|   15:07:40
  אפרים הלפרין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
ידלין. חלוצים לפני המחנה? [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

טר"ש עמוס ידלין

מהו עונשם של קצינים מעודדים בציבור את תסיסת אנשי המילואים? לו אני הרמטכ"ל הייתי מזמן את ידלין במדים ללשכתי, מדביק לו עם דבק דו-צדדי דרגת טר"ש לשרוול, ומגלגל אותו בבוז מהלשכה
22/07/2023  |   אפרים הלפרין   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

עמוס ידלין, בינתיים אלוף (במיל.) קורא בקול את המשפט הבא: "הטייסים שמסרבים להתנדב למילואים הם חלוצים לפני המחנה". מסרבים לשרת, חלוצים לפני המחנה, כך סבור עמוס ידלין.

לו אני הרמטכ"ל הייתי מזמן את ידלין במדים ללשכתי, גוזר לו את הדרגות, גוזר לו את הסמל מהכומתה, גוזר לו את תג היחידה, וכמובן את כל האותות המעטרים את חזהו, מדביק לו עם דבק דו-צדדי דרגת טר"ש לשרוול, ומגלגל אותו בבוז מהלשכה.

האם זה ישפיע על הפנסיה של טר"ש ידלין? אולי, אך למי אכפת. האם זה ישפיע על קורות החיים שלו? ודאי, אך למי אכפת, האם זה ישפיע על שמו בעולם? ודאי אך למי אכפת. אם לעמוס ידלין לא אכפת מצה"ל אז לצה"ל ולעם ישראל לא יהיה אכפת ממנו.

ידלין, כמו חבריו וחברותיו המעודדים אי-התייצבות לא ישולחו מהצבא, לא יקבלו תפקיד חליפי. הם פשוט יהפכו טר"שים, ישתמשו בשירותי חוגרים, יאכלו בחדר אוכל חוגרים, יהיו להם חופשות של חוגרים, יהיו להם תנאי מגורים של חוגרים, מדים של חוגרים, טר"שים, ללא אפשרות קידום לעולם.

תאריך:  22/07/2023   |   עודכן:  22/07/2023
אפרים הלפרין
+קוצב לב הושתל הלילה בגופו של ראש הממשלה
01:39 23/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה נתניהו שאושפז בשבוע שעבר עדכן בסרטון כי הוא צפוי להשתחרר אחר-הצהריים  ▪  לדבריו, נמשכים הנסיונות להגיע להסכמה בעניין ההצבעה על החוק לצמצום עילת הסבירות  ▪  את מקומו מילא השר יריב לוין  ▪  הבוקר כבר נפגש עם שר הביטחון בבית החולים
נתניהו. "מרגיש מצוין" [צילום: לשכת ראש הממשלה]
+עשרות מפגינים חוסמים את כביש נמיר פינת שאול המלך בת"א
00:24 23/07/23  |  איציק וולף
עשרות מפגינים צועדים בתהלוכה על כביש נמיר פינת שאול המלך בתל אביב. המשטרה פועלת לפינוי המפגינים.
+מפגינים השליכו אבנים וחפצים מגשר מודעי לנתיבי איילון החסומים
23:57 22/07/23  |  איציק וולף
כוח משטרה העלה את המפגינים שחסמו את נתיבי איילון לגשר יצחק מודעי. מן המשטרה נמסר כי חלק מהמפגינים החלו ביידוי אבנים והשלכת חפצים מהגשר לכביש איילון. כוח משטרה עצר שני מפגינים שהפרו את הסדר הציבורי באיילון דרום סמוך לגשר יצחק מודעי.
[צילום: דוברות המשטרה]
+מפגינים חסמו את איילון דרומה סמוך למחלף ההלכה
23:42 22/07/23  |  איציק וולף
עשרות מפגינים חסמו את נתיבי איילון דרומה, סמוך למחלף ההלכה. כוח משטרה נערך לפינוי המפגינים.
+המשטרה עצרה 4 מפגינים שחסמו את נתיבי איילון
23:40 22/07/23  |  איציק וולף
המשטרה עצרה ארבעה מפגינים שהשתתפו בחסימות נתיבי איילון לכיוון צפון, במחלף ארלוזורוב. הכביש נפתח לתנועה.
+שר התקשורת: לא נאפשר מצב של 'כל דאלים גבר'
22:53 22/07/23  |  איציק וולף
שר התקשורת, שלמה קרעי, הצהיר כי החקיקה של צמצום עילת הסבירות תתקיים כמתוכנן השבוע.

"הקפאת החקיקה בשלב הזה אולי תרפא את המחלה - תרגיע את הרוחות במדינה ליום יומיים, אבל תהרוג את החולה - לא תישאר לנו מדינה דמוקרטית. לא נשליך יהבנו על סרבנים ולא נאפשר מצב של ״כל דאלים גבר״. מתקנים באחריות. נוע תנוע", כתב בחשבון הטוויטר שלו.
+מפגינים חסמו את נתיבי איילון סמוך למחלף ארלוזורוב
22:50 22/07/23  |  איציק וולף
מפגינים חסמו לתנועה את נתיבי איילון צפונה, במחלף ארלוזורוב. חסימת הכביש בוצעה לאחר שהסתיימה ההפגנה בצומת קפלן. המשטרה טרם הגיעה אל המקום ועומסי תנועה מורגשים.
+ראש השב"כ לשעבר: השהיית ההתנדבות למילואים - מעשה הירואי
22:09 22/07/23  |  איציק וולף
ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, טען בנאום שנשא בהפגנה בתל אביב כי הודעת חיילי המילואים על השהיית ההתנדבות שלהם היא מעשה הירואי.

"אני חש כאילו רעידת אדמה בלתי פוסקת מטלטלת את כל מה שהכרנו, ובעיקר את האתוס של המדינה עליו גדלנו עד לא מזמן. אחיי ואחיותיי לנשק, התנדבות והירואיות בשדה הקרב הצילו את המדינה שלנו מאוייביה. כיום, הקרב הוא על דמותה של המדינה, מול אלו המנסים לרסק את את יסודותיה ואת ערכיה. השהיית ההתנדבות למילואים היא בהחלט מעשה בלתי רגיל - אולם היא מעשה חוקי, דמוקרטי, לא אלים, ומעל לכל - מעשה הירואי", אמר.
+ישיבת חירום בהסתדרות: על הפרק - השבתה כללית
22:00 22/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ההסתדרות כינס ישיבת חירום בהשתתפות יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, לדיון בעקבות התגברות המחאה נגד החקיקה המשפטית  ▪  צפוי לקרוא לנתניהו להגיע להסכמות עם האופוזיציה או לעצור מייד את החקיקה
בר-דוד. נפגש בשבוע שעבר עם נתניהו [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+10,000 חיילי מילואים הודיעו: לא נתייצב
21:10 22/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נציגים של 40 יחידות מילואים שונות התכנסו בהרצליה והודיעו על כוונת 10,000 חיילי מילואים להימנע מהתייצבות אם יאושר צמצום עילת הסבירות  ▪  הרמטכ"ל קיים בשבת ישיבת הערכת מצב מיוחדת
הרמטכ"ל הלוי. קיים הערכת מצב מיוחדת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+ביטול עילת הסבירות הוא ביטול הצדק
12:33 22/07/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
עילת הסבירות עוסקת ביחסי הפרט עם הממשל  ▪  עילת הסבירות מציינת מרכיבי צדק שאינם מעוגנים בחוק  ▪  ביטול חלקי של העילה אפשר רק היכן שניתן לצמצם את גבולות הצדק כפי שבית המשפט תופס היום צדק, ואין ספק שניתן
קודח להם בעצמות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+איציק זרקא מול אהוד אולמרט ודומיו
12:28 22/07/23  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
הטענה היא כנגד הצביעות הבלתי נגמרת של מי שמתיימרים להיות שמאל ציוני, ומי שמתיימרת להיות התקשורת הישראלית
אולמרט. עבריין מורשע [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+ניר ברקת: "אלה שמסרבים לשרת מפקירים את ביטחון מדינת העם היהודי מול אויבינו!"
11:58 22/07/23  |  
ניר ברקת צייץ בטוויטר:

"מי שבוחר בסרבנות ומוכן להפקיר את ביטחון מדינת ישראל - לא ראוי ללבוש את מדי צה״ל. דורות של יהודים חלמו להקים מדינה עצמאית לעם היהודי, עם כוח מגן שימנע שואה נוספת. כקצין בצנחנים שנפצע בקרבות, איבד חברים לנשק וכמי שאיבד בני משפחה בשואה - אלה שמסרבים לשרת מפקירים את ביטחון מדינת העם היהודי מול אויבינו! לשרת את מדינת ישראל ולהבטיח את ביטחונה זו זכות. שום ויכוח פוליטי לא יכול להצדיק מעשה לא מוסרי כזה. מותר למחות, מותר לא להסכים פוליטית - אסור להפקיר את ביטחון ישראל".
+יוסי מלמן: "מפגן מרגש של עשרות אלפי צעירים מבוגרים משפחות עם תינוקות אנשים עם מוגבליות"
11:53 22/07/23  |  
יוסי מלמן, המשתתף בצעדה לירושלים:

"הבוקר צעדנו כלומר רצנו משורש בדרך לירושלים. מפגן מרגש של עשרות אלפי צעירים מבוגרים משפחות עם תינוקות אנשים עם מוגבליות בים של דגלי כחול לבן. לפני 101 שנים עלו החולצות השחורות של מוסוליני על רומא וכוננו דיקטטורה.

"במצעד לירושלים חולצות ירוקות אדומות ורודות מצילים את הדמוקרטיה אין לי שמץ של מושג. רק תחושת בטן שביבי יכנע וגנץ יעזור לו להחליק את הכניעה. וזאת בעקבות העצומה של יותר מאלף אנשי מילואים של חיל-האוויר מחציתם טייסים ונווטים כי לא ישרתו אם ההפיכה המשטרית תתבצע. אפשר להגיד על ביבי הכל אבל הוא לא מתאבד שיעי. אך אולי זה wishful thinking".

+הצעדה לירושלים יצאה הבוקר משורש
10:15 22/07/23  |  

מישל בראונשטיין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טר"ש עמוס ידלין
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יותר פשוט
23/07/23 19:01
2
ה.א
24/07/23 08:37
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
אפתח במובן מאליו: דבריו הנלוזים והמזעזעים של איציק זרקא עליהם לא ארצה אפילו לחזור הינם פרועים, משוקצים, רעים ומנוולים. אסור שדברים כאלה יישמעו במקומותינו ולא יועיל כל תירוץ. על דברים כאלה אי-אפשר ללמד זכות ואי אפשר אפילו למצוא להם צידוק של "הוצאו מהקשר" וכיוצא באלה. תירוצים במקרה כה חד וברור לא מחזיקים מים. את האיש הזה יש להקיא מקרבנו ובושה גדולה היא לליכוד שאדם כזה נמנה עם חבריו. מכאן שטוב יעשו מנהיגי המפלגה אם ינערו חוצנם ממנו ויפה שעה אחת קודם.
22/07/2023  |  בעז שפירא  |   יומני בלוגרים
1,140 טייסים ואנשי צוות בחיל-האוויר הודיעו (יום ו', 21.7.23) על הפסקת התנדבותם לשירות מילואים אם חקיקת הרפורמה המשפטית תמשך. במכתב כתבו החותמים כי "חקיקה המאפשרת לשלטון לפעול בצורה בלתי סבירה באופן קיצוני תפגע בביטחון מדינת ישראל, תגרום לאובדן אמון ולפגיעה בהסכמתי להמשיך ולסכן את חיי - ותוביל בצער עמוק ובלית ברירה להשהיית התנדבותי למילואים".
21/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
נסיונה של הקואליציה לחוקק חוק שימנע מבית המשפט העליון שפיטה והגבלת הדרג הנבחר (ממשלה, שרים) בעילה של [אי]-סבירות, נתקל בהתנגדות עזה מצד מתנגדי הקואליציה - ואלה רבים וחזקים. על ראש הממשלה בנימין נתניהו מופעלים לחצים עצומים, הן מבית והן מחוץ. אין מדובר רק בחברי האופוזיציה ובראשם בני גנץ, יאיר לפיד ואביגדור ליברמן, אלא בגופים עתירי כוח וממון בסקטור הציבורי, הפרטי, והאקדמי; וכן באישים עתירי זכויות/חובות, ובראשם ראשי הממשלה לשעבר אהוד ברק והעבריין המורשע אהוד אולמרט, והרמטכ"לים לשעבר משה (בוגי) יעלון ודן חלוץ.
21/07/2023  |  יואב יצחק  |   יומני בלוגרים
חבר הכנסת ניסים ואטורי (הליכוד) תוקף את בכירי מערכת הביטחון לשעבר שהשמיעו אמירות חריפות באשר לדרכים בהן יש להילחם בהרפורמה המשפטית. בראיון (יום ו', 21.7.23) לכאן רשת ב הגיב לדבריו של ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו ואמר כי הוא "מקווה שיום אחד הוא יעמוד לדין על הדברים שהוא אומר. אנשים מסיתים לסרבנות, יש לנו בעיה קשה". כשנשאל אם דבריו תקפים גם להתבטאויות של ראש שב"כ לשעבר נדב ארגמן, השיב בחיוב.
21/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס הלילה (יום ו', 21.7.23) לחקיקת עילת הסבירות ואמר כי "גם עכשיו יש מאמצים למצוא פתרון, ואני מקווה שהמנהיגים יהיו פתוחים לכך. המסר שלי למערכת הפוליטית - שבו, תנסו לפתור את זה".
21/07/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
לא לתמונת ניצחון לסינוואר
מיכאל דבורין
זה לא לעניין להאשים את הרמטכ"ל. נתניהו הוא ראש הממשלה והוא מוביל את זה. צריך להפסיק את המשחקים בעניין הזה    הייתכן שסינוואר מביס את נתניהו פעם אחר פעם מאז עסקת שליט? לדמיין את סינו...
המנהיגות עדיין נעדרת [צילום: אורי פרקש]
יואב שורק
אחרי 7 באוקטובר היה ברור לכולנו שמה שהיה לא יהיה עוד - שהמנהיגות תתחלף ושנתפכח מרעיונות מסוכנים שהובילו לאסון    כל זה התכרסם לאיטו בחודשים הארוכים שעברו    ההצעה הישראלית לעסקה מלמד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il