|   15:07:40
  יובל ברנדשטטר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

הסכנות הגדולות לשלום העולם (המוסלמי)

ללא תחליף אמיתי לנפט כמשאב הטבע מספר אחד בעולם, אין בכוח מזימתם של יהודוני איכות הסביבה להצליח אנו מצידנו השקענו אמצעים לא קטנים בגידולם ובטיפוחם של שכירי חרב בתחום האקדמי-תקשורתי-דיפלומטי כדי לדחוק באמריקנים לזנוח את בני טיפוחיהם היהודים
07/12/2010  |   יובל ברנדשטטר   |   מאמרים   |   העולם הערבי   |   תגובות
"וורום וורום" [צילום: AP]

מרבית האמריקנים אינם מסתנוורים מן הכשפים היהודיים, ורובם יעדיפו לטנף את האוויר ולהשמיע "וורום-וורום" בפורשה או במוסטנג או בסילברדו, כל עוד שתייני הדלק מוכיחים את עליונותם הביצועית

דברי השייח' יוסוף אבו אל עביד כפי שנמסרו ליובל ברנדשטטר

כתמיד, המוסלמים צודקים. שנים רבות אנו טוענים כי הסכנה העיקרית לשלום העולם טמונה ביהודים, ועוד יותר - ביהדות. כידוע, היהודים זוממים להשתלט על העולם, ולהשליט על העולם את רצונם. כך בעת החדשה, כאשר התקשורת המודרנית מאפשרת לתאם מזימות כלל-עולמיות, חשפה המשטרה הצארית את ה"פרוטוקולים של זקני ציון", ספר המגלה לעין כל את הנוכלות, תאוות הבצע ותאוות השלטון היהודית. גם השואה - אותו אירוע שולי שנופח על-ידי מכשפי התקשורת היהודיים לכדי מאורע מכונן בתולדות העולם - לא לימד אותם דבר. עובדה היא כי שני אמריקנים מאוניברסיטת שיקגו, וולט ומרשהיימר הוכיחו שוב כי הלובי היהודי המפלצתי הוא הכופה על אמריקה לפעול נגד האינטרסים שלה, שעיקרם שימור היחסים המיוחדים עם מרכז ההוויה המוסלמית, שושלת שומרי המקומות הקדושים ואוצרות הנפט מבית סעוד.

המזימה התחילה באופן מרושע ומתוחכם ביותר בשנות ה-60' וה-70', בקליפורניה. הפושעים הצעירים, שמנהיגיהם היו כמובן יהודים, נשאו עיניהם השמיימה, וראו ערפיח. מתברר שהתחבורה כולה, (גם לילדי הפרחים היו פולקסווגנים מצועצעים) וחלק גדול מכלל צריכת האנרגיה, מתבססות על שריפת מאובנים, ואלו, מה לעשות, לא נשרפים באופן מושלם, ומשאירים באוויר שכבה קבועה של טינופת שאפילו רוחו של אללה אינה מפזרת. הזרע הראשון של המזימה הזוועתית נזרע כאשר דור העתיד של ארה"ב ושל אירופה זיהה את הממסד הכלכלי-חברתי שנגדו התמרדו עם הממסד התעשייתי שייצר את מנוע הבעירה הפנימית ואת כל המערך האדיר שסביבו. כל אותם יהודים חורשי מזימות בגרו, הגיעו לעמדות בכירות, והחלו להוציא מתחת ידיהם הוראות תקנות וחוקים שכולם נועדו למטרה אחת: צמצום השריפה של דלקי מאובנים. את המזימה הנוראה הזו הם עטפו בשכבות מתקתקות של דאגה לסביבה, לחיות הבר, לאיכות האוויר, לאדמה, לנחלים ולנהרות, אבל כל אלו היו פרפראות. העיקר היה הגדרת הנפט כאויב האנושות מספר אחד. וזה דבר נורא. כי אם לצטט את קלרק קליפורד, יועצו הקרוב של הנשיא טרומן, הרי "מדינות הערבים תלויות לחלוטין בהכנסות הנפט, פן יפשטו רגל, תלותן בארה"ב גדולה מתלותה של ארה"ב בהן". אם יבינו האמריקנים שהם נתלו באויב, אולי יעדיפו לא להיות תלויים בו כלל.

החלאה היהודית משתלטת על העולם

אלא שללא תחליף אמיתי לנפט כמשאב הטבע מספר אחד בעולם, אין בכוח מזימתם של יהודוני איכות הסביבה להצליח. אמנם, המדינה האמריקנית, בשל הלחץ הבלתי נלאה של הלובי הערבי שמרבית כוחו נשענת על ממון תלוי-נפט, העדיפה תמיד מפלה יהודית על פני ניצחון יהודי, וחילצה פעם אחר פעם את העממים הערביים למיניהם - מצרים, סורים פלשתינים לבנונים - מתבוסה משפילה בידי הציונים. זה כוחו של הנפט, היודע להפוך מנצחים למנוצחים, וכובשים לנסוגים. אנו מצידנו השקענו אמצעים לא קטנים בגידולם ובטיפוחם של שכירי חרב בתחום האקדמי-תקשורתי-דיפלומטי כדי לדחוק באמריקנים לזנוח את בני טיפוחיהם היהודים. על כן הגו היהודים מזימה שטנית עוד יותר: ליַתֵּר את הנפט לחלוטין, ובכך לסכן את שלום העולם המוסלמי הנשען' רובו ככולו, על האיום במניעת נפט מן המדינות המתועשות, או על הרס הכלכלה האמריקנית באמצעות מכירה סיטונית של כל מרכיבי ההשקעה הנקובים בדולר האמריקני.

המהלכים היהודיים נעשו באופן מתואם הן בקליפורניה והן במדינה הציונית. בקליפורניה הביאו היהודים לחקיקת סדרה ארוכה של חוקים ותקנות המחייבים את יצרני הרכב להציע לקהל מנועים שאינם פולטים דו-תחמוצת הפחמן, דהיינו שאינם שורפים דלק כלל. בישראל החלו שותפי המזימה בפיתוח מערכות ההופכות את אור השמש ואת חומה לחשמל. ככל שגדלה זרימת הדולרים, היורו, היינים והיואנים לחשבונות הבנק הערביים, כן הגבירו היהודים את מאמציהם לסכל את שלום העולם - שלפיו מכתיבים הערבים לעולם מה טוב בשבילו, במי עליו להתאנף ונגד מי להצביע באו"ם.

נתרכז כאן בארבע דמויות, שהן חוד החנית של המזימה היהודית. הוותיק שבהם הוא ארנולד גולדמן, יהודי עקשן כפרד שהקים את חברת תחליפי הנפט שלו באל-קודס הכבושה עוד בשנות ה-80', בשיטה של המראה הקעורה. בערמומיותו כי רבה, הצליח לשכנע את פתאי קליפורניה כי יש בידו תחליף לשריפת גז, נפט ופחם לייצור אנרגיה נקייה, ואכן הקים מתקן המספק 350 מגה וואט עלובים במדבר מוחבה הקליפורני. למרבה המזל, ובהשקעה גדולה ביותר של מידע כוזב ותוך שיחודם של מתנגדים למיניהם, נשאר מתקן זה כמתקן יחיד למשך שנים רבות. אלא שהיהודון העיקש לא ויתר, והקים מתקן חדש ומשוכלל ממנו, וקרא לו "ברייטסורס" - מקור זוהר - בתחילה במישור רותם בפלשתין הכבושה (ליד העיר הכבושה דימונה, עיר ואם בנגב הפלשתיני מימים ימימה) ולאחר מכן שוב בקליפורניה. למרות כל המאמצים לסיכול המשימה השטנית, כגון שיחוד פעילי איכות הסביבה להגנת צב או חולד או ג'וק נדיר כלשהו, הצליחו היהודים ועושה דברם, הבוגד ארנולד שוורצנגר, לשכנע את הקליפורנים לאפשר לו את הקמת תחנת הכוח הסולרית שתפיק בשיאה כ-400 מגה-וואט, ועתידה להיות משוכפלת עד כדי 4 גיגה-וואט בתוך חמש שנים. היהודים מתפארים בכך שהמתקן הראשון די בו כדי להוריד מן הכביש 70 אלף מכוניות שותות נפט סעודי טהור - פשע בל יכופר נגד האנושות.

אלא שמרבית האמריקנים אינם מסתנוורים מן הכשפים היהודיים, ורובם יעדיפו לטנף את האוויר ולהשמיע "וורום-וורום" בפורשה או במוסטנג או בסילברדו, כל עוד שתייני הדלק מוכיחים את עליונותם הביצועית. וכאן נכנסה עוד מזימה שנראתה על פניה חוצפנית מאין כמותה, כמו שהחציפו היהודים את פניהם אל מול הנביא. חברה קליפורנית בראשות אלון מאסק, האיש שהמציא את שירות פייפאל לתשלומים במרשתת, ייצרה יש מאין מכונית ספורט שובת לב העולה בביצועיה על פרארי שמחירה חצי מיליון דולר, ואינה פולטת כלל תוצרי בעירה. אתם מבינים מה זאת תאוצה של 3.9 שניות ממצב עמידה עד למהירות של מאה קמ"ש? זה מטורף! החברה נקראת "טסלה" והמכונית שאותה ייצרה זכתה להצלחה מרובה, יחסית למגבלות המחיר והטווח. ואם לא די בכך, חתמה "טסלה" עם חברות ענק כגון דיימלר-בנץ וטויוטה על הסכמים לפיתוח כלי רכב המייתרים לחלוטין את הנפט!

זלצמן מתואר בפרוטוקולים של זקני ציון

לא היינו חוששים מתפנית זו מכיוון שכולם יודעים, ואנו דואגים לכך שכולם ידעו, ישננו, יזמרו ויפרסמו, את מגבלותיה של המכונית החשמלית: טווח מוגבל וזמן טעינה ארוך, ויתלוננו ויזהירו מפניה. לא בכדי שיחדנו את חברת ג'נרל מוטורס שתקבור ותגרוס את המכונית החשמלית שהייתה מוכנה כבר לפני 20 שנה. לא בכדי השקענו כספים ומאמץ בהסברת נחיתותו של המצבר החשמלי כמקור אנרגיה לרכב. כל עוד שמרנו על מחיר נפט סביר דרך מנגנוני אופ"ק, דאגו עושי דברינו להרחיק את חברות המכוניות מהרפתקאות העלולות לפגוע בשלום העולם, ולחבל בפיתוחה של כימיה חדשה לאגירת חשמל. תרגיל מחוכם במיוחד הייתה הסכמתנו לפיתוח המכונית המשולבת, ה"חסכונית" לכאורה. המכונית המשולבת חוסכת בדלק, אבל הפסדנו יוצא בשכרנו, כי בעלי המכוניות החסכוניות פשוט נוסעים יותר מיילים, כך שכמות הדלק הנשרפת אינה משתנה ואף עולה.

אלא שהאשמדאי היהודי שוב מצא דרך לערער את שלום העולם. זה מקרוב בא הסוג הנאלח ביותר שבין היהודים, זה המעז לשאת נשק וגם מחשב - הוכחה ניצחת לנכונות ה"פרוטוקולים של זקני ציון". וכדי להוסיף חטא על פשע, הוא בכלל עירקי. שמו שי אגסי, והמצאתו הממזרית היא שילוב של כל האמור לעיל, עד כדי ויתור מוחלט על דלק סעודי טהור. האשמדאי היהודי הזה גם אינו מתבייש לומר כי כל תוכניתו היא אכן למוטט את שוק הנפט העולמי ולגרום לקריסתן של הממלכות, הרודנויות, הנסיכויות והמשטרים שלהן נתן אללה ישתבח שמו את הזהב השחור. עיקר התוכנית היא מארג ממוחשב ענקי, השולט על מיליוני מכוניות המונעות בחשמל בלבד ועל מיליוני נקודות טעינה שבהן תוכל כל מכונית להיטען בחשמל זול המופק מן השמש, הרוח, גז, גלי ים, כוח גרעיני ואפילו מפחם, ועל אלפי של תחנות החלפת מצבר, שינטרל לחלוטין את מגבלותיה של המכונית החשמלית. אם וכאשר תושלם הנחת התשתית (שכל מחירה הוא שבוע אחד של צריכת דלק בארה"ב), לא יוכל איש לתרץ את השימוש במכונית השורפת מיץ דינוזאורים מיושן, או באוטובוס, משאית, דחפור, וכל כלי תחבורה אחר המבוסס על מנוע תרמי. האם אתם מבינים את רוחב היריעה, את עומק השינוי, את עוצמתה של המזימה הזו נגד שלום העולם (המוסלמי)? בחלומותיהם, זיופיהם ובהמצאותיהם הפרועים ביותר, לא יכלו קציני הצאר ולא וולט ולא מירשהיימר להעלות על קצה דעתם מזימה כה שטנית וכה חובקת עולם! עכשיו אתם מבינים מדוע ציווה היטלר לעצור משחתת גרמנית ברודוס כדי לאסוף את היהודי היחיד שהתגורר שם ולשלחו להשמדה? די ביהודי אחד כדי להרוס את שלום העולם.

חשבתם שהגעתם אל תחתית הבור של החלאה היהודית המשתלטת על העולם ומסכלת את שלומו? עוד לא היצגתי את ראש הנחש, את המכשף הגדול הממוקם בחוד הפירמידה, את האיש המסוכן ביותר לשלום העולם - כה מסוכן שאיש אינו רואה זאת או מבין את משמעות נוכחותו על בימת ההיסטוריה. שמו אלן זלצמן. איש זה הבין עוד באמצע שנות ה-90' כי הממשל האמריקני לכוד ללא מוצא בידי הלובי הערבי, לובי הנפט, האינטרסנטים של חברות המכוניות והמנועים והאינטרסנטים של יצרניות הנשק. כה לכוד, עד כי יד ימין לא ידעה מה יד שמאל עושה, עד שעין ימין לא ראתה מה שעין שמאל רואה, עד שהֶמיספרות המוח נותקו, עד שאמר דבר והיפוכו באותו משפט מבלי להתבלבל, וחזר עליו אלפי פעמים. 40 שנה הם מדברים על החובה לבטל את התלות בנפט ממקורות זרים, ו-40 שנה הם רק מגדילים את כמות הנפט שהם צורכים, ואף משקיעים הון עתק בהגנה עלינו, כדי שלא ננתק להם חס וחלילה את מקורות הנפט. הרי הדעת נותנת, שאם הם מגינים על זרימת הנפט בכוחם הצבאי, כי אנו לא מסוגלים לעשות זאת בעצמנו, אין להם שום צורך להתחשב בנו. ובכל זאת, למרות שהם משלמים פעמיים - פעם אחת עבור הנפט ופעם אחת עבור אבטחתו, ואנו נהנים פעמיים - גם מן העושר מופלג הזורם אל כיסינו ללא כל מאמץ, וגם מהגנה יצוקה בברזל נגד כל החומד את האוצרות. ובכן, אותו יהודון הבין כי מן הממשל שנשיאו משתחווה למלך שלנו, אמריקה לא תיוושע. ולכן הלך, כדרכם של יהודים, אל השכל הישר של השוק החופשי. תוך 15 שנה גייס 5 מיליארד דולר, וביסס את כל שלושת חורשי הרעה שהוזכרו לעיל - את גולדמן של "ברייטסורס", את מאסק של "טסלה", ואת שי אגסי של "בטר-פלייס" - על המסלול להחלפת צי התחבורה העולמית מדלק סעודי טהור לחשמל יהודי מטונף. עוד אנו מדברים, וכל שלוש הזרועות הללו של התמנון היהודי ירסקו את שלום העולם המוסלמי, ואנו אנה אנו באים? פשיטת רגל רבותי, שום דבר פחות מזה.

שכן תבינו: אין צורך בהחלפת כל צי הרכב העולמי לרכב חשמלי. מספיקה נפילה של 10 עד 20 אחוזים בצריכת הנפט כדי לגרום למפולת בשוקי הנפט, ולצניחה בהכנסות ממנו. וכיצד נקיים אז את אורח החיים שאנו מורגלים בו? וכיצד נשחד את אלפי מוקירינו הפזורים בסטייט דפרטמנט, בוויטהול ובקיי דאורסיי? וכיצד נתחזק את עשרות מיליוני נתמכינו במדרסות שברחבי העולם? הכל יתמוטט ברעש מחליא של ריסוק איברים! ואם תאמרו כי מיד עם הנפילה במחירי הנפט, ישובו היצרנים להציע את מרכולתם הישנה והטובה השותה נפט כמו גמל צמא הגומע מים מכדה של רחל אימנו שקִברה הוא מסגד ידוע. ולא היא. בשלב הזה הנפט כבר הפך לסמל הרע, למְמַמֵּן הטרור (סליחה, לוחמי החופש להרוג כרצוננו) וגם אם בחינם יינתן, יעדיפו להסניק אותו חזרה אל מעבה האדמה הקדושה שאותה כבר שכחנו כיצד לעבד, שלא לדבר על לייצר עליה משהו מתוחכם יותר מטאבון.

רבותי, אחי לאומה המוסלמית הגדולה. הצגתי בפניכם את הסכנה הגדולה ביותר האורבת לשלום העולם. הגיע הזמן לעשות משהו מנידון. איך זה שזלצמן עדיין חי?

ד"ר יובל ברנדשטטר הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial"
תאריך:  07/12/2010   |   עודכן:  07/12/2010
יובל ברנדשטטר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 בשאר אסד 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסכנות הגדולות לשלום העולם (המוסלמי)
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
איתך ובשבילך לעד!
7/12/10 15:42
2
ברוניה סי
8/12/10 22:26
3
הניה
31/12/10 19:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים אלה, עומדות על הפרק שתי יוזמות שונות של משרד האוצר, היוצרות לדעתנו תמונה בלתי ברורה בפני מוכרי מקרקעין לבניה, ועלולות אף לנטרל במידה ניכרת אחת את השניה.
I would actually rather die than be a celebrity slime!!! Anonymous.
07/12/2010  |  רובי בוזגלו  |   מאמרים
אלפי שנים של חינוך ועדיין הוא חידה. שאלת החינוך מעסיקה כל מי שעוסק בהוראה, בחינוך, כל הורה והורה שבדרך. מהי הדרך הטובה בה ילך ההורה? המחנך? רושמים השגות ומסקנות, קוראים, לומדים ומנסים לפענח את החידה. אבל השאלה הראשונה היא: מה אנחנו מראים להם? איך הם רואים אותנו? מובן שיש את טבעו הבסיסי של הילד, יש גורמים חברתיים, יש תוצאות חווייתיות ועוד. אבל כהורים וכמחנכים עלינו לעשות את מה שהכי קל בחינוך: להוות דוגמה טובה.
07/12/2010  |  ציפורה בראבי  |   מאמרים
בשבוע שעבר דווח באתר וואלה כי לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה תביעת דיבה נגד עיתון הארץ. בכך, כמובן, אין כל דבר חריג. אך מעיון ברשימת הנתבעים עולה כי במקרה זה, נוסף לעיתון הארץ והצלמת שצילמה את התצלום שבגינו הוגשה התביעה, נתבע באופן אישי גם עוזי בהר, עורך העמוד שבו הופיע התצלום.
07/12/2010  |  אורן פרסיקו  |   מאמרים
בין אם אתה נמנה עם התומכים במשא ומתן הישראלי-פלסטיני ועל המאמינים בצורך הדחוף להגיע להסכם, ובין אם אתה נמנה על שוללי משא ומתן זה ומתנגד לעצם רעיון כינונה של מדינה פלסטינית בשטחי הגדה המערבית - הכל מודים כי משא ומתן זה תקוע. במצב הנוכחי, אפילו אם תחודש הקפאת הבנייה לשלושה חודשים נוספים, ואפילו אם תקוימנה שיחות ישירות בין ראש ממשלת ישראל והנשיא מחמוד עבאס - אין רואים סיכוי לפריצת דרך.
06/12/2010  |  שלמה גזית  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il