|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

מסעו האיטי אחורה של כוכב סטורן

על מי תשפיע נסיגת הכוכב וכיצד? מהי מטרתו וכיצד היא משפיעה על אישיותם של בני האדם? ומדוע המשפט "מה שלא הורג מחשל" יכול לסייע בזמן מעבר הכוכב? תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
05/01/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בחודש זה יגיע הכוכב סטורן המוכר בשמותיו הנוספים כמו שבתאי והמורה הגדול למעלה בה ייעצר ויתחיל במסעו האיטי אחורה. למרות שמשבוע זה יגיע הכוכב למעלת התחנה, הרי שרק בסוף החודש ייעצר הכוכב סופית והפעם במזל מאזניים.

התקופה בה הכוכב נכנס לנסיגה, הינה תמיד תקופה סוערת ועמוסה לאנשים רבים ובמיוחד למזלות הבאים: מאזניים, טלה, סרטן, גדי, דגים ושור. ובעיקר למי שנולד במחצית השנייה של המזל.

רק מהחודש הבא ניתן יהיה לסכם את התקופה האחרונה ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדתם בחודשים האחרונים. כל המאורעות הקשים נגרמו תחת השפעה כוכבית זו, ועתה הגיעה נקודת השיא. למעשה, כוכב סטורן הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך שינוי המתרחש בחייו של אדם.

בימים אלה לפני התיישרות הכוכב, עדיין יתכן כי יתרחשו אירועים נוספים ואולם ניתן כבר לראות את האור בקצה המנהרה ואת סוף הדרך - אירועים בנושאים חדשים לא יקרו - וכול מה שיקרה, ייסוב סביב הנושאים שאירעו עד היום, אך בוואריאציות שונות.

בשלב זה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה, ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

מטרת הכוכב הוא להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת של כל אחד. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שיש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה נכונה על הדברים. רק צורת מחשבה והבנה של "מה הכוכב רוצה ממני?" ולא מחשבה קורבנית כמו "למה מגיע לי לסבול"?, יכולה לקרב את האדם לתהליך מודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב, ובכך לקצר מהלכים כואבים.

במזלות שציינתי, נראה שלמזלות גדי ושור יהיה קל יותר באופן יחסי לקבל את השינויים המתבקשים, כיוון שהנטייה הטבעית שלהם היא להתמודד ולשרוד בשינויים ולא להילחם נגדם. גם שאר המזלות שלא ציינתי לא יחושו באנרגיה זו באופן ישיר, אך ייתכן דרך קשר לאנשים שכן חווים את האנרגיה הסטורנית.

בתאריך ה-26 בינואר ייעצר הכוכב סופית ויתחיל במהלכו לאחור עד ל-13 בחודש יוני 11, בו יתיישר סופית וימשיך במסעו במזל מאזניים, עד הנסיגה הבאה שתהיה בפברואר 12 ועדיין במזל מאזניים.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"....הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב מומלץ לכם להיות יותר ממוקדים במטרה, כיוון שחשיבתכם עלולה להתפזר. במקרה שאתם מתלבטים וחייבים להגיע להחלטה - הקשיבו לאינטואיציה.

גדי - זוהי תקופה עמוסה בגלל העובדה שאתם בתקופת יום הולדת וגם בגלל העובדה שכוכבים רבים משפיעים בתקופה זו על מפת הלידה שלכם ודורשים מכם לעשות את השינויים ההכרחיים ביותר. נראה שלעיתים אתם נבהלים מכמות השינויים ואתם מנסים להימנע מכך, אך לא תהיה לכם ברירה. עליכם להשלים שזוהי תקופה סוערת במיוחד בה אתם נדרשים לעשות שינויים מהפכניים בחייכם האישיים והמקצועיים.

דלי - פעמים רבות אתם נדרשים להגיע להחלטה אך ברגע האחרון משהו מעכב ומשהה את החלטתכם. נראה שבתקופה זו שהיא טרום יום ההולדת, הגיע הזמן שלכם לעריכת חשבון נפש ולשאול את עצמכם כיצד אתם מצפים מעצמכם להמשיך את מהלך חייכם ומהי הדרך הנכונה. התחלות חדשות מחכות לכם ואתם צריכים לפעול בזהירות ובשיקול דעת מתוך התחשבות בסביבה בזמן קבלת ההחלטות.

דגים - מבחינה חברתית אתם נמצאים עכשיו באחת התקופות היותר טובות שלכם ונראה שיש לכם סיכוי להרחיב את מעגל החברים ועל-ידי כך לשפר גם את המעמד החברתי שלכם. יש לכם הזדמנות להכניס אנשים חדשים אל תוך חייכם ויהיו אלה אנשים שיישארו בחייכם לאורך שנים וישנו את תפיסת עולמכם בכל הנוגע לחברות אמת. זה הזמן להיפרד מחברויות ישנות שאינן מועילות לכם יותר.

טלה - בית הקריירה שלכם בחודש זה עמוס בכוכבים ונותן לכם את הצורך וההבנה שאתם רוצים לשנות ולהשתנות בכל הנוגע לתחום. כוכב השפע עומד להיכנס אל המזל שלכם ואל בית המקושר עם שיפור הביטחון והאגו כך שיעשה מהפך משמעותי בחייכם. זה הזמן גם להעיז בכל הקשור לשינוי מקום ותדמית המקושר עם עבודתכם. הנושא היותר בעייתי עלול להיות הצורך לשמור על הגזרה בגלל נטייה להשמנה.

שור - בתקופה הקרובה ייתכנו אצלכם הפתעות בכל הנוגע לקשר עם אנשים מעבר לים. גם לכם צפויה אפשרות לנסיעה רחוקה ומהנה שתעשיר את עולמכם הרוחני ותגרום לכם להתחלות חדשות. ייתכן שאתם נאלצים לעבוד קשה מהרגיל כדי להוכיח את עצמכם אך כל זה רק יעזור לכם בהמשך לבנות את עתידכם. ייתכן שאפילו אינכם מבינים מדוע עליכם לעבוד קשה כל כך – אך בהמשך תכירו על כך תודה.

תאומים - בתקופה הקרובה עליכם להתמקד בכל הקשור לטיפוח חייכם המקצועיים וזאת כדי לעזור לעצמכם להתמקד במה ואיך אתם רוצים לבנות את עתידכם. ייתכן ותתייחסו ברצינות יתר לאנשים בחייכם האישיים ותעמיסו עליהם דרישות שאינן מקובלות וסבירות. היזהרו שלא להיכנס לנוקשות בכל הקשור ליחסיכם האישיים. הדבר אינו מתאים לכם ולא נראה שכדאי לכם לנתק מערכות יחסים בשל נוקשות.

סרטן - בימים שהם כל כך משמעותיים עבורכם בגלל שינויים אינטנסיביים במשפחה ובקריירה, אתם זקוקים לכל תמיכה אפשרית ולכן העובדה שכוכבים רבים נמצאים בבית השותפויות שלכם גורמת לכם לתהות מחדש ביחס לצורת חייכם המשותפת ומהי הדרך הנוחה יותר עבורכם כדי לשרוד את הקשיים. שינוי הבנה ותפיסה יעזרו לכם לקבל את השינויים החדשים ולטפל בהם בדרך הטובה ביותר.

אריה - השבוע תהיו עסוקים גם בנושאי המשפחה הקרובה שלכם ודרך ההתנהלות שלכם תהייה בקווים מקבילים אל האחרים, עובדה שתגרום לכם לאי נחת אך גם להבנה שאתם חייבים להיות יותר קשובים לזולת במידה ואתם רוצים לזכות בשיתוף פעולה עם הקרובים לכם ביותר. נראה שיצרתם לעצמכם מכורח הנסיבות צורת חיים שיש בה גם נפרדות ואתם משלמים את המחיר על כך.

בתולה - בשבוע הקרוב ולמעשה למשך כל החודש הקרוב נמצא כוכב מארס המביא איתו עשייה בבית המשפחה הקרובה שלכם וגורם לכם לפעולה מתוך מתח ועצבנות. נראה שיהיו לכם התלבטויות ביניכם לבין עצמכם כיצד לנהוג ולא תהיו מרוצים מדרך ההתנהלות הכללית. למעשה לא תהיה לכם ברירה ולא תוכלו לפעול בחופשיות, אלא בתיאום עם הסביבה ועם הנסיבות שבשטח.

מאזניים - נושאי משפחה יטרידו את מנוחתכם בשבוע הקרוב ולמעשה גם במשך כל החודש הקרוב. עליכם להיזהר גם מהוצאות מיותרות כיוון שאתם נמצאים במצב עדין כלכלית. מומלץ להימנע מחילוקי דעות עם הסביבה הקרובה כיוון שאתם זקוקים להם, אך נראה שהם כל כך מעמיסים עליכם את צרותיהם שלעיתים אתם מרגישים שנמאס לכם כל כך שאתם מוכנים לזרוק הכול - אך למעשה בכך אתם זורקים פרק חיים שלם.

עקרב - הימים שאתם עוברים עמוסים מאוד ובעיקר בכל הנוגע לסביבת המגורים הטבעית שלכם. מצד אחד אתם יודעים שזה המקום הבטוח והמכיל שלכם, אך בנושאים שונים כמו עבודה עדיין אינכם מסופקים. בתקופה הקרובה ייכנס כוכב השפע אל בית העבודה שלכם ויביא אליכם את ההצלחה לה אתם מייחלים מזה זמן רב. היו יותר קשובים לאני הפנימי שלכם בכל הפעמים בהם תהיו במקום של התלבטות.

קשת - גם השבוע מרבית הכוכבים נמצאים בבית הכספים שלכם, כך שנראה שאתם עסוקים מאוד בכל הקשור לתחום זה. התעוררות של בית הכספים יכולה להביא אתכם לשתי צורות התנהגות. האחת, היא בדיקה של המצב וראייה אובייקטיבית של מה אתם יכולים לעשות על-מנת לשפר את המצב. ואילו ראייה שנייה הוא פסימית יותר שאינה מועילה ובוודאי שאינה מקדמת במקומות בהם עליכם להיות פרקטיים לחלוטין. הבחירה בידיכם!.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  05/01/2011   |   עודכן:  05/01/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מסעו האיטי אחורה של כוכב סטורן
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרדריקו גרסיה לורקה שהיה משורר מוסיקאי ומחזאי ספרדי(1898-1936) נחשב היום לאחד מגדולי האמנים של ספרד המודרנית. הוא נחשב לאחד הדרמטורגים הספרדיים החשובים ביותר ומחזותיו נכתבו בסיגנון לירי עדין ובריאליזם מדכא. הוא נרצח בגיל 38 בתחילת מלחמת האזרחים בספרד ובכל תקופת פרנקו השמעת שמו ויצירותיו נאסרו.
05/01/2011  |  ליאון אלי  |   כתבות
תחום העשה זאת בעצמך, פרץ בסערה לפני כ-15 שנה לתודעה הצרכנית בישראל. עד אז רוכזה פעילות תחזוקת הבית בעיקר בחנויות שכונתיות קטנות, הזוכות עד היום לשם "טמבוריות”. הכינוי כל כך חזק עד שלעיתים פוקדים "טמבוריה" שכזו מבלי שנמצא בה כלל מוצר ממוצרי חברת טמבור.
05/01/2011  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
לקוראי טור זה יש עוד כחודש עד נעילת תערוכתו של ידיד רובין במוזיאון תל אביב. רוצו שלא תחמיצו. לאוהבי אמנות מזומנת חוויה ויזואלית רגשית ואסתטית ומפגש עם תמונותיו של צייר ישראלי גדול, שהיה חבוי עד תערוכה זו מעיני רוב הציבור בישראל. תמיד נפל בין הכיסאות עכשיו הוא על הבמה, במקום הכי טוב, במקום שרצה להיות.
05/01/2011  |  שולמית קיסרי  |   כתבות
השופט: אורי שהם, בית המשפט המחוזי, תל אביב.
05/01/2011  |  איתמר לוין  |   כתבות
נדהמים צפו דיירי בית "האח הגדול" במסך הטלוויזיה בחברם הנופש בספרד. חלקם סכרו את פיהם בידם. חלקם אחזו בראשם בהלם. ורק אני הבטתי במסך מבעד לאצבעות המליטות על עיני, קובר את עצמי בעומק הכורסה. כן, הייתי נבוך כמו אזרח ישראלי שערוותו התגלתה ברבים.
04/01/2011  |  ניב שטנדל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
יש לאפשר לאסירים שנאסרו בשל עבריינות "הצווארון הלבן" או חובשי המגבעות החרדיות, שנאסרו בשל עבירות-מס, מעילה, גניבות קלות ובעיקר עברייני-תנועה או עבירות כמעשני סמים קלים להגיש בקשות ...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il