|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
גיור כנדרש [צילום: פלאש 90]

הזדמנות של אלפיים שנה

אנא, הרימו את הראש, הישירו את מבטכם, הביטו אל המציאות בעיניים: המציאות הקיומית שלנו כאן בסכנה, הרוב היהודי כאן נשחק, מי יודע אם תהיה איזושהי שעת כושר אחרת להחזיר את היהדות פה, לתקן את חוק השבות, להגדיר שרק יהודים זכאים לפריבילגיה הזו, לעלות ולהצטרף אל מדינת היהודים
17/11/2022  |   רינה אזולאי   |   יומני בלוגרים   |   ממשלה 37   |   תגובות

עם שקיעת ענני הקרב של מערכת הבחירות, ואחרי החזרה להתמודדות של היום יום, מוכרחים אנו, בעלי הנס, להודות בנס הגדול שהיה כאן, נס האחדות של המחנה האמוני, נס הפילוג של מחנה "כל אזרחיה". אלמלא הנס הזה, חוזרים היינו לאותו מצב בו היינו לפני שנה וחצי, לפני שנתיים, לפני שנתיים וחצי, ולפני שלוש שנים. אלמלא הנס הזה, היינו נשארים בתוך אותה מערבולת.

נס הוא דבר מדהים כשמתבוננים בו. אבל נס, כל נס, עלול חלילה לדעוך גם הוא, אם לא תופסים את המומנטום. אלמלא היו חוצים ישראל את ים סוף, לא הייתה תועלת לקריעתו. אלמלא היו ישראל מקבלים את התורה, לשם מה הייתה יציאתנו ממצרים. אלמלא ננצל, נציל, נתפוס בשני ידיים, ונחבק את הנס הגדול שחווינו עתה, יפוג גם הוא בתוך ענני עסקנות, תיקיות, ושאר ירקות. והאחריות היא עלינו.

ידוע לנו החזון הגדול של הרב קוק, על התקווה הגדולה הצפויה לישוב היהודי ההולך וקם, אחרי אלפיים שנות גלות. חזון שהייתה עליו גם ביקורת. והיום, אחרי כמאה שנה, יכולים אנו לשאול: האם בסופו של דבר, מדינת ישראל הייתה בסופו של דבר תקווה חדשה לעם היהודי, והתגשמות חזון הנביאים, או שאין כאן חלילה אלא עוד תקוות שווא שעולה חלילה להתפוגג? האם אנו בדרך לעולם מתוקן יותר או חלילה אנחנו בתוך מערכת שמובילה לאבדון ולהתבוללות? והתשובה היא תשובה בת שתי מלים: המפתח בידינו.

וכך כתב הרב קוק: (חזון הגאולה, עמ` קסט-קע) - "יש לנו שני ערכים כלליים בחיים: קודש וחול, ואנחנו בתקופתנו לקינו במחלה של הגדשת החול במידה כל כך מוגזמת, עד שהוא מתפשט על כל שטח החיים והוא מאפיל את אור הקודש בקרבנו. מושג הקודש נעשה כל כך רפה אצל בני הדור, עד שהוא נעשה אצלם שם נרדף עם כל ציור של רפיון וחלשה, בעוד אשר באמת כל העוז וכל הגבורה - רק בו הם אצורים... הקודש מוכרח לשוב על-כנו בתנועה הלאומית והציונית שלנו, כי רק עמו מקור חיים, ואז יחיה הוא בכחו גם את ערכי החול, אשר הוכנו ואשר עוד יוכנו להיות למסעדים, וזאת תהיה לנו דרך התשובה אשר תרפאנו מכל מחלותינו ותקרב את גאולתינו השלימה במהרה בימינו אמן".

אבל החזון הגדול הזה, העצום, היכן הוא? היכן הוא הקודש שמוכרח לשוב על-כנו? האם חזון אמת יש כאן, או חלילה תקוה שנגוזה? וכאן, למפרע, יכולים אנו להתבונן במציאות חיינו: מצד אחד, אנו מזהים מגמה של התחזקות בעם ישראל. סקר הלמ"ס בשנת 2009 מגלה שרוב היהודים בארץ הם בעד מסורת ישראל, 21% מהיהודים מדווחים שהם דתיים יותר משהו בעבר, לעומת 14% שמרגישים שנחלשו, 72% מיהודי ישראל מבקרים בבית הכנסת, 82% חוגגים תמיד את חג הפסח, 52% מקפידים על הדלקת נרות שבת. בנוסף, אנו יודעים על מאות בתי כנסת חדשים שנבנים בישראל בשנה, על מושבים וקיבוצים רבים שהחליטו להקצות שטח לתפילות בשבתות ובחגים, על ספרי תורה חדשים שמוכנסים לכל עיר וכפר, על מקוואות חדשים שמוקמים בכל פינה, על מוסדות החינוך הדתיים והתורניים מלאים בילדי משפחות שמעוניינות בחינוך יהודי חזק, וילדי ישראל עצמם, בכל קצוות הארץ, נוהרים לשיעורי תורה ולסליחות, מבקשים להניח תפילין בבתי הספר, מבקשים לקבוע מזוזות בכיתות הלימוד, מחפשים אחר קדושה: מדהים!

נתונים סטטיסטיים

אבל אם המצב כל כך דבש, מהיכן מגיע העוקץ? מהיכן מגיע הכח של אותם אנשי ציבור בפראות נגד מורשת ישראל, נגד מסורת ישראל, נגד שבת קודש, נגד טהרת המשפחה? מהיכן מגיעים המנדטים של אותן סיעות ש"הבטחת הבחירות" שלהן היא תחבורה ציבורית בשבת ו/או שני משחטות חזיר חדשות? אם עם ישראל הולך ומתקרב לחזונו המופלא של הרב קוק, מהיכן מגיעה המגמה הנגדית?

וכאן שוב לא נותר לנו אלא לקרוא עוד כמה נתונים סטטיסטיים, ולגלות לתדהמתנו את מה שכבר ידוע לכולם: ביחד עם מגמת ההתחזקות, אותה צפה הרב קוק, יש גם מגמה הפוכה, מגמה של הגירה המונית של לא יהודים הנה: כאשר רוב גדול של המהגרים הנה מארצות חבר העמים, בחסות "חוק השבות", אינם יהודים כלל. ומנתוני הלמ"ס ניתן גם לגלות שהמהגרים הלא יהודים שינו ופגעו במאזן הדמוגרפי בישראל: מתברר שאחוז היהודים בין אזרחי ישראל צנח, מ-77.8% בשנת 2000, ל-73.9% בשנת 2020, עם כמעט חצי מיליון "אחרים", שאינם יהודים ואינם ערבים, בשנת 2020, והמגמה הזו הולכת ומתחזקת, ככל שאחוז היהודים מבין העולים הולך ומצטמק.

וכך אנו רואים כאן שני תהליכים מנוגדים: מצד אחד, רוב יהודי ישראל, ובפרט רוב היהודים העולים מחבר העמים, מגלים התעניינות ואהדה כלפי המסורת, ומצד שני, בקרב המהגרים הלא יהודים, התפיסות האנטי יהודיות הן התפיסות המובילות, וההסתה האנטי יהודית מרימה ראש. תופעה שגם הביאה למחאת נגד של העולים היהודים נגד מגמה איומה זו: כי אחרי כל האנטישמיות שהם ספגו בארצות מוצאם, הרי הם מגלים כאן את האנטישמיות מחדש, על-ידי אותם מהגרים לא יהודים.

אתר "סכנה מביתנו", של עולים יהודיים המודאגים מהמגמה האנטישמית של המהגרים הלא-יהודים, מביא ציטוטים מסמרי שיער מהגרים אלו, כגון: "הייתי רוצה לאסוף את כל הדתיים בגטו. לא עושים כלום רק נובחים כמו כלבים! לא ניתן לעלוקות האלה לקבוע את הגורל שלנו"! "חרדים בהמות מלוכלכות לא בני אדם", "קומו לקרב מוות נגד כוחות רוע של דתיים", "לחסל בני ... עם פיאות להכות אותם באלות"! וכך הלאה, וזעקתם של העולים היהודים נגד גלי ההסתה האלו, מוכרחה להישמע למרחוק: היהודים יוצאי חבר העמים עלו למדינת היהודים כדי לחיות כיהודים ללא רדיפות - ודווקא כאן בארץ הם עוברים שוב מחדש רדיפות על-רקע אנטישמי, על-ידי המוני מהגרים לא יהודים, שהגיעו גם הם הנה, בחסות החורים של חוק השבות.

המשמעות המיידית של הדברים היא חדה, מצמררת, וגם מאיימת מאוד. המשמעות הדמוגרפית ברורה, המשמעות החברתית ברורה, וגם המשמעות הדתית ברורה וכואבת: במקום למצוא פה את חזון העצמאות היבשות הולך ומתעורר, הולך הרוב היהודי כאן ומתערער. גורמים חסרי אחריות כבר חולמים על חלוקות "תעודות יהודי פייק" לכל דורש, כמו בימי צאצאי ישו, והפרקים הבאים, אם לא נעשה שינוי דרסטי, כבר צפויים מראש, כי גם בסרט הזה כבר היינו, כשצמחה כאן, במדינת ישראל, הדת החדשה הקודמת, דת תלמידי ישו, כתוצאה מגיורים סיטונאים חסרי כיסוי של גורמים בשוליים - שהביאו ליצירת דת חדשה, ממנה עברנו כל כך הרבה תלאות. ולמה לחזור שוב אל סרט אותו כבר ראינו, שתוצאותיו האיומות צפויות וידועות לנו כבר?

הרימו ראש

וכאן הביא אותנו הקדוש ברוך הוא, ברחמיו הרבים, אל צומת דרכים נדירה, שבה בידינו להציל את הכל, על-ידי תיקון חוק השבות. להציל את חזון העצמות היבשות. להחזיר עטרה ליושנה, ולהחזיר את הקודש. אם חלילה נתעלם מהחובה ההיסטורית העומדת על פתחנו, אם נתמקד בחלוקת התיקים והכיבודים, הרי אנחנו כמו אותם כבאים שמגיעים לבית בוער ועסוקים בחלוקת התכשיטים שבמגירות במקום בכיבוי השריפה: איך אפשר לחלק ג'ובים כשהבית בוער, כשהרוב היהודי נשחק, כשהמנדטים האנטישמיים הולכים ומתרבים, כשגזרות קשות נגד היהדות הולכות ונוחתות - איך אפשר לשתוק? איך אפשר שלא לראות את גודל הסכנה? איך אפשר לעמוד מנגד?

ולכן רציתי להתחנן בפני כל מי ששומע: לא עכשיו הזמן להתעקש על תיקים ותיקיות, בזמן של החייאה לא עסוקים במניקור. אנא, הרימו את הראש, הישירו את מבטכם, הביטו אל המציאות בעיניים: המציאות הקיומית שלנו כאן בסכנה, הרוב היהודי כאן נשחק, מי יודע אם תהיה איזושהי שעת כושר אחרת להחזיר את היהדות פה, לתקן את חוק השבות, להגדיר שרק יהודים זכאים לפריבילגיה הזו, לעלות ולהצטרף אל מדינת היהודים. להגדיר שרק הדת היהודית, האמיתית, שעברה מדור לדור בעם ישראל כולו, רק על-פי כלליה ייעשה תהליך הגיור, רק על-פי כלליה תישמר קדושת המקומות הקדושים לנו. על-פי כללי הדת שלנו, היהודית, המקורית, שקיבלנו מסיני, ששמרנו עליה במסירות נפש, בכל ארצות הפזורה, וזכינו לעלות הנה.

רק לא מזמן בנו כאן אבותינו את הישוב היהודי החדש. הם עלו הנה בתנאים לא תנאים. הם חיו בצריפים ובמעברות. הם נלחמו במסירות נפש, ומסרו את חייהם למען הקמת בית יהודי לעם היהודי, ואנחנו, שנולדנו אל המוכן, מסירות הנפש הקטנה הנדרשת מאיתנו, היא להרים את הראש, לגלות אחריות, לחזק את היסודות, ולשמור על הבית היהודי היקר הזה, חצי סיכה על מפת העולם, ולשמור על הבית היהודי היחיד הזה, מפני ההגירה האנטי יהודית שמאיימת על עתידו. ומסירות הנפש הזו, היא הנדרשת מאיתנו כעת, היא הדורשת מאיתנו להסתכל הישר אל המציאות, להתמקד בעיקר, לתקן את החוק הקריטי הזה, חוק השבות - על-מנת לשמור על מהות קיומנו היהודי כאן.

והלואי ודברי יישמעו. הלוואי ובזמן זה, שהסכנה כה ברורה, כה מוחשית, כה מואצת, יידעו וישכילו נבחרינו, שחזו יחד איתנו בנס הגדול שהיה פה, להביא לידי ביטוי את הנס הזה, הלכה למעשה, ולהציל את העתיד היהודי של מדינת היהודים, בעבורנו, בעבור צאצאינו, בעבור העם היהודי כולו, בעבור כל מה שחיכינו לו, כבר אלפיים שנה, על-פי חזון הנביאים. והלואי ויגלו נבחרינו את שאר הרוח ואת האחריות הלאומית הנדרשת, כדי לרתום את ההצלחה הגדולה שלהם להצלת העם היהודי כולו, ולמען התגשמות חזונו הגדול של הרב קוק: "וזאת תהיה לנו דרך התשובה אשר תרפאנו מכל מחלותינו ותקרב את גאולתינו השלימה במהרה בימינו אמן".

תאריך:  17/11/2022   |   עודכן:  17/11/2022
רינה אזולאי
+יהדות התורה דורשת שני נציגים בוועדת השרים לחקיקה
16:16 17/11/22  |  עידן יוסף
ביהדות התורה דורשים שני נציגים בוועדת השרים לענייני חקיקה, למרות שהם רק סגני שרים. כדי למלא את הדרישה נדרש שינוי חוק יסוד הממשלה (כיפה)
+נתניהו שוחח עם נשיא טורקיה ארדואן
14:23 17/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שני המנהיגים סיכמו לפעול במשותף כדי לכונן עידן חדש ביחסים בין טורקיה וישראל  ▪  ארדואן ונתניהו שוחחו על הדרכים לפעול כדי לחזק משמעותית את היחסים הכלכליים והמדיניים בין שתי המדינות
נתניהו בשיחה טלפונית עם ארדואן
+ח"כ אלמוג כהן: "מעריך שהמחלוקת עם נתניהו תיפתר בקרוב"
13:46 17/11/22  |  מירב ארד
ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית ל התייחס למו"מ הוקאילציוני ואמר בראיון לכאן רשת ב': "אני מעריך שהמחלוקת עם נתניהו תיפתר בקרוב ובשבוע הבא תושבע ממשלה. מדובר במהלכים טקטיים אחרונים. לא רואה מצב שאנחנו נכנסים לממשלה בלי סמוטריץ'".
+שגריר ארה"ב: אם נתניהו ירצה - נעבוד עם סמוטריץ' ובן-גביר
12:05 17/11/22  |  עידן יוסף
שגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס: "מעולם לא פגשתי את בן-גביר וסמוטריץ' ולא דיברתי איתם. אם ראש הממשלה נתניהו ירצה שנעבוד איתם, נעבוד איתם".
+וסרלאוף: אם סמוטריץ' בחוץ - גם אנחנו
10:08 17/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכיר עוצמה יהודית: ״אנחנו ניכנס לממשלה רק עם סמוטריץ׳ גם במחיר של הליכה לאופוזיציה״  ▪  בכיר באגודת ישראל אומר: "לא ניכנס בלי בצלאל סמוטריץ'"  ▪  המו"מ הקואליציוני עם שלוש המפלגות הדתיות יתחדש היום
וסרלאוף. "להיאזר בסבלנות" [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+דני דנון: לא מעוניין להיות חבר בממשלה הזו
09:23 17/11/22  |  עידן יוסף
ח"כ דני דנון, שנבחר במקום ה-15 ברשימת הליכוד, ממשיך ללטוש עיניו לתפקיד יו"ר הכנסת, ויוצא בסדרת ראיונות. לרדיו קול ברמה אמר: ״אני לא מעוניין להיות חבר בממשלה הזו״. לכאן רשת ב' אמר: "אפגש עם נתניהו. מקווה לקבל את תמיכתו לתפקיד". בינתיים המוביל לתפקיד הוא ח"כ אמיר אוחנה.

דנון מתח ביקורת מרומזת על כוונתו המסתמנת של נתניהו למנות לשר החוץ את רון דרמר: "יש מועמדים שהתמודדו בליכוד עם ניסיון מדיני שיכולים לעשות את העבודה. כשיש צפיפות כזו בהנהגה הייתי נותן עדיפות לחברים שהתמודדו בבחירות המקדימות".
+נתניהו מסרב לדרישת בן-גביר לעונש מוות למחבלים
09:12 17/11/22  |  עידן יוסף
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מסרב לדרישת יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן-גביר לעונש מוות למחבלים. בן-גביר מבקש שהצעת החוק בעניין תחול גם על ערבים אזרחי ישראל שביצעו פיגועים. יו"ר הליכוד מתנגד בעיקר מסיבות מדיניות בינלאומיות. במסגרת המו"מ עלתה הצעה כי יינתן חופש הצבעה בעניין ובן-גביר ינסה לגייס את הרוב הדרוש בכנסת, אך עדיין אין הסכמה בעניין (כאן חדשות).
+מלכיאלי: דורשים את תיק האוצר כי מועצת החכמים אמרה לנו
09:07 17/11/22  |  עידן יוסף
ח״כ מיכאל מלכיאלי: ״מועצת החכמים קובעת לשס מה לעשות, ולפי דבריהם אנו מתנהלים. אנחנו דורשים את תיק האוצר כי מועצת החכמים אמרה לנו לקחת את זה. אגב, מעולם לא קמה ממשלה בתוך שבועיים, תמיד הולכים גם לבקש הארכה מהנשיא״.
+גורמים במו"מ: תמורת רמ"י יסכים סמוטריץ' לוויתורים
09:01 17/11/22  |  עידן יוסף
גורמים המעורים במשא-ומתן הקואליציוני מעריכים שסמוטריץ' יהיה מוכן לוותר על אחד משני התיקים הבכירים תמורת תיק בכיר שיכלול גם את רשות מקרקעי ישראל. סמוטריץ' נחוש לחזק ולהרחיב את הנוכחות היהודית בנגב ובגליל באמצעות השוואת מחירי הקרקע הקיימים היום במגזר הערבי לאלה שבמגזר היהודי, וכתוצאה מכך להפחית את מחירי הקרקע והדיור למגזר היהודי (מעריב).
+סמוטריץ': ‏הימין שבע מהבטחות על הקרח
08:58 17/11/22  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', מגיב על הסיכומים שפורסמו אמש בין נתניהו לבן-גביר ואמר: ״בשביל לוודא מימוש הבטחות גדולות אנחנו צריכים עמדות השפעה. ‏הימין שבע מהבטחות על הקרח״ (גלי צה"ל).
+סוגדים למילים
08:52 17/11/22  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
קשה לי לקבל, שאדם אשר השמיע ביטויי הערצה לרוצח מתפללים בעת תפילתם במקום מקודש, יושבע לשר בממשלת ישראל  ▪  אני תוהה ושואל, האם יאה להביע זיקה להר-הבית ואהבה לאלוהי הר-הבית תוך הבעת ביטויי אלימות מילולית
בן-גביר. גאה בגניבה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הזדמנות של אלפיים שנה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הירונימוס
18/11/22 18:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
מערכת הבחירות לכנסת ישראל הסתיימה ב-1 בנובמבר בהתעצמות של גוש ימני-דתי. בולטים בהנהגת הגוש הם חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן-גביר, המועמדים גם לתפקידי שרים בכירים בממשלה העתידה לקום. שני מנהיגים המחייבים עלייה להר-הבית בירושלים בכל עת, גם אם העלייה חובקת בחובה מימוש של מציאות מדממת רוויית אלימות מילולית.
פגישה בלתי מתוכננת התקיימה בין ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לבין יושב-ראש עוצמה יהודית ח״כ איתמר בן-גביר, וזאת לאחר שמוקדם יותר נמסר מהליכוד כי לא צפויות פגישות פוליטיות היום.
16/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
הליכוד מבטל הבוקר את פגישות המו"מ שהיו אמורות להתקיים היום עם הציונות הדתית ועם יהדות התורה. עד כה לא נרשמה פריצת דרך בחלוקת התיקים ובפגישה שנערכה אתמול בין נתניהו ליו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' שנמשכה 50 דקות, לא הושגה הסכמה. דירשתו לקבל את תיק הביטחון נענתה בשלילה ע"י יו"ר הליכוד בנימין נתניהו.
16/11/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
להקשיב לדבריו של נשיא המדינה, יצחק הרצוג תהיה זו מן התבונה, אם חברי הכנסת מכל הסיעות יקשיבו לתובנות של נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, אותן השמיע בדבריו בפתח הישיבה הראשונה של הכנסת ה-25. נשיא המדינה, יצחק הרצוג חזר ושנה בדבריו בדבר הצורך הדחוף בקיומן של מערכות איזונים בין רשויות השלטון בישראל. אני מקווה, שהרוב של 64 חברי הכנסת הנוכחית מהליכוד, הציונות הדתית והמפלגות החרדיות יאמץ את המשאלה של נשיא המדינה - "לא רק שאפשר לשנות, יש דברים שראוי ורצוי לשנות כדי להגיע לאיזון".
לאחר 50 דקות הסתיימה (יום ג', 15.11.22) פגישתם בכנסת של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', לאחר נתק במו"מ שנמשך כשבוע. הפגישה בין נתניהו לסמוטריץ׳ התנהלה באווירה טובה, אבל עוד לא נפתרה סוגיית התיקים.
15/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il