מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום למותג בירת הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ- 2 מיליון ש"ח. הקמפיין יעלה בטלוויזיה תחת הסיסמא: Perfection has its Price.
לבירת הפרימיום סטלה ארטואה כללים ברורים למזיגה והגשה נכונה. הסרטון, באורך של 40 שניות, צולם בחו"ל ומתאר את ניסיונותיו של ברמן ברכבת למזוג, בצורה מושלמת, את הבירה סטלה ארטואה עבור הלקוח.
הסרטים של סטלה ארטואה בעולם ידועים כארוכים במיוחד, ומשדרים איכות מקורית ויוצאת דופן. הקמפיין החדש מחדד את ערכי מותג סטלה ארטואה כבירה יוקרתית, תחת הסיסמא "לשלמות יש מחיר".
נירית מיטל מנהלת מותג סטלה ארטואה: "החדרת סטלה ארטואה לשוק הישראלי הינה הצלחה עבור מבשלות בירה ישראל, ולכן אנו רואים לנכון להמשיך ולתמוך בהצלחה זו ולהביא את המותג לשיאים חדשים".
מבשלות בירה ישראל
מבשלות בירה ישראל, בבעלות החברה המרכזית למשקאות ("קוקה קולה"), היא אחת משתי שחקניות המפתח הבולטות בשוק הבירה המקומי. החברה חולשת על למעלה מ- 35% מהשוק, ומשווקת מותגי ענק כגון קרלסברג, טובורג, גינס, סטלה ארטואה ועוד.
קרדיטים - משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R
• מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
• מנהל קריאייטיב: צור גולן
• צוות קריאייטיב: עמית גל, יניב אביטל, אורן ורמוס, גלית עטיה.
• פלנינג: יהורם דוידי , טלי קשטן
• סופרוויזר: אדם אבנון
• תקציבאי: נמרוד אקרמן