|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה

משפט אולמרט - לא סוף פסוק

עוד לא הגענו לסוף הסיפור המשפטי של אולמרט זהירות: אנו צפויים לאבד שליטה בימים חמים אלו מחירי המזון יתייקרו שינוי היסטורי בנושא הגיוס יביא לשינוי פני החברה בישראל תחזית אסטרולוגית לשבוע 20.7.12-13.7.12
13/07/2012  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
אולמרט. ייתכן שצפויה הפתעה [צילום: פלאש 90]

אנו נמצאים ברצועת זמן מאתגרת. כוכב מרקורי נעצר השבוע ומתחיל בנסיגה בימים שבין שבת לראשון 15.7-14.7. מעברו של כוכב מרקורי במזל אריה, היצירתי והגאה, עוזר בדרך כלל לצאת עם רעיונות יצירתיים, הבזקים המביאים איתם הארה. במהלך יום שישי, בתאריך 13.7, כוכב אורנוס ישנה מגמה עד אמצע חודש דצמבר 2012, אבל את ההשפעות הראשוניות הרגשנו כבר במהלך הימים האחרונים ונמשיך להרגיש אותן לאורך השבוע, עד לתאריך 19.7. צפוי הרבה אי-שקט בכל התחומים. היתרון הוא שבימים האלה האינטואיציה במיטבה.

השילוב של שני כוכבים המסמלים אינטלקט בנסיגה יאפשר לכל אחד להשתלב במפגשים ייחודיים, המעוררים סיעור מוחות, וגם לבדוק שוב את ההחלטות והמסקנות, לבדוק את הצרכים האישיים, בעיקר כאלה המאפשרים חופש וביטוי אינדיבידואלי. מומלץ להמתין עם התוכניות עד אמצע חודש אוגוסט, כדי למנוע את הצורך להתמודד עם שגיאות - מילה שעם מרקורי במזל אריה, קשה להודות שהיא קיימת ("שגיאה, עשיתי טעות").

כוכב אורנוס בעצירה, תמיד מעורר דאגה, רעידת אדמה (תרתי משמע; "חווינו" רעידת אדמה אמיתית בתחילת השבוע האחרון), התפרצויות ומשברים לצד פריצת דרך. האנרגיה נותנת הרגשה שאופייה קצת "משוגע", האמוציות גורמת לכאוס וישנם שינויים בגלל שכל מבנה הכוכבים אינו מאפשר שיגרה.

הימים של סוף השבוע, כולל יום ראשון, אינם ימים קלילים. מזג האוויר גם משפיע והתחושה היא שהכל כבד.

אני חוזרת ומזכירה, הימים בהם עלינו להיות זהירים במיוחד יהיו בין התאריכים 19.7-16.7 (לא יהיה נורא גם להיזהר כמה ימים לפני ואחרי). הוויברציות תהיינה גבוהות כיוון שכוכב מארס יפעיל את המבנה אורנוס/פלוטו. זהו מבנה כוכבים קשה שיביא קונפליקטים בכמה מישורים וויכוחים, אלימות, עימותים צבאיים, פיצוצים ותאונות, בגלל מכשירים טכנולוגיים שלא זכו לטיפול הנכון, ובכל העולם ייחשפו לאסונות גדולים. בימים האלה רובנו נרגיש "על הקצה", לכן הישמרו מהתפרצויות שיגעון או מפעילות אימפולסיבית, שעלולות להגיע מכיוונם של אנשים לא יציבים, במקום לא צפוי. אלה ימים בהם אנחנו צפויים לאבד שליטה.

מולד הירח בתאריך 19.7 במזל סרטן, בנקודה רגישה מאוד על ההורוסקופ של מדינת ישראל. לאור הכתוב בקטע הקודם, יש להיזהר שבעתיים.

מהתאריך 20.7 יש תחושה של שחרור, היכולת המנטאלית במיטבה, שנונה וחדה. תהיה תחושה שיצאנו ממצבים שהקשו עלינו את ההתנהלות היומיומית.

השבוע...

13.7 מחוות נחמדות שאתם עושים זוכות לתגובה חיובית. יש הזדמנות לעשות כמה דברים שיעזרו לדרך החדשה. אתם מסופקים ממה שקורה סביבכם, מרגישים שאתם בשליטה על התהליכים המתפתחים בחייכם. הירח בטל משעה 23:45 עד למחרת בשבת, בשעה 15:27.

14.7 קיימת היום נטייה לפטפטת, יותר מהרגיל. אל תצפו לשיחות על בסיס הגיוני, הכל רגשי יותר. מפגשים שונים יהיו נחמדים וגם הילדים או הנכדים מעניקים לכם תחושה של הנאה.

15.7 יש לכם צורך בפסק זמן כדי לשחרר מתחים. לא כדאי גם להתחיל משהו חדש, פנו זמן לפגישות שיש בהן אתגר מחשבתי-רעיוני.

16.7 קיים צורך לבטא את העצמאות והייחודיות שלכם, אבל ייתכן שאתם עולים על נתיב בו מישהו עומד מולכם עם דרך שונה משלכם. סיפרו עד עשר לפני שאתם מאבדים שליטה. אין הבטחה לשקט במהלך היום. הירח בטל משעה 13:46 בצהריים עד למחרת בשעה 03:35 לפנות בוקר.

17.7 ענייני המשפחה מחזירים את השקט שאתם מחפשים ותחושה של שקט ושלווה תעזור לכם לחדד את האינטואיציה שלכם. חשיבה חיובית תעזור לכם לבנות תוכנית או פרויקט חיובי שיעזרו לכם בעתיד. בשעות הערב התרחקו ממאבקי כוח.

18.7 האיזון משתנה עם תנועה שיש בה כוח גדול, המאפשרת לכם לזכות בסמכות. הבעיה היא שזה גם מצב המכיל מניפולציות, שעלולות לגרום לכם לנחות בסיטואציה "חמה" מאוד, לכן שימו לב לאן אתם נכנסים. האופטימיות נשמרת בזכות המשפחה, הבית והחברים.

19.7 הירח בטל משעה 07:23 בבוקר עד שעה 13:13 בצהריים. הצד הרגשי משפיע על סדר היום, נסו להימנע מדרמות.

20.7 קיימת מלחמה בין הרגש וההיגיון, רצוי שתחשבו מראש על כל מילה היוצאת מפיכם. האווירה נחמדה בכל מקום אליו הולכים, יש אהבה באוויר. אתם לומדים להתפשר עם כל דבר שצריך, להבין שאין מקום לאשליות, אלא לשמור על קשר עם המציאות ולכבד הבטחות שנתתם בעבר.

כלכלה ושווקים
דויטשה בנק. נחשד במעורבות במניפולציות [AP]

התחושה העיקרית שתלווה אותנו היא אי-השקט, והאופי האלים של השבוע עלול להשפיע גם על השווקים. מצבי הרוח לניהול מו"מ אינו במיטבם. ביום שישי, 13.7, כוכב אורנוס משנה מגמה וההתנהגות של השווקים תהיה מפתיעה, לא צפויה. מיד לאחר מכן כוכב מרקורי יחל בנסיגה. אותו מרקורי שאוהב סחרירים, יגרום לכך שהשמועות שיגיעו מכאן ומשם ישפיעו כמובן על השווקים. אלה כוכבי תקשורת ולכן הרעיונות העתידיים, או רעיונות מוזרים, יתנו את הצבע לשווקים; אך זיכרו, הכל הפוך על הפוך, כל מה שצפוי, יהיה למעשה הבלתי צפוי. כמו שנכתב לעיל, כל מבני הכוכבים גוררים עצבנות שאין לאיש שליטה עליה.

בהמשך מתקיים גם היבט בין השמש וסאטורן, המביא בתחילת השבוע לדחייה או לאובדן. בהמשך השבוע התנודתיות תהיה חזקה, לכאן ולכאן, ואופייה צפוי להיות דרמטי.

כותרת מיום רביעי האחרון בעיתון הייתה על גלי החום בארה"ב, שמובילים לעלייה דרמטית במחירי החיטה, מה שמשפיע גם על מחירי הלחם וכולי. בשבוע שעבר העליתי את האפשרות הזו וכתבתי: "מזג האוויר הקשה, עם טמפרטורות גבוהות כל כך גרם לשריפה מתמשכת בקולורדו (יותר משבוע), והטמפרטורה הזו עלולה לגרום למחסור בגרעיני חיטה בארץ האפשרויות הלא מוגבלות. המשמעות: מחירי החיטה יתייקרו מאוד". כדאי להפנים את העובדות האלה. מזג האוויר, שהוא אחד מכוחות הטבע שאנו לא יכולים לו, יהיה לגורם דומיננטי בחיינו, ובין השאר למחירי המזון שיתייקרו.

ועוד דבר שנכתב כאן בשבוע שעבר: "מבנה הכוכבים מרמז על כמה סקנדלים הקשורים בתאגידים גדולים". במהלך השבוע האחרון נחשפה פרשת המניפולציה של ריבית הלייבור, עם הכותרת: "תוצאות החקירה יזעזעו את הבנקאות העולמית". נבדק לעומק כיצד מתנהלים בנקים בארה"ב ובבריטניה, וגם ענק הבנקאות הגרמני, דויטשה בנק, נבדק בחשד שהיה מעורב באותן מניפולציות. הראשון שכבר ספג מכה הוא בנק ברקליס, שהוא אחד הגדולים שם.

הנה שוב אנו עדים ל"עבודתו" היסודית של כוכב פלוטו, החושף את החמדנות והשקרים, ודורש בדרכו לחשוף את האמת, כדי שבעתיד ההתנהלות תהיה שקופה (מאז 2008). אין לי ספק שאנחנו נמשיך לשמוע בשנים הקרובות על חברות פיננסיות ועסקיות שונות שדרך התנהלותן הייתה מושחתת, ואלה המנהלים את החברות הללו יידרשו לשלם על כך. למעשה גם השפעתו של כוכב אורנוס מורגשת ב"חגיגה", כגורם ההפתעה.

אצלנו בזמן הכוכבים הנוכחי

הייתה הפתעה מפסק הדין של אהוד אולמרט. האם שמתם לב אלו אמוציות, איזה ויכוחים על אודות תוכנו של פסק הדין, על אודות התנהלות הרשויות והפרקליטות? שוב ראינו את כוכב אורנוס בדרכו, תמיד הפוך על הפוך, מביא את מה שלא ציפינו לו, ובימים האלה, כשהוא בעצירה, התנהגותו מוקצנת מכל כיוון אפשרי. גם עצירתו של כוכב מרקורי, הגורר איתו הרבה אי-הבנות בתקשורת, הביאה לכך שבמהלך 48 שעות שמענו הודעות סותרות על אופציות הזויות.

יהיה צריך להמתין כדי לקבל שוב פרופורציות ולהבין מה המשמעות האמיתית, מעבר לכל הסחרירים שאנשי אולמרט מגלגלים בכל ערוצי התקשורת. בינתיים, כוכב מרקורי בעצירה ויתחיל בנסיגה בסוף השבוע, אותו כוכב שאוהב להתל בכולם ומביא כל שעה כותרת חדשה; סחריר על אולמרט; כן חוזר לפוליטיקה, לא חוזר... מבטלים את המשפט של הולילנד, לא מבטלים... קדימה נשארת בממשלה, לא נשארת בממשלה...

בגלל כל מצב הכוכבים שהיה, עוד לא הגענו לסוף הסיפור המשפטי של אולמרט וייתכן שעוד נופתע מההמשך בעתיד.

ביום רביעי ציפו לשמוע מה יהיה ניסוח החוק החדש לגיוס ושוויון בנטל, שרוקמים ח"כ פלסנר והמשנה לראש הממשלה יעלון. השפעת עצירת האורנוס ועצירת המרקורי גרמו למשבר בדיון. לא נשכח שבאותו יום משעה 12:12 בצהריים, הירח היה בטל עד לתוך הלילה, והאנרגיה כולה הייתה ב"ניוטרל". כינוס ישיבת קדימה, שנקבעה עם הרבה איומים ואמוציות, שבאו לביטוי גם בכעס, לשעות אחר-הצהריים באותו יום, הופסק ונדחה וכולי. בימים שאחרי, כל מבנה הכוכבים גם גרם לכך שכל שעה שמענו כותרת חדשה בנידון.

זה המקום להזכיר שמבנה הכוכבים אורנוס ופלוטו, שבמהותו גורם לשינוי חברתי, פוליטי וכלכלי, משפיע על כולנו כאן, במדינת ישראל. כוכב יופיטר, השוהה כעת במזל תאומים, ישפיע גם הוא על המבנה הזה ברצועת הזמן שבין התאריך 17.7 עד לתאריך 27.7 ויגרום לדינאמיקה גבוהה, שתביא איתה שינוי היסטורי באופייה של התרבות החברתית והפוליטית. השינוי ההיסטורי בנושא הגיוס לצבא מתרחש כעת אצלנו ויביא לשינוי פני החברה בישראל. אין ספק שהתוצאה תתבטא בחוק עם סעיפים כאלה או אחרים, אבל התוצאה תגיע בהדרגה, בלי ספק עד שנת 2015, פחות או יותר.

לאלה השואלים על האפשרות לבחירות, אזכיר את התחזית של ערב יום העצמאות שהתפרסמה כאן ובה נכתב: "החודשים אוקטובר-דצמבר, אווירת טרום-בחירות מתגברת. עם הכוכבים על ציר 1-7 הממשלה תידרש למנדט מחודש מהעם". ועל נתניהו נכתב: "מבנה הכוכבים במפה האישית שלו עם מדינת ישראל מעיד שנתניהו יזכה לאמון מחודש מהעם, וימשיך בתפקיד כראש הממשלה גם בשנים הבאות".

ועוד משהו שנכתב כאן בשבוע שעבר: "ייתכן גם שהרחבת ההתיישבות ביהודה ושומרון במהלך החודשים הבאים, ובחודש ספטמבר בפרט, יכולה להביא לאי-שקט, לצד חוסר תמיכה בדעת הקהל בעולם על הדרך בה מדינת ישראל בוחרת לנהל את הקונפליקט עם הפלשתינים". בתחילת השבוע האחרון עלה הדוח של השופט אדמונד לוי והצוות המשפטי, שחשף לפנינו עובדות חדשות על חוקיות ההתיישבות באזורי יהודה ושומרון, והכל על בסיס המשפט הבינלאומי. מיד החל כאן כבר הרחש-בחש, עם הודעות ברורות של חוסר שביעות רצון מהצד השמאלי של המפה בארץ ו"אוהבי" זכויות האדם בארה"ב ובעיקר באירופה.

קחו נשימה עמוקה, אנו ברצועת זמן שבה כולנו על רכבת הרים, הדקו חגורות, הסיבובים יהיו חדים עד התחנה הבאה.

"אין גוזרין גזירה על הציבור אלא אם כן רוב הציבור יכול לעמוד בה" [בבא בתרא ס ע"ב].

תאריך:  13/07/2012   |   עודכן:  13/07/2012
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"יש שופטים בירושלים", הכריז ראש הממשלה לשעבר המגה-מושחת אהוד אולמרט בעליצות רבה בתום הקראת פסק הדין של שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים - מוסיה ארד, יעקב צבן ומשה סובול, שזיכו אותו משלושה כתבי אישום והרשיעו אותו בכתב אישום אחד בעבירה של הפרת אמונים.
13/07/2012  |  אריה אבנרי  |   כתבות
אוניברסיטת בן-גוריון סוערת. שבעה חודשים אחרי דוח הביקורת החריף מטעם המועצה להשכלה גבוהה (המל"ג) שספגה המחלקה לפוליטיקה וממשל באוניברסיטה (ראו מסגרת), סוערות שם הרוחות סביב תוכניות לשנות מן היסוד את אופי המחלקות העוסקות במדעי היהדות כחלק מתוכנית חומש כוללת לשינוי פני הפקולטה. למרבה האבסורד, מי שעומד מאחורי השינויים הוא דיקן הפקולטה למדעי הרוח והחברה, פרופ' דיוויד ניומן - הנמנה בעצמו עם סגל המחלקה לפוליטיקה וממשל שזכתה לביקורת הקשה.
13/07/2012  |  יאיר שלג  |   כתבות
כך משתקף השבוע מהפייסבוק שלי
12/07/2012  |  מאיר עוזיאל  |   כתבות
אם התקלקל לכם האייפד, זה ממש לא סוף העולם. כל מה שעליכם לעשות הוא לפנות למעבדת תיקונים, המתמחה בתיקוני אייפד. ישנם אנשים המעדיפים לתקן את האייפד שלהם בעצמם, אך האם זו באמת בחירה נכונה, והאם יש לנו הכלים לתקן את המכשיר המורכב והעדין הזה בעצמנו? מאמר זה עוסק בשאלה זו.
12/07/2012  |  מעין ברוש  |   כתבות
כשגורשו היהודים מספרד, עברו חלקם לפורטוגל, תחת מסווה כנוצרים, וכונו שם מארונים (מהמילה "רגל חזיר"). כשגורשו גם משם, מצאו מקלט באמשטרדם, הולנד, אותה כינו "ירושלים החדשה”. חזרתם ליהדות הייתה כרוכה בחרדה פן יחזרו אחדים מהקהילה לנצרות, וזה הגורם לתסיסה שנוצרה שם כנגד הצעיר העילוי, ברוך שפינוזה, שהיה מיועד להיות יורשו של הרב של אמשטרדם, ר' שאול מורטירה. מכתב שהוא מקבל מהרב ב-1656, הדורש ממנו להגיע מיד לבית הכנסת, הוא תחילת ההליך של החקירה שעורך לו פרנס העיר, גאספאר רודרידז בן-ישראל, (אבי פניני, מראשוני שחקני החאן), כשבהמשך מגיע לשם גם הרב, פטרונו של ברוך, שמנסה בכל כוחו להוציא ממנו וידוי שאין לו דבר כנגד היהדות. כשנשאל פניני, הפרנס, מה מקצועו והשכלתו ענה: אני פרנס" (יעני- פונקציונר) ויש לי יותר שליטה על גזר הדין מאשר לרב הראשי. ואם זו לא ביקורת על השתלטות הפקידים על התנהלות הקהילה, כשראשי הדת נחשבים פחותים - אז מה כן ייחשב לביקורת, שיש לה השלכות לימינו בדבר עריצות הפקידים וכוח שלטונם בנבחרי העם...
12/07/2012  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il