|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

תחזית אסטרולוגית שבועית: 21.4.16-15.4.16

לבד במערכה

הרצוג יבין שאין לו על מי לסמוך הסכמים אישיים ובינלאומיים עלולים להשתנות בפתאומיות הזהירות היא באחריותכם בימים אלה נעבור כולנו שיעור בענווה. האגו יעבור למושב האחורי
15/04/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לא בדק מספיק. הרצוג [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

האגו עלה למעלה, בימים האחרונים; אגו כזה הדוחף את כל אחד, אישית, לבטא את הרצון שלו לפעמים בכוחנות. נהיה גם עדים בימים הקרובים לאגרסיביות פתאומית מצידן של כמה מדינות.

סדרה של כוכבים בשבוע האחרון הביאה רבים לעימות הקשור ברצונות ובאינטרסים האישיים, כולל הצורך בהצבת גבולות, גם לטריטוריה האישית, כדי לשמור על הביטחון האישי והמשפחתי. ההשפעה היא ארוכת טווח. אצלנו, במדינה, זה קיים ככורח כבר לאורך זמן, ועכשיו זה מודגש יותר, אבל את ה"בום" המשמעותי קיבלו אזרחי אירופה, שמתמודדים עכשיו עם איומים קיצוניים ברמה האישית והמדינית, מהסוג שלא חלמו עליו, בכל המישורים.

עד סוף חודש אפריל, אנו ממשיכים לחוות פחדים מהלא ידוע. יש כוחות נסתרים המחלחלים ומשפיעים על דאגה מהעתיד. חלקה גם מהשפעות אלכוהול וסמים על נוער ומבוגרים בכל מקום על פני היקום. אלה מהאינדיבידואלים, האנשים השקולים יותר, "זוכים" לחוות את האינטואיציות שלהם, הרמזים שיקבלו יתחזקו. החלומות יהיו צבעוניים ומלאי חיוניות לצד התנסויות המשפיעות על הנפש. ההשראה חיובית.

אתם מרגישים שהאווירה נוחה, אנשים סביבכם מקשיבים בלי לדחות או לבקר את הרעיונות שלכם. ההמלצה היא לשמור על ערנות כי קשה לזהות בתקופה הנוכחית מי אומר את האמת. הפעילות המנטאלית חזקה, יצירתית ומתפתחת לאורך כמה ימים. אל תופתעו אם כמה סודות נחשפים, אבל אלה לטובה.

ביום ראשון, 17.4, כוכב מארס נעצר ומתחיל לחזור על עקבותיו. חזרת מארס היא אחת לשנתיים בערך. התנועה הזו תהיה עד סוף חודש יוני. העצירה במזל קשת. עדיף שתימנעו מהחלטות או ממעשים אימפולסיביים. סביר להניח שתצטערו עליהם אחר כך. זה הזמן להוריד הילוך, להיות סבלניים (הבקשה בימים האלה לא פשוטה), ולנסות למקד אנרגיה במה שנמצא אצלכם בעדיפות ראשונה, כדי לא להתפזר. ברצועת הזמן בה כוכב מארס בנסיגה, נעבור כולנו שיעור בענווה. האגו יעבור למושב האחורי, וזיכרו שפעילות אסרטיבית או אגרסיבית לא תביא לתוצאות המקוות. ההמלצה היא לבחור בצד המתגונן, ולהמתין עד שהמארס יחזור למסלול קדימה, ב-29 ביוני. אם יש לכם תוכניות, המתינו לאמצע חודש יולי כדי להתחיל, אם ההצלחה חשובה לכם (להתחיל פרויקט עם מארס בנסיגה, מזכיר את סזיפוס, שקיבל את העונש לעלות את האבן על ההר וכשמגיע ליעד היא נופלת ועליו לחזור ולהעלות אותה שוב למעלה וחוזר חלילה...). התסכול והכעס יאפיינו את הימים הקרובים, ויהיה עליכם לחפש דרך לשחרר את המתחים שאתם חווים.

הימים סביב ה-17.4 קשים גם במושגים בינלאומיים. הפחדים מטרור משפיעים, וחלקם עלולים להתממש. ב-18.4 כוכב פלוטו גם משנה כיוון וחוזר על המסלול שכבר עשה. השילוב הזה מסוכן במיוחד. למעשה, נסיגת מארס אחרי העצירה, מפחיתה את האנרגיה הלוחמנית שלו, כך שייתכן שההמשך יוריד את הלהבות באזורים בהם יש מלחמות עד כמה ימים לפני סוף חודש יוני. שוב הנקודה בה המארס נעצר. הוא חופר במקום ואז מתפרץ בפתאומיות ובאלימות. תנועת הפלוטו לאחור, שתתחיל ב-18.4, משפיעה גם על ענייני כספים. חשבונות משותפים, הקשורים במסחר או בקרנות קטנות, כולל השווקים המסחריים. סבירות גבוהה שבעיות כספיות נסתרות יצופו וידרשו את תשומת הלב שלנו. זה גם ישפיע על השווקים העולמיים והאישיים. כוכב פלוטו בנסיגה, יגרום לשקוע ולהתכנס פנימה לתוך עצמכם, לטפל בנושאים אישיים סודיים, לבחון אותם בהגינות וביושר ולהתמודד עם הפחדים הכי עמוקים הכרוכים באלה. מארס זו ההתנהלות של הדברים. הנסיגה מאפשרת לבחון אותה ולהתבונן ברבדים עמוקים יותר אל הדרך שבה אנחנו מתנהגים כדי לקדם את עצמנו.

האווירה תהיה רצינית יותר, ותעזור במידה מסוימת לשמור על יציבות בלי לפגוע בשיגרה. זה נכון בתנאי שתיקחו אחריות על הפעילות שלכם.

כוכב ונוס ייפגש במנעד מתוח עם כוכב פלוטו ב-18-19.4 וירכז אנרגיה סביב מערכת היחסים. השילוב הזה הוא "הכל או לא כלום". אם מערכת היחסים לא עונה לציפיות שלכם, הקשיים יהפכו להיות גלויים יותר בימים אלה. פלוטו באופיו זה שחור או לבן. שימו לב, אל תיכנסו למאבקי כוח בנושאי אהבה או כסף. אם משהו חשוב מאוד, טפלו בו, אבל היו מוכנים להתמודד גם עם דברים לא נעימים. לקראת ה-22.4 יגיע אורנוס ויביא איתו גם ארועים לא צפויים בתחום.

19.4 - השמש עוברת למזל שור. העקשנות תופסת את מקומה ביקום.

מופע הירח המלא ב-22.4 במזל עקרב, נמצא במבנה כוכבים המעודד הפצה של רעיונות במעגלים רחבים וגדולים מאוד, לחלק אותם בין מקסימום אנשים. בה בעת, יהיו נושאים לא נוחים המתפתחים מתחת לפני השטח, בגלל שאלה אינם מספקים תשובות ענייניות. הירח המלא מציף נושאים נסתרים, וכדאי להיות זהירים בדרך שבה תטפלו באלה, בגלל המתיחות המתלווה לכל אלה.

הנטייה תהיה להיכנס למאבקי כוח. כדאי לחשוב איזה קרב שווה את האנרגיה שלכם, או להיות בתוכו. למעשה, בגלל המבנה הכולל של הכוכבים, בעיקר במערכות יחסים, זיכרו שתמיד קיים משהו שלא נאמר, ובימים האלה זה "ייצא" החוצה. מה שמבטיח את ה"ניקיון", לאו-דווקא של הארונות בבית, אלא של המגירות במערכות היחסים המגוונות, כולל שותפויות.

שילובי הכוכבים "עוזרים" לכעסים להתבשל בכל מקום. המתח "קבור" מתחת לפני השטח ועלול להביא לקיצוניות בכל מקום (הסגנון בולט במסע הבחירות בארה"ב). אצלנו הוויכוחים יהיו כמעט על כל נושא, חברתי ו/או פוליטי, או שיערבבו בין שני אלה בלי רצון או יכולת להתפשר, וזה יימשך עד ספטמבר 2016. בימים אלה, השפה והסגנון המילולי אלימים בכל הרשתות, וכלי התקשורת נותנים מקום לטוקבקים מזעזעים וכולנו חסרי אונים (קשת מסמל את המדיה בכל המישורים, והמארס מדליק את הסגנון הישיר והבוטה המאפיין את הקשתים). "לְהַקְשִׁיב לַחָכְמָה אָזְנֶךָ; תַּטֶּה לִבְּךָ, לַתְּבוּנָה. כִּי אִם לַבִּינָה תִקְרָא; לַתְּבוּנָה, תִּתֵּן קוֹלֶךָ... לְהַצִּילְךָ, מִדֶּרֶךְ רָע; מֵאִישׁ, מְדַבֵּר תַּהְפֻּכוֹת" [משלי ב'].

הימים 22-23.4 ישפיעו גם על מצבי הרוח, על תגובות בכל המישורים. האינטראקציה עם אחרים תביא איתה מצבים לא צפויים. לכן, שוב הזהירות היא באחריותכם. הסבלנות אינה נמצאת במלאי האישי. אצלנו זה ערב ליל הסדר, נסו לתכנן אותו, להחליט שאתם נמנעים מביקורת או מוויכוחים חסרי תועלת. בערב עצמו, כדאי לשלב שירה בין פרקי ההגדה, זה יכול לעזור לשחרור המתחים ויביא במקום מצב רוח שישמח ויאחד את כל המסובין.

תזכורת: אנחנו מתמודדים במבנה כוכבים שיש בו חשיבות ללקיחת אחריות, להתמודד ביושר ובכנות עם המתרחש. השילוב בין הסאטורן, נפטון ויופיטר, חושף את הבעיה העיקרית שמלווה אותנו ותמשיך ותלווה אותנו לאורך זמן - האמון בזולת. האמינות תמיד משמעותית במערכות יחסים, ובימים אלה אתם נבחנים בכושר השיפוט שלכם (עד ספטמבר, כולל). האם הוא קיים? (על הנושא נכתב בהרחבה ברשימות הקודמות).

חוזרת ומבקשת שתשמרו על עצמכם. המארס בעצירה לקראת הנסיגה ב-17.4, והפלוטו נעצר גם הוא וחוזר על עקבותיו ב-18.4. לסכנה יש מסיכות רבות. התאונות עלולות להתרחש בכל מקום! גם בבית. שמעתם בוודאי על התאונות הרבות והקשות במהלך השבוע האחרון. הימים האלה מסוכנים במיוחד גם ביטחונית, גלי טרור ישפיעו על העולם. הפגיעות ממשיכה גם אצלנו. מפת המדינה ממשיכה להיות מושפעת מנקודת ביניים מארס/כירון על ציר 2-8, עד אמצע חודש מאי. הפגיעות משפיעה על אזרחי המדינה הנמצאים גם בכל מקום אחר בעולם.

זמני הירח הבטל
יום שבת, 16.4 - הירח בטל משעה 19:47 עד שעה 02:22 בלילה.
יום שני, 18.4 - הירח בטל משעה 15:28 עד למחרת בשעה 14:23 בצהריים.
יום חמישי, 21.4 - הירח בטל משעה 09:14 עד שעה 03:17 לפנות בוקר.

כלכלה ושווקים

אנחנו בחודש אפריל שלא יהיה רגיל. הצפי - לתנודתיות גדולה מסוף חודש מרס עד סוף יוני. הכוכבים אלימים, מרמזים על חוסר שקט גיאופוליטי וגם גיאופיזי. רצועת הזמן הזו תהיה רגישה במיוחד. הצפי הוא למסכים בצבע האדום בגלל ה-T במזלות המשתנים. סאטורן-נפטון ויופיטר–סאטורן, בנוסף לכירון ולראש דרקון.

כוכב מארס יתחיל נסיגה ב-17.4 במזל קשת, ויום אחריו פלוטו יתחיל בנסיגה. מארס, כבר השבוע, מתחיל מנעד מתוח עם נפטון, וכוכב מרקורי מתחיל בנסיגה במזל שור ב-28.4. אלה יציגו בעיות עם הבנקים המרכזיים בעולם. הזמנים האלה מסמנים אפשרות לירידה או התחלות של ירידה. ייתכן שיהיה זה אירוע כלשהו שישפיע על המגמה. האתגרים הם כוחניים ונוקשים. אגרסיביות, קרבות אידיאולוגיים (דתיים ומשפטיים). ימים נפיצים, בגלל איומים, הפעולות אלימות בעיקר כשלא רוצים למצוא פשרה (באותו יום יש עוד מבנה כוכבים המשפיע על מה שיקרה בשווקים).

מזל שור נחשב למזל הכסף, נושאים הקשורים לשווקים וגם לתחום הפיננסי האישי. נדרשת זהירות עם תחילת נסיגת המרקורי ב-28 באפריל. אפשר לנצל את התקופה לסיים דברים שקשה לעשותם בימים הרגילים.

שילובי הכוכבים במשתנים, "עוזרים" לתנועה הדובית. אלה הם הסיבה לכך שמה נכון היום אינו נכון ומשתנה למחרת. תזכרו שלא לכל דבר שאומרים לכם או שאתם שומעים וקוראים צריך להאמין שאכן זה כך. ההיערכות של הפדראל משתנה גם ממניעים פוליטיים! הפדראל רוצים באינפלציה, שזו תרים ראש. גם אם זה גורם החלשת הדולר.

שימו לב, עד היום, כמעט תמיד ביום בו הדולר עולה, הנפט יורד (כך היה ב-13.4. נראה מה יהיה ב-24.4) - וההפך.

פלוטו במזל גדי, ממשיך לחשוף התנהלות כלכלית מאחורי הקלעים, והפעם הציג את מקלטי המס בפנמה, וחשף את הדמויות שנעזרו במקלטים אלה. הפתאומיות הייתה בגיבוי של אורנוס ופלוטו ב-3.4.

נסיגת מרס ופלוטו (17-18.4) משפיעה על נושא הכלכלה גם כן. השילוב מאתגר, בגלל הכוחניות וחוסר ההתחשבות המובנה באופיים של הכוכבים האלה. עד כה תמיד נסיגת כוכבים משפיעה על השווקים; זה קורה בנוסף ל-T הגדול והנסיגה מחדדת את רצועת הזמן האביבית. סאטורן ונפטון מביאים חוסר ודאות. החוק (סאטורן) מעוות (נפטון). החדשות שנשמע בתחומי משפט, דת ובנקים יגרמו לשינויי מגמות.

הימים 22.4-19.4 גם הם רגישים בשווקים. ונוס "מדליקה" את אורנוס-פלוטו. יש להבין שמשהו מחכה מעבר לפינה (אורנוס), הבעיה היא שאיש לא יודע איפה חבויה אותה פינה (פלוטו). הניסיון מראה שההשפעה יכולה להיות כמה ימים לפני וגם אחרי. המנעד המתוח בין היופיטר ונפטון ישפיע פסיכולוגית על השווקים, מאופטימיות ואופוריה עד היסטריה ופאניקה. סימני השאלה לתכנים ימשיכו.

מחשבות אסטרולוגיות

הכוכבים במזלות המשתנים (תאומים בתולה, קשת ודגים) משפיעים על אופטימיות והתפכחות. אנחנו מכירים כבר את המשולש בין יופיטר, סאטורן ונפטון, כשגם כוכב מארס נמצא במזל קשת (מזל משתנה) עד 29.5. אלה ישפיעו על הסכמים שעלולים להשתנות בפתאומיות. אחד מהצדדים יתאכזב בגלל שהרעיון הבסיסי ששירת את ההסכם משתנה או שאחד הצדדים בהסכם משנה את דעתו, זה יכול להיות גם אתה. השינוי יכול להיות גם בהסכמים בינלאומיים. מה שהיה מובן ומוסכם, "נפרם" פתאום.

גם כוכב פלוטו נעצר ומשנה מגמה, במזל יוזמה (גדי) ובדרכו משפיע על כל מזלות היוזמה (טלה, סרטן, מאזניים וגדי) והוא ישפיע על שינוי משמעותי בחיים. יש כאלה שירוויחו מהשינוי ויש שיפסידו (הערות כאלה כמובן נבחנות לגופן בכל מפה אישית).

במפות שהן אישיות: הכוכבים מטיילים על המעלות 8-16 במזלות המשתנים. ההשפעה תהיה על ילידי 9.3-27.2, בני מזל דגים, 9.6-28.5 בני מזל תאומים, 10.9-30.8 בני מזל בתולה ו9.12-29.12 בני מזל קשת.

השפעת הפלוטו במזל גדי היא על מעלות 16-18 במזלות היוזמה, 10.1-5.1 בני מזל גדי, 9.4-5.4 בני מזל טלה 11.7-7.7 בני מזל סרטן, ו12.10-8.10 בני מאזניים.

ההשפעה תהיה גם במפה אישית אם האופק או מרכז השמיים נמצאים במעלות ובמזלות שהוזכרו למעלה.

הדגש כמובן על הימים 18.4-17.4 שבהם השילוב הוא ממוקד ותהיה לו השפעה מתמשכת לאורך כמה חודשים.

ברמה העולמית, ההשפעה כבר ניכרת על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (בן מזל מאזניים), שלאחרונה נחשף במישורים כספיים, שחיתות וסודות (גם לו יש כסף במקלט המיסים בפנמה).

סוריה (מזל גדי) ובשאר אסד (מזל בתולה) מושפעים וכנראה שנהיה עדים לשינוי משמעותי בשלטון שם.

רג'פ טאיפ ארדואן (מזל דגים) יושפע במיוחד, והפוטנציאל שייפגע גבוה במיוחד.

אירן (מזל טלה), משהו עם ההסכמים איתם, ייחשף. מי יודע, אולי יבינו שהם ממשיכים להשקיע בתוכניות הגרעין שלהם (לא יפתיע אף אחד).

יוון וראש הממשלה שלה אלכסיס ציפראס גם הם מושפעים (אצל שניהם כוכב יופיטר נמצא ב-17 מעלות דגים) ויש להניח שהם יתקשו לעמוד בתשלומים שהתחייבו אליהם מול גרמניה. שוב ההסכמים יהיו על השולחן.

אנגלה מרקל, הקנצלר של גרמניה, עם האופק במזל קשת שמעיד שהיא צריכה למצוא את שביל הביניים כדי להגיע להסכמים חדשים. האם תסכים להתפשר?

דייוויד קמרון ראש ממשלת בריטניה, יליד 9.10.1966 (מאזניים), גם הוא מתמודד עם פלוטו, ומסמכי פנמה הציבו את המוניטין הציבורי שלו במבחן גם כן.

ואצלנו:

מפת הקומפוזייט של יו"ר מפלגת העבודה בוז'י הרצוג עם מפלגת העבודה מושפעת מכל הכוכבים במזלות המשתנים. הירח המשותף לצד כוכב מרקורי, חווה טלטלה. גם המארס בקשת, המנוגד למארס המשותף, מעיד שהאינטרסים בקונפליקט.

גם ציפי לבני עצמה מושפעת מהכוכבים במזלות היוזמה, וכשבוחנים את המפה שלה עם מפלגת העבודה, הירח המשותף ב-16 מעלות דגים, מאחר שיש חוט המקשר אותה למפלגת העבודה, והחוט הזה הוא בוז'י הרצוג. מעניין.

המפה המשותפת של שלי יחימוביץ' עם מפלגת העבודה גם מציגה את הירח ומרקורי במזלות הקריטיים במזל דגים, במולות לאורנוס-פלוטו במזל בתולה. סביר להניח שהארועים האחרונים ישפיעו על הסטאטוס של כמה אנשים במפלגה, כולל אראל מרגלית... היה זה קהלת שאמר "טוֹב שֵׁם, מִשֶּׁמֶן טוֹב"[פרק ז'].

בסוגריים - קל לראות שעל המפה המשותפת של בוז'י הרצוג עם מדינת ישראל עובר כוכב פלוטו 1-7. זה מקשה ואפילו מערער מאוד את הסטאטוס שלו. כך או אחרת, קשה לראות את יו"ר מפלגת העבודה מצליח להתגבר על כל המהמורות שצצו בדרכו (דרך אגב, הפלוטו על ציר 1-7 עם הכוכבים השונים על 2-8, היו גם בזמן הבחירות). לאט-לאט יבין שיש לא מעט גורמים הפועלים מאחורי גבו (על צירים 2-8, 6-12). שאין לו על מי לסמוך, ולמעשה הוא תלוי יותר ברצון הטוב של אחרים. ציר 2-8, מעיד שהיה עליו לבדוק את הניירת הפורמלית הקשורה בכספים, את הפרטים הקטנים שעלולים לגרום למחלוקת. נקווה בשבילו שתיעד ושיש לו את המסמכים שיוכיחו את האמת שלו. הכוכבים על ציר 2-8, בין השאר, מעידים על צמצום התמיכה הציבורית בו (אם ממשיכים ומאמינים לסקרים אחרי הבחירות האחרונות).

"טוֹב אַחֲרִית דָּבָר, מֵרֵאשִׁיתוֹ; טוֹב אֶרֶךְ-רוּחַ, מִגְּבַהּ-רוּחַ. אַל-תְּבַהֵל בְּרוּחֲךָ, לִכְעוֹס: כִּי כַעַס, בְּחֵיק כְּסִילִים יָנוּחַ" [קהלת פרק ז'].

תאריך:  15/04/2016   |   עודכן:  15/04/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ויליאם שייקספיר כתב את אחת מהטרגדיות הגדולות שלו כשבתוכן בולט הניגוד בין המצביא המוכשר ביותר לבין תעלולי הפוליטיקה המכשילים אותו. ראינו זאת ב"אותלו", ואצלנו - במצביאים שעברו לפוליטיקה וכשלו. אך הרעיון החוזר כאן הוא, כמו ב"מקבת" - על השתלטנות הבלתי נלאית וההרסנית של האישה (ליידי מקבת) או האם (אמו של מרסיוס קוריולנוס) שהיא הרת גורל, והיא הגורמת לסופו הטראגי של הגיבור, בכל מקרה.
14/04/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
האדם נמצא בסבך תהיות לגבי מהותו ומעשיו אשר נשענים על 'היצר' ומונחים בקופסת הפלאים
13/04/2016  |  אדלינה קליין  |   כתבות
ב"פארק הרכבת", במרכזה של העיר עפולה סמוך ל"בית החייל" בעיר ומתחם הרכבת הישנה, פעלה מזה שנים לא מעטות גינה קהילתית לגמלאים שהופעלה על-ידי עמותת "דור לדור" עפולה, בשיתוף עיריית עפולה ואגודת אש"ל. הגינה שירתה במשך שנים לא מעטות עשרות רבות של גמלאים, רבים מהם קשי יום, שביקשו לצאת מעט מבתיהם ולעסוק להנאתם בהתנדבות בטיפול וטיפוח גינת ירק. הגמלאים נהגו לשתול ולטפח במקום ירקות כמו: כרוב, תירס, תבלינים ומיני ירק נוספים.
13/04/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
בימויו של דן רונן הצבר את המחזה בו רוב השחקנים הם צברים שלמדו יידיש תוך כדי המשחק ביידישפיל, עיבודו הטרי, הרענן ובעל העוקצנות המדגדגת בת ימינו - משדרג מאוד את מחזהו בן 350 השנה של מולייר. לדן רונן היה מזמן חלום לביים את יעקב בודו, השחקן שאין לעמוד בפני קסמו וכישרונו האדיר. והנה החלום מתגשם, ועל בימת "צוותא 3", האולם המודרני והמוצלח שכעת משמש אולם-בית ליידישפיל, עולה ההצגה שמולייר כתב אותה וייעד בה את התפקיד הראשי לעצמו. אומנם לא זכינו בגלל טיימינג לא מתאים לחזות במולייר במאה השבע עשרה, כשתיאטרונו היה לתיאטרון המלכותי של לואי ה-14, אך מבודו כאינסטלטור, איש תחזוקה של בית חולים, שבעטיו של שקר קטן של אשתו נהפך חרף רצונו לרופא - מבודו נהנינו כל כך, עד שכל המטפחות שהכנו מראש הפכו רטובות מדמעות הצחוק הבלתי פוסק ששטף את עינינו.
12/04/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
העיתונאי והסופר האמריקני אריק לארסן, מי שחיבר את הספר "השטן בעיר הלבנה", כתב ספר מרתק וחשוב הנקרא כספר מתח, הגם שמדובר בספר היסטורי בעל פן הן דיפלומטי והן פיקנטי-רכילותי. גן חיות הטרף איננו גן החיות בטירגארטן, אלא כמובן הנאצים עצמם.
12/04/2016  |  יוסי ברנע  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
יורם אטינגר
יורם אטינגר
מפער של 6 לידות לטובת הפריון הערבי בשנות ה-60' לשוויון של 3.11 לידות לאישה ב-2015, ומאז שיעור הפריון היהודי גבוה מהערבי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il