|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?
קבוצת ירדן
מים זורמים, נחת מתמשכת: מזרקות ומפלי מים כמקור לרווחה בגינה

התגור בתולה עם סרטן?

מזל בתולה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
25/08/2009  |   צילה שיר-אל   |   מאמרים   |   תגובות

בימים אלה בהם חוגג מזל בתולה את יום ההולדת. מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא... לשאר המזלות. אלו מכם שגם נולדו במזלות האדמה והמים: גדי, שור, דגים, סרטן ועקרב - מוזמנים לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר ביחס לעצמכם.

מזל בתולה והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל בתולה עם מזל בתולה
- שילוב שני מזלות אלו יוצר שילוב מאוד נוח לאורך ימים. התחושה היא כמו של נעל בית נוחה שאין חשק לזרוק אותה. הסכנה בזוגיות זו היא שמרוב נוחות וצרכים דומים, לא יהיה לכם אתגר לפתח ולקדם את עצמכם.

מזל בתולה עם מזל מאזניים - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. ואולם, האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים. ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

מזל בתולה עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר יחסים שנראים על פני השטח קרים ומחושבים, ואולם האמת היא שלאורך זמן יחוש העקרב מתוסכל כיוון שבתוך תוכו הינו בעל רגשות עמוקים ולא יסתפק ביחסים על בסיס ענייני ותכליתי. מומלץ לאלו שמעדיפים להימנע מאינטימיות!

מזל בתולה עם מזל קשת - זהו שילוב שהוא כמעט בלתי אפשרי בגלל העובדה שמזל בתולה המקושר עם אלמנט האדמה כבד מדי עבור האנרגטיות המתפרצת של מזל קשת והזקוק לריגושים מתמידים. קצב החיים שלהם שונה ולכן התסכול לא יאחר להגיע. לא מומלץ!

מזל בתולה עם מזל גדי - זהו שילוב רציני במיוחד עם יכולת הישרדות. כוונת שני מזלות אלו הוא להתפתח ולפרוץ קדימה. ולכן, אין ספק שיעזרו האחד לשני מבלי לבוא בטענות וההפך - הם יעזרו ויפרגנו זה לזו. אין להם צורך בבילויים, ולכן יתמידו בחיי השגרה לאורך זמן מבלי עליות ומורדות כלשהם.

מזל בתולה עם מזל דלי - שני מזלות אלו שכלתניים במיוחד ולכן לא נראה שימצאו עניין זה בזה כיוון שהשכלתנות של שניהם באה ממקום אחר. הבתולה חושבת בהגיון ולא מחפשת ריגושים, ואילו הדלי מחפש את ההיגיון שבתוך ריגושים בלתי פוסקים. קשר קשה ובעייתי!

מזל בתולה עם מזל דגים - שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההגיון. קשר מומלץ!

מזל בתולה עם מזל טלה - כמעט לא תמצא שילוב בין שני מזלות אלו בגלל קצב החיים השונה של שניהם. הטלה תמיד יחפש לרוץ קדימה ואילו לבתולה יש תמיד זמן. שילוב בין השניים יגרור אחריו מריבות, ובסופו של דבר יביאו לפרידה. אינו מומלץ!

מזל בתולה עם מזל שור - שני מזלות אלו יכולים מאוד להצליח ולהועיל האחד לשני מכיוון שלשניהם חשובה יציבות במערכת יחסים ללא טלטלות ושניהם יהיו מוכנים להשקיע בכך. השור יעניק ביתיות וחום לזוגיות והבתולה מצידה תוסיף את הביטחון למסגרת. בהצלחה לכם!

מזל בתולה עם מזל תאומים - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי אותו הכוכב - מרקורי ולכן סביר להניח כי יצליחו בזוגיות וכל אחד יספק לשני את החסר לו. הבתולה תעניק לתאומים את היציבות החסרה לו ואילו הוא מצידו יוסיף קמצוץ תיבול לבתולה הכבדה והשמרנית. קשר שחובה לעבוד עליו כדי שיצליח!

מזל בתולה עם מזל סרטן - קשר זה יכול להצליח כיוון ששני מזלות אלו ירצו לטפח את המסגרת בה הם נמצאים. הביטחון חשוב לשניהם וכיוון שכך יהיו מוכנים להשקיע בקשר. הסכנה נעוצה בכך שבמשך הזמן יחוש הסרטן בקרירות של הבתולה ויבעט. מומלץ לאוהבי אתגרים!

מזל בתולה עם מזל אריה - זהו קשר מעניין ותמצאו אותם במקומות רבים. לכאורה לא נראה שיש להם תחומי עניין משותפים ואולם כל מזל אריה הסבור שהעולם קיים כדי לספק את רצונותיו זקוק לבתולה הפעלתנית כ"נמלה" כדי לעמוד בדרישותיו הלא הגיוניות לפעמים. יחזיק מעמד, עד שיימאס לבתולה!

  • להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות, כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - השבוע תיאלצו להתמודד עם נושאי כספים וכלכלה. זה הזמן הנכון לבדוק האם אתם מנהלים את הכלכלה שלכם באופן הנכון ולבצע את השינויים המתאימים במידה שתצטרכו.

בתולה
מבחינה חברתית אתם נמצאים במצב של התעוררות מוחלטת. אתם מרגישים מקובלים ופופולריים בקרב חבריכם ודעתכם נשמעת בדיוק כפי שהייתם רוצים להישמע. מבחינה רגשית ייתכן שאתם מנסים להסתיר את רגשותיכם, ואכן זה הדבר הנכון לאור העובדה שאינכם בטוחים כיצד תיתפסו בעיני האנשים הקרובים לכם. ולמרות זאת יהיה זה נכון להוריד מחסומים ולהרשות לעצמכם לזרום בטבעיות.

מאזניים
בתקופה זו אתם מגבירים את היכולות שלכם לקבל תשובות מתת המודע שלכם ולהעמיק את יכולות הריפוי הטבעיות שלכם. יש לכם אפשרויות מצוינות לקבל תשובות והסברים בדרך שאינכם רגילים לה. במידה שתדעו להבדיל בין האגו שלכם לבין האינטואיציה שמדריכה אתכם בדרך הנכונה, הרי שתוכלו לממש את התוכניות האישיות שלכם ובכך לעלות על דרך המלך שאותה תכננתם מזמן.

עקרב
בית הקריירה שלכם נמצא בתנופה בזמן זה ויש לכם אפשרות להתחלות חדשות. נראה שעד היום הייתם בהתלבטות מה נכון לכם לעשות ומה לא, ואילו עכשיו כל התשובות ברורות. לאחר התקופה שעברתם נראה שההתחלות החדשות תהיינה טובות לכם גם ברמה החברתית, כיוון שבית החברים והחברה עומד להיות מופעל בדרך חיובית. זה הזמן שלכם לשנות סגנון ולנסות להכניס אנשים חדשים לחייכם.

קשת
אתם עוברים מהפך רגשי שגורם לכם לקשיים ברמת התפקוד היומיומי. אתם מכריחים את עצמכם לפעול ולעשות, אך בתוך תוככם קשה לכם מאוד והבדידות והריקנות גואות. זה הזמן להכריח את עצמכם לצאת ולהוציא את עצמכם מהתחושות הקשות שלכם. יש לכם נטייה טבעית לאופטימיות, אל תאבדו אותה. היאחזו בה ותנו לה להוביל אתכם. אתם חייבים מנוחה כך שהרשו לעצמכם לקחת אותה.

גדי
הכוכב מארס נכנס אל בית השותפויות והזוגיות שלכם כך שזה הזמן הנכון עבורכם לבדוק נושא זה מחדש בחייכם. ייתכן שהשותפים לכם אינם חושבים כמוכם, אך כל מה שאתם חייבים לעשות הוא להתעקש על דרך חשיבתכם והבנתכם ולשכנע את האחרים בצדקתכם. הדבר לא יהיה כל כך קשה עבורכם וזאת בשל העובדה שתקבלו עזרה בתוכניתכם ממקור שלא ציפיתם ממנו.

דלי
אלה מכם שנולדו בסוף המזל עדיין יכולים ליהנות ממעברו של כוכב השפע במזל שלכם. חכו לתקופת החגים - כיוון שאז ייצא מהנסיגה בה שהה בחודשים האחרונים והעצים את כל התחושות השליליות במקום את החיוביות. עד ליום ההולדת המתקרב שלכם פעלו במלוא הכוח והמרץ לממש את תוכניותיכם. למרות הקשיים הכלכליים אל תפסיקו את הפעילות שלכם לקראת שיפור ושינוי משמעותי.

דגים
התקופה עדיין סוערת עבורכם. נראה שהכוכבים אינם חסים עליכם בשום צורה אלא מבקשים מכם שתעשו את השינויים המתבקשים בחייכם. במידה שאתם חשים במלכוד ואינכם יכולים לממש את תוכניותיכם בגלל אילוצים בשטח, הרי נראה שאתם סוחבים איתכם מטען רגשי כבד שייתכן שאם תקבלו עזרה מקצועית, יהיה לכם יותר קל להסתדר עם הנסיבות החדשות.

טלה
נראה שהזעזועים הפנימיים שאתם עוברים והקשורים לנושאים מאוד רגישים בחייכם משפיעים עליכם עד מאוד ובדרך זו נפגעת גם בריאותכם. מומלץ לכם לבדוק את כל הנושאים המטרידים אתכם ולרדת לעומקו של כל נושא וזאת כדי לא לפגוע בבריאותכם. את האנרגיה הפנימית שלכם יהיה נכון להפעיל בסוגים שונים של יצירה שיעזרו לכם לצאת מתוך הסבך אליו נקלעתם.

שור
נושאי עבודה עדיין טעונים אצלכם כיוון שאין אצלכם הבדלה בין החיים האישיים ובין נושאי העבודה. אתם משקיעים אנרגיה רבה מאוד בדחיפת עצמכם וכמעט שלא משאירים זמן לחיים הפרטיים שלכם. כיוון שכך, אתם נקראים לבדוק מחדש את הפרופורציות האישיות שלכם ולוודא שאכן אתם לא נסחפים מעבר למה שצריך. פתחו את היצירתיות שבכם ואלה מכם שיש להם ילדים, השקיעו בהם זמן איכות.

תאומים
הכוכב מארס ייכנס אצלכם לבית הכספים משבוע זה ויגרום לכם לבדוק מחדש את כל ההוצאות הכלכליות ביחס להכנסות. ייתכן שתיאלצו לפעול כדי לשפר לעצמכם את רמת החיים. אנשים קרובים ואוהבים בסביבה הטבעית שלכם יעזרו לכם, כך שיהיה לכם יותר קל לעבור את השינויים החברתיים שאתם עומדים לעבור. בית היצירה שלכם עומד להיות מופעל כך שגם הרעיונות שלכם יהיו ברי ביצוע.

סרטן
הכוכב מארס נכנס השבוע למזל שלכם ויעניק לכם הרבה שעות וימים של עשייה אינטנסיבית בכל מה שתבקשו. זה הזמן הנכון עבורכם לבדוק דרכי התנהלות חדשות כדי שיהיה לכם יותר קל לממש את תוכניותיכם. ונוס כוכב הכספים נכנס לבית הכספים שלכם ויגרום להתעוררות במובן הכלכלי. שילוב שני כוכבים אלה יחד ייתן לכם את העוצמה לדחוף את המטרות שלכם קדימה.

אריה
הכוכב ונוס עומד להיכנס למזל שלכם ויעניק לכם התעוררות מחודשת בכל תחומי החיים. אלה מכם שחוו בתקופה האחרונה שחיקה נפשית ופיזית בגלל התנאים הסביבתיים, יכולים להתחיל להתעודד. אתם עומדים לחוות שיפור בחייכם גם במובן הרגשי וגם במובן הכלכלי. בעתיד היותר רחוק יבצע כוכב מארס נסיגה במזל שלכם, אך בתוך כך יעניק לכם את היכולת לממש את תוכניותיכם.

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  25/08/2009   |   עודכן:  25/08/2009
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התגור בתולה עם סרטן?
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
humanape
26/08/09 00:54
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלה ויתרו קצת, ואלה ויתרו קצת, והפשרה שיגרה שלושה שופטים חדשים לעליון: ניל הנדל, יצחק עמית ועוזי פוגלמן. על-פי כללי המשחק, חייבים להתפעל מאיכות השופטים, לברך על המוגמר, ולאחל להם בהצלחה. התקשורת כהרגלה תספר לנו מי ניצח (שר המשפטים יעקב נאמן) ומי הפסיד (הנשיאה ביניש). מה אנחנו האזרחים יודעים עליהם? המעט שנכתב הוא פחות מכלום. כאן הבעיה.
25/08/2009  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
במציאות המתועשת שלנו, כמעט ואין מקור ראוי לויטמינים כאשר רוב מזוננו מעובד, ותמיד יכיל חומרים כימיים המורידים את ערכו התזונתי של כל מזון שנכנס לפינו. לפיכך, יש להשלים את מקור הויטמינים בתוספי מזון.
25/08/2009  |  איילת יחזקאל  |   מאמרים
אין ספק - הרייטינג לא מחכה לאף אחד. רק אם הוא מביא כותרת שמנה. הרייטינג הינו מפלצת רעבה המחפשת בשר טרי בכל יום. נראה שדודו טופז ז"ל סיפק מזון למפלצת הרייטינג זמן רב מדי. וכשעבר זמנו, חיפשה המפלצת מזון חדש. והוא דווקא סיפק כותרות לתיאבון לפני מותו. אבל את הקופה על הרייטינג הזה גרפה התקשורת עצמה, עם התאבדותו הטרגית. עם הרבה מאמרים, הרבה דעות ותגובות.
25/08/2009  |  צפורה בראבי  |   מאמרים
התאבדותו של דודו טופז עוררה דיון ציבורי בשאלה אם היה כאן מחדל של שירות בתי-הסוהר. כמו-כן התפתח ויכוח על התנהגותה של התקשורת בפרשה. אבל בשאלה העיקרית איש לא עסק - בעצם ההחלטה הנוראה שאדם מחליט לקחת את נפשו בכפו ולאבד את עצמו לדעת.
25/08/2009  |  מנחם ברוד  |   מאמרים
גילוי נאות - את השופט יצחק עמית, שנבחר זה עתה לכהן בבית המשפט העליון, אני מכיר ומוקיר עוד כעורך דין ומהתקופה בה כיהן בבית משפט השלום בעכו. יכולותיו המקצועיות, מתינותו בדין ונועם הליכותיו אינם שנויים במחלוקת. ראוי לציין במיוחד את יחסו האמפתי לבעלי דין שאינם מיוצגים - מבחן בו נכשלים שופטים לא מעטים. למרבה הצער, את השופטים הנדל ופוגלמן איני מכיר כלל - עניין של גיאוגרפיה.
25/08/2009  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
בתחילת תפקידו כשר הביטחון, הוצג בפניו ובפני בכירי משרדו וצה"ל דוח של 80 עמודים המפרט את בעיות הצבא ואי-מוכנותו למלחמה    אלא שגלנט והרמטכ"ל הלוי לא פעלו ליישום ההמלצות ובחרו לעסוק ב...
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
דרור אידר
דרור אידר
הפארסה בביה"ד בהאג חשפה אותנו לשאלה שנמנענו ממנה עד כה: מה אחריות בית המשפט למחדל ה-7 באוקטובר וכיצד עזר לבנות את הקונספציה שהתנפצה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il