|   15:07:40
  אלכס לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

להיכן נעלמתם

להיכן נעלמה חברת הכנסת שלי יחימוביץ, מדוע קולה לא נשמע ברמה. מדוע היא לא דורשת ועדת חקירה ממלכתית? מעניין איך היתה זועקת אילו שר הביטחון לא היה פרץ
20/08/2006  |   אלכס לוין   |   מאמרים   |   מלחמה בשתי חזיתות   |   תגובות

כמה ימים מתום מלחמת לבנון השנייה שעדיין לא קיבלה שם, שומע אני שיחה שמתנהלת לה באחת מרשתות השידור ובה מנמק אחת לאחת השר רמון, שעדיין מילא באותה תקופה את תפקיד שר המשפטים, מדוע אסור להקים ועדת חקירה ממלכתית בראשותו של שופט, מדוע כל משרד וכל שר צריך לחקור את עצמו על-פי הבנתו החכמה של רמון.

השר רמון מציע לנו שכל כל משרד ימנה לעצמו צוות בדיקה. יבדוק את תפקודו. שר הביטחון יבדוק את תפקודו של צה"ל ולא של עצמו. ראש הממשלה יבדוק את תפקוד מזכירתו. הרמטכ"ל יבדוק את תפקוד מפקד פיקוד צפון ושרת החוץ תבדוק את תפקוד השגריר בקניה. לא צריך לערוף ראשים. זאת לא צריכה להיות חקירה לעריפת ראשים פוליטית. צריך לבדוק. ואז לתקן. כולם היו בסדר, רק פה ושם היו אי אלו כשלים. שר משפטים חכם. לא אנו הדרג הפוליטי אשמים, מה פתאום. אשמים האחרים. ובכן, כבוד רמון, שממש ברגעים אלו כבר לא שר המשפטים. מי נתן את ההוראה להיכנס ללבנון, האם נתן את ההוראה שגריר ישראל במוזמביק?

אני רוצה להזכיר לכולנו מספר פרטים נשכחים. בימים הראשונים לאחר הבחירות, אולמרט ניהל משא-ומתן קואליציוני. כאשר כל כוונתו היתה להקים ממשלה שבה ישלוט על התיקים הכלכליים, יחזיק בראשותו את תיק האוצר, ירחיק כמה שיותר את מופז מתיק הביטחון בכדי למנוע ממנו בעתיד ולהקשות עליו את ההתמודדות על תפקיד ראש הממשלה בתנועת קדימה, ולהחזיק בידיו את תיק האוצר למען שליטה בכל הכלכלה הישראלית. כאשר הוא מבין בצורה הברורה ביותר כי הירשנזון לא מתאים לתפקיד, אך הוא חברו הטוב ביותר, איש אמונו, ויעשה את כל אשר יורה לו ראש הממשלה.

אולמרט אונס, כופה על פרץ לקבל את תיק הביטחון, כאשר הוא יודע בוודאות כי הוא לא מתאים לתפקיד הזה. כמו כן יודע זאת גם פרץ אשר לא מעוניין בתיק הזה כלל. פרץ נאנס לקבל את התיק הזה. מופז נדחק לתחבורה. כך נוצרת ממשלה שבראשה יושב אדם שלא מתאים, לפי דעתי, לתפקיד שר ביטחון ושר אוצר שהוא בובה של ראש הממשלה, כאשר בפועל שר האוצר הוא אולמרט באופן אישי.

מופז נדחק למקום שיקשה עליו להאפיל על אולמרט. באחד מנאומיו של ראש ארגון הטרור חיזבבאלה מתבטא ראש ארגון הטרור הזה נסראללה ואומר מי זאת ממשלת הטירונים הזאת אני אלמד אותם לקח.

נחזור לענייננו ולדבריו המגוחכים של רמון. מר ביטחון, פרץ, מיד קם ומקים לו ועדת בדיקה פנימית שלו, ממנה בראשה אדם שיעץ לו אי אלו עצות, את אמנון ליפקין שחק. מטרתה של הוועדה לא לבדוק חלילה את תפקודו של פרץ כשר אלא של צה"ל, את תפקוד לוחמיו שנטבחו בלבנון עקב תהליך קבלת החלטות השגויות ביותר שהיו מאז ומעולם וזאת לפי דעתי כמובן.

אנו נמצא את האשמים, שר הביטחון, והם הש"ג של גדוד תשע שלא ישן טוב בלילה כי הרמטכ"ל שלו איש חייל אוויר מצוין, לוחם אמיץ, איש מבריק אך לא מבין כלום בקרבות קרקע לפי מיטב הבנתי. אדם אשר מנסה מאז קבלת תפקידו להפוך את המטה הכללי של צה"ל למטה חיל האוויר. אדם מצוין אך לא לתפקיד הרמטכ"ל לפי דעתי. אז בוא נבדוק, כבוד השר רמון, שכבר לא שר בגלל סיפורים אלו ואחרים שיתבררו בבית המשפט בשנה הקרובה ואני מאחל לו כי יצא מהם חף ללא כל אשמה.

ובכן מה היה לנו באותה מלחמה ללא שם וללא הנהגה וללא הכוונה. היו לנו 33 ימי לחימה מיותרים וללא כל מטרה ברורה. 33 ימים קשים של ערים שהופגזו, סבל והרס מי ישלם את מחיר המלחמה בסופו של דבר מכיסו אם לא תושבי הצפון. 3,970 רקטות מסוגים שונים שטחנו עד דק את אותו עורף חזק חלש. כל זה לא היה חייב המציאות אם שר הביטחון היה איש מקצוע כדוגמתו של שאול מופז לדוגמא. או של גנרל אחר כמו מתן וילנאי שהיה על המדף ונשאר שם לא מנוצל. או איש ביטחוניסט מובהק, הרי שר ביטחון לא חייב להיות איש צבא, אך לפחות להבין תהליכים צבאיים, כמו למשל משה ארנס בזמנו.

מדינתנו, אשר מוקפת "אוהדים" למכביר מכל הכיוונים, זקוקה לאדם אשר הביטחון זורם בעורקיו וגנרלים כולל רמטכ"ל לא יכולים לספר לו סיפורים והוא לא יוצא בהצהרות לוחמניות המתאימות למזרח התיכון או לגנרלים שליטים במדינות העולם השלישי.

שמעתי את נאומיו חוצבי הלהבות והמתלהמים של שר הביטחון פרץ ומיד הבנתי באיזו בעיה אנו נמצאים. אנו נשבור להם. אני אקרע אותו. אנו נרסק אותו ועוד. אז מה היה לנו, מר רמון, שלא מחייב בדיקה של ועדת בדיקה שיכולה גם לתת מסקנות? לא היו דברים רציניים. סה"כ נהרסו 12,000 בתים של אזרחים מה הם 12,000 בתים, זה כלום. נשרפו כ- 750,000 עצים, מי בכלל סופר עצים בזמן מלחמה. מי שאשם בשרפתם זאת קרן הקיימת. זה כיבוי האש שלא ישנו 33 ימים בכדי לכבותם. הם מתו מעייפות ולכן לא כיבו את האש. הממשלה לא אשמה. השרים האחראיים כמו שר הביטחון. ראש הממשלה הם מה להם ולעצים ולבתים ההרוסים. מה להם ולשלושים ותשעה האזרחים ההרוגים, מה? הם הרגו אותם?

שיאשימו את חיזבאללה. הם אשמים שנפצעו כ- 5,000 אזרחים. הם הרי יצאו להגן על כבודה של מדינת ישראל. הם הרי יצאו להבהיר לכל העולם מי היא מדינת ישראל ומה כוח ההרתעה שלה. אתה יודע מר רמון הנכבד שכ- 70 אזרחים פצועים קשה וחלקם ימותו או יישארו נכים קשים. אתה יודע שעקב ניהול רשלני וחובבני של המלחמה על-ידי מקבלי ההחלטות השונים נהרגו לנו 117 חיילים שלא היו צריכים להיהרג אם היה שר ביטחון מתאים, אם היה תהליך נכון של קבלת החלטות.

אם אך היו שומעים לכמה עצות של מופז על פעולה זאת או אחרת שלא מצאו חן בעיני שר הביטחון. אתה יודע שלוחמים נכנסו ללבנון ללא מטרה, בלי מיגון בלי מזון, עם נשק שלא התאים. אתה יודע שכמה מאות מחיילינו שוכבים פצועים, חלקם קשה מאוד וחלקם ימותו מפצעיהם, והשאר כל נעוריהם ועתידם כבר מאחוריהם והם לא יהיו כפי שהיו לפני כן והכול בגלל ניהול רשלני וחסר אחריות של חלק ממקבלי ההחלטות.

מי ייתן את הדין על כך ? מי לפי דעתך, מר רמון, ייתן את הדין על כך, החייל הרעב שאכל רק תמרים שמצא בבתי המחבלים. מי ייתן את הדין על כן שהסטיל של צה"ל עומד מול חופי לבנון ולא מפעיל מערכות הגנה מפני טילים מכיוון שהיה מי שהיה והוא היה שאנן ואפו היה בין העננים אם לא למעלה מכך. ובעקבות כך נהרגו לנו 4 חיילים ועוד כמה פצועים.

מי ייתן את הדין על כך שהמשק ספג מכה של שישה מיליארד שקל. ההרס מנפילות הקטיושות מגיע לכשישה מיליארד שקל. כעשרה מיליארד שקל עלתה הפעולה הכושלת של צה"ל, פעולה שהיתה יכולה להסתיים בהצלחה מרובה אם תהליך קבלת ההחלטות היה שונה. אם תהליך ההחלטות היה נכון ולא היו יוצאים בהצהרות חסרות כל בסיס, אנחנו ניצחנו.

כן המשק ספג מכה של עשרים וחמישה מיליארד שקל. מי ישלם זאת. שר הביטחון שלא מתאים לתפקידו לפי דעתי. אנחנו ננצח, אנחנו ניצחנו של ראש הממשלה אולמרט. או הגברת ציפי לבני שהמשרד שבראשה היא עומדת, משרד החוץ, לא סיפק בדיוק את סחורת ההסברה. נו טוב היה קשה להסביר כיצד אנו מנהלים מלחמה עם קרדיט עולמי כזה. עם יד חופשית כזאת ולא מכים מכה ניצחת ארגון טרור.

האמן לי, מר רמון הנכבד, שאם תהליך קבלת ההחלטות היה נכון אז המצב היה אחר. אם המינויים של אולמרט בזמן הרכבת הממשלה לא היו אישיים ולא אינטרסנטיים, אז הינו כרגע מוציאים אלבומי ניצחון. אלא שיוהרה, אטימות וחשבונות אישיים וכן הכבוד שכרגע הוא כבוד אבוד, לא נתנו להיגיון לעבוד.

בוא נחשוב ביחד, מר רמון, האם אתה חושב ששלושים אלף החיילים שהשתתפו בקרבות ללא מטרה וללא תכנון יתנו לממשלה הזאת ולמקבלי ההחלטות הכושלים הללו להיפרע ללא עונש. האם אתה חושב, מר רמון או מר פרץ שר הביטחון שמקים ועדת בדיקה לצה"ל ולא לעצמו, שמיליון תושבי הצפון שקיבלו מכה כבדה יתנו לך לחמוק מאחריות, אתה רוצה להפיל את כל האשם על מפקד הטנק שלחם ללא ציוד מתאים.

שר הביטחון הנכבד תחשוב לרגע מה עוללה המלחמה שלא נוהלה נכון לאזרחי הצפון 12,000 מבנים הרוסים, 1,700 מכוניות הרוסות 100 מפעלים שניזוקו, 650 בתי עסק שנהרסו. והיכן חיי האדם. היכן כל אותם אנשים שאנו לא סופרים אותם שנפגעו נפשית, אותם ילדים שלא ישנים בלילות והם בפועל נפגעי חרדה. היכן כל אותם אזרחים שיישארו נכים לכל ימי חייהם. הם לא חשובים, רק מעמדך הפוליטי חשוב.

אני מציע לך שר ביטחון נכבד,, להסיק מסקנות וללכת הביתה ועדיף לך להסתגר בחדר סגור ולחשוב היטב היטב על כל מה שלא עשית. אתה אישית אחראי לכל חוסר התפקוד של הצבא, אתה הרי ממונה על הצבא וזה שאתה לא הבנת את אשר קורה שם ואת פסטיבל מספרי הסיפורים של אלה שסיפרו לך יום יום שעה שעה בבור מה צריך לעשות וניצלו את תמימותך, את חוסר הבנתך, זה לא מעניין את אף אחד.

מדוע לא קיבלת את עצתו של מופז. מדוע חשבת שאתה החכם מכל אדם. אדם חכם היה מפנה את מקומו מיד עם פרוץ הקרבות לאנשים בעלי ניסיון ונותן להם לנהל את המלחמה. בסופה של המלחמה מקבל חזרה את תיק הביטחון והיה יוצא מכך נשכר שבעתיים, ראה את מעשיו של לוי אשכול לפני מלחמת ששת הימים. זאת לא בושה להגיד אני לא יודע, אני לא מבין. את היוהרה הזאת יבקשו לחקור הורי החיילים שנפלו על אנחנו ננצח. אנחנו ניצחנו ואנו נשבור להם את כל העצמות.

אתה יודע עוד כמה תעלה מלחמה זאת לקופת המדינה? כל כספי הביטוח הלאומי לפצועים. כספי משרד הביטחון לחיילים שנהרגו או נפצעו ולא הבינו למה. אותם לוחמים שיצאו חדורי רוח לחימה למען מולדתם. אותם לוחמים שהקריבו את חייהם ולא ידעו כי אין מנהל למלחמה ארורה זאת, אותו עורף קשה, שהממשלה יומיים לפני תום המלחמה התחילה לחשוב עליו בגלל לחץ ציבורי, ולא מכיוון שזה בדיוק העסיק את אותם מקבלי ההחלטות שלא קיבלו את ההחלטות הנכונות.

חשוב על זה, שר הביטחון הנכבד, 15,000 גיחות מטוסים והתוצאה? כ- 800 שעות הפלגה של אוניות מלחמה והתוצאה? כ- 7,000 מטרות שהותקפו ומה קיבלנו? מספרים אסטרונומיים וכישלון צבאי.

במספרים קטנים יותר היה אפשר לנצח. ואם לא לנצח אז להכות מכה קשה את ארגון הטרור הזה. רק ניהול נכון על-ידי אדם הנכון. חשוב האם גיאדמק היה צריך להקים עיר אוהלים. מדוע ישבו אנשים רעבים במקלטים, מדוע לא נכנס הביטוח הלאומי עם יתרות של תשעים מיליארד שקל לעזרה לקניית מזון לכלואים במקלטים לאלה שלא היה את הכסף לשם למלונות. מי יעזור לכל אלו אשר נפגעו נפשית ויזדקקו לטיפולים נפשיים לכל ימי חייהם.

יש פתרון לרמון ולפרץ, ועדת בדיקה שלא תסיק מסקנות אישיות על פוליטיקאים ותיתן רק המלצות. שתעניש גנרל אחד ושבעה עשר ש"ג וכן שקמיסט אחד. עד כמה אדונים נכבדים מר אולמרט מר פרץ מר רמון ושרת החוץ לבני, עד כמה אתם חושבים את העם הזה למטומטם. עד כמה אתם אטומים. רק עתידכם הפוליטי מעניין אתכם. מה שעוללתם למדינת ישראל לא מעניין אתכם. רק הכיסאות והכבוד שממילא תאבדו, רק זה מעניין אתכם.

מר אולמרט, עסק בימים האחרונים בבניית קו ההגנה שלו לקראת ועדת חקירה כעורך דין ולא כראש ממשלה, למען שיצא טוב בוועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט, רק זה מה שעניין אותו, כך אני חש וחושב. כך אני רואה לפחות זאת מנקודת מבטי. אם אני שוגה אז אשמח להתנצל בפניך, מר אולמרט, ימים יגידו.

אך קודם בוא ונקים ועדת חקירה ממלכתית וניתן לה לפסוק מי אשם. רצוי שעה אחת קודם. כל ניסיונכם אישים מכובדים למנוע הקמת ועדה כזאת לא יעזרו לכם, כל משיכת זמן רק תגביר את הלחץ הציבורי. רק תחזק את ההרגשה שאתם מנסים להסתיר את אוזלת ידכם ואת הדרך הניהול הכושלת שלכם.

אם הוועדה תחליט אחרת אז אנו נעמוד בגן העיר ונצעק שגינו אנו מבקשים סליחה. בוא רק נתבונן מר אולמרט ושרת החוץ הגברת ציפי לבני. האויב בטוח שניצח. סוריה כבר לא רוצה משא-ומתן לשלום. היא ראתה את עליבותה של הממשלה ואת עליבותו של צה"ל שלא בצדק, בגלל תרומתכם העצומה, פרי הבאושים הזה. אסד הבן כבר שולף סכינים חדות ומצחצח חרבות. חיזבאללה לא הובס ויורד דרומה ונכנס לכל המקומות שגורש מהם באבדות כבדות שלנו בגלל חוסר ניסיון ואישים לא מתאימים בעמדות מפתח והכול לפי דעתי בלבד ואני לא גנרל כלל ועיקר, רק אדם שכואב את אשר עוללו לנו מנהיגנו עם הראש בעננים.

כוח ההרתעה שלנו ניפגע. המשק נפגע. פגענו במיטב בנינו שיצאו למלחמה מלאי התלהבות והקרבה, אתם הקרבתם אותם בגלל הבלבול שלכם. חוסר הניסיון שלכם. היהירות שלכם. צדק נאסראללה, אתם טירונים. אתם חסרי ניסיון ולכן תכשלו.

מה כן גילינו, מר אולמרט ומר פרץ והגברת לבני, עם שבשעת מצוקה עוזר אחד לשני. אלפי משפחות שילמו מכיסם למען עזרה ליושבים במקלטים בצפון. אלפי אזרחים ארחו אלפי משפחות בביתם. עם חדור הרגשת ביחד, חיילים מצוינים, צעירים נפלאים שנפלו ברשתם של יהירים חסרי הבנה מינימלית של מלחמה או מדיניות הסברה.

רמטכ"ל שאני לא רוצה לפגוע בו אך הוא חלק חשוב ביותר בניצחון כזה שעוד אחד כמוהו יביא אותנו לאבדון. לא מכיוון שהוא לא איש חכם. לא מכיוון שהוא לא מפקד טוב, אלא מכיוון שלפי דעתי האישית בלבד הוא לא מתאים להיות רמטכ"ל של מדינה במצור.

רק נקודה אחת להבנה של ההיסטוריה. הטבע שנפגע בצפון. היערות השרופים החיות שנפגעו, 200 אלף דונם של טבע שנהרסו אולי לטבע ייקח כ- 50-70 שנה לשקם את עצמו, לנו לבריאותנו האישית רק ועדת חקירה ממלכתית בראשותו של שופט עליון תעזור.

אני ממליץ על מבקרת המדינה מרים בן פורת, אישה חזקה, לוחמת צדק. היא האדם המתאים ביותר לעמוד בראש ועדה כזאת. יש לתת לה את הסמכויות המלאות למנות את חברי הוועדה ולחקור לעומק ולהגיע למסקנות הנדרשות. והכל למען בריאותנו הנפשית ולמען עשיית צדק היסטורי עם מדינתנו שניפגעה קשות לפי דעתי על-ידי מקבלי ההחלטות, במלחמה ללא שם.

כמה אירוני הדבר, מלחמה ללא שם נתנה לנו מצב ללא תוצאות. ויש כאלו המנסים להעלים אותה בחקירות של מזכירות. לסיום, מר רמון, אני מבין שאתה היית רוצה לראות ועדות חקירה פנימיות שבראשן תעמודנה מזכירות המשרד, שר, או מקורבי שר זה או אחר. שיסיקו מסקנות שהשומר מחברת השמירה שמקבל משכורת רעב מחברת כוח האדם ועובד בתנאי עבדות הוא ימצא האשם.

לסיום מילה אחרונה, להיכן נעלמה חברת הכנסת שלי יחימוביץ, מדוע קולה לא נשמע ברמה. מדוע היא לא דורשת ועדת חקירה ממלכתית. מעניין איך היתה זועקת אילו שר הביטחון לא היה פרץ. על פטרון באשר הוא פטרון לא פותחים את הפה. איש איש ומצפונו. אם תשמיעי קול אקח את דברי חזרה, חברת הכנסת שלי יחימוביץ, ואז אתנצל, ממתין לדרישתך להקמת ועדת חקירה ממלכתית, או שאת תומכת בוועדת בדיקה שתנהל מזכירת השר או איש מטעמו ומדורשי שלומו, או אחד שנתן לו עצה אחת או שתיים ועכשיו לא יפליל את עצמו.

אתכם הסליחה כל המכובדים שהזכרתי את שמותיהם. אך לא אשקוט ולא אנוח עד אשר הצדק יצא לאור. מכיוון שאני מחויב כמו כל עם ישראל לחיילינו שנפלו בקרב. לאזרחינו שמתו מרקטות של מחבלים, אנו מחויבים לכל הפצועים שיסבלו עד יומם האחרון מההחלטות שלכם. לא יעזור לכם שום דבר, הוועדה קום תקום גם אם נזדקק להפגין מול הבתים שלכם ולשבות שביתות רעב. גם אם נידרש לשם כך לשבש את כל החיים במדינה. הצדק חייב לצאת לאור וכמה שיותר מהר.

תאריך:  20/08/2006   |   עודכן:  20/08/2006
אלכס לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להיכן נעלמתם
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
היתה מסגרת כסת"ח
20/08/06 17:10
2
שועדת החקירה תסיים
20/08/06 18:10
3
א.ל. רמת-גן
20/08/06 18:37
4
אמא של לוחם
20/08/06 18:50
5
אפרי הלפרין
21/08/06 06:44
6
א.ברקוביץ
21/08/06 07:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
‏שמי דרורי בר-לבב, לוחם בפלוגת חרמש בגדוד שריון במילואים. הגדוד שבו שירתתי איבד ארבעה מלוחמיו במהלך הלחימה. בעת שהותנו בחזית נקלענו כמו בכל מלחמה ואולי הפעם אף יותר למצבים של חוסר שינה, חוסר באוכל, חוסר במים ושהייה בתנאי שטח קשים. במלחמה כמו במלחמה.
20/08/2006  |  דרורי בר לבב  |   מאמרים
כאשר פתחתי אתמול את תיבת הדואר האלקטרוני במחשב שלי, נתקלתי במאמר מעניין, מרתק ומפתיע מאוד ששלחה לי קרובת משפחה, מתרגמת במקצועה. המאמר תחת הכותרת: "האנשים הצבועים ביותר שעל כדור הארץ", פרי עטו של העיתונאי הלבנוני הנוצרי-מרוני מבירות, מיכאל בהה, העובד עבור סוכנות הידיעות הנוצרית הלבנונית הפרטית: "MENA-PRESS" ואשר תורגם מצרפתית ע"י אלעזר שפר, נראה לי מקריאה ראשונה, טוב מדי ופרו ישראלי מכדי שיהיה אמיתי.
20/08/2006  |  דני סטולר  |   מאמרים
לאחרונה, התעוררה סוגית ההטרדה המינית במקומות העבודה במלוא חריפותה ומרבית תשומת הלב הציבורית הופנתה לסוגיה כאובה זו, השבה מעת לעת לכותרות ונושאת צורות שונות של התנהגות.
20/08/2006  |  עו"ד דרור גל  |   מאמרים
רקע
20/08/2006  |  בעז העצני  |   מאמרים
משה נועם עבד במסעדת טייק א סטייק בנס ציונה, בבעלותה של שרה נועם. באחד הימים, אירעה מהומה במסעדה, במהלכה נדקר נועם על-ידי עובד אחר במסעדה. הדוקר נמלט לאחר מכן מן הארץ.
20/08/2006  |  עו"ד חיים קליר  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע כי תשעה רופאות ורופאים, בהם גם פסיכולוגים, יתכנסו כצוות אנונימי לבדוק אם בכוחו של נתניהו לשאת בעול הכבד של ראשות הממשלה
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
נתניהו. משימת על [צילום: אוהד צוויגנברג/POOL AP]
יוסי באום
משימת העל של נתניהו כעת היא למשוך זמן, זה הכל    אם הממשלה מצליחה לשרוד את מושב הקיץ של הכנסת ואותו בלבד, כנראה הוא מוכתר כמנצח הגדול, בלי לירות כדור אחד
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
שר למורשת ישראל, עמיחי אליהו, רואה בפצצת אטום אופציה לפעולה במלחמה שנכפתה עלינו, ושר האוצר והשר לביטחון לאומי מדרבנים את ראש הממשלה ליישם בעזה את הוראות ההשמדה המוחלטת של העם העמלק...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il