חברת התרופות והדרמו-קוסמטיקה "מדיליין", עולה השבוע באמצעות פרסום שלמור-אבנון-עמיחי עם קמפיין חדש למוצרי טיפוח דרמו-קוסמטיים מסדרת "אוון" הצרפתית ו"מדידרם" פרי פיתוח ישראלי.
בקמפיין שימשך כחודשיים ישתתפו רופאי עור מובילים אשר יסבירו על יתרונות מוצרי דרמו-קוסמטיקה המיוצרים ע"י חברת תרופות, לטיפול בעור וטיפוחו.
לדברי אורלי רובינסון, מנהלת תחום דרמו-קוסמטיקה ב"מדיליין", בהמשך לתפיסה הפרסומית של החברה הצרפתית "פייר פאברה", יצרנית מוצרי "אוון" גם בישראל הקמפיין יתמקד במודעות בעיתונות ארצית ובעיתוני נשים מתוך כוונה שמידע מקיף על בריאות העור ניתן להעביר באמצעות ראיונות עם רופאי עור. הבחירה להעביר את המסרים באמצעות רופאי עור נובעת גם מהעובדה שמדובר במוצרים אשר בניגוד למוצרי קוסמטיקה רגילים, ניתנים בהמלצת רופא.
תכשירים "דרמו-קוסמטיים"- או כפי שהם מכונים באירופה White Cosmetics, אינם מיוצרים ע"י חברות קוסמטיקה כי אם ע"י חברות תרופות לאחר שיעילותם ובטיחותם הקלינית הוכחה בניסויים קליניים והם עומדים בתקני האיכות הגבוהים ביותר של התעשיה הפרמצבטית. תכשירים אלה נמכרים בבתי מרקחת בלבד ומומלצים ע"י רופאי עור ורוקחים, בהתאם לסוג העור ולרגישויות השונות, כגון: עור מגורה, דלקתי, יבש וכד'.
מנהל קריאטיב ראשי - גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב - צור גולן
קופירייטר - יניב אביטל
ארטדיירקטור - גלית עטיה
פלנרית - הילה תמיר
סופרוויזרית - יעל טויסטר
תקציבאית - מור חמאווי
מדיה: יונייטד, מנהלת לקוחות נילי ברונר