|   15:07:40
  ציפורה בראבי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
פרופ' יצחק זמיר [צילום: איציק וולף]

בית המשפט העליון, הספר

אין ספק שזהו אחד הספרים החשובים שיצאו השנה! בית המשפט העליון ונספחיו הפכו לאחרונה לנושא רב מחלוקות וטענות כלפיו פרופ' יצחק זמיר, שהיה יועץ משפטי לממשלה, שופט בעליון, יו"ר הוועדה לבחירת סדרי בחירה של שופטים וזכה בפרסים רבים, כתב את הספר המרתק והחשוב הזה הספר מומלץ לפוליטיקאים, לשופטים ולעורכי דין ולכל המתעניינים בנושא ולדעתי הם רבים מאוד
11/09/2022  |   ציפורה בראבי   |   יומני בלוגרים   |   בחירות 2022   |   תגובות

כשקיבלתי את הספר שמחתי מאוד. ידעתי מראש מה ארצה לכתוב: אכתוב שלאחרונה עלו הרבה טענות כלפי בית המשפט, כלפי סמכויותיו וכלפי השיטות לבחירת שופטים. אבל כך בדיוק נכתב הצד האחורי של הכריכה והיא כמובן מדויקת יותר. ובין השאר נכתב - "לאחרונה הועלו הצעות לשינוי הסמכות של בית המשפט העליון והשיטה לבחירת השופטים, ההצעות נסמכות על טענות אחדות... שהוא (בית המשפט העליון), חורג מסמכותו ופולש לתחומים השמורים במדינה דמוקרטית לממשלה ולכנסה, שהוא פוגע בעיקרון של הפרדת רשויות וביכולת המשילות של השלטון וכתוצאה מכך גורם נזק לציבור ולמדינה" (כריכה אחורית).

אינני עושה זאת בדרך כלל, אך כאן מעדיפה לדייק ולצטט מדברי המחבר:

"הספר מציב שלוש מטרות:

ראשית - להציג תמונה אמיתית של בית המשפט העליון, ובעיקר של הביקורת השיפוטית על רשויות השלטון.

שנית - להתמודד עם הביקורת הנשמעת על הרכבו ועל תפקודו של בית המשפט העליון.

שלישית - להסביר כי פגיעה בביקורת השיפוטית, על-פי ההצעות שפורסמו ברבים, תהיה פגיעה קשה בציבור: בשמירה על שלטון החוק, במאבק נגד שרירות ושחיתות שלטונית ובהגנה על זכויות האדם".

הבחירות בפתח והמדינה תוססת. כמה סמכויות יש ואם צריך בכלל לבית המשפט? מהן הגבולות בין הכרעות בית המשפט והכנסת, שהיא הרשות המחוקקת? אין ספק שזהו ספר שהגיע בזמן לכולנו. אנחנו נמצאים בתקופה עמוסת רגשות וכעסים שגם בית המשפט מעורב בהם. אפשר להסכים ואפשר להתנגד, אך חשוב מאוד ללמוד את הנושא על-מנת להבין את התהליכים שהמדינה עובר מול בית המשפט העליון והשופטים בכלל. על-מנת להבין על מה אנו מסכימים ולמה אנו מתנגדים ולמה מתנהלים ככה הדברים.

פרופ' יצחק זמיר מעיד על עצמו שהוא בעצם מעין סניגור של המערכת המשפטית. בתחילת הספר תמצאו ציטוטים מאישים חשובים בעניין בית המשפט העליון: מנחם בגין, השופט צבי ברנזון והשופטת אסתר חיות, נשיאת בית המשפט העליון. הספר מחולק לשערים שאולי לא ממש מובנים לנו, לי לפחות. לכן, תמצאו בסוף הספר סיכום רהוט וברור לכל אחד.

שער ראשון - שיטת המשפט - בו נכתב על ההיסטוריה של המשפט, מקורותיו, חוקת המדינה, שלטון החוק, זכויות האדם, השוויון בפני החוק, נאמנות ציבורית ועקרון ההגינות. ועוד. שער שני - בית המשפט - ערכאות שפיטה, הפרדת רשויות, תפקיד בית המשפט, סמכויותיו, שיקול הדעת של בית המשפט, אקטיביזם שיפוטי, עצמאות בית המשפט ואמון הציבור. שער שלישי -השופטים - מינונ שופטים, נשיא בית המשפט העליון, הרכב השופטים וכללי התנהגות לשופטים. שער רביעי - תפקוד בית המשפט - נגישות ופומביות, עבודת יום-יום, העומס על בתי המשפט והצורך ברפורמה. סיכום, רשימת קריאה, מפתח שמות ועניינים.

מרתק! חובה בכל בית. בביתנו כבר נרשם תור לקריאת וללימוד הספר.

על המחבר: פרופ' יצחק זמיר היה מרצה ודיקן בפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית, היועץ המשפטי לממשלה ושופט בית המשפט העליון. בין שאר תפקידיו שימש כיו"ר הוועדה לבחינת סדרי הבחירה של שופטים, כתב ספרים אחדים וזכה בפרסים רבים ביניהם פרס ישראל.

תאריך:  11/09/2022   |   עודכן:  11/09/2022
ציפורה בראבי
+סמוטריץ׳: "נקדם את חוק היועמ"שים כדרישה קואליציונית"
01:02 12/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
החוק יקבע כי ממשלה ושר יכולים למנות יועץ משפטי כמשרת אמון שיעזור לבצע מדיניות  ▪  יו"ר הציונות הדתית: "מוטרד מזריקת קולות הימין לפח, מפציר בשקד לפרוש"
סמוטריץ'. הדיון על היועמ"ש אינו פרסונלי [צילום: מן הטלוויזיה]
+סקר: גוש הימין מתחזק ל-61
00:43 12/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מגמת עלייה לגוש הימין - ועקיפה של מרצ את מפלגת העבודה ברקע המגעים לאיחוד  ▪  איילת שקד מתחזקת קלות בשברי אחוזים בעקבות הפיצול מהנדל, אך עדיין חסרים לבית היהודי עשרות אלפי קולות כדי לחצות את קו החסימה
נתניהו בקרית יובל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+איכות השלטון: הצעות לפיד לעבודה ולמרצ אינן חוקיות
00:23 12/09/22  |  עידן יוסף
התנועה לאיכות השלטון: הצעות השריון של לפיד למפלגות העבודה ומרצ הינן לא חוקיות. כשהליכוד עשה זאת עם השריון לרב אלי בן-דהן עתרנו לוועדת הבחירות . לא נהסס לעתור שוב אם ההצעות הללו ימומשו. אנו קוראים למר לפיד להפסיק להציע הצעות לא חוקיות ולשמור על כללי דמוקרטיים תקינים.
+ביקורת בקרב חברי מרכז הבית היהודי על ההסכם עם שקד
00:18 12/09/22  |  עידן יוסף
ההסכם שהוצג לחברי מזכירות הבית היהודי: מקומות 1, 3 ו-4 לאיילת שקד, והבית היהודי יקבל את מקומות 2, 5 ו-6. על הפתק יהיה רשום "הבית היהודי בראשות איילת שקד" עם האות ב'. בקרב כמה מחברי המרכז יש ביקורת על ההסכם (בחדרי חרדים). מסיבת העיתונאים שתוכננה לבוקר ובה היו צפויים בבית היהודי להציג את ההסכם - נדחתה לתאריך לא ידוע.
+מסתמן: איילת שקד תרוץ בראש הבית היהודי
23:21 11/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מוסדות הבית היהודי התכנסו כדי לאשר את עקרונות ההסכם של הריצה המשותפת בין הרוח הציונית לבית היהודי שיאפשרו את החזרה של שרת המשפטים להובלת המפלגה שמטעמה נכנסה לראשונה לכנסת בשנת 2013
שקד. מעוניינת במותג "הבית היהודי" [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+לפיד הציע למיכאלי ולגלאון שיריונים וסורב
20:15 11/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הציע ליו"ר העבודה שיריונים לשרים ולחברי כנסת ברשימת יש עתיד תמורת הסכמה שלה לאיחוד רשימות עם מרצ  ▪  השרה מיכאלי הבהירה לו שאינה מעוניינת לדון עוד בנושא
לפיד ומיכאלי. התנגדות עקרונית לאיחוד רשימות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+מסתמן: שקד וברודני ירוצו יחד בבית היהודי
16:38 11/09/22  |  עידן יוסף
איילת שקד ויוסי ברודני קרובים לסיכום. הם צפויים לרוץ יחד תחת הבית היהודי והאות ב'. לא מדובר בגוש טכני אלא ברשימה אחת ששקד תוביל (חדשות 12). ברודני רצה להוביל את הרשימה אך חזר בו.
+הליכוד מתנער מדברי ברקת בנושא היועצת המשפטית לממשלה
16:32 11/09/22  |  עידן יוסף
הליכוד פרסם הודעה נגד ח"כ ניר ברקת, שהעריך כי נתניהו יפטר את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה: ״הדברים נאמרו על דעתו בלבד והם מנוגדים לעמדת הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו. אין שום כוונה לפטר את היועצת המשפטית לממשלה״.
+שס נגד מיכאלי: החלטה פופוליסטית, נפעל לביטולה
16:30 11/09/22  |  עידן יוסף
בתגובה להחלטת הממשלה בדבר הקמת רשויות מרחביות לתחבורה, מסרה שס: החלטה פופוליסטית נפעל לביטולה. ממשלה שלא קיבלה את אמון העם מבצעת מחטף חמור לשינוי מהותי של הסטטוס-קוו ופגיעה קשה בזהות היהודית רק כדי לקושש קולות לקראת הבחירות.

"הכל יודעים שזו החלטה פופוליסטית שתשונה מיד כשנקים ממשלה לאומית הנתמכת בידי רוב העם, המתנגד בהפיכת יום השבת הקדוש ליום עבודה נוסף. ח"כ משה ארבל פנה ליועצת המשפטית לממשלה שתעצור את המהלך המקומם ובמפלגה הודיעו כי במידת הצורך יעתרו לבג״ץ.

יו"ר נעם ח"כ אבי מעוז: "בזמן שאזרחי ישראל תקועים בפקקים, מרב מיכאלי ממשיכה להשתמש במשרד התחבורה ככלי לקמפיין שלה, ולהפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה. מדובר במחטף בזוי בתקופת בחירות, שלא היה עובר משפטית אם הייתה פה ממשלת ימין. אחרי הבחירות נסדיר בחוק את איסור תחבורה ציבורית בשבת, כפי שהיה כל השנים בישראל. הקמנו מדינה יהודית ונשמור עליה כזו".
+ליברמן מתנצל: "לא הייתה לי כל מטרה לפגוע באף אדם ובטח לא בעניין הקרוב לליבי"
14:57 11/09/22  |  מירב ארד
בעקבות הביקורת הרבה שנמתחה על התבטאותיו של אביגדור ליברמן נגד נתניהו, הגיב שר האוצר וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אין חדש תחת השמש, נתניהו אמנם שכח כי האנשים הקרובים אליו ביותר בחרו בקריאה לאנשי משטרת ישראל ״הגסטפו״ אך עדיין זוכר טוב מאוד כיצד להשתמש בשיטות תעמולה בשביל לפגוע בי וב״ישראל ביתנו״. עם זאת לא הייתה לי כל מטרה לפגוע באף אדם ובטח לא בעניין הקרוב לליבי - השואה ומלחמת העולם השניה, שמשפחתי היא חלק מקורבונתיה. אף אחד לא יטיף לי מוסר והעשייה שלי מדברת בעד עצמה - כפי שהתחלנו בשנה האחרונה לשדרג משמעותית את רווחתם של ניצולי השואה באמצעות הגדלת המענק השנתי שלהם, כך למרות ניסיונותיה החוזרים ונשנים של מכונת הרעל לפגוע בשגרת יומינו, נמשיך לפעול גם בהמשך."
+אישור השיריונים ברשימת הליכוד נדחה לבקשת נתניהו
14:51 11/09/22  |  מירב ארד
לבקשת יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ישיבת המזכירות בנושא אישור הצעת השיריונים ברשימת הליכוד לכנסת תידחה ותתקיים ביום שלישי או רביעי.
+מירב, דחילק
14:15 11/09/22  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
דבר אחד ברור: זהבה גלאון, שנוהגת באחריות מעוררת כבוד לרבות ויתורה מראש על ראשות הרשימה, ואת יכולות להוות הנהגה ראויה לשמאל הציוני, שאני מקווה כי יהיה גם קואליציוני
מיכאלי. מסרבת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+לפיד מגנה: "את השואה צריך להשאיר מחוץ לשיח"
13:34 11/09/22  |  מירב ארד
ראש הממשלה יאיר לפיד מגנה את דבריו של השר ליברמן שהשווה את "שיטות נתניהו" לגבלס ולסטאלין. "גם כשניצבים מול מכונת רעל והסתה בלתי נגמרת שמכרסמת את החברה הישראלית, את השואה צריך להשאיר מחוץ לשיח. כל התבטאות שמשווה או משתמעת כך רק פוגעת בזיכרון השואה ובלכידות החברתית שלנו".
+מנהיגה הרוחני של נעם: התמודדות מוצדקת גם במחיר פגיעה בגוש
12:19 11/09/22  |  עידן יוסף
מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם הרב צבי טאו: ״גם הסיכוי לפגיעה בגוש הימין מוצדק למען המטרה ההכרחית שנעם תיכנס לכנסת ותבלום את התרבות הפוסט מודרנית. בטוח שנעבור את אחוז החסימה״ (חדשות 12).
+גנץ: מוקיע את דבריו של ליברמן
12:06 11/09/22  |  עידן יוסף
יו"ר המחנה הציוני, השר בני גנץ: "מעריך מאוד את שר האוצר ליברמן, אך מוקיע את דבריו וההשוואה הבלתי מתקבלת על הדעת למי שביצעו את הזוועות הקשות ביותר בתולדות האנושות. גם במערכת בחירות קשה מול מי שמבקש לפגוע בממלכתיות ובמערכת המשפט, יש לשים גבולות".
+סמוטריץ': סילוק ליברמן יהפוך את ישראל למקום טוב יותר
11:53 11/09/22  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ': "איווט ליברמן הוא הפוליטיקאי המסוכן ביותר בישראל. פרובוקטור בריון, חסר דרך וחסר ערכים, שכבר שנים מתפקד כסוכן כאוס שמפיץ שנאה וחרמות וגורר את מדינת ישראל לתהום בשל ענייניו האישיים. עכשיו הוא גם מבזה את זכר השואה. הציבור הישראלי חייב לסלק אותו כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר".
+ליברמן נגד נתניהו: השיטות שלו - בדיוק כמו של גבלס וסטאלין
11:04 11/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו תוקף במילים חריפות את יו"ר הליכוד  ▪  במערכת הפוליטית מאשימים אותו בזילות השואה, באובדן עשתונות ובפגיעה בשיח
ליברמן. מוריד את רף השיח [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שוסטר: ללפיד אין יכולת להקים ממשלה, גם עם המשותפת
10:52 11/09/22  |  עידן יוסף
סגן שר הביטחון ח"כ אלון שוסטר (המחנה הממלכתי) בראיון לרדיו צפון: "ללפיד אין יכולת להקים ממשלה, גם עם המשותפת". לדברי סגן שר הביטחון אלון שוסטר: "לפיד לא יקים ממשלה, לכל היותר הוא יהיה ראש ממשלת מעבר לקראת בחירות שישיות ואני סמוך ובטוח שנתחזק ונקים ממשלה".
+לא פורשת: שקד לא פוסלת ממשלת ימין צרה
10:31 11/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
איילת שקד מצהירה לראשונה כי אם ימשיכו שותפיה למפלגות השמאל-מרכז להחרים את נתניהו תצטרף לממשלת ימין צרה  ▪  "עשיתי טעויות. אין בן אנוש שחף מטעויות. כשליחת ציבור קיבלתי החלטות שחלקן התבררו כמוטעות"
שקד. לקראת חיבור עם הבית היהודי [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+עידית סילמן התפטרה מהכנסת
09:53 11/09/22  |  עידן יוסף
לקראת שריונה בליכוד, חברת הכנסת עידית סילמן הגישה את מכתב התפטרותה מהכנסת לידי יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי. במקומה תיכנס לכנסת חברת הכנסת רוני ססובר.
+שקד הזמינה את אביר קארה לפגישה
09:48 11/09/22  |  עידן יוסף
אחרי הפרידה המתוקשרת - איילת שקד הזמינה את אביר קארה לפגישה. קארה: "אפגש עם כל מי שמוכן לאמץ את מצע מפלגת חופש כלכלי" (חדשות 12). במקביל למו״מ עם הבית היהודי, שקד תיפגש היום עם ניר אורבך (ynet).

+לאן הגענו
09:18 11/09/22  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
מדוע הפסיכיאטרים משחררים חולים מסוכנים לביתם? זה נגמר ברצח  ▪  כן לביבי, לא לקנאים: אסור להיכנע לשנאת הביביזם הפתולוגית  ▪  וזה גם לא דמוקרטי  ▪  ולקינוח בקטנה
אבחנה רשלנית [צילום: בי"ח הדסה עין-כרם]
+נתניהו מחזר אחרי הקול הערבי
08:45 11/09/22  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
בנימין נתניהו המיר את הלשון הבוטה וגסת הרוח שלו נגד החברה הערבית במתק שפתיים, המבטיח עידן חדש לערבים החיים במדינת ישראל  ▪  כראש האופוזיציה, הנושא עיניו לראשות הממשלה, החליט לנקוט בקו הסברה לא מתסיס ולא קנטרני כלפי האלקטורט הערבי
נתניהו. מתק שפתיים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+גורמים בשמאל: לפיד לא הציע לגלאון ולמיכאלי שריונים
08:12 11/09/22  |  עידן יוסף
ברקע כשלון ראש הממשלה לפיד להביא לאיחוד בין העבודה למרצ, גורמים המעורים בנושא אומרים כי נראה שלפיד אינו מעוניין בכך בכל מאודו. לדבריהם, בפגישה שקיים אמש בביתו עם מרב מיכאלי וזהבה גלאון, הוא לא הציע להן לשריין מקומות למועמדים מהעבודה וממרצ ברשימת יש עתיד (כאן חדשות).

יו"ר סיעת מרצ ‎מיכל רוזין אמרה בראיון לגלי צה"ל: "יש חמישה ימים לסגירת הרשימות, זה המון זמן. מרצ תגדל ותתחזק אבל לא יודעים מה יהיה עד הבחירות - רואים שהעבודה נחלשת. אנחנו חוששים לגוש ולמחנה, ולא מסתכלות רק על עצמנו".
+הציונות הדתית לשקד: גלי אחריות לגוש הימין ותפרשי
07:55 11/09/22  |  עידן יוסף
רשימת הציונות הדתית קוראת לאיילת שקד לפרוש. ״יחד, שקד והנדל היו רחוקים מלעבור אחוז חסימה, עכשיו כשהם לבד ברור שכל הצבעה לשקד היא זריקת קול לפח וסכנה לימין. אנו קוראים לשקד לגלות אחריות לגוש הימין ולמדינה ולפרוש מהמרוץ ולא לגרום לימין לאובדן קולות בבחירות גורליות, שבסופן עלולה לקום ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת, אין לנו קולות לבזבז".
+השר הנדל פרק השותפות עם השרה שקד
07:20 11/09/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יועז הנדל הודיע כי אינו מוכן להשלים עם האפשרות שהרוח הציונית תעניק לנתניהו ממשלת ימין צרה ולא תתעקש על ממשלת אחדות רחבה והצהיר: אוביל את הרוח הציונית  ▪  השרה שקד תוקפת: מעדיף לגרור את המדינה לבחירות נוספות מאשר להקים ממשלת ימין, שבוי במחנה 'רק לא ביבי'
שקד והנדל. כבר לא. [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בית המשפט העליון, הספר
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אורח
11/09/22 20:44
2
אמינות בהתאם
13/09/22 13:03
3
קריטית
13/09/22 13:35
4
נושא חשוב
14/09/22 13:21
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
יו"ר ישראל ביתנו השר אביגדור ליברמן תקף (יום א', 11.9.22) במילים בוטות את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. בכניסה לישיבת הממשלה אמר: "השיטות שלו הם בדיוק כמו השיטות של גבלס וסטאלין".
11/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
שרת הפנים איילת שקד מודיעה (יום א', 11.9.22) כי אומנם תעשה הכל כדי שאחרי הבחירות תקום ממשלה יציבה ורחבה, אבל אם החרמות נגד נתניהו יימשכו תדאג שתקום ממשלת ימין - "בדרכי. באחריות, תוך שמירה על מוסדות המדינה ומתוך השקפת עולם מגובשת ונאמנות לדרך. יש לנו רק מדינה אחת", כתבה במכתב פתוח.
11/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מדוע הפסיכיאטרים משחררים חולים מסוכנים לביתם? זה נגמר ברצח כן לביבי, לא לקנאים: אסור להיכנע לשנאת הביביזם הפתולוגית וזה גם לא דמוקרטי ולקינוח בקטנה
11/09/2022  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
בשנה האחרונה, כשבנימין נתניהו מצא עצמו כראש האופוזיציה, הוא תקף בלי הרף את הנציגות הערבית בכנסת והיו לו לא מעט התבטאויות בוטות וגסות רוח כלפי האוכלוסייה הערבית. גם חבריו בכנסת לא הרפו והתמידו בהתקפות הרסניות נגד הנציגות הערבית בכנסת ישראל, כשהביטויים תומכי טרור ושונאי ישראל כיכבו בהתקפותיהם.
שר התקשורת יועז הנדל הודיע לפעילי מפלגת הרוח הציונית כי החליט לפרק את השותפות הפוליטית שלו עם שרת הפנים, איילת שקד. זאת, בשל הערכתו כי שקד נכונה לאפשר לבנימין נתניהו להקים ממשלה צרה.
11/09/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הרב הכריז למעשה, שכל עולם הערכים של האזרחים הלא חרדים הוא חסר משמעות    מה שקובע הוא מה שהרבנים, המקבלים משכורתם מקופת המדינה, קובעים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il