|   15:07:40
  דן מרגלית  
עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
מילים שטרם נאמרו [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

קפלן: קו פרשת המים

יצאתי עם בני משפחתי בקהל רב ועצום, שאין פטריוטי ממנו, ומימין שרו במקהלה מפגינים דתיים את לחן התפילה "שמור אלי על זה הבית/ על הגן על החומה", ובלבי תקווה גדולה שנציל את הדמוקרטיה הישראלית
10/07/2023  |   דן מרגלית   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

שלוש שעות לפני הפגנת הענק המרהיבה בצומת בגין/קפלן נשאלתי במפגש חברתי מה עמדתי כלפי אהוד אולמרט, מורשע בעבירות פליליות חמורות, המתברג לשורה הראשונה של המפגינים? ודקות לפני שהגעתי לליבת ההתכנסות טלפן אליי חבר - גם הוא ממבקריו של אולמרט בענייניו הפליליים - וסיפר כי ייצג היטב את ההתנגדות לחוקי הדיקטטורה של הממשלה בראיון עם בן כספית ועמית סגל בערוץ-12. ובכן זו תגובתי: אם עבריין שלקח שוחד כאריה דרעי יכול להיות ח"כ - מדוע אולמרט שהורשע באותה עבירה אינו רשאי להיות מפגין?

אולמרט הורשע בשורה של עבירות, ובהן אפילו שוחד. הודה רק באשמה אחת חמורה מאוד של שיבוש הליכי משפט. הוא נכלא לתקופה ארוכה ובשחרורו מימש את המשפט הנפוץ ש"שילם את חובו לחברה". אין סיבה שלא יוכל לחזור לחייו הרגילים, ואין סיבה שהסביבה החברתית לא תקבל אותו לשורותיה.

אם כן, התפתח הדיון, מדוע שלא תיענה בקשתו למחוק את הקלון הטבוע כאות קין במצחו? הוא יחסוך שנה וחצי ותיפתח הדלת לשובו לחיים הפוליטיים. זה לא, כי אינו ראוי לפריבילגיה - לזכות-יתר - על מעשיו הפליליים המוכחים. בבוא העת ישתחרר במועד הקבוע בחוק מגיבנת הקלון, אבל אין כל הצדקה להעניק לו מתנה יקרה רק מפני שהוא אולמרט.

ואז צעדתי עם קרובת משפחה בשורות שהלכו והתעבו והתארכו, ומן הרגעים הראשונים היה ברור כי לא מדובר בעוד הפגנה. להפך, ההפגנה ה-93 שלי הייתה במידה רבה ההפגנה, בה"א הידיעה.

כבר זמן לא ידעה ההפגנה השגרתית לילה כזה שכולו התרוממות רוח ונכונות הגובלת בהקרבה להציל את הדמוקרטיה הישראלית, ואמירה ברורה שלפנינו ממשלה עוינת ואילו היה בידי הייתי מאמץ מדברי המלך אחאב באוזני יריב לוין: "האתה זה עוכר ישראל"? ממש כך.

ההפגנה החמה קבעה קו תיחום חדש לחזית המאבק בממשלת הזדון וחורבן הבית. שקמה ברסלר - בנאום סוער - שרטטה מציאות חדשה: אם תאשר הכנסת את חוקי הדיקטטורה תאבד הממשלה את הלגיטימיות שלה.

המחאה מעולם לא אמרה כדברים האלה עד כה. היא לא ערערה על הלגיטימיות של הממשלה. הגיעה העת. הממשלה תאבד את הלגיטימיות שלה. ראוי לומר זאת (אהוד ברק העיר כמה פעמים בדבריו, שפעולות הממשלה אינן לגיטימיות). המילים הנכונות מלוות את המעשים הדרושים, שהם תקיפים אך דמוקרטיים, נרגזים אבל נקיים מאלימות. גם הפרופסור נוח הררי השמיע צלילים דומים, שהמחאה תמצה עד תום את כל המהלכים האפשריים עד גבול האלימות.1

המשטרה שוב השתמשה באלימותה במכתזית. היא התעלמה מהעובדה שעל הבימה ניצב אודי אורי, שהמים המאוררים של המשטרה פגעו בצורה כה קשה בעינו על לא עוול בכפו. העובדה שהגיע לנאום היא עדות לנחישות בה יימשך המאבק.

יצאתי עם בני משפחתי בקהל רב ועצום, שאין פטריוטי ממנו, ומימין שרו במקהלה מפגינים דתיים את לחן התפילה "שמור אלי על זה הבית/ על הגן על החומה", ובלבי תקווה גדולה שנציל את הדמוקרטיה הישראלית, וגם חשש שהממשלה הזאת תשלח את קלגסיה להתפרע ולנקר עוד עיניים של מפגינים, וצומת בגין/קפלן עלול להיזכר חלילה ככיכר טיאניאנמן בסין או כליבת פראג שבצ'כיה שם מצא יאן פאלוך את מותו2. יש כנראה מחיר דמים נורא לדמוקרטיה. נעמוד גם בו עד כי נביא ישועה לישראל.

הערות

1. עוד נאמו הפרופסור חגי לוין מטעם הרופאים ונציגות ההייטק המתגונן שרון ארדה ומיכל צור, ונציגי הסטודנטים בר פקולה, שרה יצחקי, נדב זלצברגר, ליהי כספי ואור פילק.
2. השלטונות בבייג'ין, סין, רצחו ב-1989 בכיכר טיאניאנמן מאות ואולי אפילו אלפים שהפגינו למען הדמוקרטיה. 21 שנים קודם לכן הצית את עצמו הסטודנט יאן פאלוך בכיכר ורוצלב בפראג, צ'כיה, עת נואש נוכח דיכוי הדמוקרטיה בארצו על-ידי כוחות שריון שפעלו מטעם הממשלה. אני אופטימי ועצוב וחרד מהשימוש האלים שעושה המשטרה פעם נוספת במכתזית


פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  10/07/2023   |   עודכן:  10/07/2023
דן מרגלית
+ח"כ לפיד: מיליוני ישראלים יצאו מחר לרחובות
01:13 11/07/23  |  איציק וולף
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, הגיב על אישור צמצום עילת הסבירות בקריאה ראשונה וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי הממשלה הוכיחה שהיא מעוניינת רק בחוקי שחיתות אנטי דמוקרטיים.

"כמו גנבים בלילה העבירה כעת הממשלה את ביטול עילת הסבירות והוכיחה ששום דבר לא מעניין אותה חוץ מחוקי שחיתות אנטי דמוקרטיים. המאבק לא נגמר. אנחנו לא נוותר לעולם על הערכים של מדינת ישראל. מיליוני ישראלים יצאו מחר לרחובות עם דגל ישראל כדי להגיד: לא נוותר", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+צמצום עילת הסבירות אושר בקריאה ראשונה
00:59 11/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
64 חברי כנסת אישרו את הצעת החוק מול 56 מתנגדים  ▪  שר המשפטים, יריב לוין, אמר שהוא מזמין את ראש האופוזיציה לפיד אל חדרו מיד בתום ההצבעה לשיחה ללא מתווכים
שר המשפטים לוין. רוצים ששופטים יחליטו במקום העם [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+"עילת הסבירות? זה לא קו פרשת המים שמצדיק השבתה"
23:41 10/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר אגף ההסברה בהסתדרות טוען כי המציאות הפוליטית שונה מזו שהייתה כשארנון בר-דוד הודיע על שביתה כללית בשל הכוונה לחוקק את הרפורמה המשפטית  ▪  בסביבת הנהלת ההסתדרות מבהירים: פיטורי היועצת המשפטית לממשלה יכולים להיחשב קו אדום
הפגנות סמוך לביתו של יו"ר ההסתדרות [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+ועדת האתיקה תדון בתלונות על הח"כים שהזמינו את המפגינים שהתפרעו בכנסת
21:24 10/07/23  |  איציק וולף
חברי הכנסת שהזמינו את המפגינים שהתפרעו במשכן הכנסת הם מירב כהן ונאור שירי. כך עולה מבדיקה שקיים קצין הכנסת.

"נוכח חומרת האירוע חסר התקדים שארע הערב בכניסה למליאה וניסיונו המובהק לפגוע בסדר הציבורי ובהליך הדמוקרטי, שבגינו אף הוגשה תלונה למשטרה מטעם משמר הכנסת - קיים קצין הכנסת, בדיקה שממנה עולה כי חברי הכנסת מירב כהן ונאור שירי הם חברי הכנסת שהזמינו את המתפרעים למשכן. בכנסת מדגישים כי הנושא יטופל גם בוועדת האתיקה מכח סמכותה על פי החוק", לשון הודעת דוברות הכנסת.
+רוטמן: ישראל הסתדרה שנים ללא עילת סבירות
20:48 10/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה טען כי הקואליציה מחסלת את הברית הישראלית מסיבות קטנוניות של מושחתים ומשחיתים  ▪  הדיון בכנסת נמשך לקראת ההצבעה בקריאה ראשונה על צמצום עילת הסבירות
ראש הממשלה ושר המשפטים במליאה, הערב [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+יו"ר הכנסת: הכנסת לא תהיה נתיבי איילון
20:23 10/07/23  |  איציק וולף
יו"ר הכנסת, אמיר אוחנה, הביע הערכה למשמר הכנסת על כך "שלא נתנו לכנופיית פורעי החוק לחסום את מליאת הכנסת ופינו אותם במהירות, בנחישות ובמקצועיות", כלשונו.

לדבריו, חברי הכנסת שהזמינו את המתפרעים שניסו לחסום את הכניסה למליאת הכנסת צריכים לעשות חשבון נפש עמוק על הניסיון לשבש את ההליך הדמוקרטי - ולגנות בחומרה את המתקפה על הדמוקרטיה הישראלית. "הכנסת לא תהיה איילון", אמר בסרטון שפרסם.

[צילום: דוברות הכנסת]
+בן גביר: לשלול הזמנת אורחים מח"כים שהזמינו את המפגינים שהתפרעו בכנסת
20:04 10/07/23  |  איציק וולף
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, דרש מקצין הכנסת, ניצב יובל חן, לאתר את הח"כים אשר הזמינו את המפגינים שניסו לפרוץ למליאת הכנסת ולשלול להם את האפשרות להזמין אורחים למשכן עד להשלמת חקיקת הרפורמה.

"אני דורש לשלול לאותם ח"כים את הגישה למערכת אושפיזין ואת האפשרות להזמין אורחים למשכן הכנסת עד לסיום הליכי חקיקת הרפורמה על מנת להימנע ממראות אלו שוב. חברי כנסת ששיתפו פעולה עם אותם אנרכיסטים על ידי הזמנתם למשכן מכובד זה, תוך ניסיון לשבש הליך דמוקרטי הינם שותפים מלאים להתרחשות הנ"ל. לא יתכן כי נעבור לסדר היום על כך", כתב.

+"שינויי חקיקה חד-צדדיים עלולים לעלות מחיר כלכלי"
19:01 10/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
לראשונה מזה 10 חודשים לא העלה בנק ישראל את הריבית והיא נותרה 4.75%  ▪  הזהיר כי המשך היחלשות השקל עלול להוביל להעלאות ריבית נוספות בעתיד  ▪  קרא להחזרת היציבות והוודאות לכלכלה הישראלית  ▪  "לוודא ששינויי החקיקה יבוצעו בהסכמה רחבה וישמרו על חוזקם ועצמאותם של המוסדות"
פרופ' ירון. התוצר יהיה נמוך מהפוטנציאל בתרחיש האופטימי [צילום: יוסי גמזו לטובה]
+מפגינים ניסו למנוע בכוח כניסת ח"כים למליאה
18:34 10/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המוחים נבלמו וסולקו בידי מאבטחי משמר הכנסת לאחר שניסו להדביק את עצמם לכניסת מסדרון כניסת חברי הקואליציה  ▪  חלק מן המוחים נעצרו  ▪  יציע האורחים נסגר מחשש להתפרעויות על סמך לקחי העבר  ▪  ו"ר הכנסת אוחנה: הכנסת לא תהיה איילון
מליאת הכנסת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ראש הממשלה פרסם סרטון בזכות צמצום עילת הסבירות
18:24 10/07/23  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו: "סבירות סולברג היא לא קץ הדמוקרטיה, אלא תחזק את הדמוקרטיה, והיא בטח לא סיבה לסרבנות או לשיבוש חייהם של מיליוני אזרחים".
+סמוטריץ' דוחה את רעיון האסיפה המכוננת: "הצעות מוזרות"
16:47 10/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+גימיק: מוחים נגד הרפורמה קרעו דש חולצותיהם
16:07 10/07/23  |  עידן יוסף
כמה ממתנגדי הרפורמה שהגיעו לבושים בשחור קרעו קריעה את החולצות שלהם במחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט. אילן סמיש, שהוביל את הגימיק בוועדת הכנסת לענייני צעירים, אמר: "במעשה הצהרתי זה אולי נזעזע איש ציבור אחד ואחת שייבחרו להצביע כנגד חקיקה חד-צדדית, שייבחרו להצביע בעד ההייטק ובעד עם ישראל ואחדות ישראל".

ההייטקיסט אמיר כרמלי חולל סערה כאשר אמר כי "50 אחוז מההייטקיסטים באים מהקהילה של העלייה הרוסית, הם לא הבכיינים ממרוקו או מעירק". יו"ר הוועדה ח"כ נעמה לזימי שללה ממנו את זכות הדיבור ונעלה את הדיון.
+שינוי במדיניות: הפגנות יורחקו 300 מ' מבתי נבחרי ציבור והרעש יוגבל
15:57 10/07/23  |  עידן יוסף
גורמים במערכת אכיפת החוק: ההנחיות מעתה, מינימום 300 מטר מבתי בכירים למעט חריגים שקשורים לנסיבות ספציפיות ותחת הרצון לאפשר מחאה. אכיפת הרעש באמצעות פקחי איכות הסביבה שיחלקו קנסות. מארגני מחאות בלתי חוקיות עשויים לשאת באחריות (חדשות 12).
+גנץ: ביקשתי מהרצוג פגישת הידברות עם נתניהו ולפיד
15:51 10/07/23  |  עידן יוסף
יו"ר המחנה הממלכתי ח"כ בני גנץ בפתח ישיבת הסיעה: "שוחחתי היום עם הנשיא והצעתי לו לכנס היום את ראש הממשלה, אותי ואת ראש האופוזיציה, כדי לעצור ולחזור להידברות לפני שהחקיקה תעבור". לנתניהו כידוע קיימת מניעות משום שהיועצת המשפטית לממשלה אסרה עליו לעסוק בנושא הרפורמה.

גנץ גם הוסיף אמירות לתדלוק פעולות המחאה כנגד הממשלה: "מה שלא סביר זה שנערך זובור ממשלתי על היועמ"ש שנועד להפעיל לחץ לאכיפה בריונית ולא לאכיפה שוויונית. וגם זה נועד להכין את הקרקע לפיטורי היועמ"שית. אם תפוטר היועמ"שית כי לא דיכאה מחאות נגד הממשלה זו תהיה פשיטת רגל דמוקרטית".


+פעיל מחאה שהניח גדר תיל הורחק לשבוע מביתו של ח"כ דני דנון
15:47 10/07/23  |  עידן יוסף
דני דנון הגיש בקשה לצו הרחקה מביתו נגד פעיל מחאה חגי פרנקל ממחאת רעננה. דנון טען בבקשה כי פרנקל הפר את הנחיית המשטרה להפגנה במרחק של 270 מטר מביתו וגם פרס גדר תיל מול ביתו והפריע לשגרת חייו משפחתו. השופט אמר שיתן צו הרחקה לשבוע לפעיל מחאה עד שיהיה דיון.
+ביה"ד לזכויות אדם: מותר לשופט לדבר נגד רפורמה
14:34 10/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בית הדין של מועצת אירופה פסק לטובתה של יו"ר איגוד השופטים בטורקיה, אשר התבטאה נגד הרפורמה של ארדואן ששינתה את מבנה בית המשפט החוקתי ופגעה בעצמאותו
בית הדין לזכויות אדם. משמעות גם בישראל [צילום: ז'אן-פרנסואה באדיה, AP]
+ביג פרסמה הבהרה: "נאפשר לשוכרים חופש פעולה"
13:46 10/07/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לאחר שהכריזה כי תסגור את מרכזי הקניות שלה במסגרת המחאה נגד המהפכה המשפטית, בביג הבהירו כי יכבדו עסקים שיחליטו לפתוח את העסק שלהם
רשת קניות ביג [צילום: איל מרגולין/פלאש 90]
+ח"כ מילביצקי: רה"מ הבהיר שאינו מתכוון לפטר את היועמ"שית
10:56 10/07/23  |  מירב ארד
ח"כ חנוך מילביצקי בראיון לרדיו צפון 104.5FM על הקריאה לפטר את היועמ"שית: "ראש הממשלה הבהיר פומבית אתמול וגם בשיחות שאני קיימתי איתו במהלך סוף השבוע, בצורה מאוד ברורה, שהוא לא מתכוון להעביר את היועמ"ש מתפקידה, אני בטוח במה שהוא עושה, והוא יודע יותר טוב מכולם לדעתי. לכן אני מציע לבוא ולהתיישר בקו שהוא קובע, זה יהיה יותר טוב לכולם אני חושב"

+השר סמוטריץ': אישור צמצום עילת הסבירות - צורך חיוני שיש לגביו הסכמה רחבה
10:54 10/07/23  |  מירב ארד
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "היום הכנסת תאשר בע״ה בקריאה ראשונה את צמצום עילת הסבירות במתווה השופט סולברג. זהו צורך חיוני שיש לגביו הסכמה רחבה, גם השופט אהרון ברק ושופטים נוספים בבית המשפט העליון תמכו בכך, וכך גם חלק גדול מראשי האופוזיציה. זו הדרך לאפשר לממשלה נבחרת לממש את המדיניות שלה על פי החוק ולמנוע למשל מקרים כמו שקרו בעבר כאשר בג"ץ מנע גירוש משפחות מחבלים."

+ח"כ סער: "הממשלה רוצה למלא את בתי המעצר באזרחים נורמטיביים"
10:48 10/07/23  |  מירב ארד
ח"כ גדעון סער בראיון לגלי צה"ל: "ישיבת הממשלה אתמול דמתה לישיבה של מאפיה. מי ששמע אתמול את ישיבת הממשלה מבין - הם רוצים למלא את בתי המעצר באזרחים נורמטיביים וכנראה גם לשחרר משם פושעים מסוכנים".
+שקלי: "שיא השיאים היה שהיועמ"שית אמרה שאין אפליה ואין אכיפה בררנית"
10:43 10/07/23  |  מירב ארד
השר עמיחי שקלי מהליכוד בראיון לגלי צה"ל: "שיא השיאים היה שהיועמ"שית אתמול בבוקר אמרה שאין אפליה ואין אכיפה בררנית, ואז אנחנו שומעים על תוכנית לעשות הפגנה מול פתח ביתה ויש הנחיה לשמור על מרחק של 300 מטר. נראה לך שאנשים מטומטמים, הם לא רואים את האיפה ואיפה?".
+סבירות התנהלותה של בהרב מיארה
08:45 10/07/23  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה
האם שומרת הסף הנכבדה סבורה שעל הציבור הרחב נגזר לשלם את המחיר המתמשך והכבד מנשוא - משל היה בן ערובה? התוצאות בשטח לאורך חודשים ארוכים מעידות ומוכיחות שאמנם כך הדבר
גלי בהרב-מיארה. מה עם הסבל של הציבור [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
+ביטול עילת הסבירות יעלה להצבעה בכנסת
07:22 10/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הקואליציה צפויה לאשר אחר-הצהריים את ביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה  ▪  מתנגדי הרפורמה המשפטית נערכים להחרפת צעדי המחאה
מייד לאחר הצעות אי-האמון [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
אקדים ואציין שאני מתנגד לחוק לביטול עילת הסבירות, ואף הבעתי עמדתי זו בכתובים יותר מפעם אחת. אבל שאלה היא אם היועצת המשפטית לממשלה פטורה בעצמה מהתנהלות סבירה לנוכח הכאוס הפוקד את המדינה זה כמה חודשים ברציפות.
10/07/2023  |  יוסי דר  |   יומני בלוגרים
מליאת הכנסת צפויה לדון היום (יום ב', 10.7.23) באישור ביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה. הדיון צפוי להיפתח אחר-הצהריים, מייד לאחר הדיון בהצעות אי-אמון בממשלה. על-פי הנוסח הצפוי לקבל את אישור הכנסת, לא ניתן יהיה לפסול החלטות של נבחרי ציבור - גם כאלה הנוגעות למדיניות וגם כאלה הנוגעות למינויים בשירות הציבורי - או לדון בהם בערכאה משפטית בטענה לאי סבירות.
10/07/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
אחרי שלא עמד בהבטחתו לפרסם מי הכשיל את שיחות ההידברות, מתבטא נשיא המדינה יצחק הרצוג בנושא הרפורמה, אך הפעם לא קורא מפורשות לעצירת החקיקה, אלא לחידוש השיחות שאותן נטשו נציגי יש עתיד והמחנה הממלכתי.
09/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הממשלה דרשה מן היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, להגיש לה עד ליום שלישי הקרוב הנחיות ביחס לטיפול המשטרתי בהפרות סדר ובמחאות בנמל התעופה בן-גוריון.
09/07/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
עילת הסבירות מאפשרת לבתי משפט להפעיל ביקורת שיפוטית כדי לפסול החלטה של רשות מנהלית. נימוק הפסיקה לפי עילה זו הוא שההחלטה הנדונה לא נשקלה כראוי, היא שרירותית או לא הגיונית. החל משנות ה-80 הורחבה עילת הסבירות על-ידי בית המשפט העליון.
09/07/2023  |  עדי ירדן  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אמנת החמאס מצטטת את מוחמד: "לא תגיע עת הגאולה עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, עד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ויאמרו האבנים והעצים: הוי מוסלמי! הוי ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il