|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מפת הכוכבים בשמיים לימים אלה - לקיחת אחריות, רצינות, קשיים, עיכובים...
08/05/2011  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בימים אלה נכנס הכוכב סטורן למעלה בה יתיישר וייצא מהרטרו בו שהה בחודשים האחרונים, וזאת בתאריך ה-13 בחודש יוני. מאז ינואר האחרון נמצא הכוכב בנסיגה ולמרות שעדיין לא הגענו לתאריך הרשמי של סיום הנסיגה, הרי שהתהליך מתרחש כבר בכל החודשים האחרונים ולמעשה כאשר יגיע תאריך סיום הנסיגה, הרי שמרבית השינויים יהיו בבחינת תהליך שכבר התרחש.

הכוכב סטורן הקרוי גם "המורה הגדול", "הצל" נמצא כרגע על מעלת התיישרות הנסיגה במזל מאזניים ומשפיע בצורה חזקה גם על המזלות הבאים שהם: טלה, סרטן, גדי, דגים ושור. ובצורה עדינה יותר על המזלות הבאים: קשת, דלי, תאומים ואריה.

עד לסוף חודש יוני ירגישו את השפעת הכוכב כל מי שנולד בשליש הראשון של המזל. עם סיום הנסיגה – ימשיך הכוכב במהלכו הרגיל ויגיע עד למעלות האחרונות של מזל מאזניים בפב' 12, אז גם יבצע את הנסיגה הבאה, כשאז יחושו בנסיגה כל מי שנולד בשליש האחרון של המזלות אותם ציינתי.

כדי להבין את מהות השינוי אותו אנו נדרשים לשנות, מומלץ להבין מהו תפקידו של הכוכב ובמה הוא יכול להועיל לנו.

בשלב הראשוני אנו חשים כי אנרגיית הכוכב מקשה, מאטה ודוחקת אותנו לפינה בנושאים מסוימים כדי שנוכל לשנות את התנהגותנו וחיינו בהתאם לצרכים החדשים. ומאחר שהכול נהייה קשה ומקובע הרי שבאופן טבעי אנחנו מתחילים להילחץ ולדאוג מה יהיה. קשה להשתחרר מתגובה טבעית שכזו, אך מטרתו של כוכב סטורן הוא לגרום לאדם לחשוב בזמן העצירה וזאת כדי לגרום לשינויי חשיבה ודפוסי התנהגות תוך כדי עשייה בתחום המסוים ש"נתקע" בזמן מעבר הכוכב.

סטורן הוא הכוכב המביא למודעות דרך הקושי אותו הוא יוצר. ולכן, ככל שהאדם יבין מהר יותר מה היקום מבקש... הרי שתהליך הקושי יקטן. הצרה היא שמרבית האנשים פונים לייעוץ/עזרה רק כאשר אינם יכולים לשאת יותר את הכאב... ולאחר תקופה ארוכה של התלבטויות בנושאים השונים.

המהפכים בחיים יכולים להיות בכל תחום... זוגיות, בריאות, עבודה ופרנסה.

כרגע, נמצא סטורן במעלת ההתיישרות מהנסיגה ובכך מתחילה להסתיים תקופה ארוכה של קשיים וחוסר וודאות לאנשים רבים אשר נאלצו להתמודד עם שינויים שונים בחייהם אשר גרמו להם לקחת אחריות עד כדי שינוי אורח החיים בפעמים רבות.

תהליך זה של סיום הנסיגה אומנם יסתיים לקראת סוף חודש יוני, אך ייקח עוד כחודשיים עד אשר תסתיים לחלוטין השפעת הנסיגה על המזלות שציינתי. רק אז ימשיך הכוכב בהילוכו הרגיל עד לחודש פב' 12, זמן בו תתבצע נסיגה נוספת של הכוכב.

כדי לדעת מהו דפוס ההתנהגות אותו מומלץ לשנות ומהם השינויים אותו מבקש הכוכב לחולל בזמן המעבר, כדאי להכין מפה אישית ולחסוך הרבה זמן של חוסר ודאות וסבל.

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב יעברו כוכבים רבים למזל שלכם ואתם תרגישו שהנה אתם יכולים למנף את עצמכם בדרכים חדשות שיגרמו לכם להתחלת מחזוריות חדשה בחיים.

והרי התחזית...


שור

אתם מתנדנדים סביב תקופת יום ההולדת בה אתם חשים שהדברים עדיין אינם מסודרים עבורכם. אתם בטוחים שאתם עושים את הדברים בזמן ובקצב הנכון אך עדיין אינכם יכולים למנף את עצמכם, כיוון שהדברים עדיין תקועים עבורכם. לאחר יום ההולדת תתחיל אצלכם תחושה שהנה הדרכים נפתחו בפניכם. זה הזמן לערוך חשבון נפש קטן ולבדוק כיצד אתם רוצים להמשיך את דרככם האישית.

תאומים

בתקופה הקרובה אתם עלולים להיכנס לימים בהם תרגישו שהיכולת שלכם לפעול בצורה חופשית חסומה וזאת מכיוון שעד היום ידעתם בדיוק מהו הכיוון הנכון עבורכם בעשייה, אך הנה יש לכם מגבלות שקשה לכם להשתחרר מהם. יש לכם יכולת גבוהה מתמיד להיות מקושרים עם תת המודע שלכם ולקבל משם את התשובות הנכונות לעשייה יעילה עם סדרי עדיפויות נכונים ומתאימים לאופייכם.

סרטן

השבוע אתם נמצאים בימים שיש לכם יכולת למנף את עצמכם מבחינה חברתית. קשרים אלה עם אנשים יעזרו לכם למנף את הקשרים הבין אישיים שלכם ובעקבות כך תוכלו להכיר גם את אלה שיכולים לעזור לכם בהמשך דרככם. מהחודש הבא ייכנס כוכב השפע לבית החברה שלכם כך שנראה שבתקופה זו יהיה חשוב לכם לחדש ולחזק יחסים בין אישיים ואף להחזיר לחיים מערכות חברתיות שנחלשו במשך הזמן.

אריה

בתקופה זו יש לכם יכולת לשדרג את עצמכם מבחינה מקצועית. עליכם לבדוק עם עצמכם האם אתם מוכנים להתחיל בדרך חדשה ולהפנות עורף לעבר וזאת כתוצאה משינויים במצב האישי שלכם, או שאתם חייבים ללמוד לעשות איזון כלשהו ולמצוא את שביל הזהב כיצד לא לאבד מה שעשיתם עד עכשיו, ויחד עם כך להתחיל בסגנון החיים שאתם בטוחים בשלב הזה שמאוד חשוב לכם לבנות אותו עבור עצמכם.

בתולה

בשבוע הקרוב תרגישו שחשוב לכם ליצור עיסוקים שיתנו לכם להרגיש שווים יותר בעיני עצמכם. אלה מכם שנולדו בתחילת המזל חשים בהשפעת הכוכב נפטון והחיים שלכם נמצאים ביותר חוסר וודאות מאשר קודם לכן. עובדה זו אינה נעימה לכם ולכן כמזל יעיל ומדויק לא תוכלו להימצא זמן רב במקום שבו אתם מרגישים שאין לכם שליטה על הנעשה. אל תמהרו להסיק מסקנות והיו קשובים לאנשים הסמוכים אליכם.

מאזניים

אתם ממשיכים להרגיש את השפעתו הכבדה משהו של הכוכב סטורן שמשפיע על רבים מכם ובעיקר על אלה שנולדו במחצית המזל. זה הזמן הנכון עבורכם לשבור מסגרות שהייתם מחויבים להם עד היום ולעתים הרגשתם שאינכם יכולים לעשות זאת. בתקופה הקרובה תרגישו את השפעת הכוכב אוראנוס והוא זה אשר יגרום לכם ליכולת להניע את חייכם קדימה.

עקרב

אתם עדיין מרגישים שנושא העבודה הוא פן משמעותי בחייכם כיוון שעד עכשיו עדיין לא מיציתם ומימשתם את תוכניותיכם במלואם. למעשה, אתם עדיין נמצאים בשלב בו אתם מנסים למצוא את עצמכם בכל התרחישים הקיימים. אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן זהו זמן מעולה לעריכת חשבונות נפש יעילים שיעזרו לכם בהמשך דרככם תוך לקיחת אחריות על האירועים.

קשת

בתקופה הקרובה ייכנסו כוכבים רבים לבית הבריאות והעבודה שלכם כך שזה יהיה הזמן היעיל לבדוק את עצמכם בשתי מסגרות אלה. מבחינה בריאותית עליכם לקחת אחריות על גופכם ולעבור את כל הבדיקות הנדרשות וזאת מאחר, ומייד לאחר מכן תתחיל תקופה סוערת עבורכם מבחינה מקצועית ואתם תצטרכו את כל האנרגיות שלכם על-מנת לעמוד בלחצים שיהיו וזאת כדי להמשיך ולהתקדם מקצועית.

גדי

הכוכב פלוטו נמצא במזל שלכם כבר כשנתיים ימים וגורם לכם לשינויים מאוד משמעותיים בסגנון חייכם וכל אחד חווה זאת בהתאם לנושא האישי שבו הוא מחויב בתיקון, ועדיין ימשיך להשפיע כוכב זה במשך כל השנים הקרובות. אלה מכם שמשוחררים מהשפעתו הם אלה שנולדו בשליש הראשון של המזל. מתקופה זו תוכלו להרגיש שיש לכם צורך גם לבלות וליהנות ולא רק להעמיד את עצמכם בלחצים והתחייבויות.

דלי

בתקופה האחרונה חוויתם זעזועים בסגנון חייכם וזאת כתוצאה מתנאי החיים המשתנים עבורכם. מאחר שאתם מזל שאוהב שינויים ומסגרות פתוחות הרי שהשינויים מבחינתכם מבורכים למעט אלה מכם שחוו פרידות כואבות. נושא המשפחה יחזור להיות מאוד חשוב בחייכם וזאת כתוצאה מכך שאתם מבינים את משמעות היחד בחייכם שמחייבת אתכם בתפיסה חדשה לגבי המסגרות הקיימות בחייכם.

דגים

הנושא שעליו תצטרכו להתמקד בשנים הקרובות (כן, כן בשנים הקרובות) הוא הכוכב אוראנוס שנכנס לבית הכספים שלכם ויכול לגרום למהפכים שלא תאהבו את השפעותיו עליכם. בנוסף, חלקכם הגדול חווה עכשיו את השפעת הכוכב נפטון כך שיש לכם חוסר ודאות מוחלט לגבי מה מתאים לכם לעשות. כיון שכך, מומלץ לכם להתייעץ עם איש מקצוע שיעזור לכם כיצד לכוון את דרככם.

טלה

אתם נמצאים בתקופה מאוד אינטנסיבית עבורכם שבה יש ניגודי משמעותיים בסגנון האירועים. מצד אחד הכוכב אוראנוס קורא לכם לשנות מסגרות ולהתחיל לממש את עצמכם אך ביחד עם כך למולו עומד הכוכב סטורן ומסביר לכם שלכל דבר בחיים יש את הקצב שלו ואינכם יכולים לעשות דבר שיוכל לעזור לכם לשנות את הנסיבות. ולכן, הנכון עבורכם הוא למצוא את שביל הביניים בכל דבר.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  08/05/2011   |   עודכן:  08/05/2011
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רוני פלדמן הינו, בין שאר תעסוקותיו בשטחי התרבות והאמנות, סופר במאי ומחזאי. ב-2010 במסגרת פסטיבל תיאטרונטו זכה המחזה שלו "רצח בכביש המהיר" בפרס הראשון כמחזה הטוב ביותר והמשתתף במחזה השחקן אייל שכטר כשחקן הטוב ביותר. כעת המחזה רץ בכל הארץ. ראיתי את הצגת היחיד בתיאטרון תמונע בתל אביב.
08/05/2011  |  ליאון אלי  |   כתבות
יום העצמאות - הוא סיפור של לידת מדינה. אולי שכחנו, אך סיפור בולי הדואר העברי היה סממן של ריבונות, שנתן תחושה של סמל לאומי חדש, אות של עצמאות.
08/05/2011  |  הרצל חקק  |   כתבות
כל אומה מתגאה במשקה ואו במאכל הלאומי שלה.חשבנו שאולי עכשיו כמה ימים לפני יום העצמאות, יהיה זה נכון לערוך חשבון פטריוטי קצר בתחום. האמריקנים מתגאים בקולה, הצרפתים ביין, האוסטרים בסיידר האנגלים בבירה, הסינים בתה ישנם המתגאים במיצי פירות, נקטרים ומי קוקוס ומה אצלנו?. האם גם לנו יש משהו ייחודי שהוא רק שלנו?, משהו שנדיר למצוא אותו בשאר המקומות בעולם?, האם בכלל קיים משקה כזה?.
08/05/2011  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
בין הפרוטוקולים של עדויות משפטו של נשיא מדינת ישראל לשעבר משה קצב, שהותרו היום לפרסום, נכללת עדותה של העיתונאית אילנה דיין. כפי שנכתב בהכרעת הדין, דיין העידה בבית המשפט וסיפרה כיצד ניגשה אליה אשה בעת שעשתה קניות בחנות של הרשת סופר-פארם ואמרה לה כי יש לה משהו לספר לה על משה קצב.
08/05/2011  |  אורן פרסיקו  |   כתבות
ערב השקת הספר של יועז הנדל ויעקב כץ 'מלחמת הצללים - ישראל נגד אירן', ביום שלישי בבר-אילן, לימד אותנו כמה דברים. אחד מהם סיפר האלוף יואב גלנט, שנזכר בנוסטלגיה בימיו בשייטת כאשר יועז היה פקודו. "כשיועז היה לוחם צעיר, וזה היה לפני הרבה שנים, והיינו יורדים למים מול השפך של הליטאני - יכולת במרחק של 1,000 מטר בתוך הים לשתות מים מתוקים". גלנט סיפר שכמות המים הזורמת בליטאני ונשפכת לים גדולה מכל מקורות הנחלים שמגיעים לירדן.
06/05/2011  |  אמנון לורד  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
אלי אלון
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל    בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il