|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

התחממות עולמית

מבנה הכוכבים באביב זה מעיד על אלימות, מלחמות, שפיכות דמים וטרור, שלא ידלגו עלינו המרד המילולי וההתנגדות האישית מול שלי יחימוביץ' במפלגת העבודה אינם מפתיעים תחזית אסטרולוגית לשבוע: 12.4.13-5.4.13
05/04/2013  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
חם אש, לא רק בקוריאה [צילום: AP]

בימים הקרובים האנרגיה האינטלקטואלית והיצירתית מתחזקת. אלו ימים טובים לאלה מכם העוסקים בכתיבה או בתחומי עיצוב ואופנה. אלה שצריכים להבין תהליכים לפני שהם מקדמים אותם, או שזקוקים להתבוננות נוספת, ירגישו גם שהיכולת הזו מתחדדת ועוזרת להתקדם בתוכניות בהן יש מקום לבטא את המיומנויות המקצועיות שלהם.

סביב התאריך 7.4, השתדלו לשמור על הגינות, לומר דברים בצורה חד-משמעית כדי למנוע מצבים של חוסר הבנה. התאהבות ופלרטוטים מתעוררים כהרף עין, אבל הכוכבים אינם מבטיחים מימוש. מבנה הכוכבים מעורר את הרומנטיקה, החושניות והארוטיקה כבר כמה ימים וזה ימשיך להשפיע עד סביבות התאריך 10.4. אף על-פי כן, מומלץ לבדוק את הרקע של בן/בת הזוג בגלל שייתכן שקיים איזה סוד, או שהונאה כלשהי עלולה להיחשף בעתיד ולגרום לאכזבה ולעוגמת נפש.

מולד הירח בתאריך 10.4 מתקיים לצד כוכבים שיקשו לשמור על איפוק, בעיקר בתחום הרגשי (תשוקות), במיוחד כשמזל טלה מוכר כחסר בושה. זה זמן נחמד להתכנסות חברתית, תקופה טובה לבסס קבוצה או חברה, בעיקר בכל הקשור לבילוי או לשעשועים. בנוסף, זו תקופה טובה לפתור חילוקי דעות במערכות בינאישיות או ליצור בריתות.

בתאריך 11.4 היזהרו בנהיגה. השילוב של מולד ירח בטלה עם המארס - "לא חגיגה".

בתאריך 12.4 כוכב פלוטו נעצר וחוזר על עקבותיו. הימים סביב התאריך הזה ידרשו מכם זהירות גדולה בניהול המערכת הפיננסית שלכם, ובעיקר הקפידו על זהירות בבחירת האדם שמנהל לכם את הקרנות האישיות. עצירת פלוטו היא גם לא חגיגה והימים סביבו נפיצים.

מפת האביב 2013 מציגה תקופה אינטנסיבית ארוכה מאוד ברחבי העולם. לצערי הרב המבנה האלים של הכוכבים במפה, מספר גם על אלימות, מלחמות, שפיכות דמים וטרור, וזה לא מדלג עלינו. נקווה שזו טעות והתוצאה תתבטא על פני כדור הארץ, בתנועות חברתיות או רדיקליות אמיצות שירצו שינוי אמיתי. אם נביט על המסרים של הכוכבים ונחשוב שיש לנו יכולת להיעזר בחוכמה ובאינטליגנציה של היקום כדי ליצור מצבים חיוביים, נוכל לגרום שינוי לטוב. כוחות יצירתיים ידריכו אותנו להתפתחות, שתביא לתוצאות חיוביות לכל האנשים.

עונת הליקויים מגיעה, בתוך פרק הזמן שבו אורנוס בריבוע לפלוטו יגיע שוב לדיוק, מנעד שעוצמתו גדולה וכולנו חשים בו. באותה תמונה לא נפקד מקומו של מארס (אל המלחמה). כבר עתה אפשר לראות איך העולם "מתחמם", קוריאה הצפונית מאיימת על קוריאה הדרומית ועל ארה"ב, וזה נראה הפעם (לפי מפת ההשבעה של אובמה) רציני יותר (ברצועת הזמן שתתחיל ב-9.4 עד 23.4, עם דגש על 18.4-14.4).

ברק אובמה, שביקר כאן לאחרונה, הצהיר על מחויבותו (?) כנשיא ארה"ב בחוסר סבלנות כלפי אירן גרעינית. ארצות המערב לצד ארה"ב מעורבות מאחורי הקלעים בהפלת המשטר בסוריה ובמצרים, אי-השקט נמשך, כך גם עם הפלשתינים אצלנו. הליקויים דוחפים את כל הנושאים האלה ועוד כמה שאנחנו עדיין לא יודעים, לעלות על המדף הקדמי שבוער בחיינו.

לאורך השבועות הקרובים, מבנה הכוכבים משפיע על העולם וישפיע על שינויים פוליטיים, כל השיטות המוכרות והישנות מאותגרות על-ידי דינמיקה אימפולסיבית, מהפכים שיביאו לשינויים כלכליים לא רגילים או להתחממות צבאית. איתני הטבע ימשיכו להשמיע את קולם בדרכם וייתכן שבגלל הליקויים העוצמה והתדירות יגברו, או שמזג האוויר יהיה הגורם ל"צרות" לא צפויות.

השבוע...

5.4 [כ"ה בניסן] יש אופטימיות באוויר, התקשרות עם חברים היודעים גם לשמח, שיחות מלוות ברגישות וקיימת יכולת לשתף חבר/ה בסיפור אישי. זהו יום טוב להוציא לפועל רעיונות יצירתיים, בלי סחרירים מיותרים. הירח בטל משעה 20:20 בערב עד למחרת בשעה 16:00 אחר-הצהריים.

6.4 [כ"ו בניסן] אתם חשים אקטיביים עם נטייה לאימפולסיביות. עיצרו וחישבו לפני שאתם פועלים, יש אנשים רגישים שייפגעו מהתגובות שלכם, דבר שלא תרצו שיקרה. האווירה רומנטית בשעות הערב, אבל לא כל הציפיות מתממשות.

7.4 [כ"ז בניסן] יציאה מרוטינה תאפיין את היום. כוח הרצון יעזור להשלים דברים שתכננתם. הקשבה לזולת תעזור גם כן.

8.4 [כ"ח בניסן] הירח בטל משעה 07:09 בבוקר עד שעה 22:03 בלילה. המשיכו את השגרה, בלי לעשות דברים חדשים.

9.4 [כ"ט בניסן] תתעוררו לקראת יום חדש שיכיל גם ריגושים, ואם אלו לא יגיעו, אתם תיצרו אותם. ישנם מפגשים יזמיים עם תקוות גדולות והרעיונות יזרמו בשפע.

10.4 [ל' בניסן] ציניות ומצבי רוח ילוו אתכם עם הרבה ספקות, אבל אלו יעברו במהלך היום. תחפשו את עצמכם בתוך רומן, סרט או תחרות ידידותית. יוזמה חדשה תביא להתפתחות שתשרת את האינטרסים האישיים. הירח בטל היום משעה 19:24 בערב עד למחרת בשעה 06:22 בבוקר.

11.4 [א' באייר] יום נעים לצאת לפסק זמן קצר מהשגרה. אתם מחדשים הזדמנות שפספסתם, ויכולים להצליח ביעדים שלכם.

12.4 [ב' באייר] תוכניות שהתקדמו לאורך זמן ביציבות, עלולות להיתקע. נחישות וביטחון בלי ארוגנטיות יעזרו לכם להתגבר על המכשולים שצצו.

כלכלה ושווקים

ליקוי הלבנה בתאריך 25.4 וליקוי החמה בתאריך 10.5 ישפיעו בסדרת משברים כלכליים, אישיים, חברתיים ומדיניים. כמה שיטות של בנקים ייחשפו כמסוכנות, בעיקר אחרי שלמדנו על מה שמתחולל בבנקים בקפריסין וההשפעה על הכלכלה שלהם... עצוב. ייתכן שנשמע על עוד כמה בנקים באירופה שינסו "לחקות" את הבנק בקפריסין במאי 2013. יציבות חלק מהבנקים בארה"ב גם היא עומדת בסימן שאלה.

אצלנו, כפי שנכתב כאן לאחרונה, המצב הכלכלי אינו קטסטרופלי כמו שמנסים להציג גורמים אינטרסנטיים בתקשורת. בשנה הקרובה קיימת יכולת ליצור מנגנוני צמיחה, או להמשיך את אלה הקיימים. ייתכן גם שהזרמת הגז תביא התפתחות חיובית. אנו נשמע על נתונים כלכליים שיפתיעו לטובה.

הדאגה שהתעוררה עם המשבר בשנת 2008, הביאה בתאריך 3.1.2009 להנפקת הביטקוין - BITCOIN, מטבע שנסחר באינטרנט, ארנק שנמצא בחשבון אינטרנט אישי, ובהרבה מקומות הפך להיות סחיר. הבעיה שלי כאסטרולוגית, היא שהמקור אינו ידוע. יש כמה השערות, אם המוצא הוא באירלנד או ביפן, או אולי במקום אחר. הסקרנות התעוררה מאחר שהמטבע בראשיתו היה שווה רק כמה סנטים, ובהווה הגיע שוויו ל-100 דולר. כלומר, סוחרים משתמשים בביטקוין בשווקים הפתוחים. אשמח אם מי מהקוראים ידע לתת את המידע החסר כדי להעשיר את כולנו.

הספקנות בנושא גם היא מובנת, אבל נזכור כיצד התקדמנו בעידן המחשב, הפייסבוק ואתרי החדשות. זיכרו כיצד חדר והשתלט הטלפון הנייד על חיינו, האייפון, האייפד וכולי. אנו בעידן שבו ההתפתחות הטכנולוגית ממשיכה להפתיע, כך שבתוך חוסר הוודאות הכלכלי הכל יכול להיות, בעיקר כשביטקוין שלא נמצא בשליטת הבנקים או הממשלות (אין פיקוח של נגיד כלשהו...) חי, קיים ובועט.

אשר לשווקים - הכל נזיל. ייתכן שבארה"ב השווקים יהיו מבטיחים יותר ואילו במזרח מאכזבים. המבנה של הכוכבים אורנוס/יופיטר ופלוטו לקראת אמצע 2013, מסמל על-פי רוב פשיטות רגל, כך שהחוכמה תהיה לעזוב בזמן. המסקנה: השתדלו לשמור על שליטה בהתנהלות.

אצלנו

רצועת הזמן, מעתה ועד סוף אוגוסט, אינה נחמדה מבחינה ביטחונית. לא, עדיין זה לא עימות עם אירן. הכוכבים המציגים בהווה את הבעיה הביטחונית מתאימים למצב זמני, הגורם פגיעות. לאורך השבועות האחרונים חזרתי וכתבתי על מצב הכוכבים הנפיץ והרגיש שבאופיו הוא אלים. סימן השאלה הוא האם ההתפתחות תהיה שוב עם הגבול בדרום עם חמאסטאן? או "בלגן" עם סוריה? האם אי-השקט עם הפלשתינים יסלים?

האנרגיה המושפעת מליקויי הלבנה והחמה, לצד הכוכבים על ציר 2-8, מחזקים את הפוטנציאל מעתה ועד סוף אוגוסט, ובנוסף כוכב מארס במזל שור יגיע למולות עם סאטורן על ציר 1-7 יחד עם ליקוי הלבנה בתאריך 25.4.

אשר לאירן, מבנה הכוכבים יוצר מצב שמעיד על דחיית פתרון (ציר 1-7), בגלל לחצים חיצוניים (2-8). ייתכן מאוד שאחרי ספטמבר 2013, מדינת ישראל תציג דרישה ל"בת הברית" ארה"ב, לקבוע לוח זמנים ברור. אחרי המיסמוס והניסיון לערפל את ההתחייבות שניתנה בחצי פה.

ראשת העבודה
יחימוביץ'. לא תצליח למנף עצמה [פלאש 90]

תזכורת: בעקבות המהומה ואי-השקט ביום חמישי (4.4.13) בכינוס ועידת מפלגת העבודה:

ברשימה שהופיעה כאן ב-27.1.12 נכתב: "הבעיה שיש ניגוד בתוך ההורוסקופ של שלי יחימוביץ' עם המדינה, המקשה על בנייה לטווח ארוך. יחימוביץ' נמצאת עתה בתקופה שבונה אותה, אבל המגמה הזו תתהפך תוך זמן קצר, והמשמעות היא שיחימוביץ' לא תוכל לנוח על זרי הדפנה לטווח הארוך, ויהיה עליה להתמודד כל פעם מחדש על מקומה. היא לא תקבל 'שקט תעשייתי' במפלגה, מאחר שאחרי כל הצלחה מישהו ימתין לה בפינה כדי לערער אותה. הנסיבות החיצוניות עלולות לעורר חוסר-ודאות שיערפל התמונה, כזה שלא יעזור לה לבנות אסטרטגיה ארוכת טווח".

עוד נכתב כאן, ב-7.10.12: "במבנה הכוכבים שלה עם מדינת ישראל מככב כוכב נפטון על ציר 1-7 והמשמעות היא שבמבחן התוצאה, היא לא תצליח למנף את עצמה, היא תגיע עד לנקודה בה יבינו שהיא בזבזה את הקרדיט שקיבלה".

"המדינה דואגת לאושר הכלל ולא לאושר איזה מעמד שהוא" [אפלטון].

תאריך:  05/04/2013   |   עודכן:  05/04/2013
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הודעתו של שדר הטלוויזיה המוערך ניסים משעל כי הוא שוקל לרוץ בבחירות המוניציפליות הקרובות לראשות עיריית רמת גן, לא הפתיעה את אלה המכירים מקרוב את מערכת היחסים ההדוקה ששוררת מזה שנים בינו לבין ראש עיריית רמת גן צבי בר.
05/04/2013  |  אריה אבנרי  |   כתבות
האופרה הישראלית החדשה כבר בת 29 שנים ויכולה להתהדר בהפקות מוזיקה ומחול ברמה גבוהה ובפעילות שוטפת, צפופה, גדושה ומלאת אירועים. מעונה לעונה, היצע האופרות והיצע הקונצרטים והופעות המחול במשכן האופרה בתל אביב, עולה באיכותו. הופעות האופרה בקיץ במצדה רשומות כבר בפנקסם של המשוגעים לאופרות מכל העולם, אלה שנודדים בקיץ בין פסטיבלים, בין האמפיתיאטרון בורונה, לבין הפירמידות במצרים (בתקופות אחרות) ואתרים היסטוריים רבי-הוד, שבויים בקולות האמנות הטוטאלית הכוללת תיאטרון, מוזיקה, זמרה, מחול, תפאורה ובדרך כלל דרמה נוגעת ללב ותמיד - מכלול של קסמים.
05/04/2013  |  שולמית קיסרי  |   כתבות
את "האשה מן הים" ראיתי לראשונה בברודווי עם וואנסה רדגרייב המהממת. לאחר זמן מה, עלתה ההצגה ב"חאן הירושלמי". הזכרון העמוק והחזק של ההצגה בברודווי לא הותיר מקום להשוואה. לעומת זאת, ההפקה הנוכחית בבימויו של נעם שמואל, מרעננת את הסיפור בנוסח החדש. הן בתוספת פתיח לפני הכניסה לאולם, בו השחקן המצוין והרבגוני אדי אלתרמן משמש כ"מדריך לקבוצת התיירים (הצופים) שהגיעו לטיול בנורווגיה". אלתרמן, עם זקנו המעוצב, נראה כוויקינג אמיתי. לשון הגוף הכה עשירה שלו (בעיצובו של עמית זמיר) היא נכס, שמעטים זוכים לכזה.
04/04/2013  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
צליית הבשר על הגריל או האש בשיטת האסדו נפוצה ביותר במדינות דרום-אמריקה ובעיקר בארגנטינה. עיקרה של השיטה הוא פשוט ובסיסי: לפני הצלייה על צלבי המתכת אין הבשר נח במשרה, ולכל היותר הוא מומלח.
04/04/2013  |  ראובן לייב  |   כתבות
את הספר שמילשטיין שלח לי באימייל, בלעתי בתוך יומיים רצופים בשקיקה. אם חשבנו שמילשטיין סיים כבר את גילוייו הנוקבים על "תיק רבין - כיצד תפח המיתוס", על עלילת הדם של חברי "ההגנה" שהשמיצו את לוחמי האצ"ל והלח"י שכביכול רצחו בדם קר 242 שבויים ערבים בדיר יאסין וכן הלאה, ובזה מסתכמת עבודתו - הרי כאן נכונה לנו הפתעה בגדול.
04/04/2013  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il