|   15:07:40
  יעקב קורי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פילאטיס מכשירים בירושלים - בואו ליהנות מהאימון
קבוצת ירדן
קריירה בינלאומית - מה היתרונות ולמי זה מתאים?

הזורע רוח קוצר סופה <br>

הזורע רוח קוצר סופה! מי שצועק כל הזמן זאב זאב (שום קשר), פשיסטים, נאצים, אפרטהייד, גזענות, רצח עם, פשעים נגד האנושות, רוצחי ילדים במכוון - בל יתפלא אם חוקרים אותנו בהאג, אם מגנים אותנו באו"ם, באונסקו, באמנסטי, באקדמיה, במדיה, בממשלות הכי ידידותיות
04/02/2022  |   יעקב קורי   |   יומני בלוגרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
לא נותנים את הדין [צילום: AP/Jacques Brinon]

אני מנסה להבין את התומכים בכל מחיר בזכויות האזרח ובחופש הדיבור. אם אתם תומכים בזכויות של אזרחים לא להתחסן ולהסתובב ללא הגבלה בקהילה, איך אתם מגינים על זכויות האזרח של כל המחוסנים ועל הזכות שלהם לחיים, שגוברות על חופש הפרט? מה ההבדל בין חולה איידס שמדביק בן או בת זוג מבלי ליידע אותם, לבין לא מחוסן ששומר על-כך בסוד בגלל זכותו לפרטיות? אם הוא מסכן זקנים וילדים זה לא פוגע בזכויות שלהם? פעמים רבות מדובר באותם אנשים שתומכים בחופש הדיבור בכל מחיר.

מה ההבדל בין מי שמטיף לרצח של שמאלנים למי שמעלה על נס בתיאטרון את מניעי מחבל שרצח עשרות אזרחים? ומי שמאשים ציבור שלם על זה שאיפשר פרסום פוסטרים של רבין במדי אס.אס., איך הוא מרשה לעצמו לכנות ראש ממשלה פשיסט, נאצי? למה תמיד זכויות האזרח וחופש הדיבור הולכים רק בכיוון אחד? מה ההבדל בין פולסא דנורא של רב נגד ראש ממשלה לבין התבטאות של חתן פרס ישראל: "רק מי שיהיה מוכן לעלות על עופרה עם טנקים יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית". פרופסור שדיבר על סחף פשיסטי לא עשה פולסא דנורא על עופרה?

ולמה אני שוב נזקק לנושא נדוש זה שעסקתי בו בעשרות מאמרים, מסות ובספרי "הרפובליקה השנייה של ישראל"? כי ארגון אמנסטי אינטרנשיונל עומד לפרסם מסמך בן 211 עמודים בו הוא טוען "שישראל מבצעת פשעים נגד האנושות וכי היא מדינת אפרטהייד בכל גבולותיה, הן בשטחי יהודה ושומרון והן בתחומי הקו הירוק". ואני תוהה: מה גבולות חופש הדיבור וזכויות האזרח כשכל איש או ארגון יכול לטעון עלילות דם מופרכות כאלה? איך יש אפרטהייד בישראל כשערבים שותפים מלאים לעשייה בישראל בבתי החולים, רופאים, אחיות, עובדי עזר, כשערבים ממלאים את כל האוניברסיטאות לרבות אוניברסיטת חיפה בה לימדתי כעשור ומיטב הסטודנטים שלי היו ערבים, כשערבים שותפים לקואליציה השלטת, שרים וחברי כנסת, כשהם קצינים גבוהים במשטרה ומנכ"לים?

איפה בדיוק יש הפרדה בספסלים בגנים ציבוריים, בשירותים, בבתי המלון, בשכונות ובערים, כשאני גר בחיפה שהיא מודל לדו-קיום? אבל צודק אמנסטי בדבר אחד ועל כך שומה עלינו לתקן זאת לאלתר, כפי שאני מציע ברפובליקה השנייה של ישראל. קיים אפרטהייד כלפי הערבים, החרדים והדתיים הלאומיים במישור אחד - בחינוך. על-כן חייבים לבטל לאלתר את מסגרות החינוך הנפרדות ולקיים בישראל רק מסגרת חינוך אחת אחידה, כמו בצרפת החילונית, להפריד את הדת מהמדינה, כמו בכל המדינות המתוקנות, כשבבתי הספר במימון המדינה יהיו הלימודים חינם אין כסף, יתנהלו בעברית שהיא שפת המדינה, אך כשכל בוגר תיכון ישלוט בעברית, ערבית ואנגלית ברמה של שפת אם, יהיו לימודי ליבה של מקצועות ריאליים וכלליים, ולימודי מסורת של שני העמים.

אני מציע לכל אלה הממהרים להשתמש במונח APARTHEID (מאפריקאנס - הפרדה) שילמדו מה המשמעות שלו. זו "מדיניות של הפרדה גזעית שהונהגה על-ידי המיעוט האירופי הלבן בדרום אפריקה משנת 1948 עד שנת 1994. מדיניות זאת הייתה גזענית והושתתה על עקרונות של הפרדה גזעית בין לבנים, שחורים וצבעונים בני תערובת ומתן זכויות יתר לבני המיעוט הלבן". זה ההפך ממה שקורה בישראל, כשכל החוקים שוויוניים, אין הפרדה גזעית בשום מישור, הערבים הם מיעוט והיהודים הם רוב. זכות היתר היחידה שיש כביכול ליהודים היא שישראל היא מדינת הלאום היהודי ויש חוק השבות החל רק על יהודים. ישראל היא לא מדינת כל אזרחיה כמו ארצות הברית ואוסטרליה, היא מדינת לאום כמו מצרים, שלא מואשמת באפרטהייד, בין השאר בגלל שהיא גירשה את כל הזרים, כך שנותרו בה רק ערבים. הדבר היחידי שמקביל להגדרת האפרטהייד היא שישראל ומדיניות האפרטהייד בדרום אפריקה התחילו את קיומן בשנת 1948... אבל כל אחד שטוען שאנו מדינת אפרטהייד לא נותן את הדין על השקר הגס הזה, לא משלם כל מחיר, לא מגנים אותו. בישראל אפילו נותנים להם את פרס ישראל.

זאב זאב

אני יצאתי חוצץ כנגד העושק של בעלי מניות מיעוט, השחיתות והפעילות הלא אתית של טייקונים וחברות ענק ושילמתי על פעילותי האתית, על הספרים ועל התיזה שלי מחיר אישי כבד. נפלטתי מעולם העסקים, הכנסותיי ירדו בתשעים אחוזים. אבל קיבלתי את הדין באהבה. אך מה המחיר שמשלמים המשמיצים בע"מ? מזמינים אותם להרצות בכל אוניברסיטה, הם מקבלים תקציבים לרוב, מקימים מכונים על שמם, מזמינים אותם לאו"ם, הם מקבלים שלל פרסים. אך לא מדובר בי או בשכר ועונש. מדובר בסכנה קיומית למדינת ישראל שעליה אני מתריע. הם הופכים את ישראל למדינה מצורעת, לא את אירן, לא את סומליה, ישראל הדמוקרטית היא אויב העם והעולם!

הזורע רוח קוצר סופה! מי שצועק כל הזמן זאב זאב (שום קשר), פשיסטים, נאצים, אפרטהייד, גזענות, רצח עם, פשעים נגד האנושות, רוצחי ילדים במכוון, בל יתפלא אם חוקרים אותנו בהאג, אם מגנים אותנו באו"ם, באונסקו, באמנסטי, באקדמיה, במדיה, בממשלות הכי ידידותיות. מטבען של עלילות דם להידבק, במיוחד אם רוצים להידבק, אם ממילא אנטישמים ושונאי ישראל ורק מחפשים גושפנקא לכך ואישוש ממקורות ישראלים, בעיתון לאנשים חושבים, בצמרת האקדמיה, הספרות, האמנות, התיאטרון, הקולנוע, המדיה. כל התבטאות כזאת מקבלת תהודה עצומה בלה מונד, טיימס, ניו-יורק טיימס, CNN, BBC וכו'. אבל כל משמיצי המדינה יכולים לעשות זאת תחת האיצטלה של חופש הדיבור.

היה זה גבלס הנאצי, שר התעמולה הידוע לשימצה שאמר: "אם תחזרו ותשננו שקר מספיק פעמים הוא יהפוך אמת. ככל שהשקר גדול יותר, יותר אנשים יאמינו בו. יש להצטמצם למספר מועט של נקודות ולחזור עליהן שוב ושוב". וכך הקואליציה מהשטן שמשתרעת מאירן ועד אמנסטי, מהפוסט ציונים ועד החמאס, חוזרת שוב ושוב על אותן מנטרות שקריות של אפרטהייד, גזענות, פשיזם, נאציזם, רצח עם, פשעים נגד האנושות. עד שזה נדבק. לקח לגבלס 6 שנים עד שהצליח לשכנע את הציבור הגרמני ואוהדים רבים באירופה ובעולם שהיהודים הם תתי אדם ופושעים נגד האנושות. לקח לנאצים 6 שנים לבצע את הפתרון הסופי המתבקש לחסל את העם היהודי. בגלל השקרים ותעלומת הזוועה נרצחו 6 מיליון יהודים. שילוש הזוועה מהשטן - 6,6,6 ...

הדמוקרטיות חלשות אל מול הדיקטטורות, בגלל עודף פציפיזם ותקינות פוליטית מטורללת. על כך כתבתי למכביר. אך במקביל ישראל והעולם המתנגד לאנטישמיות עומדים אובדי עצות אל מול תעמולת זוועה שראשיה הם ארגוני זכויות אזרח כביכול, אליטות כביכול, ארגונים בינלאומיים הנשלטים על-ידי המשטרים הכי חשוכים.

חסינות מלאה

אך למה לנו להלין על פרופסור, מנהיגת מרצ ("ישראל הפכה למשטר אפרטהייד"), כשסופר מפורסם טוען בעצרת ביום הזיכרון יחד עם משפחות המחבלים (אוי לזוועה): "כשישראל כובשת ומדכאת עם אחר, במשך 51 שנה, ויוצרת בשטחי הכיבוש מציאות של אפרטהייד - היא נעשית הרבה פחות בית". ומה העונש על מעשהו, חרם, נידוי, גינוי? הוא מקבל למחרת את פרס ישראל על-ידי המנהיגים אותם הוא משמיץ מידי המדינה שלו, שהיא כביכול מדינת אפרטהייד. ובמקביל עיתון האליטות עושה תערוכה של תמונות שמזכירה את ד"ר שטירמר, כפי שהשוויתי אחת לאחת במאמר שלי. ולא עוזר שאני ואחרים מזימים את הטענות השיקריות על אפרטהייד בישראל, כשאין בה חוקי אפליה, וגם לא ביהודה ושומרון שהיו שטח כבוש על-ידי בריטים, על-ידי ירדנים ועל-ידי ישראלים, אך שבה הפלשתינים שומרים על זכויות הקניין, לא מגורשים מאדמותיהם, ובתי המשפט הישראלים מגינים על זכויותיהם.

כל הגורמים המשמיצים את ישראל משקרים בחסינות מלאה. מנהיג מרצ טוען שצריך לדון את פשעי המלחמה של ישראל בהאג, שבנימין נתניהו מקעקע את מערכות המשפט בישראל, אבל הוא עצמו מקעקע הרבה יותר ועושה דה-לגיטימציה למערכת המשפט הישראלית שהיא לא אמינה ויש לעשות לה אובררולינג בהאג. או שמאמינים בבית המשפט העליון או שרצים להאג, או שחברים בקואליציה או שמצביעים נגדה. מאמינים בדמוקרטיה רק באוסלו אבל לא תחת שלטון הליכוד. אם זו לא ממשלה שלהם רצים לאו"ם להתלונן עליה, רצים להאג, גם כשהם בשלטון. או שחברים בממשלה או שישראל היא פשיסטית, אבל רק בהיגיון עקום, צבוע ולא מוסרי ניתן להיות גם וגם וגם.

היה זה היינה שטען שמי ששורף ספרים ישרוף בעתיד אנשים. ואני טוען שמי שעושה דה-לגיטימציה ודמוניזציה לישראל, מי שטוען שהיא אפרטהייד, מבצעת רצח עם, פשעים נגד האנושות, רצח ילדים מכוון, גזענית, פשיסטית, נאצית, תתי אדם, מזכירים ימים אפלים, מזמין את חיסולה של המדינה, הטלת חרם עליה עם BDS, סנקציות של האו"ם, ניתוק יחסים, השוואת ציונות לגזענות. זאת הטענה הכי מקוממת כי מדינת לאום פלשתינית זה בסדר, צ'כית, פולנית, הונגרית, בולגרית, זה בסדר. רק מדינת לאום יהודית היא גזענית, היא אפרטהייד? אין מידתיות. טוענים בריש גלי שמותו של פלשתיני בן 80 כתוצאה מפעילות של חיילים שנענשו במלוא חומרת הדין עם מפקדיהם נותנת רוח גבית לטענות האפרטהייד נגד ישראל. זה משול לטענה שרצח אישה על-ידי בעלה נותנת רוח גבית לטענה שכל הגברים אלימים. לטענה שבגלל שנציב רומאי צלב את ישו כל היהודים בימינו אשמים בכך. אם זו לא אנטישמיות, השלכה על כלל הציבור "חטא" של יחיד, מה זו אנטישמיות? ולמי ששכח, ליל הבדולח פרץ אחרי שב-7.11.1938 ירה הרשל גרינשפן, צעיר יהודי בן 17 שנמלט לפריז בארנסט פון ראט, המזכיר השלישי בשגרירות הגרמנית בפריז ופצע אותו. התירוץ הזה הספיק לנאצים על-מנת לטבוח מאות יהודים ולהרוס אלפי עסקים שלהם.

כך אם מת ילד פלשתיני בהפגזה ישראלית על מקורות הירי כשהחמאס יורה עלינו אלפי טילים מאשימים אותנו ברצח עם. בפשעים נגד האנושות. אנחנו גרועים מהנאצים. ומי אומר זאת? מכחיש השואה אבו מאזן וראשי החמאס שבכלל רוצים לזרוק אותנו לים. וזה מזכיר לי שכאשר רציתי ללמוד שוב ערבית בשנת 1967 וחיפשתי את ישראל במפת המזרח התיכון בראש הספר מצאתי רק את הים התיכון. אבל גם בימינו יש קואליציה מהשטן של מכחישי ישראל, שונאי יהודים, יפי נפש פוסט ציונים, אירופים ואמריקנים, וארגונים בינלאומיים שרואים בישראל את אם כל חטאת ומתעלמים מחטאי הפלשתינים, סוריה, אירן, מדינות באפריקה ובאסיה המבצעות רצח עם שיטתי. לכן שומה עלינו להילחם בצורה חוקית בתופעות אלה, באירגונים ובאישים המוציאים עלינו דיבה, אם אנו חפצי חיים!

תאריך:  04/02/2022   |   עודכן:  04/02/2022
יעקב קורי
+תגובות מימין ומשמאל לבקשת המדינה מבג"ץ לקבל הארכה בעניין חומש
10:40 04/02/22  |  עידן יוסף
תגובות מימין ומשמאל לבקשת המדינה מבג"ץ לקבל הארכה בעניין חומש, לפיה "שוקדים על אכיפת החוק והסדר במקום. אין מקום להתערבות בית המשפט בעת הזו. אנו מציעים לשוב ולעדכן בתוך 45 ימים".

ח"כ מוסי רז (מרצ): "עוד כניעה לאלימות מתנחלים. לפי חוק ההינתקות אסור לישראלים לשהות במקום, אבל שוב מתברר שהמתנחלים מעל החוק ומפקדי הצבא נאלצים לעבוד בפיקודו של נוער הגבעות. כך נראית פשיטת רגל מוסרית".

ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית): "ימין הממשלה ימין שקר. יצא המרצע מהשק, רה"מ בנט הוא רק בובה, אינו יכול לקבל החלטות ולא לקיים הבטחות. הממשלה והעומד בראשה נשלטים על-ידי השמאל והאחים המוסלמים".
+מכה ליוקרה של חמאס ברצועה
10:35 04/02/22  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
פעיל בזרוע הצבאית של חמאס שריגל עבור ישראל הצליח לברוח ממתקן המעצר של חמאס בעיר עזה. חמאס התפאר שהוא שולט באופן מלא במצב ביטחון הפנים ברצועה, אך עתה מתברר כי אסירים נוספים נמלטו ממתקני המעצר שלו
חיפושים אחר עבד אלכרים שעבאן אבו עודה [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+מוסר ירוד ב"גדוד נצח יהודה" (ב')
07:05 04/02/22  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
איך נקלעתם לעוצמת פער מכאיבה בין שגב מילים צחות טהורות ונקיות הסדורות בספר התפילה שלנו, מתוכו הרעדתם בטוהר המלים את שמי מרחבי ההרים ובין ביבי מעשים ברוטאליים, שביצעתם?
(שם אלוהים לשווא. תמונת אילוסטרציה [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
אני מבקש לנהל שיחה שלווה ושקטה עם חיילי גדוד "נצח ישראל". בבוקר, טרם חבשתם את החגור, אמרתם בלהט את הקדיש. חלל האוויר ספג מלים טהורות המייחלות ש"יתגדל ויתקדש שמה רבא". בלהט רב ובהדגשה רבה הדגשתם את משאלתכם לחיים - לחיי שבע ולישועה, שיקבלו ביטוי מעשי בחיי היום-יום ובהמשך יום הפעולה המצפה לכם. הדגשתם את המשאלות, שבמהלך היום תזכו לממש ולהנחיל לסובבים אתכם, כל ברואי בצלם באשר הם. רפואה, גאולה, סליחה, רווח, כפרה והצלה.
פלוגה מגדוד "נצח יהודה" בצבא הגנה לישראל, הפועלת בשטחי יהודה ושומרון, הציבה בשעת לילה מחסום פתע בפתחו של כפר סמוך לעיר רמאללה, ועצרה נהגים פלשתינים לבדיקה וחיפוש במכוניותיהם. הפעולה השגרתית הזו לא הייתה צריכה להסתיים במותו של אחד הנהגים שעוכבו בעת חיפוש במכוניותיהם. צבא, שערכי מוסר מנחים אותו בפעולותיו להגנת המולדת, לא יכול לאפשר שאירוע כזה יפקוד אותו.
בישראל ובממשל ביידן גובר החשש שיו"ר הרש"פ מחמוד עבאס יוביל החלטות קיצוניות בכינוס המועצה המרכזית של אש"ף ביום ראשון הבא, ה-6 בפברואר, לעימות מדיני עם ישראל נוכח המבוי הסתום בתהליך המדיני והיעדר "אופק מדיני". שר החוץ האמריקני טוני בלינקן שוחח השבוע בטלפון עם יו"ר רש"פ מחמוד עבאס וביקש ממנו "לגלות סבלנות ולתת הזדמנות השלום באזור".
תגובות חריפות במפלגות השמאל (יום ד', 2.2.22) להחלטת שר הביטחון גנץ ושרת הפנים שקד להכשיר את אדמות אביתר בשומרון, לקראת הקמת נקודת התיישבות במקום.
02/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת חוץ וביטחון של הכנסת קיימה (יום ד', 2.2.22) דיון בנושא המחצבות הבלתי חוקיות ביהודה ושומרון בדגש על שטחי C. הדיון נסוב על תוכנית תמ"א 52/1 שהמנהל האזרחי יזם ביו"ש המבקשת להכשיר אלפי דונמים נוספים לחציבה פלשתנית בשטחי C, ואינה עומדת בשום סטנדרט תיכנוני דומה בישראל המחייב גם אישור תב"ע למחצבות תסקיר סביבה ארכיאולוגיה וכו'. התוכנית, כפי שמוצעת כעת, מבקשת "לדלג" על שלבים תכנונים אלו באופן שאין לו אח ורע לעומת תוכנית אחרות.
02/02/2022  |  מירב ארד, עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
בתחילת תפקידו כשר הביטחון, הוצג בפניו ובפני בכירי משרדו וצה"ל דוח של 80 עמודים המפרט את בעיות הצבא ואי-מוכנותו למלחמה    אלא שגלנט והרמטכ"ל הלוי לא פעלו ליישום ההמלצות ובחרו לעסוק ב...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
במאי 1940 בצרפת וב-7 באוקטובר 2023 בישראל, מקצועיות בתחום המלחמה והטרור הכריעה אספסוף חמוש, צרפתי וישראלי; מפקדים שאינם מבינים מה קורה בשדה הקרב משגרים דיווחי שקר; אופנוענים גרמנים...
חאן אל אחמר [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
אביעד ויסולי
ראשי מדינות בכל העולם מסתכלים כעת מה תעשה ישראל    אם התגובה שלנו תהיה בכיינית יתייחסו אלינו בעולם בזלזול ויחריפו את הצעדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il