|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות
כתיבת המומחים
שירותי אחסנה: זה הזמן לפנות מקום בבית למה שחשוב באמת
ששים אלי קרב [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]

החזית השמינית

החזית השמינית היא הסכנה והיא הביטחון, היא הייאוש והיא התקווה החזית השמינית היא החזית המורכבת והמאתגרת במלחמת הקוממיות של עמנו, מלחמה שטרם תמה
30/06/2024  |   עמנואל בן-סבו   |   יומני בלוגרים   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

מדינת ישראל נאבקת בעוצמה מדודה מול שבע חזיתות הפועלות נגדה בחודשים האחרונים, יוצרות טבעת אש ושרשרת חנק שמטרתה אחת, השמדת מדינת ישראל. אל מול שבע החזיתות, ניצב צבא ההגנה לישראל בעוז ובעוצמה. צה"ל ניער מעליו את חרפת טבח שבת שמחת תורה, לוחמיו חדורי אמונה וקציניו ששים אלי קרב להחזרת כבוד ישראל מול מבקשי נפשנו.

מול שבע החזיתות יש לנו גיבורים בשר ודם, יש לנו רוח של עוז וגבורה, יש לנו רוח ישראלית נפלאה, גדולה, עוצמתית, רוח של תקומה, תחייה ותקווה, רוח המביסה כל ייאוש, המכניעה כל רוע, המכריעה כל תבוסתנות, הגודעת כל כוונה לנצח את עם הנצח, עם ישראל.

החזית השמינית היא החזית המורכבת והמאתגרת במלחמת הקוממיות של עמנו, מלחמה שטרם תמה. החזית השמינית, נכון לכתיבת שורות אלה, אינה מאיימת בטילים, בכטבמ"י נפץ, ברקטות, בטנקים, במטוסים, ברובים, בטכנולוגיות מתקדמות, ובכל זאת החזית השמינית היא החזית המסוכנת ביותר, ועל כן אסור להתייחס אליה בסלחנות ואסור להתעלם ממנה. החזית השמינית היא הסכנה והיא הביטחון, היא הייאוש והיא התקווה, היא החוסן והיא ההתפרקות. החזית השמינית היא החזית הראשונה ממנה ניתן לצמוח או להתרסק.

מספר ה"לוחמים" בחזית השמינית הוא קטן, אך אוחז ב"נשק קטלני". "חיילי המהפכה" מהחזית השמינית שולטים במוצבים הקדמיים, אוחזים בעמדות המפתח, יושבים על הגבעות, מתצפתים ומכוונים את המציאות. החזית השמינית מנצחת בכל יום מחדש בלי לירות כדור אחד, בלי לשגר כטב"מ אחד.

החזית השמינית מורכבת ממליציות של שנאה, מפלנגות של מפיצי דיבה, מפלוגות של הלשנה, ממחלקות של מעלילי עלילות הדם, מכיתות של מבעירי מדורות איבה, מגדודים של רוע מזוקק, מחטיבות מעודדי הסרבנות, מאוגדות מובילי התבוסתנות, פורעי חוק, מפירי סדר.

חלק מהקומץ המתייצב בחזית השמינית, מנצח בשדות הכוח והשליטה, זוכה לאכיפה בררנית, זוכה אך מאבד את העם השפוי, העם חפץ החיים, העם העסוק במלחמה בשבע חזיתות המצפון והמצפן המוסרי, מאבד את דרכו, מאבד את העם הסולד ומואס בזיהום המוסרי שפשה בקומץ מסדר החזית השמינית.

ולכן, החזית השמינית מסוכנת. מלחמתה עוסקת בפירוק החברה הישראלית, בריסוק החוסן הלאומי, בניתוץ המכנה המשותף, בעידוד מלחמת אחים, בשאיפה למרי אזרחי, במרידה במלכות, בהפיכת המדינה היהודית היחידה בעולם למדינת כל אזרחיה.

כבוד גדול למיליוני אזרחי מדינת ישראל מכל המפלגות, אשר בחרו בעם ישראל, אשר בחרו באחדות, אשר בחרו במדינת ישראל היהודית-דמוקרטית, ציבור נפלא ויקר המתפלל לשלום החיילים בחזית, המייחל לשובם של החטופים, המחזק את הפצועים, המניף את דגל הרוח הישראלית, רוח ההתנדבות.

אל מול העם הנפלא והנהדר, העם שהתעשת לאחר טבח שבת שמחת תורה, העם שחזר אל עצמו, חובתנו לסייע לאותו קומץ "לוחמי" החזית השמינית למצא את הדרך, לסייע לו לגרש את החושך הגדול בו הוא שרוי באמצעות הוספת אור. אלה האחים שלנו גם אם הם כופרים בזאת.

עמנו הוא עם של מנצחים, חיילנו הם גיבורי העל, נשותיהן לביאות, דור הניצחון יכריע בשבע החזיתות, בחזית השמינית יש לנו עבודה רבה, בסוף ננצח, ביחד.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  30/06/2024   |   עודכן:  30/06/2024
עמנואל בן-סבו
+נור א-שמס: כטמ"ם תקף מבנה ובו חולייה של ארבעה מחבלים
15:50 30/06/24  |  מירב ארד
מחנה הפליטים נור א-שמס: כטמ"ם תקף מבנה ובו חולייה של ארבעה מחבלים שהיו במעקב לאחרונה. הפלשתינים מדווחים על מותו של פעיל הג'יהאד האיסלאמי סעיד אל-ג'אבר.
+הביטוח הלאומי יפרסם לציבור את תזכיר החוק לתשלום חלף שכר לחטופים
15:37 30/06/24  |  מירב ארד
בהמשך להחלטת הממשלה מיום 4.2, במסגרתה אישרה הממשלה תשלום ״חלף שכר״ לחטופים שישולם רטרואקטיבית החל מה-7.10 וזאת כצעד נוסף בסיוע ובמענה הניתן למשפחות, מעגן כעת הביטוח הלאומי את הזכאות בחוק.. בשעות הקרובות יפורסם להערות הציבור תזכיר החוק שמעגן את הזכאות כך שכל זמן שהחטופים לא עימנו, הם יקבלו ישירות לחשבונם את הגמול לשכר אותו הרוויחו טרם האסון.

אם החטוף לא עבד קודם לכן, נקבעו סכומי מינימום בגובה שבין 7000-9000 ש״ח לפי הרכב משפחתי. תזכיר החוק כאמור יפורסם היום למשך 7 ימים (עד מוצ״ש ה-6/7 בחצות) ולאחר מכן יועבר לאישור ועדת שרים לענייני חקיקה.
+תיעודים מלחימת צק"ח 7 בשג'עייה: נשקים ורימונים בביה"ס של האו"ם
14:47 30/06/24  |  מירב ארד
כוחות צוות הקרב החטיבתי של חטיבה 7 ובינהם לוחמי חטיבה 7, גבעתי וצנחנים, מובילים את הפעילות האוגדתית של אוגדה 98 במרחב שג'עייה ביממות האחרונות.

בסוף השבוע האחרון הלוחמים חיסלו עשרות מחבלים בקרבות פנים אל פנים ובהכוונת סיוע אש מהאוויר.

כחלק מכיתור וסריקות שביצעו הלוחמים על מרחב תשתיות אזרחיות שהוסב למרחב טרור, פשטו הכוחות על בית ספר של האו"ם שמחבלי שג'עייה השתמשו בו לצורכי מסתור ואחסון עשרות נשקים, רימונים ומסמכים מודיעניים בעלי ערך.

בנוסף, איתרו הכוחות בתוך מרפאה חמ״ל טרור פעיל עם אמצעי קשר, מסמכי אויב ותצפיות. זוהי הוכחה נוספת לשימוש והתבססות ארגון הטרור חמאס בתשתיות אזרחיות לצורכי טרור.
+התנהלות אלימה
13:55 30/06/24  |  עידו דמבין   |   לרשימה המלאה
המשטרה מתנהלת כרגע בלי בעל בית, יש שוטרים, אין משטרת ישראל  ▪  כל מפקד לעצמו ולפטרוניו  ▪  איתמר בן-גביר מנצל את זה ומשליט את רוחו כי הבינו איך מתקדמים
בן-גביר. משליט את רוחו [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+נתניהו בישיבת הממשלה: "אין שום שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור שהנשיא ביידן בירך עליו"
13:20 30/06/24  |  מירב ארד
ראש הממשלה נתניהו בישבת הממשלה: "אנחנו מחויבים להילחם עד שנשיג את כל יעדינו: חיסול החמאס, השבת כל חטופינו, הבטחה שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל והחזרת תושבינו בדרום ובצפון בביטחה לבתיהם. לכל מי שמטיל ספק בהשגת יעדים אלה, אני שב ואומר: אין תחליף לניצחון. לוחמינו לא נפלו לשווא. לא נסיים את המלחמה עד שנשיג את כל יעדינו.

נתנהו הוסיף: "ובאשר למשימה הקדושה של שחרור חטופינו: אין שום שינוי בעמדת ישראל ביחס למתווה השחרור שהנשיא ביידן בירך עליו. והיום כולם יודעים אמת פשוטה: החמאס הוא המכשול היחיד לשחרור חטופינו. בשילוב של לחץ מדיני ולחץ צבאי, וקודם כל לחץ צבאי, אנחנו נשיב את כולם - את כל 120 חטופינו, החיים והחללים כאחד."

+הקשר בין הי"ד לאחדות ביננו
12:52 30/06/24  |  ריקי יאנקוביץ'   |   לרשימה המלאה
מחקר חדש מצביע על כך שסיקור תקשורתי המדגיש אויב משותף, כמו בפיגועי טרור, מחזק את האחדות הלאומית בישראל יותר מאשר סיקור המדגיש מחלוקות. המחקר מציע כי שימוש במונחים ספציפיים, כמו "יהודים נרצחו" או "הי"ד", יכול להעצים את תחושת השייכות הקבוצתית ולהגביר את הלכידות החברתית בעתות משבר
לשנות את השיח [צילום: אורן בן חקון/פלאש 90]
+מרחב דלתון: מיירט שוגר לעבר מטרה אווירית חשודה שהתבררה כמטרת שווא
12:47 30/06/24  |  מירב ארד
בהמשך להתרעה שהופעלה על ירי רקטות וטילים במרחב דלתון בשעה 11:35, מיירט שוגר לעבר מטרה אווירית חשודה שהתבררה כמטרת שווא. התרעה על ירי רקטות וטילים הופעלה במרחב מחשש לנפילת שברי יירוט
+מטוסי קרב תקפו את מבנה צבאי שבו שהו מחבלים של חיזבאללה
12:36 30/06/24  |  מירב ארד
כוחות חטיבת האש של אוגדה 91 זיהו מוקדם יותר היום מחבל נכנס למבנה צבאי בו שהו מחבלים נוספים, במרחב חולא שבדרום לבנון. זמן קצר לאחר הזיהוי, מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו את המבנה בו שהו המחבלים. בנוסף, כוחות צה"ל זיהו מחבל פועל במבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב כפר כילא, וזמן קצר לאחר מכן הכוחות תקפו את המבנה בו שהה המחבל.
+ניו-יורק, ניו-יורק
12:20 30/06/24  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
כמה נעים להגיע לניו-יורק לשהות בבתי מלון יוקרתיים, להתחכך עם המי ומי, כולם צעירים, וכולם יפים, וכולם נבונים וחכמים ועם מאות אלפי עוקבים
תחליף לירושלים [צילום: ג'וליה ניקינסון/AP]
+השר קיש על מורה שהתבטא נגד אם החטוף שנורה בשוגג: "לזמנו לשימוע"
11:39 30/06/24  |  מירב ארד
שר החינוך יואב קיש הביע זעזוע מדבריו של מורה מהרצליה שהתבטא נגד איריס חיים, אם החטוף יותם שנורה בשוגג בעזה: "הזדעזעתי הבוקר מדבריו ההזויים של מורה מהרצליה לאמו של יותם חיים ז"ל, איריס חיים. איריס שהיא דוגמא ומופת לכח ואחדות בעם. אחדות ודבקות ברצון לנצח אלו המסרים של איריס ואלו המסרים שהמורים והמחנכים צריכים להעביר לדור הצעיר. כל אדם זכאי לעמדותיו ככל שיהיו אך על מורה מוטלת החובה והאחריות לייצר הפרדה. פניתי לעירייה לקרוא למורה לשימוע וההחלטה על המשך דרכו תיבחן מקצועית."
+"בועות הומניטריות"
11:26 30/06/24  |  חיים רמון   |   לרשימה המלאה
עוד כמה פעמים התוכניות ההזויות שלך צריכות להסתיים בכישלון מוחלט עד שתבין שכל הגישה האסטרטגית שלך שגויה?
גלנט. תוכניות הזויות [צילום: מאיה אללרוזו/AP]
+כוחות צה"ל ממשיכים בפעילות במרחב שג'עייה במקביל ללחימה במרחב רפיח ובמרכז הרצועה
10:10 30/06/24  |  מירב ארד
במרחב שג׳עייה, כוחות אוגדה 98 תקפו עשרות תשתיות טרור במרחב באמצעות כלי טיס של חיל-האוויר. ביממה האחרונה, לוחמי האוגדה איתרו אמצעי לחימה, פשטו על מתחמי לחימה ממולכדים וחיסלו מספר מחבלים.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים בפעילות במרחב רפיח, במהלך היממה האחרונה חיסלו מספר מחבלים בהיתקלויות שונות והשמידו פירים במרחב.

כוחות אוגדה 99 ממשיכים בלחימה במרכז הרצועה, מבצעים פשיטות ומשמידים תשתיות טרור במרחב.

צה"ל תקף והשמיד אתמול (ש'), עמדת שיגור מרגמות שמוקמה בתוך פיר ברפיח.

+המבחן הגדול
09:27 30/06/24  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
לנוכח קולות הייאוש הנשמעים בקרבנו, כדאי לחזור על הראשונות ולהבין על מה אנו נלחמים ומה שורש עמידתנו מול העולם  ▪  ומילה על אירופה וגם על עמלק בישראל של היום (לא ייאמן)  ▪  לעזרתנו באה פרשת המרגלים שנקרא השבת  ▪  "טובה הארץ מאוד מאוד"
טובה הארץ מאוד מאוד
+פשוט חזיר
08:50 30/06/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
לפי גילויו של בן כספית במעריב הוא מבקש עתה להקים לו בית שיצמיד במאות מיליוני שקלים את משרדו לדירתו  ▪  עכשיו? חזיר
נתניהו. כל הרעות החולות [צילום: ג'ק גואז/POOL AP]
+המשותף לאירן ולישראל
08:22 30/06/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
המכנה המשותף המוזר בין הממשל האירני וממשלת ישראל פועל במלוא עוצמתו, כששני הממשלים מזלזלים ברשות הפלשתינית ועושים את כל המאמצים לגמדה
נתניהו. מכנה משותף מוזר [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
מחקר חדש חושף את ההשפעה העצומה שיש לבחירת מונחים ספציפיים בתקשורת על תחושת הלכידות והאחדות בחברה הישראלית. הדגשת האויב המשותף - מאחדת ומעצימה את תחושת השייכות הקבוצתית מול ה"אויב החיצוני".
מאמר ב-ynet מספר ש"250 משפיענים ומובילי דעה בעולם הדיגיטל נרתמו למאבק לטובת ישראל."
30/06/2024  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
אדוני שר הביטחון,
30/06/2024  |  חיים רמון  |   יומני בלוגרים
יותר משמונה חודשים עברו מאז טבח 7 באוקטובר, זמן קצר במונחים היסטוריים, לבטח ביחס לתולדות עמנו. באותו יום פרצו הברברים את גבולותינו ושחטו ואנסו ושרפו חיים ילדים, נשים וזקנים, הכחידו משפחות שלמות והחריבו קהילות שלוות שרבים בתוכן פעלו קודם לכן למען רווחת העזתים. הם חטפו מאות ישראלים, חיים ומתים, ורצחו חלק בשביַם. לו יכלו, היו ממשיכים בדרכם וטובחים בכולנו. הם לא עשו זאת בגלל "הכיבוש" או "הדיכוי" או בעיות כלכליות. היום ברור, שבניגוד לתעמולת האויב, לא היה מצור על רצועת עזה. הם הבריחו במנהרות ענק ממצרים כל שאפשר להעלות על הדעת. לא היה כיבוש בעזה, כי בקיץ 2005 נסוגונו ולקחנו גם את מתינו שהיו קבורים שם. הדיכוי היחיד ברצועה היה שלטון האימים של חמאס שניצל את נתיניו כמגינים חיים, הסתיר כלי נשק וטילים בגני ילדים, בתי ספר, מסגדים ובתי חולים וכמובן במשרדי סוכנות הסעד לפליטים אונרא. מכל המקומות הללו שוגרו עשרות אלפי רקטות אל ערינו ויישובינו במשך כשני עשורים.
30/06/2024  |  דרור אידר  |   יומני בלוגרים
מה הופך את בנימין נתניהו מנהנתן ומושחת ופחדן ואולי פאראנואיד ואנוכי לחזיר? כאשר הוא בא בדרישה פסולה ומכוערת לאבטחת כל בני משפחתו לכל ימי חייהם - ההערות הקודמות מתארות נכון את אישיותו של ראש הממשלה. מתי הוא הופך לחזיר? כשהוא מביא הצעה כזאת לממשלה כאשר טובי בנינו נהרגים על ריבונותו של העם היהודי בארץ ישראל. חזיר, חכה להפסקת האש.
30/06/2024  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
ציר בוועידת המפד"ל שנערכה ביוני 1963 במלון שרתון בת"א הורשע בגניבת מכונת גילוח חשמלית מציר אחר בוועידה ונדון ל-6 חודשי מאסר על תנאי ולקנס בגובה 400 לירות ישראליות    התברר כי המורשע...
אורי שהם. לא מונה מחליף מאז פרישתו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
איציק וולף
הנהלת בתי המשפט טוענת כי הצעת החוק המבקשת להעביר את מינוי נציב התלונות על השופטים מהוועדה לבחירת שופטים אל הכנסת מעוררת חשש לפגיעה משטרית עמוקה    "עלולה להוביל למינוי אדם שאינו כשי...
איתמר לוין
איתמר לוין
מחשבות על-רקע זירת המרד באושוויץ והפסטיבל היהודי בקרקוב    וגם: חלוקת הזמן של נתניהו, האם ישראל תהפוך לבת-דמותה של רוסיה והשלכות מכתבי האזהרה של ועדת גרוניס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il