|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

אש ומים בחג החירות

הנוכחות המתמדת של הקרובים לנו עלולה ליצור חיכוכים ולכן, חשוב במיוחד בפרק זמן זה לשמור על פרופיל נמוך בכל הנוגע לקבלת החלטות ולזרום עם החג עד לסיומו, ורק אז להחליט בנוגע להחלטות משמעותיות
08/04/2012  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
חיכוכים [צילום: פלאש 90]

שלום לכולם וחג פסח ואביב שמח...

בימים אלה של חג הפסח אנו שרויים יותר במחיצת האנשים הקרובים אלינו, אם בחוג המשפחה או בחוג החברים.

הנוכחות המתמדת של הקרובים לנו עלולה ליצור חיכוכים ולכן, חשוב במיוחד בפרק זמן זה לשמור על פרופיל נמוך בכל הנוגע לקבלת החלטות ולזרום עם החג עד לסיומו, ורק אז להחליט בנוגע להחלטות משמעותיות.

כדי להקל על עצמנו את ההתנהלות עם הקרובים לנו מצורפת להלן רשימה העוזרת לנו להבין את היכולת שלנו להתחבר אל ילידי כל המזלות.

(נכון שמשפחה לא בוחרים כמו שנאמר - אבל... תמיד טוב לדעת ולהכיר את הכוחות הפועלים מולנו...)

התאמת המזלות נועדה לעזור לנו להכיר את האפשרויות הקיימות במערכות היחסים. על-ידי הכרה ובחירה של המזל הנכון לנו, אנו יכולים לעזור לעצמנו לבנות מערכת יחסים בריאה ומאושרת.

על-מנת לא לעשות טעויות, מומלץ לכולם לקרוא על התאמת המזלות הבסיסית ולנהוג לפיה.


התאמת מזלות

ההתאמה בין המזלות השונים נעשית על-פי המזל בו נולד האדם הנקרא גם מזל השמש. באסטרולוגיה קיימים 4 יסודות המחולקים לקבוצות: אש, מים, אויר ואדמה. כל מזל משתייך לאחת מהקבוצות הנ"ל.

להלן המזלות לפי היסודות
אש: טלה, אריה וקשת.
אדמה: גדי, שור ובתולה.
אויר: מאזניים, דלי ותאומים.
מים: סרטן, עקרב ודגים.

ההתאמה נעשית לפי חוקי ההיגיון של הטבע האנושי.

מזלות האוויר יתאימו בעיקר למזלות האש כיוון שהאוויר מלבה את האש. ההפריה תהיה הדדית ולכל אחד יהיה צורך ברעהו על-מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח.

מזלות המים ירוו את מזלות האדמה ויתנו לה את הלחות הדרושה על-מנת לא להתייבש ויחדדו את הצורך בהדדיות עבור תחושת ההשלמה והמשכיות החיים.

ואולם.... רבים בוחרים דווקא את המזלות המנוגדים להם ואז...
מזלות המים יכבו ויחנקו את מזלות האש, כיוון שלמרות שמזלות האש דומיננטיים ובולטים יותר, הרי שהשקט והפסיביות של מזלות המים יכבו ויחנקו את הדינמיות של מזלות האש.

מזלות האדמה יכבו ויחנקו את מזלות האש בכך שמזלות האדמה איטיים ואף שמרניים מדי לקלילות ולקצב של מזלות האש ולכן מזלות האש ירגישו כבויים וחסומים אנרגטית.

מזלות האדמה והאוויר יכולים לחיות זה לצידו של זה חיים שלמים ללא מעורבות רגשית כיוון שאין קשר בין האחד לשני אלא בצורה מלאכותית ויתרה מכך האדמה אומנם זקוקה לאוויר כדי לנשום, אך ככל שנערים יותר אדמה (כובד) על מישהו הוא ירגיש תחושת מחנק.

מזלות האוויר ומזלות המים עשויים לחיות חיים שלמים בניסיון לגרום לצד שכנגד להבין זה את צורכי זה ואולם בבסיסם צרכיהם האישיים שונים ולכן החיבור עשוי להיות מלאכותי ומתסכל.

  • מומלץ לעשות מפת התאמה אישית לפני לקיחת מחויבות בכל הנוגע ליחסים בין אישיים ומקצועיים..

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - זהו זמן משמעותי שבו יש לכם יכולת לטפח את עצמכם ואת היחסים הבין אישיים שביניכם לבין הסביבה הקרובה לכם צפויים לכם ימים של נוחות והרמוניה
▪ ▪ ▪

טלה

זהו שבוע שבו מומלץ לכם ליישם חשיבה יצירתית שתעזור לכם לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית. הכוכב פלוטו שמביא איתו שינויים מאוד עמוקים ומשמעותיים נמצא בבית הקריירה שלכם ודורש מכם, חשיבה משתנה בכל הנוגע לפיתוח היכולות שלכם. הקשיבו לאינטואיציה הפנימית שלכם בכל הנוגע לעשייה תכליתית ומעשית ואל תתנו לפחדים כלשהם לנהל אתכם.

שור

אתם נמצאים כחודש לפני יום ההולדת שלכם כך שאתם בשלב המוכר כתסמונת טרום יום ההולדת הכרוכה בירידה אנרגטית. מאחר שאתם נמצאים עכשיו בתקופה קצת יותר רגישה שלכם, הרי שמומלץ לכם מאוד להפחית את הפעילות האינטנסיבית לה אתם רגילים ולהשהות את הצורך שלכם בעשייה עד אשר תרגישו שהכוחות חוזרים אליכם ובעיקר עכשיו עד סיום החודש מועד סיום נסיגות הכוכבים.

תאומים

אתם המזל שבתקופה הקרובה עומדים לחוות פריצת דרך מאוד משמעותית בחייכם כיוון שכוכבים כמו יופיטר המביא איתו שפע, וונוס המביא איתו מערכות יחסים עומדים לבקר במזל שלכם ולשהות אצלכם זמן רב. זוהי תקופה מאוד משמעותית שבה אתם יכולים להביא את עצמכם ואת מערכות היחסים שלכם למיצוי. ייתכן שהמעגל הקרוב לכם לא תמיד ישמח עם החלטותיכם אך אתם תהיו בשלכם.

סרטן

בתקופה הקרובה תת ההכרה שלכם עומדת להיות מופעלת מאוד בעיקר בגלל העובדה שכוכב השפע יופיטר יבקר אצלכם בבית זה ולכן, הקשר שלכם עם עצמכם יהיה חזק יותר מהרגיל ואתם תוכלו לקבל תשובות מאוד עמוקות מהיקום שייתכן שלא ימצאו חן בעיניכם אך אתם תהיו שלמים עם דרך וסגנון התנהגותכם. גם היחסים הבין אישיים שלכם עומדים לעבור שינויים כך שאתם חייבים להיות שלמים עם תחושותיכם.

אריה

מבחינה חברתית זוהי תקופה מבורכת לחלוטין כיוון שוונוס מעניקה מהשפעותיה בבית החברים והחברה שלכם. וונוס מביאה איתה התרעננות בכל הנוגע ליחסים ומערכות יחסים כך שנראה שאתם יכולים להיות רגועים ביחס ליכולת שלכם לשדרג את מעמדכם האישי. לעומת זאת מבחינה אישית ייתכן שדווקא עד ליום הולדתכם, תרגישו שהנה דברים מסתדרים עבורכם - אך איכשהו עדיין חסר לכם הדבר האמיתי שישמח אתכם.

בתולה

בשבועיים הקרובים אתם יכולים ליהנות מהעובדה שהכוכב מארס עומד לצאת מהנסיגה בה היה במשך כל החודשים האחרונים במזל שלכם. נראה שעברתם תקופה מאוד משמעותית בחייכם לאחרונה, ואתם מרגישים די עמוסים מבחינה רגשית וגם אישית. החג מתאים להרשות לעצמכם לנוח עם האנשים הקרובים לכם ולא לשקוע במחשבות מדאיגות כפי שאולי לאחרונה קרה לכם מספר פעמים.

מאזניים

מעבר הכוכב ונוס למזל תאומים המקושר עם אלמנט האוויר כמו המזל שלכם יעשה לכם טוב ויביא אליכם משב רוח רענן של תחושות טובות בכל הקשור לנושאי מערכות יחסים בין אישיות. גם התיישרות כוכב מרקורי מנסיגתו בבית הבריאות שלכם עשוי להביא לכם תחושות יותר טובות. ולכן, נצלו את ימי החג כדי לשפר את מערכות היחסים שלכם מבלי לעשות חישובים של אגו או כל הגיון אחר.

עקרב

הכוכב פלוטו המקושר עם המזל שלכם כנותן את הטון והשפעתו על אישיותכם - נמצא מהשבוע הקרוב בנסיגה בבית החשיבה והסביבה הקרובה שלכם וייתן לכם את האפשרות לבנות מחדש את תפיסת עולמכם. זה הזמן המתאים ביותר עבורכם לעשות חושבים ביחס לסגנון חייכם - מאחר שנראה שאתם בתקופה שבה יש לכם את היכולות האישיות לפתירת קשיים עם הקרובים לכם.

קשת

מבחינה כספית אתם עוברים תקופה שבה ייתכנו זעזועים בעולמכם הכלכלי בגלל שינויים שאתם מנסים לעבור בעולמכם על-מנת לשפר את תנאי חייכם. עליכם לוותר על הצורך שלכם בשליטה ולהבין שאינכם יכולים לעשות הכול לבד ומומלץ לכם לקחת אנשים שיעזרו לכם בפתרון הבעיות המשמעותיות איתם אתם עומדים להתמודד. לאחר שתמצאו את האדם המתאים, תרגישו שנטל ירד מעל כתפיכם.

גדי

בימים אלה נמצא הכוכב פלוטו בנסיגה משמעותית ולכן אתם יכולים לעזור לעצמכם אם תרשו לעצמכם לזרום. זה הזמן לחדש קשרים עם אנשים שכבר מזמן אתם יודעים שאינם בעולמכם ולכן הקשרים נותקו. אתם צריכים לבדוק בתוך עצמכם עד כמה אתם אשמים במתרחש ולפעול כדי למתן את הנזקים שייתכן שנגרמו בעקבות ההתעלמות שלכם מהם. זה הזמן לשנות - לסגור את העבר וללכת קדימה אל העתיד.

דלי

הכוכב מרקורי התיישר בבית הכספים לאחר תקופה די ארוכה שבה יצר חוסר וודאות בבית הכספים שלכם. מעכשיו אתם יכולים לנהל את החשבון הכלכלי שלכם בצורה יעילה ומעשית. ייתכן שלא תקבלו את כל הכספים שאתם שואפים לקבל אותם וזאת בגלל עיכובים שונים אבל אל תאבדו את התקווה - בסוף אפריל ייצא גם הכוכב מארס מנסיגה במקום המעכב את קבלת הכספים ולאחר מכן הדברים יתחילו לזרום בצורה מוצלחת יותר.

דגים

בשבוע שעבר השתחרר הכוכב מרקורי מהנסיגה בה שהה במשך כל החודש האחרון. נראה שהייתם בטלטלה כלשהי שבה לא ידעתם כיצד לפעול למרות שניסיתם להיות בסדר עם כולם אפילו במחיר הרגשות האישיים שלכם שנאלצתם להדחיק אותם. למרות שזוהי דרך ההתנהלות הרגילה שלכם, הרי שבקרוב ייצא הכוכב מארס מהנסיגה במזל המולי לכם וייתן לכם את הכוח לפעולה אותו אתם צריכים

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  08/04/2012   |   עודכן:  08/04/2012
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בליבו של נוף מדברי קסום של הנגב, בין המכתש הגדול למכתש הקטן, ועל-רקע חורבות היישוב הישן כורנוב, ממוקמת חוות הגמלים ממשית. במרוצת חול המועד של פסח היא תהפוך לאתר אטרקטיבי לאלה המתכוונים לרכוב על דבשתם של ההולכים על ארבע.
08/04/2012  |  ראובן לייב  |   כתבות
את השעה 22:42 בליל יום שני האחרון, בקריית-שמונה לא ישכחו עוד שנים ארוכות. שאגת הניצחון פילחה את רחובות העיר, והמוני תושבים יצאו לרחוב הראשי בפרץ חגיגות ספונטני. אחרי הכול, לא בכל יום העיר הצפונית, הסינדרלה של הכדורגל הישראלי, מקבלת את צלחת אליפות המדינה בכדורגל.
07/04/2012  |  יאיר קראוס  |   כתבות
בשבת חורפית בשלהי 1975 אירחה מכבי רחובות את מכבי כפר-גבירול לדרבי רחובותי עצבני ומתוח. אוהדי האורחים פרצו לדשא כמה פעמים ובמקום לא נכחו שוטרים. השחקנים הביתיים ביקשו מהשופט להפסיק את המשחק אך הוא סירב, ואכן לאחר שהם כבשו שער, התפרצו עשרות אוהדים מכפר-גבירול למגרש ואחד מהם רץ וסכין שלופה בידו ודקר את שחקן רחובות מרדכי קינד, בן לניצולי שואה מאושוויץ. לקינד לא היה סיכוי. הוא צעד כמה צעדים ולעיני אחיו התאום וחבריו לקבוצה התמוטט ברחבת ה-16, ומת כעבור זמן קצר.
07/04/2012  |  מיכאל טוכפלד  |   כתבות
פציינט הגיע לטיפול פסיכולוגי בשל בעיית הרטבה בלילה. לאחר שלוש שנות פסיכותרפיה שואל אותו הפסיכולוג האם הטיפול השפיע על מצבו, והוא עונה: אני ממשיך להרטיב אבל הפסקתי להתבייש. את הבדיחה הזו מספר לי יגאל ורדי, פסיכולוג קליני, צייר וגרפולוג מומחה, שבימים אלו יצא לאור ספרו 'הפילוסופיה של השיגעון'.
06/04/2012  |  חגית ששר  |   כתבות
הציבור החרדי סער השבוע בשל פרשת מעצרם של מנהלי אתר האינטרנט 'בחדרי חרדים' בחשד לעבירות של סחיטה ומרמה. לבקשת החשודים, נעתרה השופטת והוציאה צו איסור פרסום על שמותיהם ותמונותיהם של העצורים, למרות שדקות ספורות אחרי המעצר כבר פורסם דבר מעצרם בכל רחבי הרשת. כך נוצר מצב מוזר שבו מותר לכתוב שבכירים באתר נעצרו ללא ציון שמותיהם, ובו בזמן מותר לספר מי האנשים שעומדים בראש האתר, בלי להזכיר את המעצר. כמובן ששמועות מפורטות ופרשנויות עסיסיות פשטו מפה לאוזן, ובמהרה יצאו לרחוב ולא נשארו רק בחדרי חדרים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il