|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

התאמת מזלות לקראת פסח

זהו זמן רגיש במיוחד שבו יוצאות כל הדילמות המשפחתיות, האישיות, הרגשיות והחברתיות, כיוון שהחג מדגיש את השייכות האישית של כל אחד למשפחתו
02/04/2014  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

שבוע טוב ....

אנו מתקרבים לתחילתה של תקופה שבה נושא המשפחתיות והיחד, יועצם בגלל החג המתקרב. בתקופה זו נבלה יותר זמן זה במחיצה זו אם בחופשות משפחתיות, או בכל צורה אחרת. גם הצעירים במשפחה יישארו בבית בגלל העובדה שאין להם כל מסגרת מחייבת.

זהו זמן רגיש במיוחד שבו יוצאות כל הדילמות המשפחתיות, האישיות, הרגשיות והחברתיות, כיוון שהחג מדגיש את השייכות האישית של כל אחד למשפחתו. ובמקרים שאין חיבור, זוהי תקופה קשה מאוד ומקצינה את חוסר השייכות למשפחה ולחברים.

פעמים רבות ההחלטות היכן לבלות את החג יוצרות מתח וחיכוך ולא נעשות מתוך בחירה נקייה אלא מתוך רצון להשביע את רצון אחד מהמקורבים כמו משפחה, חבר או בן זוג.

הנוכחות והאינטנסיביות בתקופה זו עם הקרובים לנו עלולה ליצור חיכוכים ולכן, חשוב במיוחד בפרק זמן זה לדעת מראש כיצד לנהוג ואף לשמור על פרופיל נמוך בכל הנוגע להתנהגות וקבלת החלטות כדי לזרום ובמיוחד לאור העובדה שזוהי תקופת החג שמביא איתו - מצבים רגישים ועדינים.

מומלץ בתקופה זו לזרום עם מה שיש, ורק עם סיום החג יהיה נכון להחליט בנוגע לקבלת החלטות משמעותיות.

כדי להקל על עצמנו את ההתנהלות עם הקרובים לנו מצורפת להלן כתבה העוזרת לנו להבין את היכולת שלנו להתחבר אל ילידי כל המזלות.

נכון שמשפחה לא בוחרים כמו שנאמר - אבל חברים כן... ותמיד טוב לדעת ולהכיר את הכוחות הפועלים מולנו...

התאמת המזלות נועדה לעזור לנו להכיר את האפשרויות הקיימות במערכות היחסים, ולמזער נזקים.

על-ידי הכרה ובחירה של המזל הנכון לנו, אנו יכולים לעזור לעצמנו לבנות מערכת יחסים בריאה ומאושרת.

התאמת מזלות

ההתאמה בין המזלות השונים נעשית על-פי המזל בו נולד האדם הנקרא גם מזל השמש.

באסטרולוגיה קיימים 4 יסודות המחולקים לקבוצות: אש, מים, אויר ואדמה.

כל מזל משתייך לאחת מהקבוצות הנ"ל.

להלן המזלות לפי היסודות:
אש: טלה, אריה וקשת.
אדמה: גדי, שור ובתולה.
אויר: מאזניים, דלי ותאומים.
מים: סרטן, עקרב ודגים.

ההתאמה נעשית לפי חוקי ההיגיון של הטבע האנושי.
מזלות האוויר יתאימו בעיקר למזלות האש כיוון שהאוויר מלבה את האש. ההפריה תהיה הדדית ולכל אחד יהיה צורך ברעהו על-מנת להמשיך להתקיים ולהתפתח.

מזלות המים ירוו את מזלות האדמה ויתנו לה את הלחות הדרושה על-מנת לא להתייבש ויחדדו את הצורך בהדדיות עבור תחושת ההשלמה והמשכיות החיים.

ואולם.....רבים בוחרים דווקא את המזלות המנוגדים להם ואז..........
מזלות המים יכבו ויחנקו את מזלות האש, כיוון שלמרות שמזלות האש דומיננטיים ובולטים יותר, הרי שהשקט והפסיביות של מזלות המים יכבו ויחנקו את הדינאמיות של מזלות האש.
מזלות האדמה יכבו ויחנקו את מזלות האש בכך שמזלות האדמה איטיים ואף שמרניים מדי לקלילות ולקצב של מזלות האש ולכן מזלות האש ירגישו כבויים וחסומים אנרגטית.

מזלות האדמה והאוויר יכולים לחיות זה לצדו של זה חיים שלמים ללא מעורבות רגשית כיוון שאין קשר בין האחד לשני אלא בצורה מלאכותית ויתרה מכך האדמה אומנם זקוקה לאוויר כדי לנשום, אך ככל שנערים יותר אדמה (כובד) על מישהו הוא ירגיש תחושת מחנק.

מזלות האוויר ומזלות המים עשויים לחיות חיים שלמים בניסיון לגרום לצד שכנגד להבין זה את צורכי זה ואולם בבסיסם צרכיהם האישיים שונים ולכן החיבור עשוי להיות מלאכותי ומתסכל.

- מומלץ לעשות מפת התאמה אישית לפני לקיחת מחויבות בכל הנוגע ליחסים בין אישיים ומקצועיים.


מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪ ▪ ▪


טיפ לילידי השבוע

אתם נמצאים בתקופה סוערת עבורכם בהיבטים השונים של החיים ולכן מומלץ לכם לא להגיע לידי החלטות מהירות מדי אלא לשקול כל תוכנית מכל הזוויות, עד אשר תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון.

טלה

ילידי המזל יכולים למצוא את עצמכם בכל מיני סיטואציות שבהן אתם מגיבים בצורה אימפולסיבית ופועלים לפני שאתם חושבים. וזאת בגלל הכוכב אוראנוס שנמצא במזל שלכם וגורם לכם לפעול בצורה הרבה יותר מהירה מהרגיל. זה הזמן הנכון עבורכם לנסות ולמצוא לעצמכם עיסוקים יותר מרגיעים שדרכם תוכלו לתעל את האנרגיות הפנימיות שלכם שגורמות לכם לחוסר סבלנות.

שור

יש לכם צורך לשהות בתוך המעגל הפנימי שלכם ולא לתת לאנשים חדשים להיכנס אל חייכם. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר זמן במחשבה על כיצד אתם יכולים לשפר את אורח חייכם מבחינה אישית ותזונתית. נראה שלאחרונה אתם סובלים מאובדן אנרגיה עובדה שגורמת לכם לחלות במחלות ויראליות שונות. הפתרון הנכון יהיה לנסות ולשנות את סגנון חייכם הנוכחי ולסגל לעצמכם אורח חיים בריא יותר.

תאומים

בחודש הקרוב מומלץ לכם לפתוח את לבכם ורגשותיכם כלפי אנשים שנמצאים אתכם במעגל הראשון הקרוב לכם, לספר על מטרותיכם ובעיקר בענייני עבודה. מבחינה חברתית אתם עוברים שינויים משמעותיים ונראה שאתם פועלים נכון, כדי לקדם את מטרותיכם בחיים. מרבית הזמן שלכם עובר בצורך להוכיח את עצמכם שוב ושוב כדי לוודא שהאמון שנתנו בכם מצדיק את עצמו.

סרטן

התקופה האינטנסיבית בחייכם עדיין לא נגמרה ונראה שאתם עוברים מעניין לעניין במהירות ובכל מקום אתם דורשים מעצמכם לתת את המקסימום למרות שעובדה זו עולה לכם לעיתים בהוצאת אנרגיה מיותרת. ייתכן שאתם מרגישים שיש לכם מחויבות כלפי הבית והמשפחה ועובדה זו גורמת לכם לתסכול מסוים, כיוון שהיא למעשה פועלת כרגע כנגד הרצון הטבעי שלכם. חשוב שתפעלו בהגיון ופחות תשקיעו אמוציות בכל דבר.

אריה

בזמן הזה יש לכם תוכניות לנסוע לטייל במקום כלשהו ועדיף במקום הרחוק ממקום מגוריכם הטבעי כדי שתוכלו להרגיש שאתם מתאווררים. הנסיעות עשויות להגיע באופן פתאומי וליעדים אקזוטיים. זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק את התוכניות של האנשים הקרובים לכם כיוון שאתם יכולים לצרף אותם אליכם. ולפני כן, תוכלו להסדיר את כל העניינים הביורוקרטיים שלכם כיוון שעכשיו הכול ילך מהר וחלק יותר.

בתולה

הנושא הכלכלי מאוד מעסיק אתכם ובמקביל גם מבלבל, כיוון שאתם לא בטוחים שאתם פועלים נכון למרות שאתם בטוחים ומקווים שאכן אתם מתנהלים בדרך הנכונה. הרשו לעצמכם לחרוג מהתוכניות שקבעתם לעצמכם בכך שתפעלו בשונה מהתוכנית המקורית. חשיבה מחוץ לקופסא תעזור לכם לממש את תוכניותיכם ותעזור לכם להגיע מהר יותר ליעדים אליהם אתם שואפים.

מאזניים

הכוכב מארס ימשיך להימצא במזל שלכם למשך החודשיים הקרובים בנסיגה כך שכל אירוע יוקצן אצלכם יותר. הכוונות שלכם אכן טובות אך אתם חייבים לוודא שהאנשים הסמוכים אליכם יכולים לעמוד בקצב שאתם מכתיבים להם לאחרונה. מבחינה כספית עדיין לא הסתיימה התקופה שבה אתם חייבים להתנהל אחרת על-מנת שתוכלו לצאת מהמצב העדין שבו אתם שרויים.

עקרב

במהלך החודש הקרוב תימצא השמש בשמיים במקום המקושר אצלכם עם נושאי עבודה ובריאות, כך שאלה הם שתי התחומים שבהם אתם חייבים לתת את הדעת ולא לזלזל גם בדברים קטנים שאולי כרגע לא נראים לכם חשובים בהיבט הראשוני. ייתכן שתמצאו את עצמכם הרבה יותר יצירתיים ותרצו להחצין את כל האנרגיה שהצטברה אצלכם דרך עשייה מקורית ואולי אפילו גיוון עם תחביבים חדשים.

קשת

אתם ממשיכים להיות עסוקים בניסיון להבין את המניעים הפנימיים שלכם עד כדי כך שכמעט אין לכם סבלנות לעשות משהו אחר. מבחינה חברתית אתם חווים אכזבות ואנשים שפעם עניינו אתכם עכשיו נראים לכם שטחיים וריקניים. הגיע הזמן שלכם להרשות לעצמכם לבלות קצת יותר ולגרום לאני הפנימי שלכם השוחר כל כך לחופש אישי גם להרגיש אותו. בילויים חדשים במקומות מרתקים יעזרו לכם מאוד.

גדי

השבוע נפתח כאשר הירח בשמיים מבקר אצלכם בבית היצירה, הילדים והקשרים הבין אישיים, כך שאלה מכם שמחפשים לשמח עצמם בקשרים חדשים יכולים השבוע למצוא לעצמכם פרויקטים חדשים שיעזרו לכם לממש זאת. כמו-כן, נראה שעדיין המשפחה הקרובה שלכם מצפה מכם שתעזרו להם יותר ותהיו פחות ממוקדים בתוך עצמכם, ואכן ככל שתעזרו לאחרים תצאו יותר נשכרים.

דלי

הכוכב וונוס עדיין נמצא במזל שלכם וגורם לכך שלחלקכם הגדול מגיעים ימים שבהם אתם מרגישים מאוד מרוצים עם עצמכם ומתפנקים בשמחות והנאות קטנות. ייתכן שההיערכות החדשה שלכם בחיים זקוקה לריענון כלכלי, כך שמומלץ לכם להתייעץ עם בעלי מקצוע שיוכלו לעזור לכם לפעול בהתאם ולא לעשות טעויות. מאחר שונוס היא גם שליטת הכספים, הרי שעכשיו זהו בדיוק הזמן הנכון.

דגים

כוכב התקשורת מרקורי יימצא במזל שלכם למשך השבוע הקרוב וגם למשך כל החודש הקרוב, כך שזה בדיוק הזמן המתאים לבטא את עצמכם בצורה מילולית. מאחר שאתם מזל מופנם בדרך כלל, הרי שכוכב מרקורי יעזור לכם להחצין את רגשותיכם בדיוק במקומות שאתם לא בטוחים שזה הדבר הנכון לכם לעשות. הגיע הזמן שתהיו שלמים עם העשייה שלכם ולכן תיאום ציפיות, הוא חלק מתהליך כולל אותו אתם עוברים.

תאריך:  02/04/2014   |   עודכן:  02/04/2014
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התאמת מזלות לקראת פסח
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
התחומים (ולא שתי
4/04/14 21:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ג'אז הוא סוג של מוזיקה שנוצרה בארה"ב בראשית המאה ה-20 כאשר המקור היה בניו-אורלינס. זאת מוזיקה אפרו אמריקנית המשלבת בתוכה יסודות של מוזיקה מערב אפריקנית עם הרמוניה מהמוזיקה המערבית. הכלים בהם מנוגנת מוזיקה זו הם מערביים כאשר יסוד חשוב בה הם האילתורים.
01/04/2014  |  אלי ליאון  |   כתבות
השופט: יצחק יצחק, בית משפט השלום בתל אביב
01/04/2014  |  איתמר לוין  |   כתבות
בתקופת החגים מדיח הכלים עובד שעות נוספות על-מנת לספק כלים נקיים ומבריקים לכל ארוחה ולכל אורח, אבל אל תשכחו שגם המדיח עצמו צריך תחזוקה וניקיון מדי פעם. פסח הוא הזדמנות מצוינת לעשות זאת, אז הינה מספר טיפים לשמירה על המדיח שלכם:
01/04/2014  |  יעל בן-נון  |   כתבות
האדריכל אריה אלחנני ז"ל תכנן ועיצב בשנות ה-30 של המאה הקודמת את "יריד המזרח " בנמל תל אביב וכן תכנן ועיצב גם את פסל "הפועל העברי" שנמצא במתחם זה ואך זה טבעי וראוי שעיריית תל אביב יפו החליטה לקרוא את הרחבה הגדולה שמסביב לפסל "הפועל העברי" על שמו:: "רחבת אריה אל-חנני".
01/04/2014  |  אלי אלון  |   כתבות
הרשעתו של אהוד אולמרט בקבלת שוחד בפרשת הולילנד אינה המקרה היחיד שבו נטל שוחד בהיקפים כספיים גדולים.
31/03/2014  |  אריה אבנרי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
פעמיים הודעת בשבת - וכפחדן עלוב בשם "גורם מדיני בכיר" במקום להתייצב מול המצלמות - כי צה"ל יתקוף את רפיח גם אם תהיה עסקה    כמובן, כדי שלא תהיה
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il