|   15:07:40
  בעז שפירא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
מיכאלי. אפילו לגברת המטורללת אין יכולת לדבוק בהבליה המגדריים [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]

מתי מרב מיכאלי גורמת לי נחת

בהיותה מתחזה לממשיכי דרכם של בן-גוריון, גולדה מאיר, יגאל אלון, יצחק רבין ואחרים היא במידה רבה מאוד מאחזת עיניים ונמצא שיש מצביעים הנופלים בפח לחשוב שזו האמת
02/10/2022  |   בעז שפירא   |   יומני בלוגרים   |   ממשלה 36   |   תגובות

אפתח ואומר שלפי דעתי ולפי דעת רבים מרב מיכאלי אישה אומללה שדעתה ודעותיה משובשות מן היסוד. אישה שטענה בעבר שהמקום הכי מסוכן לילדים הוא המשפחה, אישה שהטיפה נגד נישואין, אישה הטוענת בכזב ובשקר שהיא ממשיכת דרכם של מקימי ומנהיגי מפלגת העבודה בעוד שכמעט אין שום מכנה משותף בינה לבינם - זו אישה שדעתה משובשת.

אלא שמיכאלי גם אישה מסוכנת. בעוד שמפלגת מרצ למשל היא עם זהות שמאלנית רדיקלית ברורה ומובהקת, כאשר בליבת האידיאולוגיה שלה מדינת כל אזרחיה, אהדה מופגנת לאויב הערבי (בו היא רואה שותף) ועיוורון גמור ביחס לסכנות הנובעות מהאויב הערבי מבית, הרי שמרב מיכאלי מתחזה למפלגת העבודה של פעם ומכאן הסכנה.

האמת היא שהאישה הזו היא נגד השבת, נגד היהדות המסורתית והאורתודוקסית, נגד ההתיישבות ביו"ש, נגד דת משה וישראל, נגד נישואין כדת משה וישראל, במידה רבה נגד חופש פעולה לחיילי צה"ל ובאותה העת גם בעד מתן זכויות רבות לערבים בישראל תומכי מחבלים רוצחים בכלל אלה.

בהיותה מתחזה לממשיכי דרכם של בן-גוריון, גולדה מאיר, יגאל אלון, יצחק רבין ואחרים היא במידה רבה מאוד מאחזת עיניים ונמצא שיש מצביעים הנופלים בפח לחשוב שזו האמת. ולא היא!

במה אם כן מצליחה האישה הזו להסב לי עונג? אסביר.

חלק מכרטיס הביקור המעוות של הגברת הוא נושא זכויות האישה בפרט, וסוגיית המגדר בכלל. הדברים ידועים לכול שהרי היא נושאת הדגל, אולי העיקרית, של הטרלול הזה במקומותינו. אין יותר אבא ואימא, אלא יש הורה 1 והורה 2. אין זהות מינית מוגדרת ו"כל אחד יכול להחליט מה הוא או היא" וכולי וכולי...

אז הגברת משתדלת מאוד לפנות אל הציבור, להתראיין וללהג את משנתה המקולקלת והמעוותת בכל פורום אפשרי ובכל הזדמנות הניתנת לה. ברגיל תשמעו אותה אומרת משפט מסובך ואומלל כגון: "אנו חושבות וחושבים שצריך לעודד נשים וגברים לעשות ככל יכולתן ויכולתם להביא מצביעות ומצביעים לידי פעולה למען אזרחיות ואזרחים, חכמות וחכמים, נמרצות ונמרצים" ועוד ועוד בלה בלה בלה... - כאמור הדברים ידועים ומוכרים.

אלא שלעתים תכופות עם התפתחות הראיון או הנאום או השיחה, כאשר עולה הלהט והדבקות בטיעון המהותי אד-הוק, שוכחת הגברת לרגע לדבוק באיוולת הלשונית אותה היא מנסה לשווק ולהנחיל ו"חוטאת" בכך שהיא חוזרת לדבר באופן נורמלי, א-מגדרי למהדרין. אם תשימו לב, כמוני, תיווכחו לדעת שאפילו לגברת אין יכולת לדבוק בהבליה המגדריים/לשוניים באופן מלא.

כל אימת שזה קורה, עולה בי חיוך ניצחון קטן שהרי ככלות הכל - סוף השפיות והנורמליות לנצח. בזה אין ספק אלא שנהנה אני הנאה קטנה ומלטפת להיווכח שגם הכוהנת הגדולה של השפה הא-מגדרית במקומותינו אינה יכולה לדבוק עד תום בשיגיון/שיגעון הזה.

כל אחד וההנאות הקטנות שלו.

תאריך:  02/10/2022   |   עודכן:  02/10/2022
בעז שפירא
+הרשות להגנת הפרטיות - רשות עצמאית
22:24 02/10/22  |  עידן יוסף
הממשלה החליטה כי הרשות להגנת הפרטיות היא רשות עצמאית המפעילה סמכויות פיקוח, אכיפה וסמכויות אחרות המוקנות בדין לראש הרשות ביחס למאגרי מידע, היא פועלת לפי שיקול דעתו המקצועי של ראש הרשות ואינה כפופה לדרג המיניסטריאלי או להתערבות חיצונית לרשות. כמו-כן החליטה הממשלה לעגן באופן מפורש את תנאי הכשירות לתפקיד ראש הרשות ואת משך הכהונה שלו.
+הוסר חסם נוסף שעמד בפני נפגעי עבירה
22:20 02/10/22  |  עידן יוסף
הממשלה החליטה לפעול ליישום המלצות הצוות שהוקם לבחינת הקשיים והחסמים הניצבים בפני נפגעי עבירה שההליך הפלילי בעניינם הסתיים בהרשעה כאשר הם מבקשים לפתוח בהליך אזרחי.
+התקציב לעולים ממדינות חבר העמים יעלה עד 90 מיליון שקל
22:18 02/10/22  |  עידן יוסף
הממשלה החליטה לתקן את החלטתה מס' 1364 מיום 10 באפריל 2022 שעניינה היערכות לקליטת עלייה, כך שמעבר לסכומים שהוקצו במסגרת החלטה זו, יוקצה סכום נוסף של עד 90 מיליון ש"ח בשנת 2022 לטובת המגיעים לישראל.
+המשרד לבט"פ יהיה אחראי להקמת קווי חיץ נגד שריפות יער
22:10 02/10/22  |  עידן יוסף
הממשלה החליטה, בהתאם להמלצות הצוות הייעודי שהוקם מכוח החלטת ממשלה אשר קבעה את אבני הדרך לתוכנית להתמודדות עם שריפות יער, חורש ושטחים פתוחים, לתקן את ההחלטה כלהלן:

  • המשרד לביטחון הפנים יעמוד בראש הצוות והוא יוביל את עבודת הצוות בכלל התחומים;
  • תתוסף הבהרה שלפיה המיפוי המקצועי יתעדכן על-ידי גורמי המקצוע ברשות הארצית לכבאות והצלה מעת לעת;
  • ייקבע כי המשרד לביטחון הפנים יגבש בתיאום עם הצוות הייעודי תוכנית להקמה ולתחזוקה של קווי חיץ, בכל אחת מהשנים 2026-2023 ויפעל ליישומה על-פי תבחינים שייקבעו.
+הממשלה אישרה חמישה מינויים בכירים במשרד החוץ
21:57 02/10/22  |  עידן יוסף
א. הממשלה אישרה את המינויים בשירות החוץ המפורטים להלן:
1. אירית ליליאן, שגרירת ישראל לטורקיה;
2. איסמעיל ח'אלדי, שגריר ישראל לטורקמניסטן;
3. רוית בר, קונסולית כללית של ישראל בשנגחאי;
4. זאב בוקר, שגריר לא תושב למלטה ולסלובניה, אגף אירופה;
5. אלכס גולדמן-שיימן, קונסול כללי של ישראל בגואנגז'ו, סין.
+תורחב האפשרות להעסקת עובדים זרים בענף האשפוז הגריאטרי
21:55 02/10/22  |  עידן יוסף
הממשלה אישרה (א') את הצעת שר הבריאות להרחיב את האפשרות להעסקת עובדים זרים בענף האשפוז הגריאטרי. על-פי ההחלטה, כל בית חולים גריאטרי הכולל מחלקה סיעודית או מחלקה לתשושי נפש, יוכל לקבל עובדים זרים כמטפלים גם למחלקות גריאטריה פעילה (גריאטריה שיקומית, סיעוד מורכב תומך, גריאטריה תת-אקוטית והנשמה ממושכת).

הצעד נועד למנוע את שחיקתם של הצוותים המטפלים ולסייע בשיפור איכות הטיפול בזקנים המאושפזים בבתי חולים גריאטריים.

בעבר הותרה הבאת עובדים זרים לסיעוד ביתי בלבד. הזדקנות האוכלוסייה והעלייה בהיקפי המטופלים במחלקות הגריאטריות הביאו למחסור כוח אדם חמור במוסדות הסיעוד אשר מחייבים הסתייעות בעובדים זרים, אלא שעד היום העסקתם הייתה מוגבלת.

בהחלטת הממשלה אושרו סך הכל 2,000 היתרים מתוכם יוקצו מרבית ההיתרים לבריאות וחלק קטן יותר לרווחה במספר פעימות. עד כה הגיעו לישראל כ-1,000 עובדים זרים מנפאל, ואלו קיבלו אישור לעבוד במוסדות הסיעוד.
+משרדי האוצר והתקשורת פועלים לחיסול שירותי הדואר
21:17 02/10/22  |  עו"ד יגאל לוי    |   לרשימה המלאה
בערב ראש-השנה פרסם משרד התקשורת שימוע לתיקון רישיון חברת דואר ישראל  ▪  המשמעות: סגירת עשרות רבות של יחידות דואר, הפסקת מסירת דואר רשום בבית הנמען
שימוע בכאילו [צילום: עידן יוסף]
+אחריות למכשירי שיקום וניידות תעבור לקופות החולים
14:23 02/10/22  |  איציק וולף
הממשלה אישרה את ההחלטה על העברת האחריות על מכשירי שיקום וניידות ממשרד הבריאות לקופות החולים, זאת על-מנת לשפר את השירות למטופלים בכלל ההיבטים הנוגעים לכך ולקצר את זמני ההמתנה לקבלת המכשירים.
+נתניהו: הסכם גבול עם לבנון לא יחייב אותנו
12:23 02/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה הודיע כי אם ממשלת ישראל תאשר הסכם הקובע גבול ימי בין ישראל ללבנון מבלי שתציג אותו לאישור הכנסת או תערוך משאל עם - הוא לא יחייב ממשלה עתידית שתקום  ▪  "ללפיד אין מנדט למסור למדינת אויב שטחים ריבוניים ונכסים ריבוניים ששייכים לכולנו"
[צילום: דוברות הליכוד]
נתניהו. הצהיר שההסכם לא יחייב אותו [צילום: דוברות הליכוד]
+הממשלה אישרה את המקטע המרכזי של המטרו - קו M1
11:34 02/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אורכו של המקטע הוא כ-14 ק"מ והוא כולל 11 תחנות תת-קרקעיות  ▪  המקטע מתחיל בסמוך לגלילות וממשיך דרומה דרך רמת אביב, רחוב חיים לבנון, דרך נמיר, רחוב יגאל אלון וממשיך דרומה עד צומת חולון
רמת אביב. הקו יעבור דרכה [צילום: איתמר לוין]
+"ישראל לא מתנגדת למאגר גז לבנוני נוסף"
11:24 02/10/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה הצהיר כי ישראל ולבנון מנהלות דיונים על הפרטים האחרונים בהסכם המסתמן וטען כי ההצעה שומרת על מלוא האינטרסים של ישראל - הביטחוניים והכלכליים  ▪  הודיע שלאחר שיתקבלו אישורים משפטיים יובא ההסכם לאישור, אך לא ציין האם יתבקש אישור של הכנסת או רק של הקבינט
"אסדת כריש תפעל ותפיק גז". לפיד בפתח ישיבת הממשלה הבוקר [צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מתי מרב מיכאלי גורמת לי נחת
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עובד 1
2/10/22 12:13
2
מרק_טווין
2/10/22 17:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 36
הממשלה אישרה כעת (במשאל טלפוני) את מינויו של שופט ביהמ"ש העליון בדימוס אליקים רובינשטיין, למשרת יו"ר הוועדה המייעצת למינויים לתפקידים בכירים. המינוי יאפשר למנות את האלוף הרצי הלוי לרמטכ"ל ולאפשר לו חפיפה מסודרת עם רב-אלוף אביב כוכבי הפורש ב-1.1.23.
35 חברי כנסת מסיעות הקואליציה והאופוזיציה, החברים בשדולת ארץ ישראל בכנסת, שלחו מכתב לשרי מפלגות ימינה והתקווה החדשה בממשלה, בדרישה כי יטילו וטו נגד החלטת הממשלה המסתמנת, לאמץ את הסכם התרבות עם האיחוד האירופי. לדבריהם, ההסכם שערורייתי ומפלה לרעה באופן בוטה את יהודה ושומרון, רמת הגולן ואף חלקים מירושלים בירת ישראל.
22/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בארגון כושרות יוצאים בימים אלה למהלך רחב ובו יחשפו את מה שהגדירו "הכישלון של רפורמת הכשרות" שהבטיחה לדבריהם "הבטחות נוצצות, אך בפועל הן מתחילות להתפורר, ומעולם לא באמת היו יכולות להתקיים". התזמון של המהלך, כשלושה חודשים לפני כניסת השלב השני של הרפורמה לתוקף, נעשה מתוך כוונה שהממשלה הבאה תבטל את הרפורמה, ובמקומה תיבנה חלופה נכונה יותר בכשרות הממלכתית בישראל.
19/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
ממשלת ישראל אישרה (יום א', 18.9.22) את הצעת ראש הממשלה, יאיר לפיד, להקמת מנגנון אזורי - "פורום הנגב". במסגרת ההחלטה, משרד החוץ יתכלל וירכז את עבודת המטה הנדרשת בישראל במסגרת פורום הנגב. מנכ"ל משרד החוץ אלון אושפיז יעמוד בראש צוות ההיגוי הישראלי וייצג את ישראל בוועדת ההיגוי הבין-מדינתית.
18/09/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה יאיר לפיד ימריא ביום שני בלילה (19.9.22), לביקור מדיני בניו-יורק וישתתף בעצרת האו"ם השנתית, שם ינאם בפני עצרת האו"ם.
18/09/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il