בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מחקר חדש מצא שהאימוץ המסיבי של אתרי מערכות חברתיות על-ידי הגולשים הפך את התופעה של יצירת אינטראקציה עם גולשים אחרים ל-Killer Application המשמעותי ביותר מאז המצאת האינטרנט
מחקר חדש של Jupiter Research מצא שהאימוץ המסיבי של אתרי מערכות חברתיות כמו: MySpace, Facebook, Flickr וכיו"ב על-ידי הגולשים, הפך את התופעה של יצירת אינטראקציה עם גולשים אחרים ל-Killer Application המשמעותי ביותר מאז שהאינטרנט הומצא. את הממצאים המלאים הציג חיים אורן, מנהל המשרד הישראלי של ג'ופיטר ריסרץ', בכנס השנתי האחד עשר של איגוד האינטרנט הישראלי, "אינטרנט 2007 חובק עולם", שהתקיים בין ה-19 ל-20 בפברואר. על-פי ממצאי המחקר, עלייתה של המדיה החברתית הצמיחה קבוצה של "משפיענים חדשים" באינטרנט, המשדרים את דעותיהם באמצעות אתרי מערכות חברתיות, בלוגים ופורומים, ויש להם את היכולת ליצור רמת מודעות והד תקשורתי מסיבי (Buzz), ולהשפיע באופן משמעותי על תהליך קבלת החלטות הרכישה של מספר עצום של גולשים. "משפיעני הרשת החדשים" מהווים, על-פי הנתונים שנאספו במחקר, רק 17% מאוכלוסיית הגולשים הכללית, שלהם יש מוטיבציה, זמן פנוי ואנרגיה להשקיע בפעילויות התנדבותיות ברשת, כמו כתיבת בלוגים, כתיבת ביקורות על מוצרים, הכנסת עידכונים לוויקיפדיה והפקת סרטים ביתיים והעלאתם לרשת. למעשה, מדובר בקבוצה מצומצמת למדי. עוד מצא המחקר כי הקבוצה מתאפיינת בפרופיל פעיל באינטרנט בהשוואה לגולש הממוצע. לחלק משמעותי מהם יש כבר בלוג, הם נוטים להגיב לקמפיינים פרסומיים באינטרנט, ולהעביר את הפרסומות לחבריהם, וחלק ניכר מהם העלו תמונה או קליפ ווידאו בתגובה לקמפיין פרסומי באינטרנט במהלך שנת 2006. בעת שהם מבקרים באתרי מערכות חברתיות, הם נוטים יותר לתקשר עם חבריהם, ולהכיר חברים חדשים, כך שחוג חבריהם הוא הרבה יותר גדול משל הגולש הממוצע. האנליסטים של ג'ופיטר מצאו, שעם היווצרות קבוצת "המשפיענים החדשים", מתחילה להשתנות גם עבודת השיווק באינטרנט. עבור המפרסמים, המשמעות היא בצורך ללמידת הדרכים למינוף קבוצות המשפיענים באינטרנט. המחקר מגלה, כי בעוד ש"המשפיענים הקלאסיים" משפיעים על חוג חבריהם ומכריהם בשלב הסופי של תהליך קבלת החלטת הקנייה, קרי בשלב גיבוש כוונות הרכישה, הרי ש"המשפיענים החדשים" משפיעים כבר בתחילת תהליך קבלת ההחלטות, כלומר, בשלב יצירת המודעות ואהדה למותג. לפיכך, זוהי הקבוצה האופטימאלית למטרת יצירת מודעות ו"באזז". מסקנת האנליסטים היא שיש צורך באסטרטגיות שונות למשיכת "המשפיענים החדשים", לעומת "הקלאסיים". בעוד ש"המשפיענים הקאלסיים" רוצים מידע על המוצרים ודוגמאות שלהם (free samples), ו"סיפור המוצר" הוא שמושך אותם, "המשפיענים החדשים" הם בעלי פרופיל שונה, ומעוניינים בתכנים "שמסביב", כדוגמת תוכן מעניין שטרם נראה (למשל: "מי שיירשם יוכל לראות את הסצינות שנחתכו..") ונמשכים להגרלות.
|
|
יופיטר ריסרץ' היא חברת אנליסטים המתמחה במחקרים, תחזיות ויעוץ בכל הקשור לשיווק באינטרנט ובמדיות הדיגיטאליות החדשניות. האנליסטים של Jupiter Research מפרסמים מדי שנה יותר מ-300 מחקרי שוק, סקירות, תחזיות והמלצות לגבי המגמות המובילות בארה"ב ובאירופה בתחומי האינטרנט והטכנולוגיות הדיגיטאליות החדשות. www.jupiterresearch.com
|
|
תאריך:
|
27/02/2007
|
|
|
עודכן:
|
27/02/2007
|
|
מערכת PCאון
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
הלך הערך שלהם.
|
27/02/07 11:21
|
|
הרשימה מדגימה כיצד שמירה על מבנה עסקי משפטי פשוט של הסכם - תיווך או הסכם עם חברת שיווק עדיפים על התארגנות מסובכת של עמותות, תאגידים ביסוד או מבנים מורכבים אחרים. מתווכים וחברות שיווק אינן מודעים לצורך בשמירת הכללים הללו והרשימה להלן מדגימה מה חיוני בשמירה על כללי השיווק הבסיסיים. הרעיון לשמור על לשון הפטור ולשלבה בהסכם השיווק.
|
|
|
מי שרוצה לחוש את קצב החיים האמריקני במלוא עוצמתו - שלא יוותר על אורלנדו. מה שהיתה בעבר הלא-רחוק עיירה קטנה ושלווה במרכז-פלורידה, היא כיום עיר תוססת ושוקקת-חיים בכל עונות השנה. במרוצת השבוע הגדוש שעשינו בה, הצלחנו לטעום, על קצה המזלג בלבד, משפע הפיתויים שהיא מזמנת.
|
|
|
אירן ארגנה כנס בינלאומי כדי לברר את האמת ההיסטורית בקשר לשואה, והיהודים צווחים בקולי קולות ומוסיפים למהומה. חוצפה שכזו! איך הם, האחמדניג'אדים האלה, מנסים לנתץ את אחת מאבני היסוד של מיתוס קיומנו כיהודים? הרי כולם יודעים שאף עם לא סבל כמונו, ועכשיו האנטישמים האלו מנסים להגיד שלא סבלנו? והם עוד רוצים שהעולם יסכים שמגיע להם לייצר פצצה גרעינית. עוד ניתן להם פצצה באמ-אמא שלהם!
|
|
|
יאמין זכאריה, סופר והוגה דעות מוסלמי, בוגר אוניברסיטת לונדון, מפרסם (23.2.07) מאמר תחת הכותרת "שבע סיבות מדוע לתקוף את ארה"ב בפצצת אטום". זכאריה מציין במאמרו, כי קיימות יותר משבע סיבות, אך בחר לציין רק את הבולטות, והן: ארה"ב הוקמה על דמם של 70 מיליון ילידים, הפשעים נגד האפריקנים והפיכתם לעבדים, הריגת 250 אף תושבי הפיליפינים תחת שלטון קולוניאלי אמריקני, הרג המוני של תושבי וייטנאם, טיהור אתני של פלשתינים, ניצול הכלכלה העולמית לטובת ארה"ב באופן שגרם סבל למיליונים, וכוונות התקיפה של ארה"ב וישראל את אירן המעניקות זכות למתקפת מנע גרעינית נגדן.
|
|
|
לא סוד הוא שח"כ אסתרינה טרטמן היא לא כוס התה של ציבורים רחבים מאד (ואני בתוכם), בוודאי מאז התבטאויותיה בקשר למינוי חבר הכנסת הערבי גאלב מג'אדלה כשר בממשלה.
|
|
|
|