|   15:07:40
  אביתר בן-צדף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
חולדאי. עושה מה שרוצה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
הגיגים תת"ב

בריונות לא תמימה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - כרגיל, בשבחי הארכיון, שטיפת-מוח, צדקנות, טירוף, מימון טרור והשתוללות "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות, נחת, שלווה, שמחה ואושר "הגרמנים לא חזרו למוטב, הם רק נחים" (בן הכט) שבת שלום
01/09/2022  |   אביתר בן-צדף   |   יומני בלוגרים   |   חוזרים לבית הספר   |   תגובות


טקס שגרתי

ככל שנה, בשלהי אוגוסט הציגו לנו משחק מכור - קרב תפוס-ככל-יכולתך אימתני כביכול בין ארגוני המורים לבין משרד החינוך לבין משרד האוצר. הקרב המתוקשר להפליא הסתיים, כמו כל שנה, בפשרה של הרגע האחרון, שתרע עם המורים ועם התלמידים, לרווחת ההורים. שוב יוכלו לשגר את ילדיהם לזרועות השמרטף הלאומי, שמתיימר לחנכם, ולהתפנות לענייניהם - עד שניתקל שוב באיום בשביתה נוספת במערכת החינוך, שאינו רחוק. ממש הושט היד וגע בו.

כשהייתי תלמיד (לא להאמין, גם זה קרה לי) לא הושבתנו אף פעם, וקינאנו מאוד במחזורים שהושבתו. כידוע, תלמיד טוב יודע, שלימודים הם הפסקה מיותרת לחלוטין בין חופשות ובין הפסקות, ותלמיד נבון לעולם לא יחלה בחופשותיו. כעת רק נכדיי נמצאים במערכת השמרטף הלאומי, ואני מאחל להם בחום, שיצלחו את המשבר המתמשך (עד י"ב) בלי הרבה צלקות.

מייסד המדינה הפלשתינית

הארכיון, אויב השקרנים והמתחזים, הזכיר לי, שכבר בהיותו רמטכ"ל היו מי שהאשימו את בני גנץ באהדה לרשות הטרור מרמאללה ובהתנכלות למתיישבים היהודיים ביהודה ובשומרון. כשר ביטחון, ובעיקר, בממשלת הזדון והמרמה ובמה שנותר ממנה, מסייע גנץ רבות למכחיש השואה אבו מאזן, ודואג לקוממו. ממש כמו שפושעי אוסלו הרימו את יאסר ערפאת מעפר, והגישו לו ניצחון אסטרטגי בהסכמים הפוגעניים ליהודים, שהאכילו בהם את עם ישראל. ומה ההישג שלנו בהסכמים הארורים? פרסי נובל לשלום, שהושגו בהרבה מאמץ ובהמון שלמונים מהפרלמנט הנורווגי העוין לישראל.

גנץ מעכב הצבת פקחים במִנהל האזרחי, שיבלמו את הסתערות הערבים על אדמות בשטחי C, ובאותה ההזדמנות גורר את רגליו בחילוט כספי המשכורות, שמשלמת רשות הטרור למחבלים ולמשפחותיהם. והוא דואג, שהמִנהל האזרחי יקשיח את ידו ואת לבו כלפי בנייה יהודית. לו השקיע רק מעט מהמאמץ שעשה לבלום את התיישבות המחאה של תנועת "נחלה", במיגור הטרור בכבישי יהודה ושומרון - דיינו. והוא נתן (על דעת עצמו?!) הלוואה נדיבה מכספי משלם המיסים הישראלי לרשות הטרור, וסיכם אישית עם אבו מאזן, שהתארח בביתו בראש-העין, מתן מענקים בשיעור מאות מיליוני שקלים והקלות כלכליות. מאז נבחר לשר ביטחון בממשלת הזדון, עסוק גנץ במשימה חשובה, שנטל על עצמו - לייסד בפועל את המדינה הפלשתינית על חשבון כולנו. ממשלת הזדון הפכה את יישוב ארץ ישראל לעבירה, וגנץ מוציא לפועל את הגזירה ברצון רב ובנפש חפצה.

בריונות

בניגוד להוראות משרד החינוך, הודיעה עיריית תל אביב, כי תתלה באלפיים כתות בתי-הספר בעיר מפות ארץ-ישראל, שבהן מסומן הקו הירוק. הפרת החוק הבריונית מאפיינת את רון חולדאי ואת הנהלת עירייתו, שמנסים, במסגרת שטיפת מוח שמאלנית, לכפות על תלמידים את השקפתם, כביכול בשם הפתיחות, ובשם הצורך להעלות נושאים על סדר-היום. את היוזמה מפתחת כבר כשנתיים חן אריאלי, סגנית-ראש העירייה, שמחזיקה גם בתיק הרווחה והשירותים החברתיים. הש̤ד יודע מה הקשר בין קילע לברית מילה? לתפיסת אריאלי (בראיון עם אריה אלדד ועם בן כספית ברדיו 103FM), גם כביש 1, המעלה את הציבור מתל אביב לירושלים, אינו בגבולות הריבוניים של המדינה.

בהיותה שרת החינוך, רצתה פרופ' יולי תמיר לחנך את כל תלמידי ישראל על מפה זו. שרי החינוך, שבאו אחריה, מחקו את החלטתה, וקבעו "המפה אינה מאושרת ללימוד ואף לא לשימוש כפלקט על הקירות". אבל את חולדאי ואת אריאלי הוראת משרד החינוך אינה מחייבת, בעיקר, כשהם יודעים, שיוכלו לסמוך על מערכת הבחירות ועל השרה יפעת שאשא-ביטון, שיעלימו עין מהעניין. זו אינה בריונות תמימה, אלא כוונה זדונית להכניס לכתות בתי-הספר רעיונות, שרוב הציבור אינו מקבלם. חולדאי ואריאלי עושים זאת כיוון שהם יכולים לעשות זאת בלא מפריע.

טרלול ירוק

קליפורניה עומדת לחוקק איסור על מכירת כלי רכב חדשים, המוּנעים בנזין החל משנת 2035. כך, מקווים להביא את המדינה למדיניות של אפס פליטות פחמן דו-חמצני. רעיון כל כך מבריק ופשוט, אלא שאדון חשדני, שמתגורר עמוק בתוך גופי, הלך ובדק, ומתברר, שקליפורניה בונה בעצמה את האסון, שייפול עליה. גם כיום אין היא מסוגלת לספק די חשמל לכל צורכי המדינה - בעיקר, כתוצאה מחשיבה ירוקה, שמתנגדת להקמת תחנות-כוח, המבוססות על פחם, או על סולר, וגם לתחנות-כוח גרעיניות, שהנן הנקיות ביותר מבחינה סביבתית.

כך, מרוב צדקנות, יקטינו המחוקקים הקליפורניים את צריכת הדלק, ויחשיכו את מדינתם, לשמחת המטורללים, כיוון שמכוניות חשמליות זוללות חשמל (שבינתיים מופק בקליפורניה מהרבה סולר, ממעט לוחות פוטו-אלקטריים ומטורבינות-רוח).

באותה הרוח המטורללת החליט גוטביה רג'פקסה, נשיא סרילנקה, להסב את כל החקלאות בארצו לאורגנית - רעיון נאצל ממש. באפריל אסרה ממשלת סרילנקה לייבא דשנים סינתטיים וחומרי הדברה. האיסור הניב תוצאות מהירות - ייצור האורז המקומי ירד בעשרים אחוזים בששת החודשים הראשונים לאיסור, וממשיך להתדרדר. סרי לנקה, שהייתה עצמאית בייצור אורז, נאלצה לייבא אורז בשווי 450 מיליון דולר, ומחירי האורז בשווקים המקומיים זינקו בחמישים אחוזים. האיסור גם הרס את יבול התה של המדינה - פריט הייצוא העיקרי שלה ומקור המט"ח שלה. כיוון שלסרילנקה יש חוב חיצוני אדיר, היא מתקשה לייבא אורז, ורעב כבד פוקד את המדינה, שחקלאותה נהרסה באבחת טרלול ירוק.

שפחה חרופה

אחת ההמצאות הגאוניות בתקופה האחרונה הנו שלד חיצוני, המאפשר לפצועים קשה ולנכים ללכת. ליהיר החלול, ראש ממשלת המעבר, יש שלד חיצוני, המאפשר לו לנוע ולהתקיים, וקוראים לו בנימין נתניהו. כמו דג במים, הוא צורח בהתמדה, הכל אשם נתניהו, ובכך ממלא את ריאותיו אוויר. ולא - יישאר סתם בלון נפוח, חלול עם ג'ל, שפולט חדשים לבקרים שרשורי מלים חסרות פשר. עובדה מוזרה - החלול מנהל את הממשלה (שכביכול הייתה בראשות נפתלי בנט הנוכל) כבר יותר משנה, והיא קרסה לו בין ידיו. למה? ברור - נתניהו אשם.

אי אפשר להגיד, שממשלת הזדון לא עשתה דבר בעניין הגרעין האירני. היא התחייבה מראש לא לעשות דבר עצמאית, אלא רק בתיאום עם ממשל ביידן, שמבצע הלכה למעשה את תוכנית אובמה להשליט את אירן על המזרח התיכון. יתר על כן, החלול, ואולי גם נפתלי בנט, הנו שפחה חרופה של גורמים בחלק הפרוגרסיווי במפלגה הדמוקרטית. לכן, מחדליהם בנושא. בנט, האחראי כביכול על העניין האירני, נמצא בחופשה, ויהיר אבו-ג'ל החליט לא להשבית את שמחתו, ולא שיתפוֹ בהתפתחויות החמורות. והחלול, מה יש לחלול לומר? כמו בכל נושא, שממשלתו הרסה בשנה האחרונה (והם רבים, לצערנו, מתוך כוונה להשאיר אחריה אדמה חרוכה): הכל בגלל נתניהו.

היד שפועלת נגדנו

קשה לא לראות את היד, המממנת את ההשתלטות של רשות הטרור מרמאללה על קרקעות באזורי C. יש עליה בלי בושה סמל ודגל של האיחוד האירופי, הפועל בשיטתיות כבר יותר מעשרים שנה נגד מדינת ישראל, ומממן ביד נדיבה את המחבלים מרמאללה. שנאת ישראל והרצון לחבל בה מאפיינים את האיחוד האירופי זה שנים, למרות הצביעות של ראשיו והמלים היפות שהם פולטים, וכדי להצדיק את עצמם, כדי לעוור את התמימים ואת מי שאינם מוכנים לקבל, שמטרת האיחוד האירופי להרע למדינת ישראל, ולהיטיב עם רשות הטרור... אולי כדי להשלים את מה שגרמניה הנאצית לא הספיקה בשנות הארבעים.

התמיכה הגורפת של האיחוד האירופי בטרור נגד ישראל התבטאה בשבועות האחרונים בערעור על קביעת גורמי הביטחון בישראל, ששישה "ארגונים זכויות אדם" ערביים ביהודה ובשומרון מסייעים לטרור, ובהצהרה, שהאיחוד האירופי ימשיך לסייע לששת הארגונים הללו, למרות הצהרת ישראל. האיחוד האירופי וכמה מדינות באירופה הנם צינור החמצן הפיננסי של ארגוני הטרור. כל שנה מעבירים האיחוד האירופי ומדינות אירופה יותר מ-35 מיליוני אירו לקבוצה נבחרת של ארגוני טרור מיהודה ומהשומרון, המפיצים, בין השאר, ברחבי העולם דה-לגיטימציה אנטישמית של מדינת ישראל.

ומה עושה ממשלת ישראל בנידון? אפס. נאדה. זילץ'. בין השאר, עקב חששה מתגובת האיחוד האירופי. לכן, מרשה לעצמו האיחוד האירופי להתפרע, ולממן במיליוני אירו את יישום תוכנית פיאד של רשות הטרור להשתלטות על שטחי C. כרגיל, כשהריבון הישראלי מוותר על משילותו, ואינו מפגין את ריבונותו בשטח - מועצמת חוצפת רשות הטרור והאיחוד האירופי. חוצפת האיחוד האירופי וכמה מדינות באירופה בולטת בעניינו של ארגון "אלחאק". האיחוד האירופי חידש את תמיכתו בעמותה, המוגדרת בישראל כ"ארגון טרור", ורק באחרונה יזמה עצומת ענק, הקוראת לחיסול מדינת ישראל.

לפני פחות משנה הכריזה ישראל על "אלחאק" כארגון טרור - לאחר ששב"כ חשף את הקשרים הישירים בין העמותה לבין החזית העממית לשחרור פלשתין. בעקבות ההכרזה, הפסיק האיחוד האירופי את תמיכתו בארגון, וערך בדיקה של פעילותו. עתה חידש את העברת הכספים ל"אלחאק" בטענה, שבבדיקה, שערך האיחוד, לא התגלו ממצאים בעייתי. האיחוד תומך בארגון ב-296 אלף אירו, שחלקם שולמו לארגון קודם להקפאת הכספים. כעת יועברו ל"אלחאק" 50 אלף דולר, שארית המענק האירופי. בין המדינות, התומכות ב"אלחאק", בולטת גרמניה, שארגונים בה וממשלתה תומכים ביד נדיבה בארגונים פוליטיים בשמאל הרדיקלי בישראל.

התעמרות

משטרת יהודה ושומרון (ש"י) החריבה השבוע באלימות קשה בפעם השלישית תוך חודש שלושה בתים במאחז רמת מגרון, שמונע רצף טריטוריאלי ערבי. תוך התפרעות השוטרים, הם פגעו בנערה צעירה, פצעו אותה, וסירבו להזעיק עזרה רפואית עבורה. בית משפט השלום בירושלים הורה למשטרה לשחרר חמישה יהודים, שנעצרו במהלך ההרס. היחידה המרכזית ש"י ביקשה להרחיקם מהמקום לשבועיים, אך בית המשפט סירב להיענות לבקשתה. בבית המשפט התברר, שבמהלך מעצרם הובאו חלק מהעצורים לשיחות אזהרה עם אנשי שב"כ, ועורך-הדין נתי רום מארגון "חוננו" קבל בדיון על כך ועל השימוש במשטרה ככלי ענישה ולהרחקה מהאזור.

במהלך פינוי רמת מגרון, נעצרו שלושה בגירים ושני קטינים מתושבי המקום. בימ"ר ש"י הודיעו העצורים, כי לא ישתפו פעולה עם השוטרים בשל הריגת אהוביה סנדק, חברם, בידי בלשים מימ"ר ש"י בעת מרדף משטרתי. "אנו מסרבים לשתף פעולה, עם ימ"ר ש"י, שרצחו את חברנו אהוביה סנדק", אמרו העצורים. דווח, כי אלימות השוטרים בפינוי הופעלה גם כלפי נשים וילדים, וכי השוטרים החרימו מכשירי טלפון מתושבי המקום ומאזרחים, שתיעדו את השתוללותם.


תאריך:  01/09/2022   |   עודכן:  01/09/2022
אביתר בן-צדף
+בעיית מערכת החינוך לא נפתרה
14:06 01/09/22  |  בצלאל סמוטריץ'   |   לרשימה המלאה
מכתב פתוח להורי, מורי ותלמידי ישראל: בואו נחזיר את המורים למקומם הנכבד בשרשרת הדורות  ▪  הוראה היא שליחות וערך, והם שמהווים את הכוח המניע של מורי ישראל
דבר שבקדושה [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+בישראל גדל מין חדש "הומו איגנורמוס"
12:38 01/09/22  |  יעקב קורי   |   לרשימה המלאה
אם ישאלו בוגר בית ספר חרדי מה פירוש DARWIN הוא לא יוכל לקרוא את המילה כי לא למד אנגלית, אבל אם יכתבו לו בעברית "דרבין", הוא יצטט אולי מהגמרא את חולין קיא ע"ב: "כי אתה רבין א"ר יוחנן
קנייבסקי ובאבא סאלי [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
+זינוק בשימוש ברשתות החברתיות בעקבות פתיחת שנת הלימודים
11:38 01/09/22  |  עידן יוסף
שנת הלימודים נפתחה כסדרה, ההתרגשות בשיאה וזינוק אדיר חל בשימוש ברשתות החברתיות. על-פי נתוני חברת פלאפון, בין 7 ל-8 בבוקר חלה עלייה של:
  • 200% במספר המשתמשים בסנאפ צ'אט
  • 21% במספר המשתמשים בווטסאפ
  • 22% במספר המשתמשים באינסטגרם
  • 30% במספר המשתמשים בפייסבוק
  • 40% במספר המשתמשים בטיקטוק

זאת בהשוואה לאותה השעה ביום חמישי שעבר.

השימוש ברשתות המשיך להיות גבוה מהרגיל בשעה 9, לאחר שהתלמידים כבר ישבו בכיתות:
  • עלייה של 59% במספר המשתמשים בסנאפ צ'אט
  • עלייה של 11% במספר המשתמשים בווסטאפ
  • עלייה של 52% במספר המשתמשים באינסטגרם
  • עלייה של 8.5% במספר המשתמשים בפייסבוק

רק הטיקטוק רשם ירידה קטנה של 4% במספר המשתמשים. זאת בהשוואה לאותה השעה ביום חמישי שעבר.
+צלצול ראשון: שנת הלימודים נפתחה כסדרה
08:45 01/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אחרי קיץ מתוח: 2.5 מיליון תלמידים חזרו לבתי הספר, 177 אלף תלמידים חדשים עולים לכיתה א' ו-218 אלף עובדי הוראה חוזרים ללמד  ▪  אתמול נחתם ההסכם בין ארגון והסתדרות המורים למשרד האוצר, שהסיר את איום השביתה
תלמידים פותחים את שנת הלימודים בירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בריונות לא תמימה
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
תל-אביבי
1/09/22 14:51
2
שמעון מהצפון
4/09/22 20:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  חוזרים לבית הספר
אחרי הסרת איום השביתה, נפתחה שנת הלימודים כסדרה (יום ה', 1.9.22) ולבתי הספר חזרו כ-2.5 מיליון תלמידים, בהם 177 אלף שיחלו ללמוד לראשונה, בכיתה א' ו-136 אלף תלמידים שיגיעו לשנתם האחרונה בתיכון, בכיתה י"ב. לצד התלמידים, כ-218 אלף עובדי הוראה חוזרים ללמד ב-5,440 בתי ספר. גם בחינוך המיוחד חזרו 289 אלף תלמידים ללמוד. אירועים נקודתיים, לרוב כתוצאה מליקויי בטיחות, מנעו את תחילת הלימודים במקומות אחדים.
01/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ארגון המורים העל-יסודיים הגיע להסכמות עם משרד החינוך והסכים שלא להשבית את פתיחת שנת הלימודים הצפויה מחר. לאחר שבשעות הבוקר הודיעו משרד האוצר והסתדרות המורים על הסכמות עקרוניות לקראת חתימה על הסכם שכר חדש ניהל יו"ר ארגון המורים, רן ארז, פגישות עם שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון.
31/08/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
שנת הלימודים תפתח מחר כסדרה בכל מוסדות החינוך ברחבי הארץ, זאת לאחר ששרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון ויו"ר ארגון המורים, רן ארז, הגיעו גם הם להסכמות על יישום הרפורמה במקצועות המח"ר. לאור ההסכמות הודיע ארז על ביטול העיצומים וביטול סכסוך העבודה.
31/08/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
משרד האוצר, משרד החינוך והסתדרות המורים - הצדדים פרסמו (יום ד', 31.8.22) הודעה משותפת שבה נאמר כי סיכמו את עקרונות ההסכם הקיבוצי החדש של עובדי ההוראה.
31/08/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בית הדין לעבודה דחה הלילה (יום ג', 30.8.22) את הבקשה לצווי מניעה לשביתה של הסתדרות המורים, וזאת לאחר שהמדינה הגישה את תגובתה על העתירה. בית הדין דחה למעשה את הדרך שבה שבה ביקש האוצר את צווי מניעה. אם תוגש בקשה ישירה של האוצר לצווי מניעה, היא תידון שוב. השופט אילן סופר כתב בהחלטה בעקבות תגובת המדינה: "לא ניתן להגיש בקשה לסעד זמני במסגרת תגובה. ככל שהמדינה חפצה בכך - עליה להגיש את הבקשה לערכאה המוסמכת".
30/08/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   חוזרים לבית הספר  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
ארז: הממונה על השכר מנהל מו"מ עם עצמו  /  איציק וולף
כ-52% מהמנהלים: שיבצנו מורים ללא הכשרה מתאימה  /  עידן יוסף
קרביץ תובעת פיצויי דיבה מערוץ 10  /  יצחק דנון
מה שכל ילד צריך  /  ציפורה בראבי
המורה הוותיקה שלי  /  עמנואל בן-סבו
האם הילדים שלנו הם סוסים או חיילים  /  יוחאי אורלן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il