FIX גיבור סברינה משיקה קמפיין פרסום אינטראקטיבי באמצעות פרסום "אליקים הרמן" במסגרתו ישולבו סוגי מדיה שונים שיצרו רצף ומעבר ממודעות פרסום לאינטרנט, ויציגו את קולקציית קיץ 2006 בתחום ההלבשה התחתונה. עלות הקמפיין כמיליון ש"ח.
הקמפיין מציג סצינות מתוך "טלנובלה" שנגזרו למיני סיפורים מצולמים, המתפרסמים בעיתונות ובמגזינים. משם מופנה הקורא להמשך צפייה בסרט כולו, באתר החדש שנפתח
www.fixplay.co.il בנוסף, ניתן לצפות באתר בסרטים, ראיונות על הסט, תמונות סטילס מאחורי הקלעים, תגובות, הורדת שומרי מסך, טפטים מדליקים למחשב וכו'.
ה"טלנובלה" החדשה מתרחשת במרכז הארץ, בדירה מושכרת של זוג סטודנטיות צעירות ושובבות. בסיפור הזה נמצא את כל האלמנטים המרכיבים סידרת נעורים קלאסית: הפיתוי, הבגידה, מריבה, פיוס ונקמה מתוקה. לא מדובר בעוד סידרת טלוויזיה אלא בקמפיין בעל קונספט ייחודי המשלב באופן מושלם בין המדיות השונות: עיתונות, מגזינים, אינטרנט ופוסטרים במוקדי בילוי.
לדברי עופר ינאי מנכ"ל גיבור סברינה: "הרעיון לשלב בין כל סוגי המדיה נותן את האפשרות הנדירה להנות מכמה קהלי מטרה בו זמנית, להוביל אותם להמשך צפיה מתוך סקרנות ומציצנות ולהציג בפניהם את הקולקציה העשירה והמגוונת תוך שהם מרותקים לסיפור וכל פרט זוכה לזכירות עצומה.
השילוב בין אמצעי המדיה כאמור מעורר אימפקט חזק ומאפשר להציג סודות מאחורי הצילומים מבלי לעבור צנזורה וכן ליצור בידול בשוק ההלבשה התחתונה אל מול הקמפיינים הקלאסים של המתחרים".