|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תוכן לאינסטגרם - המנוע הדיגיטלי להגדלת העסק שלך
קבוצת ירדן
לפתוח את הפה ופשוט לדבר: להרגיש בנוח עם השפה האנגלית

כיצד תשפיע נסיגת פלוטו על המזלות?

מזל טלה יעבור שינויים בתחום העבודה; תפישת העולם של השור עומדת להשתנות; התאומים יחפש תשובות למה שקורה לו בחיים; הסרטן יעסוק בנושא הזוגיות; האריה ישנה את סגנון חייו; הבתולה ישלב יצירה והנאה גם יחד; המאזניים יעבור מהפך בתחום המשפחה הגרעינית; חיי העקרב עומדים להשתנות לטובה; הקשת ימשיך לעבוד על שרידותו הכלכלית; הגדי והדלי יתחברו אל ה"אני הפנימי" והדגים יכניס אנשים חדשים לחייו
01/03/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
השפעתן החזקה של פלוטו [צילום: נאס"א]

לפני כשבוע ציינתי כאן את נסיגתו של הכוכב פלוטו בעל האנרגיה החזקה ביותר והמכריחה כל אדם לשנות את חייו. "בשבוע זה נכנס לנסיגה אחד הכוכבים שלא מרבים לדבר בו, אך למעשה הוא הכוכב החזק ביותר ובעל ההשפעה הארוכה ביותר באסטרולוגיה.

הנסיגה תתרחש עד לחודש ספטמבר 2011. שם הכוכב הינו פלוטו ותפקידו להרוס/למחוק את הקיים עד היסוד כדי לבנות משהו חדש טוב ומוצק יותר. לא, לא צריך להיבהל....פלוטו הורס רק את מה שצריך להיהרס ומאחר שלא תמיד יש לנו את הכוח לעשות זאת בזכות עצמנו, אזי אנו מקבלים עזרה מהיקום בדמות הכוכב פלוטו ובהשפעתו אנו מבצעים את השינוי. הסיבה שאיננו מרבים לשמוע על כוכב זה מכיוון שהוא פועל באיטיות מרובה וביסודיות. "....

קיבלתי מהקוראים פניות רבות המבקשות לדעת מה יהיו התחומים בהם יושפעו כל המזלות בעקבות השינוי והרי הם לפניכם.

מזל טלה: ייתכן שיהיו שינויים קיצוניים ומהפכניים בעבודתכם. תעברו מסגנון עבודה אחד לשני, ובדרך זו תצטרכו להפוך כל אבן בחייכם כדי לקדם עצמכם מחדש ולהתבסס כלכלית.יתכנו שינויים וחוסר יציבות לצד הצלחות משמעותיות.

מזל שור: תפיסת עולמכם עומדת להשתנות בעקבות אירועים שונים בחייכם. תהיו יותר פתוחים וקשובים לצרכים הרגשיים שלכם וכל צורת החשיבה שלכם תהפך בוגרת ובשלה יותר, כך שתוכלו לפעול בהתאם.

מזל תאומים: החשיבה ההגיונית שלכם תהפוך לעיתים לתפיסה מיסטית רוחנית. תחפשו תשובות לכל מה שקרה וקורה לכם בחייכם במיסטיקה. עובדה זו תשנה את דרך חייכם. מבחינה כספית תאלצו להיעזר באחרים.

מזל סרטן: נושאי זוגיות יהיו הנושאים הדומיננטיים בחייכם. תעברו מצורת זוגיות אחת לאחרת בדרך של מהפך, ניתוקים ורצון לפצות עצמכם על חסכים שהיו בחייכם. מומלץ לכם להשקיע בזוגיות שלכם במידה ותרצו להמשיך איתה לאורך זמן.

מזל אריה: השינויים בחייכם הגיעו דרך הצורך לשנות את סגנון עבודתכם. שינוי זה שינה גם את סגנון חייכם ובכך נאלצתם לעבור ממקום למקום תוך כדי שינוי קיצוני בתדמיתכם. מומלץ לכם להיות יותר קשובים לאנשים קרובים בסביבתכם.

מזל בתולה: היצירתיות שלכם תפרח ותשתדלו לשלב יצירה והנאה גם יחד. ייתכן כי תתאהבו עד כלות באדם חזק ובעל השפעה ותהפכו את עולמכם האישי כדי להתאים עצמכם לאדם אחר. ילדים יתפסו את תשומת לבכם בשנה הקרובה.

מזל מאזניים: ייתכנו מהפכים בכל הקשור לתחום המשפחה הגרעינית שלכם. מהפכים קיצוניים יתרחשו וזה הזמן עבורכם להקשיב גם למה שיש לבני המשפחה שלכם להגיד לכם.
זה הזמן לשדרג את מערכות היחסים במשפחה שלכם.

מזל עקרב: הסביבה אותה אתם מכירים במשך כל השנים האחרונות עומדת להשתנות בגלל שינויים בסדרי העדיפויות של אנשים קרובים לכם. ייתכן שעובדה זו תשנה את תפיסת עולמכם גם כדי להתאים עצמכם אליהם וגם בגלל העובדה שאכן חייכם ישתנו ולטובה.

מזל קשת: מבחינה כלכלית עברתם מהפך רציני ולחלקכם היה שינוי זה טראומטי במיוחד. עליכם להיערך בצורה שונה ממה שהורגלתם עד היום כדי להמשיך ולשרוד כלכלית. חייכם ימשיכו להשתנות, תוך כדי העובדה שאתם עובדים על כך.

מזל גדי: השינויים בחייכם יגרמו לכם להתחבר אל ה"אני" הפנימי שלכם ולבקש משם תשובות כיצד ואיך לנהוג בחייכם. תהייה לכם יכולת עצומה ל"טיפול" בעצמכם ובסביבה. ייתכן שהסובבים לכם לא יבינו את האישיות החדשה שלכם ואתם תאלצו להסביר עצמכם.

מזל דלי: הכוכב פלוטו נמצא בבית תת ההכרה שלכם כך שעובדה זו מלמדת על כך שזה הזמן הנכון עבורכם להתחבר אל האני הפנימי שלכם ולקבל שם את התשובות הנכונות לעשייה.

מזל דגים: תפיסות העולם שלכם ישנו את סגנון הבילוי שלכם, וביחד עם זאת מרבית מהאנשים לא יעניינו אתכם יותר, כך ש"תשחררו" חלק גדול מאנשים שהיו איתכם בקשר לטובת כניסתם של אנשים חדשים.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע: בשבוע הקרוב תרגישו את האנרגיה שלכם מתחזקת וזאת כתוצאה מריבוי כוכבים במזל שלכם. עובדה זו תאפשר לכם יכולת ל עשייה מדויקת ויעילה.

דגים - ההתנהגות שלכם במשך כל השבוע הקרוב תהיה לא ברורה לקרובים אליכם, כיוון שהם רגילים לראות אתכם יותר פסיביים ופחות דומיננטיים. ריבוי הכוכבים ייתן לכם את הכוח והאנרגיות להתמודד עם דברים שבדרך כלל קשים לכם , אך הפעם בניגוד לפעמים אחרות , תוכלו לקחת יותר אחריות על עצמכם כך שהעשייה שלכם תהיה יעילה ברמה כזו שתעורר הערכה ואף ערצה אצל אחרים.

טלה - בשבוע הקרוב תתחילו להרגיש את תחושות תסמונת יום ההולדת כיוון שמרבית הכוכבים יימצאו מהשבוע בבית תת המודע שלכם ויגרמו לכם לרצות להתכנס פנימה אל תוך עצמכם, במטרה להגיע לחשבונות נפש שיובילו אתכם בהמשך הדרך למסקנות הנכונות וכמובן לעשייה הנכונה. כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר נמצא אצלכם בשליש הראשון של המזל ומקרין אליכם מטובו והפוטנציאל שהוא מביא.

שור - למרות שאתם אנשים מאוד מעשיים ברמה האישית, הרי שלפעמים יעזור לכם מאוד להיות קצת יותר פתוחים לדעות אחרות המנוגדות לתפיסת עולמכם. היכולת שלכם להיפתח אל העולם תעזור לכם בפתרון בעיות אישיות ודפוסי התנהגות שקשה לכם להיפטר מהם. זוהי הזדמנות מצוינת לצאת אל מחוץ לתחומי הקובייה שלכם ולהכיר אנשים חדשים שיעזרו לכם להגיע לדרך אליה אתם שואפים להגיע.

תאומים - בית הקריירה שלכם עמוס בכוכבים הנמצאים בבית הקריירה שלכם, עובדה הדוחפת אתכם בשלב הזה של חייכם להשקיע הרבה יותר בקידום הקריירה שלכם. זה הדבר הנכון לעשות למרות העובדה שלעיתים אתם כל כך שקועים בתוך עבודתכם עד אשר שוכחים את האנשים הקרובים אליכם והם לעיתים עלולים להרגיש מוזנחים כתוצאה מהעובדה שהפכתם בתקופה האחרונה לקרייריסטים ברמה קיצונית.

סרטן - בתקופה הקרובה עליכם לצפות לתקופה של חוסר יציבות בכל הקשור להתנהלות המקצועית שלכם. זה הזמן עבורכם לטפח את הקריירה כיוון שלמרות חוסר היציבות בגלל ביקור כוכב אוראנוס , הרי שבמקביל נמצא גם הכוכב יופיטר המביא איתו הצלחה ופוטנציאל להכיר את האנשים הנכונים עבורכם. זה הזמן לתת את מלוא האנרגיה כדי להגיע להישגים אותם אתם רוצים עבור עצמכם.

אריה - בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב וונוס אל בית הזוגיות שלכם ויביא לכם התחלות חדשות בתחום זה ובתחום השותפויות של חייכם. נראה שיהיו לכם ימים בהם תרגישו מרוצים שאתם נהנים ומרוצים בעשייתכם. אך, לעומת זאת יהיו גם רגעים ביניכם לבין עצמכם שתרגישו שאולי קיבלתם חיזוקים רבים ומגוונים אך הם לא תמיד ממלאים אתכם כאשר בסיומו של יום אתם נשארים לבד ולעיתים במקום המרוחק ממקום מגוריכם הטבעי.

בתולה - בית השותפויות שלכם עמוס בכוכבים בתקופה הקרובה כך שנראה שאתם מנסים לפעול בהרמוניה עם אנשים קרובים לכם אך לא תמיד אתם מצליחים בכך , עובדה שיכולה לגרום לכם להיות חסרי סבלנות ופחות יכולים להכיל ולהבין את הצד השני – ובמיוחד בתקופה בה עליכם להיות יותר אמפאטיים כלפי אנשים אחרים. השתדלו למתן את תגובותיכם ולא להיות ביקורתיים ועוקצניים כאשר אינכם מקבלים את מבוקשכם.

מאזניים - אתם נמצאים בתקופה שיש בה הרבה ניגודים בחייכם. קושי לעומת התחלות חדשות חוברים להם יחדיו בחיים האישיים שלכם ואתם לא תמיד יודעים מה לעשות בעניין. השקיעו בתקופה זו כמה שאתם יכולים בעבודה כדי לחזק את התחום המקצועי שלכם. תקבלו עזרה מאנשים קרובים כך שאת ההצלחה שלכם תוכלו ליישם גם במישור המקצועי ולהגיע להצלחות טובות בתחומכם.

עקרב - נראה שלעיתים בתקופה האחרונה אתם מונעים מתוך הפחדים אותם אתם חווים ואשר משתלטים עליכם לעיתים קרובות. עליכם להאמין בעצמכם יותר ולא לתת לפחדים לא הגיוניים לעכב את ההתפתחות שלכם. בית הרומנים שלכם מתחיל להתעורר בתקופה הקרובה ואתם תמצאו את עצמכם בקשרים רגשיים חדשים. אלה מכם שיש לכם ילדים – זה הזמן להשקיע בהם יותר זמן איכות ואנרגיה.

קשת - בשבוע הקרוב תהיו עסוקים בכל מה שקשור לענייני הבית והמשפחה שלכם. נראה שפרטים שונים המתרחשים ממש מתחת לאפכם נעלמים מכם ואתם צריכים לאסוף את עצמכם כדי להיות במצב של ערנות , לבדוק ולאסוף את הדברים שבהם עליכם לטפל. השינויים הכספיים בחייכם עדיין גבוהים ואתם חייבים לעשות את המוטל עליכם כדי לקיים את עצמכם בצורה סבירה ורצינית בהמשך דרככם.

גדי - אתם נמצאים בתקופה מעולה בחייכם בה למרות הקשיים שאתם חווים, אתם נמצאים על המסלול הנכון והעשייה שלכם מתבצעת בדרך שהייתם מעוניינים בה. בשבוע הקרוב עליכם לתכנן את חייכם בצורה כזו שתוכלו להתפנות לתחביבים שלכם ולעשייה מהנה בתוך הבית שלכם. זה הזמן הנכון עבורכם לעשות תיקונים בתוך הקיים ולנסות ולערב בכך את כל האנשים הסובבים לכם.

דלי - בשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד בעניינים כספים בעקבות האירועים החדשים בחייכם. נראה שההוצאות הכלכליות שלכם יתגברו ואתם תצטרכו ללמוד להתנהל בצורה אחרת. אתם הולכים להתחלה חדשה שעדיין אינכם בטוחים כיצד תוכלו להתנהל ביחס אליה, אך אין ספק שהדרך שבחרתם הינה נכונה ואתם עכשיו יכולים ליהנות מהפרות שהשקעתם בכל התקופה האחרונה.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  01/03/2011   |   עודכן:  02/03/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כיצד תשפיע נסיגת פלוטו על המזלות?
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
על כלום
2/03/11 01:02
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ריצת מרתון מציבה דרישות גבוהות מאוד על מערכת השלד והשריר של הרץ. אחרי הכל, מדובר בריצה רצופה למרחק 42,195 מטר, אתגר שנמשך מספר שעות, במהלכן מבצע הרץ עשרות אלפי צעדים.
01/03/2011  |  ע. מי-דן וד"ר ג. דר  |   כתבות
הרגלים מזיקים שקשה לשנות אותם, מייד מעוררים אסוציאציה של התמכרות, ובאמת, יש הרבה קווים דומים בין התמכרות ובין אימוץ הרגלים מזיקים. בשני המקרים קשה לנו לשנות את התנהגותנו, למרות שאנחנו מודעים לנזק שאנחנו גורמים לעצמנו. ההבדל ביניהם הוא שהתמכרות קשורה לחומרים פסיכואקטיביים שמשפיעים על מצב הרוח והתודעה.
01/03/2011  |  נילי בראון  |   כתבות
רובנו שמענו על בעיית הצליאק. מדוע זו משימה קשה לחולה צליאק להתמודד עם הקניות?, מדוע חולה צליאק צריך להוציא כל כך הרבה כסף על מזון ? מה ניתן וצריך להיעשות?.
01/03/2011  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
אחרי נדידה במרכזי פרינג' שונים (תיאטרון תמונע ותיאטרון הסימטה), זוכה התיאטרון האמיץ והנחוש בבית קבוע, בבית המרכז לגאה שבגן מאיר בת"א. באולם האינטימי, עם במה רחבת ידיים, עולה המחזה באמצעות שבעה שחקנים ובובות. לא מאריונטות המונעות בחוטים, אלא בובות בגודל אנוש, שהשחקן נכנס לשרווליהם ומכנסיהם, ומשחק באותה אימפרסיה כמו הבובה עצמה.
28/02/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
כולנו נוטים לחלום על בית בעיצוב עכשווי ואין פלא, אנו מוזנים בפרסומים שונים בכתבות ובתוכניות טלוויזיה.
28/02/2011  |  דבורה צרויה  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
המרוץ לכהונת הרבנים הראשיים מגיע אל הישורת האחרונה ללא תמיכה ממוקדת במועמד אחד מטעם הציונות הדתית, מה שפותח את הדרך לבחירה נוספת, זו הפעם הרביעית, של רבנים חרדיים לראשות המוסד שהחר...
דן מרגלית
דן מרגלית
גרוע מיאיר - אביו    חלפו שעות ארוכות עד שלשכתו פרסמה מין הודעה צמחונית-חלבית, שהיא כלום בריבוע ואינה מזכירה לגנאי אפילו את הבן יאיר
אלי אלון
אלי אלון
אחד מפיגועי הטרור הקשים והטראומטיים בתולדות המדינה    המחבלים ריכזו את התלמידים באחת הכיתות בקומה הראשונה    היו בידיהם כ-85 תלמידים ותלמידות, שתי חובשות ושני מורים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il