורו קומיוניקיישן, מקבוצת יורו תל אביב, קיבלה את תקציב יחסי הציבור של המסלול האקדמי-המכללה למינהל. יורו קומיוניקיישן תטפל במסלול האקדמי במותג העל, בבית הספר למנהל עסקים, בבית הספר לתקשורת ובחוג לכלכלה. בית הספר למשפטים יטופל על ידי החטיבה המשפטית של יורו קומיוניקיישן.
המסלול האקדמי המכללה למינהל הוא חלוץ המכללות האקדמיות והמכללה הגדולה בישראל. לומדים בו כ- 9,000 סטודנטים ו- 20,000 בוגריו משולבים בהצלחה בחיי המשק והחברה. למסלול האקדמי תוכניות פיתוח אקדמיות חדשניות. התפיסה המנחה את המסלול האקדמי היא של שילוב בין לימודים אקדמיים לידע מקצועי יישומי. תפיסה זו, המשתקפת בתחומי הלימוד, באה לידי ביטוי בתוכניות הלימודים הייחודיות, בדרכי ההוראה ובבחירת הסגל האקדמי. הלימודים במסלול האקדמי מעניקים לסטודנטים, בנוסף לידע רחב, גם יכולת ליישמו בתחומי הלימוד ובמגוון רחב של תפקידי ניהול ומחקר יישומי ושימושי.
יורו קומיוניקיישן היא חברת יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי הנמצאת בבעלות קבוצת הפרסום יורו תל אביב. בין לקוחותיה: ESC של פלאפון, לאומי קארד, הפניקס, נטוויז'ן, בנק אוצר החייל, בנק ההשקעות ג'פריס ברודוויו, סאני אלקטרוניקה, איקאה, קבוצת דוד לובינסקי (פיג'ו-סיטרואן), CNN, טבע מוצרי צריכה, שירותי בריאות כללית, Google ישראל ועוד. החברה מנוהלת על ידי רינת פרידמן וזמיר דחב"ש.