מאחר שבעיני רוחי אני כבר רואה את המתלהמים והנבערים שמיד יקפצו כאילו נשכם עקרב ויזעקו "
גזענות"! מוצא אני לנכון מיד בפתיחה ובמיוחד עבור אוכלוסייה מוגבלת זו שמצליחה להיות מנוטרלת מחשיבה בכלל וחשיבה ביקורתית בפרט - להקדים כמה מילים.
הנכם מתבקשים לקרוא היטב את הדברים (שאינם מורכבים ו/או מסובכים להבנה), להפנים, ובהמשך להתבונן בהיגיון הפנימי, בעובדות שמבחינות רבות הן פשיטא שאינו צריך ביאור ובהמשך אף בנימוקים האקטואליים, הביטחוניים, הלאומיים והאחרים שיובאו, הכול לפי העניין.
ובכן, הבוקר ראיתי שראש האופוזיציה ממליץ ממרום עמדתו הקיקיונית (בהתחשב במה שנותר ממפלגתו "הציונית" אותה מפאר בנוכחותו בין היתר זוהייר בהלול) לערוך משאל עם בנושא סיפוח יהודה ושומרון. צריך להחליט, כך הוא צוטט כאומר, ומי שיחליט זהו העם.
לאור היכרותנו את ה"ציונים" הללו לא יהא זה פרוע מדי לנחש שהרצוג מתכוון שבמשאל "העם" ישתתפו גם הערבים אזרחי ישראל. על רעיון עוועים זה, שגוי, מוטעה, מטעה, מסוכן ומסכן אעשה מאמץ להשיב בדברים דלקמן.
הפתעה! הערבים החיים בקרבנו אינם חלק מהעם היהודי.
תצחקו, אבל תמצאו כמה כסילים שיתווכחו לסתור. אמת זו כל כך פשוטה כך שכמעט מגוחך להסבירה אך במציאות חיינו הדבר נדרש. בלבול מושגי, טיעוני "שוויון" ו"דמוקרטיה", הסברים "מלומדים" על חוקתיות וכולי, בכל אלה אין כדי להזיז מילימטר מאמת יצוקה זו - הערבים אינם חלק מעם ישראל הוא יעקב אבינו.
רוב מוחלט
זאת ועוד, תולדות הפעילות הבוגדנית של חלק מנבחרי הציבור הערבים פורטו וידועים (הוסיפו את פרשיית גטאס מהימים האחרונים). כך גם תוארו בהרחבה, גם על-ידי עבדכם, ההיבדלות של הערבים החיים בקרבנו מאיתנו היהודים והזדהות רבים מהם עם הרוצחים הערבים - אויבינו (לעניין זה ראו נא רשימה קודמת שהתפרסמה מעל במה זו לאחרונה). לפתיים החולקים על הקביעה שרבים בציבור הערבי אינם נאמנים למדינה אני ממליץ להרהר בפשר יום ה"נכבה", במשמעות "יום האדמה", ובמסר העולה מתהלוכות ומצעדים רבים בסקטור הערבי שם מונפים דגלי אש"פ, חמס ודאעש.
משהובנה נקודת המוצא מובן גם מדוע ה"מחנה הציוני" מבקש משאל עם (על-פי כלליו אני מניח- בשיתוף מלא של הערבים). ברור לגמרי שרוב מוחלט מקרב מצייני ה"נכבה" ו"יום האדמה" המניפים דגלים כמתואר לעיל-יצביע בעד החלשת מדינת היהודים ומסירת חלקים מנחלת אבותינו- זו הסיבה בגינה מעוניינים הרצוג ושות' ב"משאל עם".
לו רצו הרצוג ושכמותו לדייק היו מבקשים "משאל אזרחים" אך הטשטוש המושגי משרת אותם בדרכם להגשים חלילה את מזימתם, לחלק את מדינת היהודים לשניים ולמסור חלקים ממנה לאויב, לרוצחים הערבים (בתקווה המאפיינת מי שאיננו שפוי כהגדרת אלברט איינשטיין - שחזרה על אותו "מתכון" לשלום, תסתיים בתוצאה שונה, טובה מבעבר).
עבדכם נדרש לנושא ומציף אותו לדיון ציבורי על-מנת שההטעיה והרמייה המסתתרות מאחורי המונח ה"תמים" משאל עם, יידונו באופן נוקב ויהיה נהיר לכול הבלבול המושגי ההופך לסכנה מהותית.
כצפוי, בג"ץ, פרקליטות ושאר יהודים אוהבי ישראל ימשיכו בסגידתם ל"דמוקרטיה" וכלליה המסוגלים לחולל עיוותים קשים כדוגמת המתואר כאן בעניין משאל העם, אך עובדה זו לא צריכה להרתיע ואני קורא מכאן לבעלי הכוח הפוליטי וההשפעה הציבורית לחדד את המושגים, להסיר את הספקות ולוודא כי בקשר להכרעות לגבי לארץ ישראל אין מקום להשתתפות הערבים שבקרבנו.