על בימת משכן האמנויות זוכים הצופים לראות מאמש תפאורה, עיצוב תלבושות ותאורה כה מהממים בעושרם ובעיצובם, כמותם לא זכינו לראות כאן אי-פעם. אפילו הצילומים המצורפים אינם יכולים להראות במדויק את כל שפע הפרטים המסוגננים שבתפאורה ובתלבושות. הצלחתו של הבימאי
הרולד פרינס בבימויו את המחזמר שכתב אנדרו לויד וובר האנגלי, יצרה מהפכה בעולם המחזמרים. ללא מוסיקת רוק, אך עם עושר מוסיקלי שרק לויד וובר יודע ליצור, ועם ליהוק מושלם של זמרים/שחקנים ורקדנים, הוא גרם לקהל שאולי התעייף מהמחזמרים שקדמו לו ומהאופרות הכבדות האפלוליות, לנהור בהמוניו לצפות בחוויה המענגת את כל החושים, ולמעלה מזה. בין הצלחותיו הנודעות: בימוי "סיפור הפרברים", אוויטה" וכמובן פנטום האופרה.
לתל אביב מגיע הקאסט שלוהק ונבחר מהמיטב שבכל העולם, כמו הזמר המדהים גם בתנועתו ובמשחקו
יונתן רוקסמות׳, הסופרנו המקסימה
מייגן פיצ׳רנו בתפקיד כריסטין, מושא אהבתו, ו
מאט לייסי בקולו המדהים, כאהובה של כריסטין, ראול. אלה ואחרים, מצטרפים למאות הן המופיעים על הבמה והן המפעילים שמאחורי הקלעים; כל אלה - בסיבוב הופעות בכל העולם, באירופה במזרח התיכון ובמזרח הרחוק. כדי שלא תהיה טעות: אין זו הפקה חובבנית ירודה. אלא הפקה מושקעת שלגביה ייאמר: טוב מראה עיניים מהלך נפש. רק כשרואים,- מבינים לאשורו את תוצאות מידת המאמצים וההשקעה בהפקה גרנדיוזית זו. את תפאורה המדהימה בסגנונה עיצבה
מריה ביורנסון, שדאגה לכל פרט על הבמה כאן; את התלבושות הכה עשירות בפרטים ובמשקל שלא ייאמנו עיצב
סם פלמינג, ולתזמורת
הסימפונית של ראשון נוספו עוד שלושה נגנים מההפקה בחו"ל. עליהם מנצח בכשרון רב
דייויד אנדרו רוג׳רס החביב.
הבימאי המהולל הרולד פרינס, שלו מגיעות התשואות על בימויו, נפטר למרבה הצער לפני שבועיים ב-31 ביולי 2019 בגיל 91. שבע ימים, והצלחות, בין היתר - זכייה בפרס הטוני 21 פעם. הוא למעשה שהביא לעולם המחזמר יחד עם לויד וובר את המחזמרים לשיא המחודש, לאחר עונת השפל ששרו בהם.
לאור הצלחת המופע והביקוש, האריך המפיק
חיים משה את משך המופעים מסוף אוגוסט לאמצע ספטמבר. ראו הוזהרתם.