|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

הכרעת הקרב בסיוע מהאוויר

העיתונות הישראלית אינה צריכה להיגרר לסיקור סבלם של תושבי עזה "המסכנים" שבחרו בחמאס "עיתוזנות" כזו המנגנת על נימי הסיפור האנושי כביכול, מקשה על נבחרינו חלשי האופי לעמוד בפרץ ולקבור את החמאס לנצח
11/01/2009  |   ירון זכאי   |   מאמרים   |   מבצע עופרת יצוקה   |   תגובות
להכריע מהאוויר [צילום: חיל האוויר]

הלופטוואפה הגרמני, איבד ב"קרב על בריטניה" את מיטב טייסיו ומטוסיו, כתוצאה מהתעלמותו מהמצאה חדשה, מכשיר המכ"ם. הנאצים לא השמידו את ח"א הבריטי. כתוצאה מההפסד ב"קרב על בריטניה"; פוזר הכוח היבשתי הגרמני שהיה אמור לפלוש לבריטניה באלפי ספינות גרמניות. היה ברור שהפלישה לבריטניה צפויה לכישלון ולהשמדת כוח הפשיטה הגרמני! "מנהיגינו" טרם הפנימו את ההיסטוריה הצבאית של מלחמת העולם השנייה. לבטח אינם מעדכנים את מעשינו בהתאם ליכולת ולמצופה מאיתנו בעולם בגלוי!

ב"קרב על בריטניה" הפציצה גרמניה שדות תעופה שידעה על קיומם , אך כשלה באיתור מטוסים רבים שנפרשו בשדות חלופיים. הופצצו גם מטרות כלכליות כמו רציפי הנמל של לונדון. אולם אנגליה הכפילה את ייצור מטוסיה מבלי שגרמניה ידעה על כך. נעשה ניסיון גרמני להפציץ מטרות סמליות כארמון המלכה, ובהמשך הפציצה גרמניה אזרחים בריטים בלונדון ובקובנטרי. בהיעדר תנאים סבירים להצלחת פלישה גרמנית נאלצו הנאצים "להסתפק" במטוס מונחה v1 ,ובטיל הבליסטי הראשון v2 . אלו כלי נשק "מטרידים" בדומה לסקדים בעלי הראש הקונבנציונאלי מימי מלחמת המפרץ ה-1. בריטניה ספגה כ-1500 טילים, בנוסף לאלפי פצצות ממטוסי הגרמנים. אלה אין בכוחם להכניע עשרות מיליוני אנשים!

הנאצים הפסידו בחזית הרוסית בין השאר כתוצאה מהפגיעה שספגו בקרב על בריטניה נגד ח"א הבריטי. הם לא יכלו לתת סיוע מספיק בתובלה ובתקיפות הקרקע לכוחותיהם המכותרים בסטאלינגרד! בריטניה הפכה לבסיס קדמי של הצבא האמריקני אשר בו וממנו נפרסו גם בסיסי מטוסים אמריקניים. ח"א האמריקני התרכז בעיקר בהפצצות לילה על מפעלים גרמניים, מתקני תשתית דלק, וצייד מטרות צבאיות גרמניות שמכונה בשפה הצבאית; "סיוע לכוחות הקרקע". לעומתו ח"א הבריטי בפיקוד "האריס המפציץ" העדיף להפציץ אזרחים גרמניים ולהחריב ערים גרמניות! פשוט להרוג אזרחים נאציים! מומחי שני חילות האוויר הללו התווכחו בניהם מה יעיל ומביא ניצחון מהיר יותר. לקראת סוף המערכה באירופה השתכנעו האמריקנים שהאנגלים צודקים, והצטרפו לאנגלים בהפצצת ערים מיושבות בגרמניה הנאצית. בקרב על יפאן כבר היו האמריקנים מלומדי מלחמה. ברגע שהתקרבו לטווח המאפשר למטוסיהם להפציץ את יפאן ולחזור בחזרה; הם הפציצו את הערים היפניות בפצצות תבערה, ואח"כ בפצצות אטום! אף צד במלחמה לא מצא לנכון להפציץ את מפעל השמדת היהודים באושוויץ! אז כתמיד היו חוקים מיוחדים עבור היהודים.

אנו הישראלים תרמנו לעולם את הדוגמה המושלמת ביותר בהיסטוריה הצבאית להכרעה באוויר. מלחמת ששת הימים הוכרעה בשעותיה הראשונות בעת שהושמדו בהפתעה חיילות האוויר הערביים. הכוחות על הקרקע מימשו את הניצחון כאשר ח"א מסייע. מלחמת יום הכיפורים התנהלה תוך לחימה אווירית קשה בחזית הדרום. מסיבות מדיניות הצילה ארה"ב את מצריים מתבוסה מוחלטת. הגרורה הסובייטית זנחה את רוסיה ונגררה מאז על-ידי ארה"ב. בחזית הסורית הוכרעה סוריה בהפצצת המטכ"ל הסורי, וקבורתם של 30 גנרלים מתחת להריסותיו. בסוף המלחמה הושמדה תשתית סוריה, תחנות כוח, גשרים, מפעלים, וכדומה אשר לא שוקמו עד היום כהלכה. מכאן התקצרה הדרך לתבוסתה במלחמת לבנון ה-1.

לפעמים גיחת הפצצה אחת חורצת את גורלה של יותר ממלחמה אחת! סיכול מאמציה של עירק להשיג יכולת ייצור חומרים בקיעים לפצצות אטום נעשתה במאמץ מתמשך של ריגול וחבלה על-ידי המוסד, אשר הגיע לשיאו בהפצצת הכור העירקי. בהיעדר יכולת גרעינית הסתבכה עירק במלחמת 8 השנים עם אירן. שני הצדדים הרגו זה לזה כמיליון לוחמים לכול צד בהצלחה! פלישת עירק לכווית התגלגלה למלחמת המפרץ הראשונה אשר במהלכה הוכתה עירק ונהרסה על-ידי קואליציה שהקימו האמריקנים. עירק ירתה לישראל וסעודיה טילים סקאד קונבנציונאליים של זעם. טכנולוגיה דומה לטילי v2 הגרמניים, שעוצמתם שקולה לפצצת מטוס קטנה במשקל כ-200 ק"ג. מלחמת המפרץ השנייה הובילה להריסתה של עירק לחלוטין, והפיכתה לשדה קרב של מתאבדי אל-קאידה אשר בו נשפך דם ערבי בידי ערבים כאילו היה מים ממימי הפרת והחידקל. כך הוכרעו 3 מלחמות בהפצצה אחת!

לטעמי הפצצת הכור בצפון סוריה תתברר בפרספקטיבה היסטורית לאחור בתור המעשה המוצלח ביותר שעשתה ממשלתו הכושלת של אהוד אולמרט. עדיין מוקדם לספור את כמות הערבים שגורלם נחרץ בתקיפה זו!

עתה במרחבי עזה מתנהלת מערכה מורכבת. על הקרקע צמצמו כוחות היבשה של צה"ל את מרחב התמרון של החמאס. כליאתו בתוך ערים צפופות משמעותה אפשרות תיאורטית של הכרעה איטית בקרבות מבית לבית תוך תשלום מחיר סטאלינגרדי (בדומה לקרבות סואץ במלחמת יום כיפור שנכנסנו אליהם בטעות). זה לא יקרה! החמאס עורק מלחימה. חלק מהרווחים הצרים שבין הבניינים אינם מאפשרים לו אפילו לשגר טילים בזווית סבירה, כיוון שהרקטות זקוקות לזווית שיגור אשר מסלול מעופן אינו מתנגש בקירות הבניינים. בסיוע כלי מודיעין משוכללים ניתן לצוד את החמאס בסבלנות ולהתישו למוות בהפצצות ובהפגזות תותחים.

העולם הערבי אינו תומך בחמאס. סוריה והחיזבאללה אינם עוזרים לו בחזית הצפון! מצרים מעדיפה שצה"ל יקבור אותו במנהרות. רק אל-ג'אזירה משדרת קליפי הסתה ושנאה לטובתו. העולם המערבי מעוניין בקבורת החמאס עמוק. ב-19 לינואר יסתיים המנדט של אבו מאזן. הוא יאלץ לעמוד שוב לבחירת ה"פרלמנט" הפלשתיני שבו יש רוב לחמאס. לכן הנשיא ג'ורג' בוש משתוקק לקבורת החמאס. הנשיא הנבחר ברק אובמה רוצה לטפל בכלכלה האמריקנית. לכן הוא מתפלל שלא ירש מבוש את כאב הראש הזה ב-20 לינואר יום השבעתו. מכאן יש לפרש את התבטאויותיו כזירוז לקבור את החמאס מהר ועמוק! ההפגנות בעד החמאס מאורגנות על-ידי ערביי אירופה ואמריקה, בסיוע אנטישמים הזויים. שר הביטחון הבריטי ביקר לאחרונה את עמיתו הישראלי לפני כחודש. הבריטי המודאג הגיע לישראל כיוון שלווייני בריטניה צילמו מפעל טילים אירני אשר מפתחים בו טילים שהטווח המשוער שלהם יכסה את כול האיים הבריטיים! אנגליה המודאגת פרוסה כבר היום באפגניסטן השכנה לאירן, לאחר שכבר החזיקה במיליוני השיעים בדרום עירק, ושלחה צוותי s.a.s לתוך שטח אירן. הפגנות התמיכה בישראל ביום א' יראו כי אירן היא כאב ראש גם לציבור הבריטי הלא יהודי.

האירנים, הסורים, והחיזבאללה חופרים מנהרות. אם נפעל היטב הם יבינו שהמנהרות מתחת לכפריהם בלבנון הן קבר ולא אופציה צבאית נגדנו. המערכה הנוכחית בעזה היא רק חלק ממערכה חשובה יותר אשר תוכרע בתקיפה אווירית באירן!!!! בעקבותיה תהפך ממלכת רשע זו טרף קל למערב. אם נמנע מלפרק את אירן וגרורותיה, יאלץ העולם להילחם נגד מאות מיליוני מוסלמים חמושים בפצצות אטום וטילים לרוב. בידנו ההחלטה להכריע סדרת מלחמות עתידית. בהתחשב בכך שכבר הצלחנו בזה בעבר זה בהחלט אפשרי. הכרעה בנשק מתוחכם שעיקרו אווירי היא זולה יותר בדם חיילינו, מהירה נחרצת, ואפשר להציגה טוב יותר במסכי הטלוויזיה כסדרת תמונות מטושטשות מכוונת כלי הטייס!

טייס אמריקני שטס בשמי אפגניסטן ראה התקהלות שבה ירו באוויר. בסוברו שיורים לעברו השליך פצצות על ה"מתקהלים". התברר אחר כך כי הייתה זו חתונה אשר במהלכה ירו "יריות שמחה באוויר". באירוע נהרגו 700 "חוגגים". הסיקור העולמי לאירוע זה היה מצומצם כיאה לטעות בזמן מלחמה! במלחמות יש מקרים של ירי "ידידותי" על כוחותינו, קל וחומר ירי בשוגג על אזרחים. למרות זאת ניתן בכוח ובמתן הוראות לאוכלוסיה להפריד בין אזרחים תומכי חמאס שאינם צדיקי הדור לבין מטרות לחיסול ממוקד! העיתונות הישראלית אינה צריכה להיגרר לסיקור סבלם של תושבי עזה "המסכנים" שבחרו בחמאס. "עיתוזנות" כזו המנגנת על נימי "הסיפור האנושי" כביכול מקשה על נבחרנו חלשי האופי לעמוד בפרץ ולקבור את החמאס לנצח.

תאריך:  11/01/2009   |   עודכן:  11/01/2009
ירון זכאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 פשעי מלחמה 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכרעת הקרב בסיוע מהאוויר
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ילד מכיתה ג
11/01/09 19:58
2
מטאטא
11/01/09 21:33
 
ירון זכאי
12/01/09 12:15
פורום: מבצע עופרת יצוקה כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הבוקר נפתח עם ביקורת נוקבת על "כישלון הדיפלומטיה הישראלית", בהצבעה שהתקיימה במועצת הביטחון של האו"ם, אשר קיבלה את החלטה 1806 הקוראת להפסקת אש מיידית ברצועת עזה. ניסיונותיה של ישראל לדחות את קבלת ההחלטה או לשנות את תכניה - נכשלו. בפועל, חמאס כלל לא הוזכר בתשעת סעיפי ההחלטה; גם לא גלעד שליט.
11/01/2009  |  יוסי עבדי  |   מאמרים
11.1.09
11/01/2009  |  מישל שטיין טיר  |   מאמרים
שוב נתונה ישראל במלחמה. שוב יש הסכמה לאומית על הצורך בה, שוב מרימה את ראשה התופעה המחליאה של ישראלים המזדהים עם אויביהם ומניפים את דגליהם – בהסכמת בית המשפט העליון ומשטרת ישראל, ושוב יש ישראלים יפים הנושאים בעיקר הנטל והמחיר של מלחמה שנכפתה ע"י האויב. אי אפשר שלא להבחין במשקלם הבולט של הנופלים תושבי יש"ע בקרב כלל החללים במלחמה בלבנון השנייה, הלוא היא עזה. וכן, אי אפשר שלא להתרשם מהאופן שבו מקבלות משפחותיהם את מחיר השמירה על ביטחון ישראל.
11/01/2009  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
יש הסבורים, שאם נוותר על המנטרה ש"אין עם מי לדבר" ונעשה עוד כמה דברים - העניינים עם החמאס יתחילו להסתדר (ראו מאמרו של ב. מיכאל מהשבוע שעבר). לעומתם יש המשוכנעים, שהחמאס לעולם לא יסכים להסדר כלשהו, וזאת כיוון שאנחנו יושבים על אדמותיהם, כלומר ששורשי הסכסוך נעוצים ב"נכבה" של שנת 48.
11/01/2009  |  עו"ד יוסי דר  |   מאמרים
אם לא יחולו שינויים מהותיים בהתנהלות קברניטי ישראל, וסביר שלא כך יהיה, הרי שבעוד זמן לא רב, כאשר התותחים יפסיקו לרעום והחיילים יתחילו לחזור הביתה, נימצא כולנו במציאות שבה צה"ל נחל ניצחון צבאי מזהיר, ומנגד, ישראל נחלה תבוסה מדינית צורמת. לכל אלה אשר מבקשים להתנחם, ייאמר שזו לא הפעם הראשונה שכך קורה. האם זה מחויב המציאות? ברור שלא.
11/01/2009  |  ד"ר צ'לו רוזנברג  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   מבצע עופרת יצוקה  /  מי ומי  
אוניברסיטת בן-גוריון חוזרת בהדרגה ללימודים  /  אמיר רוזנבליט, דובר
המלחמה טובה או רעה לקדימה?  /  יואב יצחק
תלמידות שומריה עוברות לבית ספר שדה סוסיא  /  יהושע מור יוסף
טור איטי נכנס לעזה  /  הרב שלמה אבינר
האנטומיה של המלחמה בעזה  /  עוז גדות
עופרת יצוקה - ההפסד  /  מאיר חסיד
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
צבי גיל
צבי גיל
"לקחי השואה חייבים להיות לקוד תרבותי של חינוך לערכים הומניים, לדמוקרטיה, לזכויות אדם, לסובלנות וסבלנות, ונגד גזענות ואידיאולוגיות טוטליטריות" - מתוך מנשר ניצולי השואה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il