|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?
קבוצת ירדן
מתי ולמה נזמין עורך דין מתחום התעופה?
נתניהו. מתחמק מאשמה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]

אליבי הטייסים

אם כאנשי אמת גם נהיה אמיצי לב לבחון ולתאר את המציאות הקשה שבה אנו שרויים, נהיה חייבים להודות כי המדינה ואנו כחברה אכן מצויים בתהליך של התפוררות וקריסה
14/08/2023  |   יוסי אוחיון   |   יומני בלוגרים   |   סערת הרפורמה במשפט   |   תגובות

לאחרונה מוצפים אנו בידיעות ובפרשנויות אודות הסכנות האורבות לחברה בישראל ואלו מתורגמות למסקנה המדאיגה - ישראל בקריסה. אויבי ישראל ובראשם מנהיגי אירן ושלוחם חסן נסראללה חוככים ידיים בהנאה ומחכים להתממשות "תאוריית קורי העכביש" שחזה "הנביא" נסראללה. כיאה לסבלנות המאפיינת את האיסלאם, הם אינם דוחקים, אך מתפללים הם לזירוז תהליך הקריסה והפירוק של המדינה והחברה בישראל ללא צורך במלחמה ובשפיכות דמים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שריו, יועציו ותומכיו דאגו ועמלו בכישרון לא מבוטל להנדס ולקבע בתודעה של כולנו כי האשמה לחולשה הפוקדת אותנו ואשר מאיימת על קיומנו מוטלת על כתפם של הטייסים ואנשי המילואים מיחידות העילית המסרבים להתנדב ולהמשיך לשרת כפי שנהגו עד היום. למרבה הצער ערוצי התקשורת והפרשנים לענייני ביטחון נפלו במלכודת והם מפיצים ומהדהדים את השקר הנורא הזה. לא זאת אף זאת מפיצי השקר הדביקו להם כינויים מבזים כמו סרבנים, אנרכיסטים ו"אויבי המדינה".

אם כאנשי אמת גם נהיה אמיצי לב לבחון ולתאר את המציאות הקשה שבה אנו שרויים, נהיה חייבים להודות כי המדינה ואנו כחברה אכן מצויים בתהליך של התפוררות וקריסה. ברם אין זה בגלל סרבנות הטייסים ושותפיהם מיחידות העילית. הם אינם האחראים לתפקודה הכושל של הממשלה, שמעשיה ומחדליה הם אשר חוללו את התופעות והמשברים הפוקדים אותנו, אשר גברו לאחרונה ומאיימים על קיומנו:-

  • לפרוטקשן הקשה, המתגבר לגבהים ומאיים על קיומם של תושבי הצפון והנגב לא אחראים הטייסים.

  • להתעללות בגני הילדים ובחסרי ישע אין לטייסים כל קשר או נגיעה.

  • האלימות הגואה בכבישים מתחוללת על הקרקע הרחק מעיניהם של הטייסים.

  • תקיפת צוותי הרפואה בבתי החולים ההולכת וגוברת מדי יום, מעידה על מחלה קשה הפוקדת את החברה מחד-גיסא, ומאידך על אוזלת ידה של הממשלה להבטיח את ביטחונם האישי של צוותי הרפואה.

  • עושק הקשישים הפוגע בנורמות הבסיסיות ביותר של חברה מתוקנת הסרה למרות החוק וערכי המוסר אשר בכל יום פושט צורה ולובש צורה, מעיד על אוזלת ידה של ממשלה כושלת וחסרת לב.

  • התפרקות המשטרה והנטישה ההמונית של משרתיה בה, אינה נוגעת או תלויה בעמדתם של הטייסים ובסירובם להתנדב.

  • השתלטות המגזר הבדואי על מרבית שטחי הנגב, אשר נמשכת עשרות שנים לא "זכתה" מעולם לתגובה מצד גופי הממשל ואכיפת החוק. התופעה אף נסקה לשיאים בתקופת שלטונו של ביבי נתניהו.

  • תופעת העמותות הצצות מדי יום בוואקום הממשלתי כדי להיחלץ לסייע לחלשים ולנזקקים מעידה על פשיטת רגל של הממשלה העסוקה בעצמה ובטובתה בלבד.

  • הטרור החקלאי, שוד התוצרת והשמדת כלי עבודה חקלאיים אינם תוצאה של "סרבנות" הטייסים. הם נמשכים שנים ונעשים על-ידי טרוריסטים ערביים, הם נועדו לזרוע ייאוש בקרב אותה "שארית" אידיאליסטית שרואה את האחיזה בקרקע ובעיבוד השטחים מעשה ציוני החיוני למימוש ייעודנו בארץ הזו.

אפשר להמשיך ולמנות עוד תופעות רבות המעידות רובן ככולן על ההידרדרות שאחזה בנו זה ממזמן, על כך שהיא הולכת ומתגלגלת עלינו ככדור שלג המאיים להורגנו. אך לכל אלו אין כל קשר לזעקת ומחאת הטייסים.

זה שנים על שנים יושב בנימין נתניהו על כס השלטון ואוחז ביד רמה את ההגה, אינו מאציל סמכויות ואינו ממנה ממלא-מקום. כל חוכמתו ומאמציו מכוונים לשאלה כיצד יבנה וירכוש לעצמו דימוי של "מר ביטחון" הכל יכול, של שליט ישר ומוכשר שאין לו תחליף ושגורל המדינה נתון בלעדית בידיו "האמונות". כל שריו ונתיניו הסרים למרותו הם חסרי תבונה ונטולי מעש.

עתה נותרה השאלה כיצד "מוכרים" לעם (או לפחות לרובו) כי המציאות האבודה בה שרויה החברה והמדינה אינה תוצאה של כישלון הממשלה "הנבחרת" (תרתי משמע), אלא תוצאה של התנכלות מצד קבוצה של בוגדים ומורדים תאווי שלטון ושררה אשר שואפים למוטט שלטון שנבחר ברוב קולות ומוכנים לשם זה להרוס ולחבל בכל הנקרה בדרכם ואף למסור את המדינה בידי אויביה. לדידו של המלך נתניהו אין יותר נכון וקל מלהטיל את האשם על הטייסים "המסרבים" להתייצב לשרת את המדינה ללא תנאי. כמה טוב שזה "משתלב" עם המדיניות להטיל את האשמה על היריבים הפוליטיים.

במבחן במציאות יש להודות כי "הקוסם" ביבי הצליח במזימתו, לא רק ערוץ 14 אימץ את השקר ומהדהד אותו בכל יום ובכל שעה, גם שאר הערוצים "העצמאיים" נפלו בפח ומסייעים באופן לא מודע למכור את הרמייה, כי הטייסים אשמים בכל. כל בר דעת במדינה יודע כי אם החרב תונף על ראשנו יהיו אלו הטייסים שימריאו לגדוע את היד המונפת ולמחוק את כל הנשק המכוון לערנו. אך בד-בבד אין בידי הטייסים מרפא למחדלים ולחוליים שחוללה וטיפחה ממשלת הזדון הזו.

מצווה עלינו לדעת את האמת, לעמוד ולמחות נגד השקר והרמייה של נתניהו המוביל את כולנו, את תומכיו ומתנגדיו לאבדון. מעל לכל לא לקחת חלק בהצלחת מזימתו לפשוט מעליו את הבגדים הצואים ולהלבישם על שכמם של קבוצת העילית שמוסרים את נפשם לביטחונה ושלומה של המדינה.

תאריך:  14/08/2023   |   עודכן:  14/08/2023
יוסי אוחיון
+שר הביטחון פרסם גיבוי לרמטכ"ל לאחר שכונה "שגריר הסרבנים"
18:37 14/08/23  |  עידן יוסף
שר הביטחון יואב גלנט צייץ כי "הרמטכ״ל רא״ל הרצי הלוי הוא אחד מהקצינים המצטיינים שפגשתי בכל שנותיי בצה״ל ובמערכת הביטחון - מפקד אמיץ, ישר, ענייני, קר רוח, מעמיק ושקול. אזרחים רבים במדינה חבים לו את חייהם".

הגיבוי הגיע בעקבות מתקפות נגד הלוי ברשתות החברתיות, בהן גם של יאיר נתניהו שבינתיים הספיק למחוק את שכתב. ברשומה ציטט נתניהו הבן טקסט שכתב ארז תדמור לפיהם הרצי הלוי יזכר כרמטכ״ל הכושל בתולדות צה״ל וכשגריר של הסרבנים.

בתוך כך, יו"ר מפלגת נעם סגן השר ח"כ אבי מעוז, הגיב למודעה שפרסם הארגון 'אחים לנשק': "לצערי, כפי שאמרתי בעבר, 'אחים לנשק' זו מכבסת מילים שנועדה להכשיר מלחמת אחים. אני קורא לאזרחי ישראל לא להיכנע להנדסת התודעה הזאת".
+ביבי, והאחרים
17:27 14/08/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
אם ביבי רוצה לצאת למלחמה הבאה בלי חיל-האוויר צה"ל ינהג כך בקבלו את מרות הממשלה  ▪  זו הדמוקרטיה, הזכות להתאבד
נתניהו. אל האובדן [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+נתניהו וסמוטריץ': נתוני האמת של הכלכלה הם תמונה הפוכה מזאת שבערוצי החדשות
14:40 14/08/23  |  עידן יוסף
ברקע אשרור דירוג האשראי של ישראל, פרסמו ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר סמוטריץ', הצהרה משותפת שבה נכתב: "אישרור דירוג האשראי של ישראל ברמה של A+ והותרת התחזית על 'יציבה' מוכיחים את מה שחזרנו ואמרנו כל הזמן- כלכלת ישראל חזקה, יציבה ואיתנה. ישראל טובה לעסקים. מי שמשקיע בישראל-מרוויח.

"המדיניות האחראית והשמרנית שמנהלים ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר סמוטריץ׳, שכוללת בין היתר תקציב עם יעד גירעון נמוך, הסכמי שכר ומדיניות שוק חופשי- מוכיחה שכלכלת ישראל מגוונת, בעלת ערך מוסף גבוה ומדדים פיננסים חיצוניים חזקים- כך קובע הדו״ח.

כשבוחנים את נתוני האמת של הכלכלה הישראלית, מתקבלת תמונה הפוכה מזאת שמנסים לייצר ערב-ערב בערוצי החדשות. אל מול קמפייני התבהלה השקריים ניצבים נתונים מצוינים ואנחנו נעשה הכל כדי שכך ישאר".
+העתירה לפסלות הנשיאה חיות
14:22 14/08/23  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה
העתירה נדחתה - ובצדק - מנימוקים פרוצדורליים שונים. הפעם בג"ץ נמנע מלהתייחס לגוף העתירה - למרות שדווקא הפעם הדבר התבקש ביתר שאת כדי להסיר ספיקות - במיוחד כשהמדובר בנשיאת בית המשפט העליון
[צילום: לע"מ, הרשות השופטת]
+פיץ׳ הותירה את דירוג האשראי של ישראל ללא שינוי
13:55 14/08/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בהודעת החברה בנושא נכתב: "הדירוג מאזן בין כלכלה מגוונת ואיתנה, בעלת ערך מוסף גבוה ומדדים פיננסים חיצוניים חזקים לבין יחס חוב ממשלתי לתוצר גבוה"  ▪  בנוגע לשינויים במערכת המשפט ציינה: "התוכנית המקורית לשינויים במערכת המשפט רוככה, אך עדיין נותרה שנויה במחלוקת במידה רבהבת"  ▪  חילת אוגוסט הורידה פיץ' את דירוג ארה"ב ל-AA+
סמוטריץ'. "כלכלה מגוונת ואיתנה" [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+כמו ערב מלחמת ששת הימים
11:27 14/08/23  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה
לא רק ראש הממשלה כפוף לחוק, גם נשיאת בית המשפט העליון כפופה לחוק וצריכה לכבד אותו  ▪  ראש הממשלה חייב לכנס מיד את שר הביטחון יואב גלנט ואת ראשי ארגוני הביטחון - הרמטכ"ל, המפכ"ל, ראש השב"כ, ראש המוסד - לדיון מקצועי נקי משיקולים זרים
גנץ ופיד. שעתם היפה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"נא לשמור על השקט, ראש ממשלה במלאכתו!"
11:11 14/08/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
הרעש שחדר לבית ברחוב קלוזנר 16 בירושלים הפריע לחדות הכתיבה של הסופר  ▪  שערו נא מה גורם הרעש העולה מהרחוב לעבר הבית ברחוב עזה באותה ירושלים?
ש"י עגנון [צילום: פריץ כהן/לע"מ]
+עקרון הזמבורה
09:16 14/08/23  |  עדו נתניהו   |   לרשימה המלאה
הזמבורה כמובן משמשת גם להשתקת הקול בפועל. בבקשה, יעמוד בגאון איש הציבור (כזה שזוכר לשים אטמים באזניו) מול שאון הצפצופים - האם מישהו בכלל ישמע אותו? ולמקרים שאין בנמצא זמבורות ממשיות, לא נורא. אפשר עדיין לפעול על-פי העקרון המנחה של גירוש בכוח של הדובר מן הבמה
[צילום: איל מרגולין/פלאש 90]
+ניתוח המשבר המשטרי לפי תורת המשחקים
09:05 14/08/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
שיחת עומק שישית עם הפרופ' למדע המדינה, אבי דיסקין, על המשבר המשטרי בישראל היום לפי תורת המשחקים
[צילום: גיל יערי/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אליבי הטייסים
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עובד 1
17/08/23 21:51
2
יש
20/08/23 11:44
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סערת הרפורמה במשפט
לצד נכונות מצד שר המשפטים יריב לוין לקדם הידברות, מביע לוין תסכול ופסימיות מהניסיונות להגיע לפשרה. על-פי פרסום בישראל היום, בשיחה שערך לוין לאחרונה עם פעילים אמר להם: "גנץ מוכן להזמין את אבו מאזן הביתה, אבל איתי הוא לא מסכים לדבר. צריכה להיות דרישה ציבורית מגנץ ולפיד לשבת ולדבר. אסור לחכות לדקה ה-90".
14/08/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מתווה לשינוי מנגנון בחירת השופטים, שנדון חודשים ארוכים בחדרי חדרים ולא פורסם עד כה, נחשף (13.8.23) בחדשות 14. את המתווה הגה והוביל ח"כ אליהו רביבו (הליכוד), ואנשים שנחשפו אליו הגדירו אותו כ"גאוני ומחוץ לקופסה".
14/08/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש (יום א', 13.7.23) עם שר הביטחון יואב גלנט, עם הרמטכ"ל רב אלוף הרצי הלוי, עם ראש המל"ל צחי הנגבי ועם בכירים במטה הכללי לדיון בנושא מוכנות צה״ל למשימותיו.
13/08/2023  |  איציק וולף  |   חדשות
שופטת בית המשפט העליון, רות רונן, דחתה על הסף (13.8.23) את עתירת תנועת הימין לביא נגד החלטתה של הנשיאה אסתר חיות לעמוד בראש הרכב 15 השופטים שידון בעתירות נגד ביטול עילת הסבירות.
13/08/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
השר דודי אמסלם בראיון לכאן רשת ב': "הרפורמה עוד חיה. לאחר הפגרה נביא את החוק לבחירת שופטים ואת חוק היועמ"שים. נבחרנו בעיקר על האג'נדה הזו, רצינו לעשות שינוי דרמטי. נתניהו רוצה שהחקיקה תהיה בהסכמה רחבה יותר. תהיה ועדה פריטטית עם שופטים מוסכמים".
13/08/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il