|   15:07:40
  רפי לאופרט  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
האשמים [צילום: ענת חרמוני/פלאש 90]

תנועת האנרכיה, האסון ומה שאחריהם

הניסיון הנבזי לרתום את נתניהו למחדל החמור של ה-7.10.23 כאשם יחיד או למצער עיקרי הוא המשך ה"פוטש" האנרכיסטי שקדם לאסון הלאומי של יום זה הדרך הנפתלת, הנפסדת, החצופה, ה"צבועה", המתחזה למאבק על דמוקרטיה וניקיון כפיים, היא למעשה פשע לאומי מתמשך
14/11/2023  |   רפי לאופרט   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות
פשע אלים
הפוטז האנרכיסטי שקדם לאסון הוא פשע משום שהיה בלתי לגיטימי על-פי כל אמת מידה דמוקרטית ומקובלת בישראל, היה שיקרי במהותו, אלים באופיו ודרדר אותנו לעבר משבר שהסתיים באסון שמחת תורה תשפ"ד. אסור שעניין זה יעמוד אחרי המלחמה מחוץ לחקירה ממלכתית רחבה ועמוקה שתחשוף את שורשי האירוע, מחולליו ומגמותיהם.

נתניהו לא הביא עלינו אסון גם אם אנו חולקים כאן ושם על טיב החלטותיו. ביבי ניהל מדיניות שביקשה לשמר את ההפרדה בין איו"ש לעזה, מתוך הכרה שחיבור ביניהן עשוי להוביל להקמתה של מדינת טרור איסלאמי בתוך ישראל ולהוביל לאסון לאומי. מדיניות מחוללת אחריות מיניסטריאלית אך לא אחריות פונקציונאלית; ומי שנושא באחריות הפונקציונאלית (אופרטיבית) הוא מי שמופקד על הביצוע. המהלכים שננקטו לביצוע המדיניות היו בעיקרם צבאיים ובהדרגה גובו גם על-ידי מהלכים בתחום האזרחי. המהלכים האזרחיים כללו מענקים כספיים (שאותם סיפקה בעיקר קטר), מתן היתרי עבודה לעזתים בישראל בכדי להקטין את הלחץ הציבורי על מנהיגות החמאס, והסדרה עם המצרים של אספקת ציוד "אזרחי" כביכול דרך מעבר רפיח שבשליטת מצרים וסגירה "הרמטית" של הגבולות לרבות הגבול הימי. המהלכים האזרחיים נשענו בדיעבד על הנחה שגויה של מערכת הביטחון הישראלית שהיא יודעת לממש צעדים אלה מבלי שהם יחזקו עד כדי סכנה לאומית את היריב התת-מדינתי שהשתלט על הרצועה בתחילת 20071.

מכאן ואילך מצטמצמת הסוגיה לשאלה עד כמה ובאיזה קצב מתחזק חמאס תחת עינם הפקוחה של צה"ל ומצרים ומתי יגיע לנקודה שבה יפעל נגד ישראל - בין אם מתוך רצון לסחוט תנאים משופרים, רצון לשבש את חיינו או רצון לשנות את כללי המשחק האסטרטגיים מולנו - ככוח עצמאי. ככוח עצמאי פעל תחילה באופן עצמאי עם הנהגה שבחלקה ישבה באחת מהמדינות הסובבות ובהמשך פיתח קשרים עם אירן (ככל הנראה גם כן בעזרת קטר וסוריה) והפך לשליח לדבר עבירה של מדינה זו. דואליות הפעולה של הארגון שבמהותו הוא סוני (אחים מוסלמיים) עם הכוח השיעי המרכזי במרחב, נשענת על העיקרון אותו תיאר היטב הנטינגטון בספרו "התנגשות הציביליזציות": האיסלאם נלחם בכופרים כאילו אין מחלוקות בתוכו, ומקדם את המערכה על ההגמוניה במחנה האיסלאם כאילו אין כופרים. מתן מענה יעיל, אמין ורציף לשאלות אלה הוא תפקידו של חיל המודיעין של צה"ל שלשם כך מקבל מכנסת ישראל (יחד עם הסיוע האמריקני) כ-100 מיליארד שקל בכל אחת מהשנים האחרונות!

אסון ה- 7.10.23 לא נגרם במקרה:- גרמוהו הרהב, השחצנות, השקרים, הרשלנות, הזחיחות וההתנשאות של אבירי הביטחון הלאומי שלנו, שעבדו נגד הממשלה הנבחרת של ישראל באופן גלוי וסמוי כחלק מהמאבק על ההגמוניה והשלטון במדינה. אלה שבמדים, אלה שבמילואים וגם כאלה שהיו במדים אך נותרו נאמנים לקבוצות הדיפ-סטייט במדינה אחרי פרישתם משירות מילואים הם ששיבשו את החיים הסדירים במדינה במשך חודשים ארוכים וחיבלו קשות בסולידריות החברתית במדינה - המרכיב החשוב ביותר בעוצמתו של צבא-העם ושל העם בכללו במלחמה. את האסון הביאו עלינו באופן ישיר מי שהופקדו על הביטחון בגבול "עוטף עזה", וסיפרו לנו שהם יודעים מה ואיך צריך לעשות בכדי להבטיח ביטחון לישובים אך כשלו בשעת המבחן. אפילו את כיתות הכוננות לביטחון שוטף לא אוגנו ולא ציידו כראוי. בדיעבד: כשל קולוסלי מעבר לכל ספק!!

סיפורי הבדים ש"הרעיפו" עלינו בדבר מהפכה דיקטטורית, לא היו אלא תירוץ, כסות-עין להונאה באשר לכוונותיהם האמיתיות. אחרי שהוכו קשות בבחירות נובמבר 2022 על-ידי הימין, ומפני שחששו מיוזמה לסיפוח שטחי איו"ש וסתימת הגולל על רעיונות העיוועים של הסכמי אוסלו ומפני חזרה מובהקת מדי לציונות ויהדות כמאפיות המדינה היהודית - בחרו בהשלטת אנרכיה בחסות ובתמיכת מערכת המשפט המעוותת שלנו. בחרו בניצול עמדות כוח בחברה כשיטה אוליגרכית להחלפת הדמוקרטיה בשלטון אליטיסטי. בצבא, עליו השתלטו עד כדי פוליטיזציה מוחצנת ורחבה ביחידות עילית ובמספר חילות ופיקודים, הפכו שליטה זו למנגנון סרבנות והסתה לסרבנות נוכח פני אויב. בכלכלה, הטיפו לפגיעה בענף ההיי-טק המתקדם בכל מיני שיטות ותעלולים. באקדמיה, הפכו את האנטי-ציונות והזכות האזרחית ללימודים למנוף לשיסוי בני נוער יהודים ולא יהודים באופיה היהודי של המדינה ולמנוף לשיבושים נרחבים בסדרי החיים המקובלים. וערוצי תקשורת מרכזיים, למעט ערוץ 14, הפכו שופרות מופקרים להפצת שקרים וסיפורי בדים. אין ספק שהיה בכל אלה הרבה יותר מקצה קצהו של פוטש צבאי ומרי אזרחי. במיוחד על-רקע העובדה שהממשלה נבחרה שבועות מספר לפני כן ובהליך דמוקרטי וברוב ברור אושרה בכנסת - כך נראית אנרכיה.

את האסון גרמו באופן ישיר מי ששמעו מחיילים ותצפיתניות בישובים שבגבול הרצועה שמתקיימת בקירבת הגבול פעילות חמאסית אינטנסיבית וחשודה, אך לא פעלו בכדי לבדוק זאת, לא נערכו לקראת אפשרות שיש בכך ממש והעלימו (בדרג הצבאי הבכיר ביותר) מידע בנושא זה מראש הממשלה בלילה שלפני האסון - ביום ו', 6.10.23. במקום זאת נסע חלק מהם לנופש באילת באותו סוף שבוע ממש! דרושה חקירה מפורטת יותר של כל השותפים בכדי להבין מה בדיוק ובאמת אירע...

שקרים אינם עובדות ודעת קהל מהונדסת בקפידה אינה שיטה דמוקרטית להחליף משטר, כנסת, ממשלה או ראש ממשלה.

טייסים סרבנים - עם תירוצים ובלי תירוצים - נוכח פני איומי אויב מבחוץ, אינם "מתירים" חד-צדדית התחייבות מובהקת להתייצב לקריאה לשירות, ואינם מתרצים מעשים אלה כהפרת החוזה הלאומי רק מפני שמישהו ביקש לבצע רפורמה במערכת המשפט, אחרי 25 שנים של מאמץ שיטתי ורצוף לכונן באמצעותה חוקה ללא סמכות, בניגוד לחוק ובניגוד להגדרות היסוד של מגילת העצמאות.

הואיל והתעשתו ברגע האחרון אחרי שגרמו נזק חמור, אולי אינם בוגדים בפועל אבל הם מצטיירים כגורם חתרני ואנטי-דמוקרטי מובהק. הצדקות הסרק שהם מעלים הן בעיני תירוצים מופרכים מיסודם. זהו מעשה חמור על-פי כל קנה מידה, שחייב להיבדק במסגרת ועדת החקירה שתוקם לבחינת אירועי יום הטבח וכל מה שבא אחריו ובעטיו אחרי המלחמה כל השאלות הקשורות בניהול מערך כוח האדם בצה"ל, במיונו לתפקידים מקצועיים רגישים או לתפקידי פיקוד בכירים, בקידומו ובשיבוצו - חייבים סקר-עומק ורביזיה יסודית.

אין ספק שאבירי האנרכיה בששת החודשים שקדמו לאסון, הם בין הגורמים המסייעים המשפיעים ביותר על החלטת חמאס לפעול במועד ובאופן שנבחרו על ידו. רק יד המקרה, אופיו המתוסבך של סינוואר, או שניהם הטעו את חמאס ליטול יוזמה זו ולפעול. בעטיים אכן הייתה ישראל בבעיה חברתית פנימית חמורה. לרוע מזלנו קידמו מעשיהם את התקיפה בבוקר 7.10 ולהוותם של הערבים, התעשת העם היהודי מוכה אסונות העבר ונטל ללא דיחוי את גורלו בידיו. אילו בוצעה ההתקפה במספר גזרות באופן מתואם כפי שכיוונו אויבנו לעשות - היה האסון גדול עשרת מונים אם לא למעלה מזה.

כך או ככך הסחטנות האנרכיסטית והשחצנית של קבוצות ה"אליטה" של הדיפ סטייט בישראל - דבר מה שמוצאו במקורות שבין אגואיזם לנבזות ושחיתות מוסרית, חייבת לעבור מן העולם.

אין ספק שהתנהלות פעילי האנרכיה ותומכיה ודבריהם ההזויים של מנהיגיה על מלחמת אזרחים, היפרדות, מהות יהדותה של מדינת היהודים, ושנאת החינם לכל מי ומה שאינו זהה להם - חיבלו בחוסן הלאומי ובהרתעה הישראלית וחייבים לעבור מן העולם. אין ספק שאהוד ברק וחבריו להנהגת תנועת האנרכיה (הפוטש הפוליטי האנטי-דמוקרטי) חייבים לתת מענים משכנעים על כל אלה בוועדת החקירה שאחרי המלחמה...

תם עידן ההיתממות. המוּמרוּת העכשווית אינה שונה ביסודותיה מכל מה שידע העם היהודי בעברו העשיר. מי שכאן - כאן; ומי שאינו כאן - לא ראוי שיראה ביננו אפילו רגע נוסף אחד ולא חשוב כלל מי ומה היה בעברו...

לאחרונה החל "מסע ציד" נוסף נגד בנימין נתניהו וממשלתו. מסע זה עוסק בשאלה הבנאלית איזו ועדת חקירה תמונה אחרי המלחמה - ממשלתית או ממלכתית - כלומר: כזו שתמונה על-ידי הממשלה המכהנת, או כזו שבראשה יעמוד נשיא בית המשפט העליון (אם יבחר כזה עד אותו מועד) והוא שימנה את חבריה. ובכדי להבטיח שהממשלה תורחק מכל יכולת לנהל את המדינה גם מבחינה זו, הגו ההוגים את הרעיון לקיים בחירות חדשות מיד אחרי המלחמה.

ומדוע אנו זקוקים לבחירות חדשות? - הרי ממשלה זו הושבעה ומכהנת בס"ה לפני פחות משנה, ועד אשר תסתיים המלחמה סביר שתכהן חצי שנה נוספת או מעט יותר. ובכן, הסיבה היא "הסקרים". הסקרים מצביעים כיום על שינוי אפשרי במאזן הכוחות הפוליטי במדינה ומכאן דרישה לבחירות חדשות - כלומר, שוב "הדחה אלגנטית" של הממשלה הנבחרת משום שהיא ממשלת ימין ומשום שהיא אינה דוגלת בחזרה להסכמים האומללים של אוסלו עלה"ש. הציניות והנבזות הפוליטית ממריאים שוב לגבהים חדשים, ומצביעים על כך שהמשבר שקדם למלחמה לא לימד את האופוזיציה בישראל דבר (מה שמחזק את הצורך בוועדת חקירה אבל לא בבחירות חדשות, אלא אם תחליט על כך הוועדה). הוא הדין גם בדיון המתפתח, לפי שעה בצנעה מסוימת, בשאלה מה יהיה אחרי המלחמה? מה תעשה ישראל בשטחים שתשלוט בהם ובציבור הפלשתיני ששוב יצטרך לשלם את מחיר התענותו לעם היהודי... (אינני שוכח שהפלשתינים הם שבחרו בחמאס לשלטון בעזה, ונמנעו מהדחתו כאשר התברר שמדובר בשלטון אימים, כשם שהלבנונים הם שהתירו - בעזרתו האדיבה של אהוד ברק - לחיזבאללה להשתלט על המדינה ולהפכה למבצר מאיים על ישראל מצפון.)

כל המהלכים הללו מכוונים להתרחש בתקופת הבחירות בארה"ב, בסיוע ממשל דמוקרטי שעמדותיו כלפי ישראל מפוקפקות ורצונו לאכוף עליה חזרה לאוסלו מהווה איום חמור. להערכתי, כל ההתרחשויות האנרכיסטיות והפוליטיות המניפולטיביות בישראל מאז החלה ממשלה זו לתפקד נגועים באותן "מחלות רקע", והימין נקרא להתעורר, להיזהר ולהתארגן (בשקט) לקראת "היום שאחרי", מפני שהקרקע מתחת לרגליו בוערת.

תאריך:  14/11/2023   |   עודכן:  14/11/2023
רפי לאופרט
+צה"ל פועל בבית החולים שיפא: קרבות עם מחבלים ומסירת ציוד רפואי
06:28 15/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
5 מחבלים חוסלו בכניסה לשיפא  ▪  צה"ל סיפק לצוות הרפואי אינקובטורים ומזון תינוקות  ▪  דובר צה"ל: הפעולה ממוקדמת בחלק מסוים של בית החולים ומבוססת על מידע מודיעיני וצורך מבצעי  ▪  הבית הלבן: לא רוצים לראות חילופי אש בבית חולים  ▪  הפלשתינים: הכוחות עורכים חיפושים במרתפי בית החולים
בית החולים שיפא. סריקות במקביל לסיוע הומניטרי [צילום: דובר צה"ל]
+שני קצינים נהרגו אתמול בצפון הרצועה
06:16 15/11/23  |     |   לרשימה המלאה
סרן עמרי יוסף דוד וסרן ידידיה אשר לב נפלו בקרבות בעזה  ▪  עד כה נמסרו הודעות למשפחותיהם של 368 חללי צה"ל שנפלו במלחמה

פעילות צה"ל ברצועה [צילום: דובר צה"ל]
+צה"ל פועל נגד חמאס בחלק מסוים של ביה"ח שיפא
02:21 15/11/23  |  עידן יוסף
דובר צה"ל מוסר כי בשעה זו פועלים כוחות צה״ל כנגד ארגון הטרור חמאס, בחלק מסוים של בית החולים שיפא. לדבריו, הפעולה מבוססת על מידע מודיעיני וצורך מבצעי.

הדובר הבהיר כי הפעולה לא נועדה לפגוע בחולים, בצוותים הרפואיים ובאזרחים השוהים בבית החולים וכי לפעולה קדם מאמץ לפינוי בית החולים מחולים וחוסים ואף נפתח ציר מעבר מיוחד ממנו. עוד הוסיף כי הנהלת בית החולים עודכנה מבעוד מועד על הכניסה למתחם.

בהמשך הפעולה צפויה העברה לבית החולים של חממיות (אינקובטורים), ציוד רפואי ומזון תינוקות.
+ענף בקריסה: החקלאים זקוקים ל-11 אלף מתנדבים מדי יום
02:11 15/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפי הערכות משרד החקלאות יש מחסור של כ-40 אלף עובדים בענף  ▪  ענפי החקלאות שזקוקים ביותר לעובדים: פרדסי הדרים, שדות תותים ומטעי זיתים
חברי הכנסת אלון וסטר ונעמה לזימי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בכיר ישראלי: התקדמות משמעותית במגעים לעסקת חטופים
01:39 15/11/23  |  עידן יוסף
בכיר ישראלי לרשת ABC: התקדמות משמעותית במגעים לעסקת חטופים, תיתכן פריצת דרך שתוביל לעסקה ב-72-48 השעות הקרובות.
+יועץ ראש הממשלה: כיוון המדיניות בצפון הוא להרתעה ולא להסלמה
01:30 15/11/23  |  עידן יוסף
יועצו של רה"מ מארק רגב בראיון ל-CNN: "המדיניות של ישראל היא ניצחון בגזרה הדרומית והרתעה בגזרה הצפונית. ישראל רוצה לרכז את מאמציה הצבאיים כעת בדרום, בהריסת תשתיות החמאס, והחזרת החטופים. בצפון, אנחנו מעדיפים הרתעה, לא מעוניינים בהסלמה. בנוגע לחטופים, אם אנחנו קרובים לעסקה לשחרור חטופים, ואני לא בטוח בנוגע לכך, אך אם כן זה בגלל שהחמאס נתון ללחץ כבד".

+משרד הבריאות בעזה: צה"ל הודיע על כוונתו להסתער על בי"ח שיפא
01:17 15/11/23  |  עידן יוסף
משרד הבריאות בעזה, הנשלט בידי חמאס, מסר: "צה"ל הודיע לנו רשמית על כוונתו להסתער על מתחם בית חולים שיפא בדקות הקרובות". מוקדם יותר הערב, אמר דובר המשרד: "כלים של צה"ל מקיפים את בית החולים שפאא מכל הכיוונים במקביל לירי ארטילרי וירי אינטנסיבי מנשק קל".

דובר מחלקת המדינה האמריקנית מסר מוקדם יותר: "אנחנו מנהלים דיונים עם ארגונים הומניטריים וגורמים נוספים על פינוי בתי חולים בעזה. נתמוך בכך שפינוי בתי החולים יתבצע על-ידי צד שלישי עצמאי".
+דובר צה"ל נשאל: "מדוע ישראל לא תוקפת את תימן"
01:08 15/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תא"ל דניאל הגרי הסביר את ההבדלים בין סוריה ולבנון לתימן, שגורמים לישראל לא לתקוף אותה  ▪  הוא הבהיר כי לא יהיה ניתן לפרק את חמאס ללא כיבוש דרום הרצועה, לא שלל אפשרות שחטופים הועברו דרומה ואמר כי הצבא פועל להעברת כלל בתי החולים לדרום
תא"ל דניאל הגרי. נדרש זמן [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+24 אלף ליטר סולר למשאיות האו"ם ברצועה
00:18 15/11/23  |  עידן יוסף
לראשונה: ישראל אישרה 24 אלף ליטר סולר עבור משאיות של האו"ם ברצועת עזה.
+היסטוריה: מאות אלפים בעצרת תמיכה בישראל בוושינגטון
00:16 15/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
290 אלף יהודים הפגינו מול הקפיטול בעד ישראל וכנגד ההסתה נגד יהודים  ▪  הפגנה זו הייתה ההתאספות הגדולה ביותר של יהודים במקום אחד בהיסטוריה של ארה"ב הנשיא הרצוג נשא נאום מהכותל המערבי, בו הבטיח שישראל תמשיך להתקיים ולצמוח. הוא קרא לשלום, אך רק לאחר שישראל תהיה בטוחה
תומכי ישראל בוושינגטון [צילום: שי שוחט/פלאש 90]
+ארה"ב מרחיבה את העיצומים על תומכי חמאס והג'יהאד האיסלאמי
23:57 14/11/23  |  עידן יוסף
ארה"ב הכריזה היום על סבב עיצומים שלישי שלה נגד אישים וגופים המזוהים עם חמאס בקשר למתקפת הפתע. מחלקת המדינה הגדירה את אכרם אל-עג'ורי כטרוריסט עולמי על היותו מנהיג הג'יהאד האסלאמי. עוד סומנו שבעה אנשים ושתי ישויות שסיפקו תמיכה או פעלו מטעם חמאס או הג'יהאד האסלאמי.

לדברי מחלקת המדינה, תמיכתה של אירן, בעיקר באמצעות משמרות המהפכה, מאפשרת את פעילות הטרור של חמאס ושל הג'יהאד האסלאמי, לרבות באמצעות העברת כספים ואספקת נשק והכשרה מבצעית כאחד. "איראן הכשירה את לוחמי הג'האד האסלאמי בפלסטין לייצר ולפתח טילים בעזה, תוך מימון קבוצות המספקות תמיכה כספית ללוחמים המזוהים עם הג'יהאד האסלאמי".

הפעולות מתואמות עם בריטניה כדי להגן על המערכת הפיננסית הבינלאומית מפני ניצול לרעה של חמאס ומממניו.
+סמוטריץ' דחה בקשת עמיתו הפלשתיני לשחרר כסף לרש"פ
23:39 14/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר האוצר הפלשתיני לסמוטריץ': "העבירו מיד את הכספים שישראל מחויבת להעביר לרשות הפלשתינית"  ▪  סמוטריץ׳ במכתב תגובה: ״עזות מצח שאין דומה לה, לא נעביר לכם כספים כדי שאתם תעבירו אותם למחבלים הנאצים ברצועה"
בשארה. ביקש גם כסף שמיועד לרצועה [צילום: ג'סון דקרו/AP]
+נתניהו וסמוטריץ' סיכמו על תקציב מהיר לסוף 2023
22:47 14/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התקציב ימומן מהגדלת גירעון, ניתוב כספים מהממשלה וקיצוץ בהסכמים קואליציוניים  ▪  התקציב יתמקד בצמצום ביורוקרטיה ועידוד עצמאות הרשויות המקומיות  ▪  העבודה על תקציב 2024 תתחיל מיד לאחר אישור התקציב הנוכחי
בצלאל סמוטריץ', בנימין נתניהו [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+הבית הלבן: חמאס משתמש בבתי חולים להחזקת בני ערובה
22:23 14/11/23  |  עידן יוסף
בבית הלבן מאמצים באופן רשמי את הגישה הישראלית ואומרים: יש לנו מודיעין שחמאס והג'יהאד משתמשים בבתי חולים ברחבי עזה. בהודעה של דובר המועצה לביטחון לאומי האמריקני, ג'ון קירבי, נמסר: "המידע מגיע ממודיעין אמריקני ומודיעין מאומת, השימוש של חמאס בא-שיפא הוא פשע מלחמה. ארצות הברית לא תומכת בהפסקת אש, אלא בהפוגות הומניטריות שצה"ל מאפשר כבר עכשיו. ארצות הברית במגעים פעילים כל העת עם שותפותיה באזור בנוגע לבני הערובה".

קירבי הוסיף: "יש מאמצים יום יומיים בנושא המלחמה במזרח התיכון, יועצו של הנשיא ביידן יגיע מחר לאזור. המטרה העיקרית היא שחרור בני הערובה ומניעת הסלמת המלחמה באזור. יכול לאשר שחמאס והג'יהאד משתמשים בכמה בתי חולים רצועה כולל א-שיפא ובמנהרות מתחתיהן למטרות טרור והחזקת בני ערובה. ארצות הברית לא תומכת בהתקפת בתי חולים מהאוויר, יש להגן על בתי חולים, אך זה מסביר את המורכבות של המבצע הקרקעי, כשחמאס מתחבא בתוך אוכלוסייה אזרחית".
+גלנט: התמרון הקרקעי יימשך גם אל דרום רצועת עזה
22:16 14/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון אומר כי התמרון יימשך חודשים ארוכים ויכלול את כל שטח הרצועה  ▪  הכחיש דיווח לפיו ראש הממשלה נתניהו מנע כביכול חיסול בכירי טרור למרות שנוצרה הזדמנות מבצעית
גלנט. חמאס הולך ונשחק [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+צה"ל תקף בסוריה בתגובה לשיגורים
21:59 14/11/23  |  עידן יוסף
צה"ל תוקף בסוריה בתגובה לשני שיגורים כושלים לעבר שטח ישראל.
+שני רחפנים חדרו מלבנון באזור יפתח
21:08 14/11/23  |  עידן יוסף
שני רחפנים חדרו מלבנון באזור יפתח. ‏אחד הופל ועם השני אבד הקשר. ‏כוחותינו סורקים את השטח במטרה לאתרו.
+לוחמי גולני פשטו על משטרת חמאס והחזירו ציוד צבאי שנבזז
21:03 14/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לוחמי גדוד 13 של חטיבת גולני ביצעו פשיטה לילית על מוסדות השלטון של חמאס ברצועת עזה, בסיוע חילות האוויר, ההנדסה והשריון  ▪  במהלך סריקת חדרים וטיהור המבנה, נמצא ציוד שנבזז בשמחת תורה מחיילי צה"ל וציוד גדודי  ▪  המבנה הושמד והציוד יועבר לבדיקה בידי צה"ל
אחד החיילים זיהה את הציוד האישי שלו [צילום: דובר צה''ל]
+כאן נשבר האתוס הציוני
20:02 14/11/23  |  בצלאל לביא   |   לרשימה המלאה
הציפייה כי ממדי האסון האיום יגרמו לנתניהו להישיר מבט לאזרחי ישראל ולהודות באחריותו הכוללת, הייתה מלכתחילה נאיבית ואף מיותרת
נתניהו. אחריות ממלכתית [צילום: מרק ישראל סלם]
+מערכת חץ יירטה טיל ששוגר לעבר אילת מעל ים סוף
19:53 14/11/23  |  עידן יוסף
מערכות ההגנה האווירית זיהו טיל ששוגר לעבר שטח מדינת ישראל ולוחמי ההגנה האווירית יירטו אותו בהצלחה במרחב ים סוף, באמצעות חץ, מערכת ההגנה לטווח רחוק.

המטרה אומנם לא חצתה לשטח ישראל, ההתרעה באילת ובחבל אילות הופעלה על-פי מדיניות. זהו השיגור השני היום, לאחר שמוקדם יותר בצהריים יורט טיל נוסף.
+ממחטה אינטלקטואלית אנטי מוסרית
19:37 14/11/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
האווילים הללו, הלוקים בעיוורון מוחלט, אשר היו אמורים להיכנס למרתפי הבושה ולא לצאת משם, ממשיכים גם אחרי טבח שבת שמחת תורה, להחיות את הקונספציה הקורסת, להיות שבויים בקונספציה הישנה, הרעילה, זו שהמיטה עלינו את האסון הנורא
שחררו את פלשתין [צילום: אלרו בריאנטוס/AP]
+ראש השב"כ ביקר במצרים לדון בעסקת חטופים
19:03 14/11/23  |  עידן יוסף
ראש השב"כ רונן ביקר במצרים ודן בפגישה עם שר המודיעין המצרי בעסקת חטופים. מן השב"כ נמסר כי אינם מתייחסים ללו"ז ראש השירות.

הערוץ המצרי אל-קאהרה אל-איח'באריה מדווח ממקורות רשמיים כי ביקורו של בר בקהיר נועד לדון ביישום הפסקת אש הומניטרית וב"חילופי שבויים", לשון הדיווח.

בתוך כך, נשיא רוסיה פוטין שוחח בטלפון עם נשיא מצרים א-סיסי על המלחמה בעזה.
+צה"ל השתלט על מוצב שאטי; תיעוד גו-פרו מהפעילות ברצועה
18:58 14/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כוחות אוגדה 162 פגעו ביותר מ-160 פירי מנהרות וכ-2,800 תשתיות טרור, חיסלו יותר מ-1,000 מחבלים ומפקדים, פשטו על נכסים אסטרטגיים כמו מוצב 17 ובית חולים רנתיסי, ויצרו תנאים לפירוק יכולת הטרור של חמאס  ▪  מפקד אוגדה 162: "צה״ל ואוגדה 162 מפרקים את מרכזי הכובד של החמאס ואת היכולת שהארגון בנה במשך שנים"
פגיעה ביכולת המבצעית של חמאס [צילום: דובר צה''ל]
+ביידן: מאמין שתהיה עסקה לשחרור חטופים
18:15 14/11/23  |  עידן יוסף
נשיא ארה"ב ביידן אומר כי הוא מאמין שתהיה עסקה לשחרור חטופים. מנגד, הג'יהאד האיסלאמי הודיע כי לנוכח חוסר שביעות רצונו מהתנהלות המשא ומתן הוא פורש מן המגעים.
+מסע הציד השיטתי נגד גל הירש
17:32 14/11/23  |  עמנואל-בן-סבו   |   לרשימה המלאה
אזרחי ישראל וצמרת המדינה בראשם, מתפללים לשובם של החטופים וכמה שיותר מהר  ▪  מסע הציד המכוער והנקלה לתא"ל במיל' גל הירש, מבהיר שיש מי שאין קו אדום שלא חצו, אין גבול שלא פרצו, גם בעיצומה של מלחמה
הירש. נרדף [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+נשיא המדינה ינאם הערב מהכותל המערבי
17:23 14/11/23  |  עידן יוסף
נשיא המדינה יצחק הרצוג ינאם הערב בשעה 20:25 (שעון ישראל) בשידור חי מהכותל המערבי בפני משתתפי עצרת התמיכה בישראל שתתקיים בוושינגטון די.סי.
+צה"ל פרסם תיעוד נוסף של תשתיות חמאס בבית החולים רנתיסי
17:20 14/11/23  |  עידן יוסף
דובר צה"ל פרסם תיעוד מרגע כניסת כוחות שייטת 13 וחטיבה 401 למפקדה הצבאית של חמאס בתוך בית החולים רנתיסי, במהלכה נחשפה תשתית טרור של חמאס.
+אזעקות הופעלו בגוש-דן; פצוע קשה מרסיסים
17:13 14/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ביפו נפצעו שלושה בני אדם כתוצאה מרסיסים בעקבות רקטות ששוגרו מרצועת עזה  ▪  צינור מים נפגע והתפוצץ  ▪  אזעקות הופעלו גם בחולון ובבת ים  ▪  הירי לא בוצע בשעה עגולה
טיפול באחד הפצועים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+שורדי השואה במלונות, ועדיין אין רשימה שמית מי פונה
17:01 14/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה לטיפול בשורדי השואה במלונות המפונים בירושלים: "כל עוד אין במלונות מנהלי קהילה ומנהל מתכלל מטעם הממשלה הבלאגן יימשך"  ▪  סניפי הביטוח הלאומי סגורים לקבלת קהל מאז פרוץ המלחמה, ובוועדה קוראים להכריז עליהם חיוניים ולפתוח אותם
חה"כ מירב כהן ומטי צרפתי הרכבי [צילום: דוברות הכנסת]
+טולכרם: חוסלו 7 מחבלים, הושמדה מעבדת מטענים ונחשפו עשרות מטענים
16:01 14/11/23  |  מירב ארד
וחות מסיירת חרוב, גדוד דוכיפת, יחידת דובדבן במילואים, הנדסה, שב"כ ומג״ב בפיקודה של חטיבת כפיר, סיימו לפעול ב-15 שעות האחרונות במבצע לסיכול טרור במחנה הפליטים טולכרם שבמנשה. הכוחות חשפו מטענים, חיסלו מחבלים, תחקרו חשודים וסרקו מבנים רבים. כוחות הנדסה שפעלו במחנה חשפו עשרות מטענים מוכנים לשימוש שהוטמנו מתחת ובצד הכבישים לפגיעה בכוחותינו. כלי טיס של צה״ל בהכוונת שב"כ תקף מהאוויר חוליית מחבלים חמושה שירתה והשליכה מטענים על כוחותנו וסיכנה אותם, חוסלו מחבלים מהתקיפה. עד כה ידוע על 7 מחבלים שחוסלו.


+859 אזרחים שנרצחו במלחמה זוהו עד כה ע"י משטרת ישראל
15:52 14/11/23  |  מירב ארד
בתחנת ריכוז החללים במחנה שורה זוהו כד היום 859 חללים אזרחים (שאינם חיילים) אשר נרצחו במערכה.
+ראשי הערים לאוצר: העבירו ללא דיחוי כספים לפעילות הגרעינים
15:36 14/11/23  |  מירב ארד
ראשי ערים בכל רחבי הארץ דורשים מהאוצר להעביר כספים לטובת פעילותן החיונית של הקהילות המשימתיות - קרן קהילות, משעלים ועוד.
+לאחר שהוגדרה כנעדרת: נקבע מותה של ליאל חצרוני בת ה-12 מקיבוץ בארי
15:06 14/11/23  |  מירב ארד
לאחר 38 ימים בהם הוגדרה כנעדרת: נקבע מותה של ליאל חצרוני בת ה-12 מקיבוץ בארי. ליאל נרצחה על ידי מחבלי חמאס במתקקפה ב- באוקטובר.
+שר החוץ בז'נבה: "נחתתי לביקור בזק בצלב האדום, יחד עם משפחות החטופים"
14:40 14/11/23  |  מירב ארד
שר החוץ אלי כהן בביקור בז'נבה: "נחתתי כעת בז׳נבה לביקור בזק בצלב האדום, יחד עם משפחות החטופים. נהפוך כל אבן עד שנשיב את כולם הביתה!"
+רעבים
14:39 14/11/23  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

מחיר המלחמה [צילום: חאתם עלי/AP]
+כתב אישום הוגש כנגד תושב דבוריה בגין הסתה והזדהות עם חמאס
14:32 14/11/23  |  מירב ארד
בסיום חקירה מאומצת של שוטרי המחוז הצפוני הוגש כתב אישום כנגד תושב דבוריה בגין הסתה וגילוי הזדהות עם ארגון טרור. החשוד נעצר ובחיפוש בביתו נתפסו מספר דגלי פלסטין ודגלים נוספים ובסיום חקירה מאומצת הוגש כנגדו הבוקר באמצעות פרקליטות מחוז צפון כתב אישום. בפעילות נוספת נעצרה תושב ריינה בת 25 בגין פוסטים בהם הביאה תמיכה והזדהות עם ארגון טרור, החשודה נחקרה ובית המשפט השלום בנצרת האריך את מעצרה עד לתאריך 15.11.23 .



+אמריקה מתרחקת מישראל
14:28 14/11/23  |  צבי גיל   |   לרשימה המלאה
התופעה חזקה בקרב הדור הצעיר אך גם בקרב דור הביניים ואף המבוגר לרבות בקהילה היהודית,יש ביקורת על היחס של ישראל לפלשתינים
ביידן. ידיד אמת [צילום: אנדרו הרניק/AP]
+מטוסי קרב תקפו מספר תשתיות טרור של ארגון חיזבאללה בלבנון
14:10 14/11/23  |  מירב ארד
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מספר תשתיות טרור של ארגון חיזבאללה בשטח לבנון. כמו-כן, טנק של צה"ל תקף חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט משטח לבנון למרחב יפתח. במהלך היום, מחבלים שיגרו טילי נ"ט ופצצות מרגמה לעבר מוצבי צה"ל במרחב מרגליות, ערב אל עראמשה ויפתח ולעבר מרחב שומרה ומתת. צה"ל תוקף את מקורות הירי בשטח לבנון.

+צה"ל משתלט על מוסדות שלטון של חמאס בעזה
13:39 14/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לוחמים השתלטו על בית המחוקקים של חמאס, קריית הממשלה, מפקדת המשטרה ובניין בית המושל בעזה  ▪  במהלך הפעילות השתלטו הלוחמים על מתקן "ג'יזאת" המכיל בתוכו מתחמי אימונים של ארגון הטרור חמאס, חמ"ל מבצעים, מתקני חקירות ומתקני מעצר
[צילום: דובר צה"ל]
+מצוקת המכון לרפואה משפטית: מחסור ברופאים, מבנה רעוע ושכר ירוד
13:13 14/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בוועדת הבריאות התריעו: כבר בשגרה המכון קורס, בוודאי בעת חירום  ▪  יו"ר הוועדה ח"כ משריקי: על האוצר חייב להציע תמריצים מידיים כדי לגייס רופאים-משפטיים נוספים מדי שנה, ולהציגם לוועדה בתוך שבוע
+בין המשולש עזה-ביירות-ריאד
13:12 14/11/23  |  גדי חיטמן   |   לרשימה המלאה
השורה התחתונה כרגע היא שחמאס ברצועת עזה אינה זוכה למעטפת הצבאית, הלוגיסטית והמדינית שאותה קיוותה התנועה לקבל מהזירות האחרות
מבודדים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+מה שקורה בקמפוסים אינו אנטישמיות אלא אנטי-אנושיות
13:01 14/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
רובין נפגשה עם משפחות חטופים וליבה נקרע - ובמקביל היא התמלאה הערצה ליושרה, האיפוק והאומץ שלהן. המפגש גם גרם לה לצאת בביקורת חריפה ביותר על הסטודנטים המפגינים בעד חמאס
הפגנה בקריאה לשחרור החטופים, ניו-יורק [צילום: אנדרס קודאצ'י, AP]
+ההתרעה באילת: הופעלה בעקבות שיגור המיירט; לא זוהתה חדירה
12:51 14/11/23  |  מירב ארד
בהמשך לדיווח הראשוני על התרעה במרחב העיר אילת, שוגר מיירט בעקבות חשד למטרה אווירית וההתרעה הופעלה בעקבות שיגור המיירט. לא זוהתה חדירה לשמי ישראל.
+סיפורו של האלוף יוסי בכר: גיבור הטבח בקיבוץ בארי ומפקד בלחימה בעזה
12:34 14/11/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק ראשון בסיפור חייו של האלוף יוסי בכר, גיבור הטבח בקיבוץ בארי ומפקד בלחימה בעזה. בחלק זה הוא מספר על צמיחה בצנחנים, בלחימה במחבלים בדרום לבנון, בעזה, ביו"ש
[צילום: דו"צ]
+פגיעה באשקלון: שניים נפצעו קל; נזק נגרם לרכוש
12:02 14/11/23  |  מירב ארד
בהמשך לאזעקות באשקלון ועוטף עזה: שתי נפילות אותרו אשקלון. דיווח על פגיעה מחוץ למבנה עם נזק לרכוש בדירות סמוכות. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, שני גברים כבני 30 במצב קל, עם פגיעות הדף. בנוסף טופלו 2 נפגעי חרדה. צוותי הכיבוי סורקים לאיתור זירות נוספות.
+צה"ל הודיע על מותה של רב"ט נועה מרציאנו
11:44 14/11/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התצפיתנית נחטפה ב-7 באוקטובר לעזה  ▪  אמש פורסם סרטון שלה ע"י חמאס, שבו היא מתארת את מצבה והיכן היא נמצאת
החיילת נועה מרציאנו ז"ל
+ראשי האוניברסיטאות הודיעו: שנת הלימודים תידחה ל-24 בדצמבר
11:18 14/11/23  |  מירב ארד
דחייה נוספת של פתיחת שנת הלימודים: בעקבות המלחמה הודיעו ראשי אוניברסיטאות המחקר כי שנת הלימודים האקדמית תשפ"ד לא תיפתח לפני 24 בדצמבר.
+בג"ץ דחה עתירה של אל-ג'זירה למתן תעודות עיתונאי
11:12 14/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הרשת טענה שלשכת העיתונות הממשלתית גוררת את רגליה במתן תעודות לחמישה עיתונאים לצורך סיקור המלחמה  ▪  גרוסקופף: לא חלף המועד למתן מענה; בית המשפט אינו סדרן העבודה של לע"מ
אולפני אל-ג'זירה, דוחה, קטאר [צילום: מאלכ חרב, AP]
+אגף ההנדסה והבינוי של משרד הביטחון החל בביצוע סקר הנדסי ביישובי עוטף עזה
10:37 14/11/23  |  יפעת גדות
על-פי הנחיית מנהלת 'תקומה' שהוקמה לשיקום ופיתוח חבל העוטף, משל"ט "אופק חדש" ואגף ההנדסה והבינוי של משרד הביטחון החלו היום (ב') בביצוע סקר הנדסי ביישובי עוטף עזה. זאת בכדי לאמוד את הנזק שנגרם לבתים פרטיים, מבני ציבור ותשתיות. סקר זה יהווה בסיס לתוכנית שיקום עבור היישובים ותושביהם.

העבודות יתבצעו בכל פעם בחמישה ישובים במקביל, באמצעות צוותים רבים, כדי להאיץ את השלמת הסקר ולאפשר כניסה לעבודות השיקום.
+החיים פורצים משׂדות העצב
10:32 14/11/23  |  הרצל חקק   |   לרשימה המלאה
על זאב וזהבה הקר, שמתו מות קדושים בטבח בקיבוץ בארי  ▪  מי ששמע את זאב וזהבה ידע תמיד מה מקורות ההשראה שלהם, איזו אווירה הם נשמו, מה הם רצו להנחיל לדור הבא  ▪  אולי השירה תוכל לבטא את הסיפור של אותה שבת נוראה, של האפוס המיוחד של קיבוץ בארי

זאב וזהבה האקר [צילום: אהרון שלום חקק]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תנועת האנרכיה, האסון ומה שאחריהם
תגובות  [ 11 ] מוצגות   [ 11 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
הירונימוס
14/11/23 18:12
2
מ. עמיר
15/11/23 04:59
3
הירונימוס
15/11/23 12:12
 
אמונחטאפ III
1/12/23 20:45
4
שם חם
20/11/23 18:35
5
ירמיהו
24/11/23 20:17
6
מושיקו חכם
30/11/23 09:07
 
אמונחטאפ III
1/12/23 20:53
7
אמונחטאפ
1/12/23 20:40
8
גיורא כץ
2/12/23 03:14
9
במבה
24/12/23 05:28
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
אזעקות הופעלו (14.11.23) בבת ים, תל אביב-יפו וחולון. ביפו נפצע צעיר בן 25 באורח קשה מרסיסים, אישה בת 43 נפצעה בינוני וגבר נוסף באורח קל. הפצועים פונו לבתי החולים.
14/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברי הוועדה המיוחדת לטיפול בשורדי השואה סיירו (יום ג', 14.11.23) במלונות בירושלים, הקולטים את שורדי השואה מפוני מלחמת "חרבות ברזל", רובם תושבי המושבה שלומי, ומקצתם משדרות. בסיור התברר כי סניפי הביטוח הלאומי סגורים לקבלת קהל מאז פרוץ המלחמה, וניתן לקבל מענה בטלפון או דרך האתר, מה שמקשה על אזרחים ותיקים לקבל שירות.
14/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתמונה: ילדים פלשתינים עומדים בתור לקבלת מזון בזמן ההפצצות בעזה.
14/11/2023  |  יפעת גדות  |   תמונות מיוחדות
ישראל נמצאת בצומת קריטית שבה נשיא ארה"ב הוא ידיד אמת של ישראל וזמנו קצוב, הן בשל גילו והם בשל נסיבות פוליטיות, כלכליות וחברתיות.עלינו לנצל עובדה זאת כדי להגיע להבנה עם וושינגטון כל עוד המציאות הזאת היא חלון הזדמנות, שכן הזמן בשעון האמריקני אינו מתקתק לטובתנו. היחסים ההדוקים, המדיניים והביטחוניים, בין ישראל מאז הקמתה לבין אמריקה יש להם שורשים מגוונים: השואה, הדור האמריקני הוותיק, בייחוד הפרוטסטנטי שגדל על ברכי התנ"ך ויש לו זיקה לעם היהודי, הדמוקרטיה בישראל, זו שהייתה לפני הממשלה הזאת, והקהילה היהודית בארה"ב. יש עוד גורמים אך הם העיקריים.
14/11/2023  |  צבי גיל  |   יומני בלוגרים
ביממות האחרונות פעלו לוחמי צוותי הקרב החטיבתיים של חטיבה 7 וחטיבת גולני בשכונות שייח עג'לין, רימאל, ופשטו על מוסדות שלטון של ארגון הטרור חמאס המשמשים למטרות צבאיות.
14/11/2023  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דרור גרין
דרור גרין
יש סוג נוסף של בני-אדם, ואלו הם בעלי האישיות הפסיכופתית    לפסיכופתים אין סולם ערכים, והאישיות שלהם ריקה    הם אנוכיים באופן טבעי, והם מאמצים, כמו טפילים, את מחשבותיהם והישגיהם של אח...
אראל סג"ל
אראל סג"ל
המשטרה והפרקליטות הפכו לציידות ראשים פוליטיות במקום שומרות החוק ויש להקים ועדת חקירה עצמאית לחשיפת התנהלות המשטרה והפרקליטות במשפט נתניהו. מכתב אזהרה נוקב לנשיא המדינה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il