|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?

תחזית אסטרולוגית שבועית

מה צפוי למדינה ולמנהיגה אולמרט, כעת משהוחזרו גופות החטופים הביתה וגם: תחזית שבועית לילידי כל המזלות
16/07/2008  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

"בשנה זו מבחינה אסטרולוגית עומדים להיות שינויי תפיסה מחשבתית בכל הקשור ליחסנו עם שכנינו. מתוך הבנה כאובה שלא נוכל לצעוד קדימה ללא שיתוף פעולה כלשהו, נאלץ לעשות ויתורים של פשרה".

ציטוט זה הינו מתוך התחזית שכתבתי לקראת חגיגות ה- 60 של המדינה.

בעקבות האירועים של היום, חשוב שנבחן מחדש את מפת המדינה ונבדוק אותה גם ביחס למה שנאמר בעבר: בימים האחרונים הייתה אופוריה מסוימת בגלל הרצון של כולם לקוות שאכן יוחזרו השבויים בחיים, או לפחות פצועים, או לפחות אחד מהם בחיים. הרגע בו הוצגו שני הארונות מול מצלמות הטלוויזיה הפך את הקערה על פיה והשקט שלפני הסערה הפך לסערה בעיצומה.

היום זהו יום בו ישראל תעמוד במרכז התקשורת העולמית.

"בעקבות האירועים במדינה המשולבים בעצב וכאב, התקשורת העולמית תציג אותנו בצורה מפוייסת יותר ובשל כך, תתהפך דעת הקהל העולמית לטובת מדינת ישראל והתוצאה הטבעית תהיה הטבה ביחסים."

התחושה שתעתעו בנו הינה גבוהה מאוד ומתסכלת, וההתלבטות בין ההיגיון לרגש תביא למתח ועצבים ברמה הגבוהה ביותר - היום, וגם למשך כל הימים הקרובים. הסערה הציבורית לא תשקוט במהרה, ותגרור אחריה דעת קהל הולכת וגוברת של רצון לחופש ושחרור ביחסים הקשים עם שכנינו הערבים.

יש להיזהר מהסלמה דווקא אצלנו, כיוון שהתסכול הגיע לדרגת שיא בה עלול להתעורר רצון לפעולות נקמניות קיצוניות. הצורך בשחרור יהיה חזק במיוחד בקרב העם ויימשך עד לתחילת 2010, כשגם סביב נובמבר 2008, יולי ודצמבר 2009 קיימת סבירות גבוהה לאירועים שיסעירו את המדינה.

האירועים המתרחשים היום יגרמו לזעזוע עמוק גם בקרב האישים המובילים את המדינה, ומפתו האישית של ראש הממשלה מר אהוד אולמרט מביעה צער עמוק, תחושה של אוזלת יד וזעזוע מהמתרחש. בהמשך, יהיה במצב של חוסר וודאות כיצד לפעול במצב החדש שנוצר, ולמעשה נראה שיעדיף לפעול יותר מאחורי הקלעים ולא להיחשף, עד אשר תתגבש תוכנית פעולה חדשה אשר תוכיח את יעילותה בשטח.

בעוד כמה ימים, עם שוך הסערה הראשונית, יתחילו שיחות וועידות לבדיקת והערכה מחודשת של המצב. עד לסוף אוגוסט 08', תתגבש תוכנית חדשה ויהיה הכרח לחשוב על דרכים יותר יצירתיות להשגת מטרות בנושאים אלו.

נקודת אור קיימת לקראת סוף 2008, "תיתכן הידברות משמעותית והתחלה חדשה אשר יהוו אבן דרך נוספת ליחסינו עם הערבים."...

  • טבעי הדבר שלחלק מכם מה שמתרחש היום במדינה עלול לעשות שינוי ומהפך בחייכם ולחלק האחר, מלבד השתתפות בצער לא יהיה שינוי משמעותי ועל כן, מומלץ לכם לנהוג בהתאם למה שהיקום והכוכבים מזמנים לכם.


תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות


סרטן

כוכב מרקורי המשפיע על התקשורת הבין אישית, נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת דיבור מילולית מעולה, לעומת פעמים אחרות שהייתם צריכים לחפש מילים כדי לבטא את רצונותיכם. אתם עובדים קשה ומקבלים הרבה חיזוקים מהסביבה, כך שיש לכם יכולת לסיים פרויקטים שחשבתם שהם גדולים עליכם, ואילו עכשיו נראה שהכול אפשרי. בהמשך, כתוצאה מהעבודה הקשה שאתם משקיעים עכשיו – ישתפר מצבכם הכלכלי.


אריה

כוכב החשיבה מבקר בבית תת המודע שלכם, כך שאתם נמצאים בתקופה בה יש לכם יכולת להתחבר אל המקומות הכי עמוקים ורגישים שלכם. זה הזמן שלכם לנסות ולפתוח נושאים ישנים וכאובים כדי שתוכלו לטפל בהם ולהפוך כל נושא שהיה קשה לכם איתו – לנושא שדרכו אתם יכולים לשדרג את עצמכם מבחינה אישית ורוחנית. ונוס נמצאת במזל שלכם החודש, ותעניק לכם ימים יפים עם התחלות חדשות.


בתולה

את הרגשות האישיים שלכם מוטב לכם לשמור לעצמכם וזאת עד אשר תדעו שאתם עושים את הדבר הנכון ולא מערבים אחרים בחייכם האישיים. יש לכם נטייה, בשלב הזה של חייכם, לנהל מערכות יחסים שאינכם יכולים להיות גאים בהן ולכן אתם שומרים אותן בעיקר לעצמכם. מאחר ויש לכם ביקורת עצמית גבוהה וראויה לציון, הרי שסביר להניח שתהיה לכם יכולת אבחנה מתי לשתף את האחרים ומתי לא.


מאזניים

נושאי עבודה וקידום מקצועי יהיו השבוע מאוד חשובים, כיוון שזהו המפתח שלכם להצלחה. נצלו עכשיו את היחסים הבין אישיים שטיפחתם וחיזקתם לאחרונה, כדי להתקדם. נראה שיש לכם יכולת להבין מניעים של האנשים הקרובים לכם בסביבה הטבעית ובכך אתם יכולים להתקרב אליהם בדרך שתהיה מתאימה ונוחה לכם. אל תתנו לפחדים לנהל אתכם, אלא קחו אחריות על חייכם ובהתאם לכך נהגו.


עקרב

יש לכם צורך עז לנסוע ולטייל ובכל פעם שאתם נאלצים להישאר בבית מסיבה זו או אחרת, אתם מרגישים תסכול עז. מבחינה חברתית אתם מטפחים עכשיו חברויות חדשות – וזה גם הזמן להשקיע בחברים שאתם מכירים אותם זמן רב ואינכם רוצים לאבדם. גם בנושאי הקידום האישי בקריירה אתם נמצאים בנקודת תפנית. זה הזמן לנסות ולהשתמש בקשרים ישנים כדי לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית.


קשת

זהו שבוע מלא בתהפוכות. לאחרונה עשיתם כמה צעדים מאוד משמעותיים בחייכם, כך שנראה שאתם בפתחן של התחלות חדשות. בנושאי עבודה וקריירה אתם נמצאים בשיא המהפך ונראה שהתוכניות הגדולות שהיו לכם מצטמצמות ומתאימות את עצמן למציאות. מאחר והמציאות תמיד פחות ורודה, הרי שאתם נאלצים להסתגל למציאות ולבחון את הדברים בעיניים יותר אובייקטיביות.


גדי

כוכבים רבים מבקרים בבית הזוגיות שלכם. יש לכם רצון לדבר/להביע מחאתכם מהיחסים בהם אתם נמצאים? השבוע זה הזמן המתאים להגיד את מה שאתם חושבים ובהחלט ייתכן שתהיה לכם אוזן קשבת להתלבטויות. במידה ואתם שואפים לקבל החזרים כספיים המגיעים לכם, זה הזמן לפעול להשגתם. ובשורה טובה עבורכם היא שהאנרגיה היצרית שלכם תגבר ותהיה לכם יכולת פיזית להוכיח את אהבתכם.


דלי

נושאי עבודה ממשיכים להטריד אתכם וישנם נושאים שעדיין אינם פתורים. למרות שיש לכם נכונות להשקיע עבודה ואנרגיה רבה, הרי שהתחושה הכללית היא שאינכם מוערכים כראוי וברור שאינכם מתוגמלים בהתאם ליכולותיכם האמיתיות. כוכב האהבה ייכנס החודש לבית הזוגיות שלכם, כך שמזומנות לכם כמה שעות של נחת וההמלצה היא ללמוד ליהנות גם ממה שיש, מבלי לחפש במקומות נוספים.


דגים

השינויים שעברתם לאחרונה גורמים לכם להבין שיש עוד צדדים לחיים ובמיוחד למערכות יחסים. להגנתכם, לא יכולתם להיות קשובים, מאחר והייתם מרוכזים בבעיות שלכם. הרצון שלכם לחופש ושחרור, דוחף אתכם לעשייה ואולם אתם חייבים להבין ולהפנים שלכל התנהגות יש מחיר. ובמידה והתנהלתם לא נכון, הרי שעכשיו אתם "משלמים" את המחיר. נסו להיות יותר יצירתיים ולנסות לפתור בעיות בדרכים נוספות.


טלה

נושאי עבודה דורשים מכם התייחסות חדשה בגלל האירועים האחרונים. יש לכם צורך לבטא את עצמכם בדרכים חדשות ומקוריות ואכן לא חסכתם לאחרונה פעולות כדי להדגיש את הייחודיות האישית שלכם בעבודה. מתקופה זו אתם אמורים להתחיל ליהנות מהפרות שהשקעתם ולהתחיל לחפש אפיקי עבודה וקידום חדשים. המשפחה שלכם זקוקה לכם יותר ויותר, והגיע הזמן שתשקיעו יותר אנרגיה בלנסות לפתור את הבעיות.


שור

בתקופה זו אתם עושים רענון ושדרוג של חייכם בתחומים רבים. כל החשיבה שלכם משתנה בעקבות האירועים האחרונים בחייכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר קלילים, כיוון שנראה שאתם לוקחים כל נושא ברצינות רבה ואפילו רבה מדי ומגיבים בהתאם. קחו אחריות על חייכם ובדקו בשנית מי האנשים שאתם יכולים לסמוך עליהם, ואת מי אתם נאלצים להוציא מחייכם בגלל שהתאכזבתם מהם מאוד.


תאומים

אתם נמצאים בתקופה קצת סוערת וחסרת יציבות בחייכם. לאחר יום ההולדת אתם מרגישים בהתחלה חדשה ומאוד מרוצים מדרך התנהלות הדברים. מצד שני, ישנם נושאים שאין לכם שליטה עליהם כמו נושאי בית ומשפחה שבהם עדיין אינכם מרוצים מההתנהלות, אך אין לכם יכולת השפעה ואתם נאלצים להסתגל לעובדות כפי שהן. השתדלו לא להיות אימפולסיביים בתגובותיכם, שהרי ברור לכם שדרך התנהגות כזו לא תקדם אתכם.



  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

בברכה ובתקווה לבשורות טובות,
צילה שיר אל.

תאריך:  16/07/2008   |   עודכן:  16/07/2008
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחזית אסטרולוגית שבועית
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
tjאחד העם
6/02/09 19:53
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"השלמת העסקה בין ישראל לחיזבאללה מוכיחה כי הדרך הטובה ביותר לשחרור האסירים מבתי הכלא בישראל היא חטיפת חיילים". זאת הייתה תגובתו של דובר החמאס, סמי אבו זוהרי, שהתפרסמה היום באמצעי התקשורת.
16/07/2008  |  גורי גרוסמן  |   מאמרים
לפני זמן מה חשבתי לנכון להביא לעיני הציבור את התבטאויותיו הסותרות של דן מרגלית בנוגע ליושרו וכישרונו של ראש ממשלת ישראל.
16/07/2008  |  אפרי הלפרין  |   מאמרים
אם שאל מישהו את עצמו מי הרוויח ומי הפסיד בעסקת החלפת הגופות עם החיזבאללה, הרי בבירור ישראל היא המרוויחה העיקרית. ערבים מכל המזרח התיכון מסרו את נפשם על הזכות להרוג ביהודים, למות כשאהידים ואז להיקבר בארץ ישראל כמו כל יהודי טוב, על-פי משנתו של מאיר שלו ב"רומן רוסי". לפתע פתאום מתברר כי אדמתה של ארץ ישראל היא מקום מנוחתם של מאות ואולי אלפי ערבים, רוצחים ושאהידים ואנו לא ידענו.
16/07/2008  |  ד"ר יובל ברנדשטטר  |   מאמרים
"זה עניינו הפרטי". כך אמר יועץ התקשורת של ראש הממשלה, אמיר דן, כאשר נשאל על-ידי ידיעות אחרונות בנושא מימון הגנתו של אהוד אולמרט. העיתון העריך היום, כי מדובר ב-400-500 אלף דולר וביקש את תגובתו של דן, אשר כאמור סירב להתייחס לשאלה המתבקשת של מקור המימון.
16/07/2008  |  איתמר לוין  |   מאמרים
סמיר קונטאר הוא רוצח נתעב. על כך אין מחלוקת. אך גם בהשוואה לרוצחים "הרגילים" הוא יוצא דופן בלתי-אנושי. כדי להבין את עוצמת הרשע השטני המקוננת בנשמתו החוטאת, ראוי לזכור ולהזכיר כי פרט לעובדה שלפני כשלושים שנה, בהיותו בן 16 בלבד, הוא הוביל אל חוף נהריה חוליה בת ארבעה מחבלים מלבנון ורצח את השוטר אליהו שחר הוא עשה עוד מעשה שעליו אין סליחה, אין מחילה. הוא וחבר מרעיו הרצחניים חטפו את דני הרן בן ה-28 יחד עם בתו בת הארבע, עינת. וכאשר נקלעו, בעת מנוסתם, לקרב יריות עם שוטרים וחיילי צה"ל, רצח קונטאר ביריות את דני הרן ורוצץ בקת רובהו את גולגלתה של עינת הפעוטה וחסרת הישע.
16/07/2008  |  עמי דור-און  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il