|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

השמצות או עובדות בדוקות

ידיעות אחרונות "סימן" את נתניהו ומנסה לחסל עתידו הפוליטי תחקיר ערוץ 10 מנוצל לרעה מצד אנשי אולמרט, למרות שמסקנות התחקיר אינן מתיישבות עם העובדות דוגמא: הוצאות התיאטרון הסתכמו בכ-5,500 ש"ח ולא 11,000 ש"ח הן כוללות הצגה אחת בלבד לנתניהו, רעייתו ואנשי הביטחון הצמודים בפרשת אולמרט: כ-100 איש כבר נחקרו בשלוש פרשות השחיתות הנחקרות
15/03/2008  |   יואב יצחק   |   מאמרים   |   פרשת אולמרט   |   תגובות
בני הזוג נתניהו. לא עבריינים

חגיגה גדולה מתנהלת על גבם של יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, ומפלגתו. כלי התקשורת מנסים לבצע באיש, שעל-פי הסקרים נחשב למועמד המוביל לראשות הממשלה, סיכול ממוקד. 'ידיעות אחרונות' הוא הגורם המוביל בניסיונות אלה, לא במעט נוכח אינטרסים כלכליים: נתניהו "סומן" כאיש האחראי לעידוד ידידו, המיליארדר שלדון אדלסון, להוציא לאור את העיתון ישראל היום, שכבר גורם לירידה בתפוצה ולפגיעה בעסקי ידיעות אחרונות.

לפני מספר חודשים ניסו ארנון (נוני) מוזס וכנופייתו בידיעות אחרונות להדביק לנתניהו, פעילות אסורה תוך ניגוד עניינים בפרויקט נדל"ן, דבר שלא היה ולא נברא, בניסיון להופכו לחשוד בעבירות שדוגמתן מצוי עתה בחקירה ראש הממשלה, אהוד אולמרט; משלא צלח הדבר, מנסים מוזס וכנופייתו בימים אלה, להדביק לנתניהו לפני כשבוע עבירות מס, בעצם זאת שמימן מכיסו, שומו שמיים, חלק מתשלום ההוצאות לשניים מעוזריו.

כך נוהגים מוזס וכנופייתו, כאשר בד-בבד הם מוסיפים לגונן על אולמרט, ונמנעים מחשיפת מעשיו הפליליים והחמורים, בגינן נאלץ היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, להורות למשטרה לפתוח בשלוש חקירות לפחות נגד אולמרט.

נתניהו: "דברי כזב מרושעים"

נתניהו קיים בסוף השבוע התייעצויות עם פרקליטו, עו"ד יעקב וינרוט, ועם כמה ממקורביו - כדי להדוף את ממצאי תחקיר ערוץ 10, המייחס לו שחיתות ונהנתנות באוגוסט 2006 (ראו פירוט בהמשך). בהודעה לתקשורת שהפיץ במוצ"ש טוען נתניהו, כי הדיווחים של ערוץ 10 רצופים בדברי כזב מרושעים ובסילוף מגמתי של הנתונים במטרה לפגוע בליכוד, בו עצמו וברעייתו שרה. לדבריו, בנסיעה המדוברת הוא פעל בשליחות הסברתית לטובת מדינת ישראל, עבד מבוקר עד לילה וביצע כ-60 פגישות עם עורכי עיתונים ואישים בעלי השפעה. "השהות שלנו בלונדון לא עלתה למדינת ישראל אפילו שקל אחד ומומנה כולה על-ידי הבונדס והקהילה היהודית. את הוצאותי הפרטיות [כרטיסי התיאטרון לו ולרעייתו, י.י.] שילמתי מכיסי הפרטי". נתניהו הודיע כי הוא מגיש תביעת דיבה נגד ערוץ 10.

החקירות, הסערה הגדולה שבדרך
אולמרט. פרשות מרמה ושוחד

מקרה או לא: המתקפה נגד נתניהו מתנהלת בתקופה האחרונה בתקשורת, כאשר חוקרי יאח"ה חופרים ומאמתים את מעלליו הפליליים, לכאורה, של אולמרט בשלוש הפרשות הנחקרות: פרשת כרמיה, פרשת המינויים בתמ"ת, ופרשת מרכז ההשקעות. לפרשות אלה ספיחים רבים. בשלב זה נמנעים החוקרים מהרחבת היריעה.

לא נפרט כאן ממצאים או גילויים מיוחדים. נאמר רק זאת: עבודה רבה ביותר מושקעת בחקירות אלה. חקירת פרשת כרמיה קרובה מכולן לסיום. החוקרים הגיעו בפרשות אלה להישגים הראויים לציון, ולגילויים סנסציוניים היכולים בקלות לפרנס כותרות ראשיות, וזאת למרות שחלק מהחשודים המרכזיים פועלים בשטח לשיבוש ו/או עיכוב מהלכי חקירה.

כ-100 עדים כבר נחקרו בשלוש הפרשות, חלק מהם באזהרה. כמעט בכל מקום שחפרו, גילו החוקרים עוד ועוד מעשים פליליים מצד אולמרט, ומצד עוד ועוד אישים המעורבים בפרשות הללו. החוקרים עובדים בשקט גם כדי להפתיע את העדים, ואכן - הצלחתם גדולה. השקט השורר עתה הוא השקט שלפני הסערה הגדולה. חכו ותראו.

התחקיר מנוצל לרעה
חסון. פוליטיקאי קטן

התחקיר של העיתונאי רביב דרוקר (ערוץ 10) שונה מאלה הנזכרים לעיל. לידתו בעבודה עיתונאית לגיטימית, המצביעה על החיים הטובים והנוחים של נתניהו ורעייתו גם בתקופת המלחמה. עם זאת, באווירה שיצרו אנשי ידיעות אחרונות וכתבלבי החצר של אולמרט, מתקבל גם תחקיר זה בחשדנות יתרה. ולא בכדי: התחקיר מנוצל ומובלט בכלי תקשורת אחרים, משל מדובר בעבירות פליליות מצד נתניהו. המגמה ברורה: להשתמש בתחקיר ל"סיכול ממוקד", כדי לסבך את נתניהו, לשלחו לחדרי החקירות ולהמאיסו על הציבור.

דרוקר הוא עיתונאי הגון. הוא אינו שליח של איש ובטח אינו פועל מטעמו של אולמרט. עם זאת, נראה שמדובר בתחקיר שפורסם בחופזה בלא לברר עד הסוף את העובדות. הפרשנות הניתנת לתחקיר שערך גם היא לוקה בחסר, מאחר שאינה מתיישבת עם עובדות התחקיר.

נכון או לא נכון, ממצאי התחקיר של דרוקר כבר מנוצלים לרעה:

  • פוליטיקאים קטנים הסרים למרותו של אולמרט, כמו יואל חסון (קדימה), שניסו להכשיר את נורמת השחיתות והשוחד של אולמרט, יוצאים לפתע לתקשורת ומבקשים מהיועץ המשפטי לממשלה להורות על פתיחת חקירה נגד נתניהו, בחשד שקיבל לכאורה טובת הנאה;

  • אותם פוליטיקאים ששתקו כאשר חשפנו כאן ב-Nfc את לוח פגישותיו של אולמרט בשבת הראשונה במלחמת לבנון (בערב שבת אצל עו"ד יוסי גרוס וחברים, ואחר-כך דילג לפגישה חברתית אחרת; ביום שבת - פגישה עם החבר-המיליארדר פרנק לואי ועם איש העסקים אלפרד אקירוב), מתגוללים עתה על נתניהו על שיצא לתיאטרון בלונדון, בזמן המלחמה;

  • הספין העולה מכך ברור מאליו. נתניהו הוא המושחת-העבריין, כביכול, גם מוסרית וגם ציבורית. לא אולמרט.

טענות תחקיר ערוץ 10 אינן מוכחות
דרוקר. הגון, לא עיתונאי חצר

ייאמר כאן: התחקיר שפרסם דרוקר מצביע על נתונים/מספרים תמוהים. הוצאה כוללת בסכום כולל של 131 אלף ש"ח למשך כשבוע, אכן נראית חריגה. עם זאת, דומה כי דרוקר ועורכיו מיהרו לפרסם את הממצאים ולהפנות כלפי נתניהו אצבע מאשימה, בטרם מצאו בעצמם את כל התשובות.

הקביעות כאילו קיבל נתניהו טובות הנאה באופן בלתי חוקי וכאילו ביצע עבירה על חוק המתנות; או למצער - חרג מכללי האתיקה לחברי הכנסת, אינן מוכחות. נבהיר זאת להלן:


1) מסע הסברה, לא מסע תענוגות

נתניהו יצא במהלך מלחמת לבנון השנייה למסע הסברה בחו"ל. אין חולק על הצורך שהיה בכך. הוא התמקם בלונדון במלון "קונוט", הנחשב לאחד היוקרתיים ביותר. המלון הוזמן עבור נתניהו על-ידי מארחיו (המימון ניתן על-ידי הבונדס וארגונים יהודיים). הוא יצא למסע ההסברה בשליחות הכנסת ותוך שיתוף פעולה עם משרד ראש הממשלה ועם משרד החוץ. לראיה: שגרירות ישראל בלונדון סייעה בקביעת המפגשים וסבב הראיונות של נתניהו. משמעות הדבר: נתניהו פעל כשליח בפועל של מדינת ישראל, בזמן מלחמה. לפיכך, חוק איסור קבלת מתנות ו/או כללי האתיקה האוסרים על חברי כנסת לקבל טובות הנאה, אינם רלוונטיים לעניין זה, גם בשל זאת שאין להחילם בנסיבות אלה על נתניהו, וגם בשל זאת שאין מקום להגדיר אירוח במלון, בנסיבות אלה, כטובות הנאה;


2) מלון יוקרתי - כמקובל לגבי ראש ממשלה לשעבר

מארחיו של נתניהו שכרו עבורו ועבור רעייתו ובנו סוויטה במלון יוקרתי. מארחיו זוכרים - מה שיריביו בישראל אולי רוצים לשכוח - כי נתניהו כיהן בראשות ממשלת ישראל. לכן, בתור שכזה, נוהגים מארחיו להזמינו ולארחו במלון יוקרתי ובתנאים המקובלים לגבי נשיאים וראשי ממשלות לשעבר. מלון "קונוט" בלונדון מתאים לאירוח על-פי הנוהג המקובל. סוויטה במלון בעלות של 12 אלף ש"ח ללילה אינה מהווה חריגה. הנה, לדוגמה, המחיר בישראל למלון ברמה דומה, לשני מבוגרים (מלון המלך דוד בירושלים): סוויטה דופלקס 2 חדרי שינה (9,700 ש"ח); סוויטה נשיאותית (12,700 ש"ח). נזכור נא: נתניהו יצא ללונדון עם רעייתו ובנו.


3) מסעדות, הוצאות בר

בתחקיר ערוץ 10 נטען, כי בימי שהותם של נתניהו ורעייתו ובנו, הסתכמו ההוצאות בגין ארוחות ב-16 אלף ש"ח; ובגין שירותי בר ב-5,200 ש"ח. לטענת נתניהו ואנשיו, מדובר בתשלומים הכוללים אירוח של עיתונאים ובכירים שהוזמנו למלונו של נתניהו במסגרת מסע ההסברה. ערוץ 10 לא הפריך טיעון זה, שיש בו היגיון רב. אחרי הכל: בדיוק בשביל זה יצא נתניהו למסע ההסברה.


4) הצגות תיאטרון

בתחקיר ערוץ 10 נטען, כי הרישומים מצביעים על הוצאה בסכום של 11 אלף ש"ח בגין הצגות תיאטרון. רישום זה אכן קיים. עם זאת, נראה שנתון זה שגוי. מבירור שערכתי עולה, כי נתניהו יצא יחד עם רעייתו ובנו פעם אחת בלבד להצגה בתיאטרון בלונדון. בדיקה שנערכה בסוף-השבוע מגלה: המלון טעה ורשם פעמיים את אותו חיוב. תיקון בוצע בהתאם. החיוב האמיתי הינו כמחצית מהסכום שננקב בתחילה (5,500 ש"ח). עוד התברר, כי סכום זה כולל גם את עלות הכרטיסים למאבטחים (לא ניתן לומר את מספרם משיקולי ביטחון), הצמודים לנתניהו גם בחו"ל - נוכח היותו ראש ממשלה לשעבר ועתה יו"ר האופוזיציה. ועוד: נתניהו שילם באותה עת, מכיסו הפרטי, את חלקו בהוצאות התיאטרון.

5) הוצאות כביסה, עיצוב שיער

על-פי התחקיר, הוצאות הכביסה של בני הזוג נתניהו הסתכמו ב-3,500 ש"ח; והוצאות עיצוב שיער הסתכמו ב-2,500 ש"ח. נתון זה - למרות שהוא נראה סנסציוני - אינו חריג.

נזכור נא: א) מדובר במלון יוקרתי הגובה סכומים גבוהים עבור שירותיו. ב) נתניהו התראיין בעשרות כלי תקשורת גדולים ובכינוסים רבים, כולל בפני ארגונים יהודיים ואחרים, ונזקק רבות לשירותים אלה.

סיכום: לא עבריינים, נהנתנים

הנה כי כן, מהנתונים שלעיל עולה תמונה אחרת מזו שהוצגה:

  • אין מדובר במסע תענוגות, אלא במסע הסברה שנערך בתנאים נוחים ומהנים (כרגיל...) עבור נתניהו ורעייתו;

  • אין מדובר בהוצאות חריגות, אלא בהוצאות שאומנם נראות גבוהות ביחס לאירוח חברי כנסת ו/או גורמים אחרים, אך הן מקובלות לגבי ראשי ממשלה ונשיאים לשעבר;

  • אין מדובר בחשד לעבירות פליליות, אלא לכל היותר בטעם לפגם, שעיקרו: מדוע לא ישכיל נתניהו להצניע לכת, ומדוע בזמן מלחמה לא יוותר על מעט ממנעמי השררה והשלטון, גם אם הוא מורגל בהם וגם אם הדבר "מגיע" לו כראש ממשלה לשעבר. טוב שינהגו כך גם ראש הממשלה אהוד אולמרט, וגם שר הביטחון אהוד אולמרט, שאינם מחמיצים כמעט שום הזדמנות לחיים טובים ונוחים על חשבון אחרים.

(ברשימה שלעיל התמקדתי באירוח של נתניהו בלונדון בתקופת מלחמת לבנון השנייה; לא בדקתי את הטענות שהועלו על אירוח חריג שלו זכה נתניהו - גם הוא בלונדון - בעת שכיהן בתפקיד שר האוצר).

תאריך:  15/03/2008   |   עודכן:  16/03/2008
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השמצות או עובדות בדוקות
תגובות  [ 90 ] מוצגות   [ 89 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שלומי ב
15/03/08 17:27
 
הטיפש מברוקלין
15/03/08 17:40
 
יוסוףף
15/03/08 19:59
 
פרציפלוך
15/03/08 20:54
 
קרפל גדי
15/03/08 22:19
 
משה שומכר
15/03/08 22:28
 
יורם אביבי
16/03/08 13:20
 
מאיריקו
15/03/08 21:07
 
ליאור ו
15/03/08 21:30
2
אפרסק רקוב
15/03/08 17:36
 
lcd יפאני
15/03/08 17:45
 
טול קרה מעניך
15/03/08 19:12
3
שושפרי
15/03/08 17:51
 
סרטים.. מסיבות
17/03/08 21:37
4
עלי לא עובדים
15/03/08 18:06
5
איוב -קול מאוב
15/03/08 18:34
6
לא כולם מטומטמים
15/03/08 18:38
7
מיכל מירושלים
15/03/08 18:56
8
טהורת המידות
15/03/08 19:02
9
המבקר מהעכוז
15/03/08 19:04
 
טהורת המידות
15/03/08 19:18
 
מאיריקו
15/03/08 19:51
 
טהורת המידות
16/03/08 09:15
10
מוריה
15/03/08 19:09
11
יהודי1
15/03/08 19:33
12
נתניהו
15/03/08 19:34
13
עטרה קלימי שגב
15/03/08 19:37
 
אורלי ...
15/03/08 20:44
 
עטרה קלימי שגב
16/03/08 13:12
 
עטרה קלימי שגב
16/03/08 16:15
 
עטרה קלימי שגב
17/03/08 11:57
14
חץ
15/03/08 19:40
15
חסון אדיוט קופץ
15/03/08 20:01
16
על הצמד
15/03/08 20:03
17
אחד שזוכר משהו
15/03/08 20:27
18
דן גשש
15/03/08 20:29
19
המנהג מנהג יהוא
15/03/08 20:30
20
הכוח
15/03/08 20:50
21
נויה
15/03/08 20:59
22
ולדימיר ולדימירוב
15/03/08 21:41
 
אגריפס
15/03/08 22:57
 
שמעון חלפון
16/03/08 14:32
23
Leibovitz
15/03/08 21:42
24
Leibovitz
15/03/08 21:48
 
תשקורת בכחול לבן
16/03/08 14:49
25
קבל טיפ יואב
15/03/08 22:04
26
תקרא יואב תקרא
15/03/08 22:15
 
ארגונרי
15/03/08 22:44
 
איתי
16/03/08 00:57
 
ירדנה
16/03/08 05:58
27
mikis
15/03/08 22:20
 
אהובי
15/03/08 22:33
 
ברוקהיימר יצחק
15/03/08 23:01
28
לשינוי שיטת הממשל
15/03/08 22:59
29
משה, עורך-דין
15/03/08 23:00
 
איתי
16/03/08 00:43
30
קוראת משועשעת
16/03/08 00:45
31
הגיע הזמן
16/03/08 01:49
 
עטרה קלימי שגב
16/03/08 20:29
32
בן הארץ
16/03/08 08:01
 
מאיריקו
16/03/08 10:11
 
רוע נשפך מהאוזנים
16/03/08 14:45
33
תק פרסה
16/03/08 09:52
34
אוריגדכדגכ
16/03/08 10:52
35
ר.ס
16/03/08 13:09
36
מאיר דרום
16/03/08 13:55
37
לורשן
16/03/08 14:14
38
נחום שחף
16/03/08 14:41
 
טהורת המידות
17/03/08 07:01
39
ארצי
16/03/08 14:51
 
קודם תבדוק הפרטים
16/03/08 15:35
40
חרון אף
16/03/08 16:14
41
ולו במילה אחת כי
17/03/08 00:30
 
בת העמק
17/03/08 09:38
42
מזכירים את מרץ -
17/03/08 00:33
43
kjh
17/03/08 04:53
44
כתבים מגויסים
17/03/08 09:09
45
יורם וינר
17/03/08 10:12
46
שומר החומות
17/03/08 15:54
47
א פובליציסט
17/03/08 16:30
48
היו הצגות במלחמה?
17/03/08 19:59
49
אולמרט ..ברק ..
17/03/08 20:17
50
דגלי
17/03/08 20:23
51
חיים מהדרום
18/03/08 12:05
 
אמהות חד הוריות
18/03/08 19:58
52
מביט וצופה
21/03/08 18:29
53
עמוסי
22/03/08 14:39
54
תורמים לשמאל
22/03/08 14:46
55
צדקקקקקקקקקק
22/03/08 21:50
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לאחרונה התכנסה ישיבת קבינט. ערוץ 7 ציטט מן העיתון הלונדוני Jewish Chronicle דברי שר בממשלת אולמרט שאמר כך: "רייס באה והורתה לנו להפסיק את הפעולה בעזה". ואשר להחלטות הקבינט להנחות את הצבא לחסל את איום הטילים, הללו הן "חסרות ערך ונתקבלו רק לתצרוכת הציבור", כלומר - להטעיית הציבור. ואכן, עובדה היא שמאז ביקורה של שרת החוץ האמריקנית כאן, אין עוד פעולות יזומות של צה"ל ברצועה.
15/03/2008  |  אליקים העצני  |   מאמרים
לא בכל יום מזדמנת לקורא הישראלי חוויה מיוחדת במינה: כתבת עיתון הארץ, עמירה הס, פרסמה מאמר ב-13.3.2008 תחת הכותרת 'גם ישראלים יצטרפו לשיירה' ובו היא מודה שמנהיגי הפלשתינים בגדה הם לא שונים מאנשי הנומנקלטורה הסובייטית.
15/03/2008  |  ד"ר צ'לו רוזנברג   |   מאמרים
באתר "חדשות מחלקה ראשונה"- Nfc - התפרסמה לא מכבר ידיעה שאריה דרעי חושב על ריצה לראשות העיר ירושלים. גם אם הידיעה היא בחזקת בלון ניסוי, יש בה לדעתי בשורה, והיא שאריה דרעי החליט לצאת מ"מנזר השתקנים" של הפוליטיקה. בין אם הוא שילם את כל המחיר על מעשיו ומחדליו ובין אם הוא שילם רק רובו, מבחינה ציבורית, הוא מילא אחר גזר הדין שגזר עליו בית המשפט בלא שתיפסל שובו לזירה הציבורית מדינית. אם שס חפצה חיים, שובו של אריה דרעי להנהיג אותה היא הדרך. גם הזירה הציבורית תצא נשכרת.
15/03/2008  |  צבי גיל  |   מאמרים
השנה אפילו מודעה אחת לא פורסמה לקראת האזכרה. לא המשפחה, לא הממשלה - ואפילו לא מרכז מורשת מנחם בגין, לא הודיעו על היום והשעה. המועד עבר מפה לאוזן, בעיקר בקרב נאמני זכרו, חברי "המשפחה הלוחמת", אלה שתמיד מגלים התעניינות ויוזמה, וביום שלישי הם עלו להר הזיתים אל חלקת הקבר במורד הסלעי הצופה לעבר העיר העתיקה וירושלים השלמה.
15/03/2008  |  יוסי אחימאיר  |   מאמרים
מי שחשב להרוס בית כדרך ענישה מרתיעה בפני מחבלים מתאבדים עשוי להיות שר שיכון מעולה ומופקד על פרויקט "פינוי - בינוי", אך לא מופקד על המלחמה בטרור וביטחון הציבור.
15/03/2008  |  איתי חיים  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il