בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קוקה-קולה בפעילות מיוחדת ליום העצמאות
|
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) יוצאת בפעילות מיוחדת ליום העצמאות וממשיכה למנף את הקשר עם עולמות התוכן של בני הנוער. קוקה-קולה מציעה ליום העצמאות פעילות ייחודית וחוויתית בלונה פארק וסופר לנד במיוחד גולשי אתר MYMUSIC. שני המקומות מותגו במיוחד לפעילות בני נוער ויציעו אטרקציות ייחודיות. במסגרת המהלך מציעה קוקה-קולה לחברי מועדון MYMUSIC 10,000 כרטיסי כניסה ללונה פארק ולסופר לנד תמורת 5 דציבלים בלבד (קודים המופיעים מתחת לפקקים וולשוניות של מוצרי קוקה-קולה). הזוכים בכרטיסים יקבלו ישירות למכשיר הסלולר שברשותם קופון מיוחד אותו יתבקשו להציג בקופות הלונה פארק/סופר לנד. חברי מועדון MYMUSIC יוכלו לממש את ההטבה הייחודית ביום העצמאות (3.5.06) מהבוקר ועד הלילה, תוך הצגת הקופון הסלולארי באמצעותו יוכלו להנות ללא הגבלה בכל מתקני הלונה פארק ו/או הסופרלנד. עוד במסגרת ההטבות, תקים קוקה-קולה במיוחד לחברי MYMUSIC "רדיו לונה פארק" שיופעל ביום העצמאות וחברי המועדון יוכלו להקדיש שירים וכן להקליט את עצמם בקריוקי ולקבל CD מההופעה האישית במתנה ועוד. בנוסף, משיקה קוקה-קולה משחקי יכולת אינטראקטיבי באתר MYMUSIC. חמשת חברי האתר שישיגו את התוצאה הטובה ביותר יזכו להיות מלכי הפארק ולצרף אליהם חבר נוסף שייהנה גם הוא מפרס. מלכי הפארק יזכו להסעה מאורגנת, יקבלו צמידי VIP שיעניקו להם כניסה ללא תור לכל המתקנים, אוכל ושתייה לאורך כל היום ושימוש חינם בכל מתקני ההגרלות בלונה פארק. כמו כן, יבחרו 2 מלכי פארק נוספים במסגרת התוכנית MUSIC MAGAZINE" MY" המשודרת בערוץ "מוזיקה-24". קוקה-קולה השקיעה כ-5 מיליון ש"ח בתוכנית הנאמנות לבני הנוער. התוכנית כוללת השקה מחודשת לאתר המוזיקה של קוקה-קולה MUSIC MY וחלוקת פרסים אטרקטיביים לבני הנוער לאורך כל השנה.
|
תאריך:
|
30/04/2006
|
|
|
עודכן:
|
30/04/2006
|
|
רונן הלל, יחסי ציבור
|
|
עלית קפה מחדשת את טעמי העונה בטעם חדש ונפלא ולראשונה באריזות קטנות ואטרקטיביות של 200 גרם: משקה חדש - ICE מוקצ'ינו - בטעם מוקה ומשקה ICE קפה - בטעם קפה, אבקות להכנת משקה קפה קר, מרווה, מפנק ומרענן לקיץ מסדרת קפה נמס עלית!
|
|
|
קמפיין הפרסום של שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל יוצא בימים אלה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. הקמפיין בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10, באינטרנט ובשלטי חוצות מתמקד בסטודנטים הלומדים באוניברסיטה ואשר הצליחו במהלך לימודיהם להתקדם למשרות ניהול בכירות בחברות כמו: סלקום, אל-על, סיאט, נס טכנולוגיות ונוספות.
|
|
|
שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל מעלה במים אלה קמפיין פרסום חדש בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
|
|
|
חברת ארטרא, המתמחה בייזום, ארגון וניהול כנסים בינלאומיים בארץ ובעולם, נבחרה להפיק את אירוע האריה השואג 2006, אשר יערך בתום התחרות השנתית של ענף יחסי הציבור, הנערכת ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות.
|
|
|
"קלוגס", חברת הדגנים מס' 1 בעולם, ממשיכה לתמוך במותג המצליח קלוגס ספיישל K ועולה בקמפיין טלוויזיה נוסף בסוף חודש אפריל. עלות הקמפיין, שיכלול סרטון טלוויזיה, קמפיין אינטרנט ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק, נאמדת ב- כחצי מיליון דולר.
|
|
|
|
|
|
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
|
|
|
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
|
|
|
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|