|   15:07:40
  |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'

חדשות היי-טק <span style='font-weight:normal;'>[7]</span>

27/05/2001  |     |   מאמרים   |   תגובות
 קישורים
  ראיון השבוע - עם גיל אלון, מנכ"ל השלוחה הישראלית של היידריק אנד סטראגלס

   רשימות קודמות
  חדשות היי-טק (6)
  ראיון השבוע - עם יריב שפירא מנהל שיווק פתרונות, קומפאק ישראל
  ראיון השבוע - עם אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט
  חדשות היי-טק (5)
  ראיון השבוע עם פרי גונן, מנכ"ל קומפרייס, נציגי בורלנד


מינויים


יוסי כהן התמנה למנכ"ל חברת אבטחת המידע דטה סק

יוסי כהן, 43, התמנה למנכ"ל חברת דטה סק (Data Sec), המספקת מכלול שירותי אבטחת מידע, מקבוצת אדאנת לעסקים. בתפקידו האחרון שימש כהן מנכ"ל חברת הסטארט-אפ BmyPC , אשר פיתחה פתרונות מיחשוב ווירטואלים. לפני כן הקים וניהל את חברת UDI, שנרכשה על ידי קבוצת אדאנת לעסקים, ומתמחה בשירותי אאוטסורסינג בתחום היוניקס ופתרונות מבוססי RS/6000 של יבמ. כהן מחליף בתפקידו את נועם מרקפלד. יוסי כהן מביא עמו ניסיון ניהולי עשיר בבניית תשתיות תקשורת והקמת מערכות מידע.

אייל שייניס מונה לראש תחום יוניקס בקבוצת אדאנת לעסקים

אייל שייניס (27) מונה לתפקיד ראש תחום יוניקס בקבוצת אדאנת לעסקים. בתפקידו הקודם היה אייל מנהל מערכות יוניקס בחברת UDI, מקבוצת אדאנת לעסקים במשך כשנה. לפני כן, עבד כשנה בחברת אפליקום כמנהל מערכות יוניקס וקודם לכן בחברת טלרד כמנהל מערכות יוניקס במשך 3 שנים. אייל מסיים את לימודי התואר הראשון במדעי המחשב, האוניברסיטה הפתוחה.

2 מינויים חדשים בחברת סימנטק, העוסקת באבטחת מידע באינטרנט:


רות אביאל, 29, מונתה למנהלת המכירות ללקוחות ארגוניים בסימנטק ישראל.

אביאל הנה בעלת 9 שנות ניסיון בתפקידי ניהול ומכירות. במסגרת תפקידה האחרון שימשה אביאל כמנהלת מחלקת המכירות וכחברה בהנהלת חברת רנסאנס.

אמיר יער, 31, מונה למנהל טכני בסימנטק ישראל.

יער הנו בעל 9 שנות ניסיון בתפקידי ניהול, תחזוקה ותמיכה טכנית. במסגרת תפקידו האחרון שימש כמנהל תמיכה PC ורשתות בחברה לאוטומציה בעירית רמת גן.

קובי בן יאיר מונה לסופרוויזר בחברת גולדפיש אינטראקטיב

קובי בן יאיר, 28, מונה לסופרוויזר בגולדפיש, סוכנות אינטראקטיב בינלאומית מקבוצת BBDO.
קובי הנו מהנדס תעשייה וניהול, עם התמחות בשיווק, ובעל ניסיון של 3 שנים בתפקידי שיווק ופרסום. בעברו שימש כתקציבאי בלשכת הפרסום הממשלתית וכעוזר למנהלת פרוייקט אורקל בקומברס. בתפקידו האחרון בגולדפיש שימש בן יאיר כתקציבאי. במסגרת תפקידו כסופרוויזר בגולדפיש יהיה בן יאיר אחראי על תפעול הייצור ועל תקציבי לקוחות החברה הגדולים, בין השאר, על שופרסל, סלקום והבנק הבינלאומי הראשון.

אהרון אבשלום מונה למנכ"ל מיחשוב ישיר צפון

אהרון אבשלום, 28, מונה למנכ"ל מיחשוב ישיר צפון לאחר ששימש כמנהל מכירות ורכש במיחשוב ישיר בשלוש השנים האחרונות. אבשלום יחליף בתפקידו את דורון דימשיץ שפרש לעסקים פרטיים בחו"ל. במסגרת תפקידו מתכוון אבשלום לחזק ולהעמיק את הקשרים והיחסים העסקיים עם הלקוחות הקיימים, ליצור התקשרויות חדשות עם לקוחות נוספים בענפים השונים ולתת מענה כולל לצרכים של ארגונים באיזור הצפון, תוך מתן דגש עיקרי על ניהול מכירות וחיזוק מחלקת השירות.

ויקטוריה מקסימנקו מונתה ליועצת בחברת KPMG Consulting

ויקטוריה מקסימנקו (34), מונתה ליועצת בתחום ה-Data Warehouse בחברת KPMG consulting, Inc.. במסגרת תפקידה תעסוק ויקטוריה בפיתוח ויישום מערכות DW, כולל פיתוח מודל נתונים, פיתוח תהליכי גזירת הנתונים, בניית דוחות עסקיים לפי הגדרות הלקוח וכתיבת מדריך משתמש. בתפקידה הקודם עסקה ויקטוריה, במשך 5 שנים, בפיתוח ויישום מודולים עסקיים בסביבת Data-Base Access, בהגדרת, אפיון, יישום ותמיכה של יישומי מודולים בתחום המלאי, ייצור תכנון ומכירות בחברת Lucent Network (Israel) .


ברודויז'ן תקיים בחודש יוני את כנס המשתמשים הבינלאומי שלה בלאס-וגאס

ברודויז'ן, הספקית הגדולה ביותר של יישומי e-business בהתאמה אישית, תקיים את כנס המשתמשים הבינלאומי החמישי שלה - BVision2001, בתאריכים 3-6 ביוני בלאס-וגאס. הכנס, שיימשך ארבעה ימים, צפוי למשוך יותר מ- 1,000 חברים של קהילת ברודויז'ן המורחבת - לקוחות, מפתחים ושותפים עסקיים, כמו גם מומחי תעשייה - שכולם ייאספו כדי להחליף דעות ורעיונות איך להצליח במרחב ה- e-business הדינמי והתחרותי של היום. נשיא ומנכ"ל ברודויז'ן, ד"ר פיהונג צ'ן, יישא נאום מרכזי בו יציג את חזונו לברודויז'ן ולחדשנות e-business ב- 2001 והלאה. דוברים מרכזיים אחרים יהיו העיתונאי והסופר מייקל שרייג', טום קלי - מנכ"ל חברת העיצוב IDEO, ולקוחות ברודויז'ן מבואינג, Shop At Home ועוד.

עיקר החדשות

אבנט תקשורת

טל: 03-7658688 פקס: 03-7658666
לפרטים: רותי רוזנטל
כתובת אינטרנט: www.abnet.co.il

נבחרה להפיץ באופן בלעדי את תוכנת GoldMine לניהול קשרי לקוחות

אבנט תקשורת, מחברות ההפצה למוצרי מיחשוב הגדולות בארץ, נבחרה להפיץ באופן בלעדי את תוכנת GoldMine, התוכנה המובילה בתחום ניהול קשרי לקוחות (CRM) לארגונים קטנים ובינוניים. התוכנה מעניקה מגוון רחב של פתרונות מתקדמים לשיפור וייעול תהליכי השיווק והמכירות של הארגון. התוכנה מתאפיינת בממשק נוח וקל להפעלה, ומאפשרת לבנות מסדי נתונים המאפשרים לבצע מעקב ממוקד אחר יעילות פעילויות השיווק והמכירות של הארגון. תוכנת GoldMine זכתה לפרסים וביקורות נלהבות מצד עיתונים מקצועיים מובילים בעולם.
___________________________

אורקל ישראל

טל: 03-9273627 פקס: 03-9273665
לפרטים: אילן שפיגלמן
כתובת אינטרנט: www.oracle.com

Inspiration 2001: מפגש לחברות היי-טק ומשקיעים
הגופים גלובס, קולדון, אורקל ישראל וארתור אנדרסן איחדו כוחות במטרה ליצור זירת מפגש לקהילת ההיי-טק והמשקיעים בישראל באירוע אשר מטרתו להפגיש חברות היי-טק ומשקיעים מתחומי הטכנולוגיה השונים. אירוע ה- Networking, ייערך ב-3 ביוני, ת"א. באירוע יוקמו שלושה מתחמים של בתי קפה כזירות מפגש בנושאים של ביוטכנולוגיה, טלקום, Wireless ופיתוח תוכנה.
___________________________

אינפראסופט

טל: 03-7535730, פקס: 03-7523907
לפרטים: מיכאל סטאר

אינטל קפיטל השקיעה ב-WebGain

חברת WebGain, המיוצגת בישראל ע"י אינפראסופט מקבוצת ג'ון ברייס מוצרים, הודיעה כי אינטל קפיטל השקיעה בה. פרטים פיננסיים על השקעת אינטל לא נמסרו. WebGain, חברה מובילה בתחום התוכנה למיכון e-business, יצרה ברית עסקית עם אינטל כדי לסייע בשיווק ופיתוח פתרונות e-business ברמה ארגונית התואמים עם מעבדי 32 ביט נוכחיים ועתידיים של אינטל, ועם פלטפורמת ה-64 ביט החדשה של אינטל - Itanium.
___________________________

מודעה אפקטיבית - תקשורת שיווקית לגיוס ושימור עובדים

מודעה אפקטיבית מקבוצת דורן תקשורת/BBDO Hi-Tech מספקת מערך נרחב של שירותי תקשורת שיווקית המסייעים לארגוני היי-טק וטכנולוגיית מידע במשימה הקשה של גיוס עובדים ושימורם:
- מודעות דרושים ותדמית
- מבצעי חבר מביא חבר
- תקשורת וקמפיינים פנים-ארגוניים

כדי לדעת יותר: מוטי ברוך, מנהל מודעה אפקטיבית, טל. 09-7750775, דוא"ל: moti@doran.co.il
מעוניינים לקבל מדי חודש פקסעיתון "גיוס נעים" המיועד למנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס? שלחו פרטיכם לסיגל ברק: sigal@doran.co.il.
___________________________

א.מ.ת מיחשוב

טל: 03-5766999 פקס: 03-7513626
לפרטים: זהבה דמונשטיין
כתובת אינטרנט: www.eandm.co.il

Sun חילקה לראשונה את פרסי המצוינות בתוכנית SunTone

חברת המחשבים Sun חילקה בפעם הראשונה את פרסי SunTone לארגונים בעלי תרומה יוצאת מן הכלל והסמיכה אותם כבעלי תקן SunTone. אד זנדר, נשיא Sun ומנהל התפעול הראשי של החברה, העניק את הפרסים בכנס ספקי שירות iForce+ SunTone של החברה, בו השתתפו יותר מ- 400 ספקי שירות ושותפים שנאספו בסנטה קלרה, קליפורניה.
___________________________

ברוד-נט

טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: עוזי אחיטוב
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

וול-מארט חתם על הסכם רישוי ארגוני גלובלי עם ברודויז'ן

ברודויז'ן, הספקית הגדולה בעולם של יישומי e-business בהתאמה אישית, הודיעה כי ענק הקמעונאות וול-מארט סטורס (Wall-Mart Stores), חתם על הסכם רישוי אתר ארגוני גלובלי ויתבסס כסטנדרט על מערך יישומי ה-e-business של ברודויז'ן. קונצרן וול-מארט ימשיך להשתמש בתוכנת ברודויז'ן עבור כל יוזמות הקמעונאות המקוונת שלו, הכוללות כיום את www.samsclub.com ו- www.asda.co.uk.
___________________________

ג'ון ברייס הדרכה
טל: 03-7535800 פקס: 03-7523906
לפרטים: זיו מנדל
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il/sections.html

קורס אנימציה ועיצוב דיגיטלי בג'ון ברייס הדרכה

ג'ון ברייס הדרכה הכריזה על קורס חדש בנושא אנימציה ועיצוב דיגיטלי. הקורס מכשיר לעיצוב אתרים ומצגות, יצירת סרטי אנימציה וקומיקס ובניית ממשק למשתמש מתקדם של מערכות מידע בסביבת אי-ביזנס. במהלך הקורס ילמדו התלמידים להשתמש בתוכנות המובילות כמו פוטושופ, פלאש ועוד. המסיימים יוכלו להשתלב במשרדי עיצוב, חברות לבניית אתרים, ולעבוד כמעצבים וכאנימטורים בפיתוח מערכות מידע הדורשות עיצוב דיגיטלי. אורך הקורס כ150- שעות הדרכה ופרויקט של 100 שעות.
___________________________

ג'ון ברייס מוצרים

טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: אלדד בר-אדון
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il

מפרסמת תוצאות כספיות לרבעון הראשון לשנת 2001

הכנסות החברה הסתכמו בכ-15 מיליון ש"ח, לעומת 13.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד - צמיחה של כ- %8.1. הרווח הגולמי הסתכם בכ-5.5 מיליון ש"ח (%36.8 מסך ההכנסות), לעומת 5.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד (%36.6 מסך ההכנסות) - צמיחה של כ-%8.9. הרווח התפעולי הסתכם בכ-2.1 מיליון ש"ח, לעומת רווח של 2.3 מיליון ש"ח אשתקד - קיטון של %9.9 הנובע מגידול בהוצאות שיווק, הנהלה וכלליות, כאמור. הרווח הנקי הסתכם בכ-1.64 מיליון ש"ח לעומת 1.37 מיליון ש"ח אשתקד, צמיחה של כ- %19.5. הגידול נובע מגידול בהיקפי הפעילות של החברה ומהכנסות מימון, בקיזוז העלייה בהוצאות ההנהלה.
___________________________

גילת תקשורת

טל: 03-9255010 פקס: 925512303-
לפרטים: יעל באלי
כתובת אינטרנט: www.gilat.net

גילת תקשורת משנה שמה למנטרג'י

גילת תקשורת הודיעה על שינוי שמה למנטרג'י בע"מ, כשמה של חברת הבת שלה בצפון אמריקה. החברה תמשיך להיסחר בבורסה בנאסד"ק תחת השם MNTE . כחלק משינוי השם, מנטרג'י תכיל את חטיבת אלן תקשורת (Allen Communication) לשירותי למידה ואת חטיבת לירנלינק (LearnLinc() ללימוד מרחוק בצפון אמריקה ובנוסף גם את ג'ון ברייס הדרכה בישראל ובאירופה ומערך למכירה ולשיווק מוצריה ושירותיה של מנטרג'י באירופה, אוסטרליה, ברזיל והודו.
___________________________

היידריק אנד סטראגלס
(Heidrick & Struggles)
טל: 03-6137210 פקס: 03-6137220
לפרטים: גיל אלון
כתובת אינטרנט: www.heidrick.com

איישה יותר מ-8,000 תפקידי מנכ"ל וחברי הנהלה מ-1990

חברת חיפוש המנהלים הבכירים היידריק אנד סטראגלס, איישה יותר מ-8,000 תפקידי מנכ"ל וחברי מועצת מנהלים מאז 1990, מהם למעלה מ-5,000 איושים שבוצעו בחמש השנים האחרונות בעקבות צמיחת ההיי-טק. הסניף הישראלי של החברה, הפועל מזה שנתיים (הוקם באפריל 99'), אייש בהצלחה מישרות ניהוליות בכירות כמעט בכל הפונקציות הללו גם בתוך ישראל. למעלה מ-150 חיפושים הסתיימו מאז הקמת הסניף הישראלי, עבור חברות ישראליות בארץ ובעולם.
___________________________

זירוקס ישראל

טל: 03-6456345 פקס: 03-6474364
לפרטים: רוני אוחיון

מדפסת Phaser של זירוקס - "בחירת העורך" של PC מגזין

חברת זירוקס זכתה בתואר "בחירת העורך" של PC מגזין עבור מדפסת דגם 2135DX מסדרת Phaser. את הבקר המובנה של המדפסת פיתחה Electronics for Imaging, Inc. (EFI) הפועלת עם זירוקס. מדפסת Phaser 2135 מצטיינת במהירות גבוהה ובאיכות צבע מקצועית, שני גורמים עיקריים בזכייה בתואר של כתב-העת. Phaser 2135 זכתה בציונים גבוהים גם בסקירה ובשימוש בטכנולוגיית EFI. מחיר המדפסת כ - 7,000 דולר וניתן לרכושה בארץ.
___________________________

יוניסיס

טל.03-7541112 פקס. 03-7541212
לפרטים: מנחם בוסטין
כתובת אינטרנט: www.unisys.com

חברות עמק הסיליקון יכולות לבדוק סקלאביליות יישומים

חברות בעמק הסיליקון צריכות להפיק יותר מיישומי תוכנת ה- E-business שלהן, יכולות עתה לראות עד כמה רחוק הן יכולות לדחוף את היישומים בשימוש בשני שרתים ארגוניים Unisys e-@ction ES7000 רבי עוצמה הממוקמים ממש בקרבתן, במרכז טכנולוגיית מיקרוסופט החדש בעמק הסיליקון. שיתוף פעולה זה, בין מיקרוסופט ליוניסיס מצרף את יתרונות ההובלה הטכנולוגית של שתי החברות ומיישם את ארכיטקטורת מערכת ריבוי עיבודים סלולריים (CMP) ושרת חלונות 2000 דטה-סנטר של מיקרוסופט באתגרי אמת של מסחר אלקטרוני.
___________________________

יעל תכנה ומערכות

טל: 03-5310333 פקס: 03-5323195
לפרטים: שמעון כהן
כתובת באינטרנט www.yaelsoft.com

בזק אונליין בחרה במערכת MegaCenter של יעל תכנה

חברת בזק אונליין רכשה מערכת CRM בעבור מרכז הטלמרקטינג החדש שהקימה בבאר שבע. היקף העסקה הנוכחית הכולל נאמד בלמעלה ממיליון שקל. המרכז כולל עמדות נציגי שירות ואמור לתת שירותי מוקדי שיחות בשיטת מיקור חוץ (outsourcing) לחברות וארגונים. המערכת, MegaCenter, נרכשה מחברת יעל תכנה, ואמורה לתת מענה הולם להיקפי הפעילות הרחבים שהחברה צופה בתקופה הקרובה.
___________________________

BEA


טל: 03-7536555 פקס: 03-7517045
לפרטים: אבנר פרנק

BEA WebLogic הוא שרת היישומים המוביל בשוק

חברת המחקר ג'יגה קובעת: WebLogic, המשרת 9,400 לקוחות, הגדיל את נתח השוק שלו בשנת 2000 ותופס כעת נתח של כ-%35 משוק שרתי ישומי J2EE. נתוני הרבעונים האחרונים מצביעים על כך ש- BEA היא החברה בעלת הצמיחה המהירה ביותר מבין מתחרותיה בתחום שרתי היישומים. BEA Systems, מהמפתחות המובילות בעולם של תוכנת תשתית לסחר אלקטרוני, הוכתרה על ידי חברת האנליסטים Giga Information Group זו השנה השניה ברציפות, כספקית המובילה של שרתי יישומים Java 2 Enterprise Edition (J2EE).
___________________________

מיה מחשבים

טל. 09-9712633 פקס: 09-9712630
לפרטים: רונית לפידור-בלו
כתובת אינטרנט: www.miac.com

SAS מספקת פתרון מחסון נתונים חכם ל-SAP

מיה מחשבים, נציגת חברת התוכנה SAS, מספקת פתרונות מחסון נתונים חכמים (SAS Intelligent Warehousing) המיועדים ללקוחות מערכת ה-ERP של SAP. צבי צוייג, מנכ"ל מיה מחשבים, אומר כי בעוד יישום ERP מספק מידע רב-ערך לניתוב פעילויות והפחתת עלויות, הרי ללקוחות אין סיבה לעצור שם והם יכולים למנף את השקעתם להשגת יתרונות גדולים עוד יותר עם פתרון מחסון הנתונים החכם של SAS ל-SAP.
___________________________

מיחשוב ישיר מערכות

טל: 03-5390314 פקס: 03-5363344
לפרטים: נורית יסקרוביץ

אחת עשרה חברות היי-טק מובילות יקימו את מערך המחשוב למכבייה ה-16

אחת עשרה חברות היי-טק וחברות תקשורת יסייעו בהעברת אירועי הספורט המרכזיים של המכבייה בשידור חי ובזמן אמת, בטכנולוגיה של זרימת וידיאו (וידיאו-סטרימינג) והנפשה. אתר המיחשוב והאינטרנט של המכבייה יתארח וינוהל בחוות השרתים של מיחשוב ישיר מערכות. חוות השרתים תספק קישוריות לאתרי המשחקים, לכפר המכביה ולבתי המלון בהם ישהו הספורטאים במהלך ביקורם בארץ. כמו כן, לטובת הספורטאים תציב מיחשוב ישיר שלושים "קיוסקי מידע" בבתי המלון בהם ישכנו הספורטאים.
___________________________

מיחשוב ישיר תוכנה

טל: 03-5773636 פקס: 5580202
לפרטים: שי רוזוב

מיחשוב ישיר תוכנה הקימה את אתר המידע עבור קרן הפנסיה יובלים

אגף האינטרנט של מיחשוב ישיר תוכנה השלים את הקמת אתר האינטרנט של קרן הפנסיה יובלים/העל. באמצעות האתר יכולים עמיתי הקרן לקבל מידע אישי עדכני בכל עת בנוגע לפעולות השונות שהם מבצעים בקרן. פעולות אלה כוללות הפקדות ויתרות בתכניות הפנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות ועוד. האתר מאפשר גם למעסיקים לשלוף דוחות בחתכים שונים המציגים את פעילות המעסיק מול הקרן. כמו כן, האתר מציע מחשבון המאפשר לחשב את יתרות הכספים בקופות הגמל בהתאם לנתונים אישיים ולתשואה שנתית שמוזנת.
___________________________

מלם טכנולוגיות מידע

טל: 03-5312172 פקס: 03-5312323
לפרטים: דבורית סער גן-מור
כתובת אינטרנט: www.malam.com

חוות השרתים של קבוצת מלם מציעה אירוח במודל HSP

קבוצת מלם מציעה ללקוחות פתרונות תשתיתיים באמצעות מודל(Hosting Service Provider) HSP. כחלק מהפעילות, מלם תציע אירוח שרתי מידע מרכזיים או אפליקציות מרכזיות של ספקי תוכנה שמעוניינים לתת ללקוחות שונים להתחבר אליהם בחוות השרתים בעלויות אטרקטיביות במיוחד. בבית מלם ממוקמת חוות שרתים בה יותקנו שרתי האפליקציה והמידע. החווה מאובזרת בתשתיות כפולות לשם יתירות בתחומי התקשורת ומערכות החשמל והמיזוג.
___________________________

מלם תקשורת ומחשבים (חטיבת אחסון)

טל: 03-9029257 פקס: 03-9029272
לפרטים: ישראל כהנא
כתובת אינטרנט: www.malam.com

Veritas משפרת את ההחזר על ההשקעה ללקוחות HP, אורקל וסאן

Veritas הודיעה על התרחבות התמיכה בפלטפורמות של HP, אורקל וסאן בכנס משתמשים שהתקיים בלונדון. כך מוסר ישראל כהנא, סמנכ"ל מלם תקשורת ומחשבים, נציגי Veritas בישראל. החברה הציגה פתרונות עבור חברות המיישמות פתרונות מחשוב ואחסון על פני פלטפורמות הכוללות מרכיבים רבים של חומרה ותוכנה. לקוחות החברות הללו יכולים להביא למקסימום את ההחזר על ההשקעה בחומרה ובשרתי האחסון.
___________________________

מרקורי אינטראקטיב

טל: 03-5399999 פקס: 03-5331617
לפרטים: נורית כהן
כתובת האתר: www.mercury.co.il

מרקורי אינטראקטיב רוכשת את Freshwater Software ב- 147 מיליון דולר

מרקורי אינטראקטיב, המובילה העולמית בתחום הפתרונות לבדיקת וניהול ביצועים, הכריזה על רכישת Freshwater Software, חברה פרטית מבולדר, קולורדו. Freshwater Software מפתחת ומשווקת מוצרי ושירותי ניטור גלובליים, המשמשים למדידת ביצועיהם וזמינותם של יישומים. לפי ההסכם שילמה מרקורי 147 מיליון דולר במזומן עבור כל הון המניות המונפק של Freshwater. בנוסף, מרקורי לקחה על עצמה את תוכנית האופציות שלFreshwater .
___________________________

נובל

טל: 09-9514455 פקס: 09-9514466
לפרטים: נורית אניב
כתובת אינטרנט: www.novell.com

פתרון אשכול של נובל הותקן בבזק לייעול מערך המחשוב
אגף המחשוב של בזק התקין פתרון אשכול (cluster) של חברת נובל ישראל, המתמחה בתשתיות תקשורת ואינטרנט. פתרון זה, המבוסס על שרתי קומפאק ודיסקטים EMC, נועד לאפשר זמינות גבוהה של השרתים, ביצועים משופרים, חסכון בעלויות, גידול, התאוששות מנפילות, הגנה על הנתונים ועוד.
___________________________

נטוויז'ן

טל. 04-8560533 פקס. 04-8560673
לפרטים: אורית שחם-וואלך
כתובת אינטרנט: www.netvision.net.il

אתר נטאקשן יחלק ספרים במתנה למשתתפים במכירות הפומביות והקבוצתיות

נטאקשן, אתר הקניות הגדול בישראל, מבית נטוויז'ן יוצא במבצע קידום מכירות בשיתוף עם אתר הספרים BOOKNET, מבית הוצאת הספרים מודן. במסגרת המבצע יוכלו הזוכים במכירות הפומביות והמשתתפים בקניות הקבוצתיות לקבל ספר במתנה, לפי בחירתם מתוך רשימה, מאתר BOOKNET, ויחוייבו רק בדמי המשלוח בסך 9 שקלים. כמו כן, מי שיבחר להזמין ספרים נוספים באתר מעל לסכום של 50 שקל לא יחויב בדמי המשלוח.
___________________________

ניו אפליקום

טל. 09-9598895 פקס. 09-9598822
לפרטים: גיל כהן
כתובת אינטרנט: www.newapplicom.co.il

פתרון משולב של מיקרוסופט וביזנס אובג'קטס

חברת ביזנס אובג'קטס, המובילה העולמית בתחום תובנה עסקית (Business intelligence), המיוצגת בארץ ע"י ניו אפליקום מוצרי תוכנה, תשתף פעולה עם חברת מיקרוסופט באמצעות יוזמת הפורטל הפתוח שלה. במסגרת יוזמה זו, תשלב ביזנס אובג'קטס תוכנה לאיתור וכריית מידע בשם Web Parts בתוכנת דאשבורד של מיקרוסופט. השילוב יאפשר למשתמשי הקצה לגשת, לנתח ולשתף ביניהם מידע עסקי קריטי המאוחסן הן ברשתות Intranet והן ברשתות Extranet הנמצאות בארגונים השונים.
___________________________

סימנטק ישראל

טל: 09-7438853 פקס: 09-7438860
לפרטים: אריה דנון
כתובת אינטרנט: www.symantec.com

סימנטק משיקה את GHOST 7.0 - תוכנת ההצלה והגיבוי לעסקים
חברת התוכנה סימנטק משיקה גרסה חדשה לתוכנת הגיבוי 7.0 Symantec Ghost - גרסה ארגונית, אשר נועדה לצמצם באופן ניכר את הזמן המבוזבז של אנשי המחשוב בארגון לאחזור מידע במחשבים שקרסו, להגדרות מחדש ולהעתקת תוכן למחשבים חדשים. התוכנה מאפשרת למנהלי מערכות מידע לשחזר, לשכפל, להתקין, להפיץ, לגבות ולהגדיר מחדש, גם בגישה מרחוק, יישומי תוכנה שונים ולבצע תחזוקה למחשבים אישיים וניידים מאתרים מרוחקים.
___________________________
סיסקו

טל: 09-9700000 פקס: 09-9700444
לפרטים: ליטל שאוליאן
כתובת אינטרנט: www.cisco.com

סיסקו נכנסת לתחום האיחסון ומציגה את נתב האחסון SN 5240

סיסקו סיסטמס, ספקית ציוד האינטרנט הגדולה בעולם, הכריזה על כניסתה לתחום האחסון והשיקה מוצר ראשון בסדרה - נתב האחסון SN 5240. יוזמת רשתות האחסון של סיסקו - Cisco Storage Networking Initiative - היא חבילה מקיפה של טכנולוגיות, מוצרים ושותפויות, שתאפשר פיתוח תשתיות רשתות אחסון, המבוססות על ארכיטקטורה פתוחה ועל סטנדרטי התעשייה. נתב האחסון SN 5240, המוצר הראשון בסדרת רשת האחסון של סיסקו, מאפשר לרכיבי חומרה ברשת ה- IP לתקשר עם מערכות אחסון מבוססות אופטיקה.
___________________________


Sun

טל: 09-9710500 פקס: 09-9513467
לפרטים: גלית עופרי
כתובת אינטרנט: www.sun.com

מרחיבה את שיתוף הפעולה עם אינטרביט בתחומי הייעוץ והפיתוח בטכנולוגיות ג’אווה

Sun Microsystems הודיעה על הרחבת שיתוף הפעולה עם חברת אינטרביט הדרכה וייעוץ מקבוצת א.מ.ת מיחשוב, במסגרת שירותי הייעוץ והפיתוח שמבצעת חברת אינטרביט בטכנולוגיות מתקדמות בשפת ג’אווה (Java). שיתוף הפעולה בין החברות, המבוסס על התמחותה של אינטרביט בהדרכה ופרוייקטים מבוססי ג’אווה של Sun מזה מספר שנים, הוכרז בעקבות עלייה משמעותית בביקושים לשירותי ייעוץ חיצוניים ולפרוייקטי פיתוח ג'אווה באמצעות אאוטסורסינג.
___________________________

פוליקום ישראל (לשעבר אקורד רשתות)

טל: 03-9251444 פקס: 03-9211571
לפרטים: אמנון שחר
כתובת אינטרנט: www.accordnetworks.com

קבוצת מערכות הרשת של פוליקום תארח פורום ספקיות שירותים

בפורום מומחים עולמיים ידונו במגמות ובשינויים הטכנולוגים, ויראו לספקיות שירותים כיצד הם יכולים לצמצם עלויות ולהבדיל את עצמם באמצעות שירותי תקשורת עשירת מדיה חדשניים ומכניסים. הפורום התקיים בספרד בין התאריכים 22-24 במאי והשתתפו בו ספקי שירותים מאירופה, ארה"ב ואזור אסיה-פסיפיק והוא כלל סדנאות בנושאי טכנולוגיה מרכזיים, ביניהם ועידות IP ותכנון קיבולת.
___________________________

קומפאק

טל: 09-7623888 פקס: 09-7440066
לפרטים: רויטל לובינסקי
כתובת אינטרנט: www.compaq.co.il

קומפאק מציגה משפחת מוצרים חדשה בתחום פתרונות הגישה לאינטרנט

חברת המיחשוב קומפאק מציגה משפחת מוצרים חדשה לפתרונות גישה לאינטרנט המיועדת לשוק הלקוחות העסקיים. מוצרים אלה מתאפיינים בסטנדרט חדשני, פשוט להפעלה ובעל ערך מוסף ומצטרפים למוצרי ה- PC הקיימים של קומפאק לשוק העסקי, הכוללים את Armada, Deskpro, iPAQ, תחנות עבודה ושרתים רזים ((thin clients ואמורים להחליף חלק מהם. מידע נוסף ותמונות של המוצרים החדשים ניתן למצוא בכתובת:
[קישור]
___________________________

קומפרייס

טל: 09-9598921 פקס: 09-9567282
לפרטים: פרי גונן
כתובת אינטרנט: www.comprise.co.il

חברת התוכנה בורלנד תרחיב את נוכחותה בסין
כחלק של התרחבותה הגלובלית המתמשכת, הודיעה חברת התוכנה בורלנד על תוכניותיה להרחיב את נוכחותה בסין, עם פתיחת משרדי ייצוג בבייג'ין ובשנחאי. בעוד מוצרי בורלנד היו זמינים בעבר בסין דרך מפיצים מורשים, והם מוכרים היטב לקהילת מפתחי התוכנה בסין, הרי משרדי הייצוג הם הצעד הראשון בתוכניות בורלנד להקים חברה-בת בבעלותה המלאה בסין, שתמכור ישירות את מוצרי התוכנה שלה, כולל דלפי, JBuilder, C++ Builder, VisiBroder, Borland AppServer ועוד.
___________________________

קונברג'יס פתרונות

טל: 09-9716555 פקס: 09-9716556
לפרטים: ריקי אלון
כתובת אינטרנט: www.convergys.com

קונברג'יס עברה למשכנה החדש בבנין גב-ים בהרצליה

חברת קונברג'יס פתרונות, השלוחה בישראל של חברת קונברג'יס מארה"ב, המובילה העולמית באספקת שירותי תמיכה וחיוב לקוחות (בילינג), עברה למשרדים חדשים בפרוייקט גב-ים בהרצליה. ריקי אלון, מנכ"לית קונברג'יס בישראל, ציינה כי "המשרדים החדשים יאפשרו לנו המשך התרחבות וצמיחה הן כמרכז פתוח והן כמרכז תמיכה ויישום לפרויקטים הבינלאומיים שלנו".
___________________________

רמדור

טל: 03-7667777 פקס: 03-7667770
לפרטים: ארז שטיך
כתובת אינטרנט: www.ramdor.co.il

השקת גירסה 4.0 של "סופרמכרז"

רמדור סיסטמס, הכריזה על זמינות גירסה 4.0 של תוכנת סופרמכרז, מערכת התוכנה המובילה לניהול מכרזים ופרוייקטים בענף הבניה. המערכת מטפלת במכלול המרכיבים של פרוייקטי בניה- תכנון והכנת כתבי כמויות, אומדנים, השוואת הצעות, הפקת חוזים, בדיקה ואישור של חשבונות חלקיים וסופיים. החידושים כוללים, בין היתר, תאימות לעבודה ב- Windows 2000,קישור למערכת @VIEWnet לניהול פרוייקטים באינטרנט וקישור ל- Palm Pilot.
___________________________

TNT


טל: 03-5761301 פקס: 03-7522182
לפרטים: אודי כספי
כתובת אינטרנט: www.tnt.com

TNT הקימה קרן הון סיכון שתשקיע 100 מיליון דולר בחברות סטארט-אפ

TNT חברת המשלוחים והלוגיסטיקה הבינלאומית הודיעה על הקמת קרן הון סיכון חדשה בשם LogiSpring, שתשקיע 100 מיליון דולר בחברות סטארט-אפ חדשניות ובתוכניות עסקיות שונות. לקרן החדשה שתי מטרות מרכזיות, האחת לחפש ולהשקיע בחברות המפתחות טכנולוגיות חדשניות, והמטרה השניה היא ליצור החזר השקעה ניכר.



תאריך:  27/05/2001   |   עודכן:  28/05/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
העסקים של נתניהו; דוד אפל דורש לחקור: מי נתן את ההוראה; בורג מגייס כספים; חשופים באיכלוב; תוארו של אדלר
25/05/2001  |  יואב יצחק  |   מאמרים
להלן דברים שלא הספקתי לומר לשר המשפטים, בשעה שראיינתי אותו בתחילת השבוע (בתוכניתי "באש צולבת", הטלוויזיה הישראלית):
24/05/2001  |  חיים משגב, ד"ר  |   מאמרים
עו"ד שרון שפינט, על נשיא בית הדין הארצי לעבודה שחתם בפסקי דין בתואר ד"ר - למרות שהוא לא
22/05/2001  |  שרון שפינט, עו"ד  |   מאמרים
מרכזיותו של בית המשפט בין המוסדות השלטוניים והתפקיד שהוא ממלא בחיי החברה הישראלית, העמידוהו במרכז השיח הציבורי. שאלות הנוגעות למידת השפעתו של בית המשפט העליון, ולהשפעתה של המערכת השיפוטית והמשפטית בכלל על החברה בישראל, הביאו לזרקורים, בין היתר, את שאלת מעמדו החוקתי של בית המשפט העליון, את שאלת הרכבו ובעיקר את שאלת היקף התערבותו. בעל כורחנו, היינו לאקטואליה.
יצחק זמיר - הפרופסור והשופט - הניח את היסוד למשפט המינהלי בישראל. קדם לו מורו, פרופ' ה' קלינגהופר, אשר "נטל את המשפט המקומי, שהיה במהותו משפט אנגלי, ועליו הרכיב את השיטתיות של המשפט האירופי" . זמיר יצר את הסינתזה בין ההיבטים האנגלו-אמריקאיים לבין ההיבטים הקונטיננטליים. על בסיס סינתזה זו בנה את היסודות של המשפט המינהלי הישראלי העצמאי, הן בהיבטיו הכלליים (כגון תורת שיקול הדעת המינהלי, הסבירות והמידתיות, הביקורת השיפוטית על חוקיות המינהל) והן בהיבטיו המיוחדים (כגון, דיני מכרזים, דיני תכנון ובניה, דיני שלטון מקומי). בזכותו של יצחק זמיר, המשפט המינהלי הישראלי הוא מהמתקדמים בעולם המערבי. הישגים אלה באו בשל שתי תכונות המאפיינות את יצחק זמיר: שכל ישר וכשרון מחקר. בעיני, יצחק זמיר הוא הפרסוניפיקציה של האדם הסביר: התחשבות בשיקולים השונים והמנוגדים; איזון ביניהם בשום שכל; התרחקות מקיצוניות; הבחנה ברורה בין האישי לציבורי; בין הדיוני למהותי; בין הצורה לתוכן. כל אלה מאפשרים לו לגבש מסגרת נורמטיבית מבוססת וסבירה. כושר המחקר שלו - הן בגדרי המשפט הישראלי והן בגדרי המשפט המשווה - מאפשר לו לתת ביסוס מדעי איתן לסוגיה בה הוא עוסק. אכן, לפנינו מזיגה נדירה בין הלכה למעשה, בין ספרא לסייפא, בין כושר ההכללה לבין כשרון היישום.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
הגאון היהודי בסדר גודל בלתי נתפס, שזכרו הלך ונשתכח מאז פטירתו, אשר חי ומת תחת מעטה סמיך של מסתורין, חוזר בימים אלה למודעות הציבור בזכות שני מפעלי מחקר וזכרון שנחשפים עכשיו: ספר חדש...
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il