|   15:07:40
  אלכס לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

סוכרת - רוצח קטלני ושקט

הסוכרת היא מחלת העולם השבע, בני אדם אשר אוכלים מכל טוב ולא שמים מחסום לפיהם אוכלים זאת מילה קלה, זוללים היא המילה הנכונה מאלו מאכלים כדאי להימנע? ואלו פעולות יש לנקוט על-מנת לשמור על איזון נכון ולמנוע התפרצות של המחלה?
09/01/2011  |   אלכס לוין   |   מאמרים   |   תגובות
סוכרת, לשלוט במחלה

מי מאיתנו אין לו חבר החולה במחלת הסוכרת, מי מאיתנו לא רואה מידי יום אנשים מזריקים אינסולין, או אנשים הנמנעים ממאכלים או משקאות אשר מכילים סוכר. חולי הסוכרת סובבים אותנו בכול מקום, כמעט בכול משפחה ישנו אדם אשר יש חשש לגביו למחלת הסוכרת או שהוא סובל בצורה כזאת או אחרת ממחלת הסוכרת. או שהוא בדרך הנכונה לחטוף סוכרת.

הסוכרת היא מחלת העולם השבע, בני אדם אשר אוכלים מכול טוב ולא שמים מחסום לפיהם, אוכלים זאת מילה קלה, זוללים היא המילה הנכונה. ממאכלים רווים בשומן, סוכר, מקנחים בעוגות עתירות סוכר וקלוריות, מלקקים גלידות, מורחים לחמים לבנים בשכבות של חמאה ועוד ועוד. המתח רב שאנו שרויים בו זמן רב יכול ליצור מחלת סוכרת. המתח גורם לחוסר איזון הורמונאלי בגופו של האדם לכן הוא מסוכן כל כך.

מחסור בוויטמינים שונים כגון מחסור בוויטמין B, ויטמין D, מחסור באבץ, מחסור בכרום. יש צורך לבצע מידי שנה, לפחות פעם בשנה, בדיקות דם אשר יכללו גם את כל הבדיקות של הוויטמינים בגוף.

מאכלים שיש להימנע מהם

למען עתיד בריא יותר ועל-מנת להימנע מהמחלה הנוראה שנקראת מחלת הסוכרת, יש להימנע ככל האפשר מהמזונות הבאים: קמח לבן - חשוב ביותר לא לצרוך את כל סוגי הלחמים העשויים מקמח לבן. הלחם הלבן מעלה בצורה דרמטית את רמות הסוכר בדם, זה כמובן כולל את כל הפיצות למיניהם, כל סוגי הלחמים הלבנים, העוגות עתירות הקמח ועוד.

יש להימנע מצריכת הסוכר הלבן, כמו-כן את כל המוצרים רווי הסוכר הלבן. זה כולל משקאות ממותקים, עוגיות, ממתקים ועוד. אפשר לצרוך מוצרים אלו עם תחליפי סוכר או מופחתי סוכר משמעותית. אבל כמובן עדיף להימנע מהם כלל. יש להימנע מצריכת מוצרי חלב בצורה מוגזמת, במיוחד משתיית חלב, החלב מעלה את רמות הסוכר בצורה משמעותית, יש לציין כי גם את אחוזי השומן בכבד דבר שבסופו של דבר מביא לחוסר תפקוד תקין של הכבד ולקבלת מחלות כבד קשות כולל שחמת הכבד.

יש להימנע מאלכוהול על כל גווניו, אפילו בירה לבנה או שחורה, הבירה מכילה כמויות ניכרות של סוכר ודגנים שונים אשר מעלים את קשות את רמת הסוכר ובצורה משמעותית. יש להפחית את כל המאכלים רווי השומן, זה כולל מאכלי בשר אדום, מוצרי בשר רווי שומן, עדיף לאכול דגים, או מוצרי עוף, רצוי פרגיות , לא לצרוך את שומן העוף שמופיע בכמויות רציניות, השווארמות השונות. יש להימנע או להפחית בצורה ניכרת את שתיית הקפה ועל-ידי כך להפחית את רמת הקפאין בגוף.

יש להפחית את כמות הפירות שאתם אוכלים מידי יום ולא לצרוך יותר מאשר שני פירות לים, כל הפירות עתירי סוכר במיוחד תפוזים, מלון, אבטיחים וענבים. הורדת המזונות הנ"ל תפחית את הסיכוי שלכם לחלות במחלת הסוכרת או לקבל מחלות לב שונות ומשונות, תעזור לכם לשמור על כבד בריא, אם אתם כבר חליתם במחלת הסוכרת או מחלת לב או יש לכם חוסר תפקודי לב לא תקינים, הקפדה על מאכלים אלו שציינתי יכולה לשפר את בריאותכם פלאים ואין חכם כבעל ניסיון, את זה אני אומר לגבי כמובן.

במשך השנים אנו ממש מתעללים בלבלב שלנו, בגופנו, עד אשר יום אחד הגוף זועק הצילו, לפני שאנו שמים לב הכול קורס, אנו מקבלים סוכרת. אנו במו ידנו יוצרים לעצמנו את המחלה.

כיצד ניתן לגלות את המחלה?

- אם אנו כל הזמן צמאים
- אנו מרזים כל הזמן אבל בגלל איבוד נוזלים בגלל השתנה מוגברת.
- זיהומים בדרכי השתן .
- היווצרות של פטריות שונות על העור במקומות שונים.
- השתנה מוגברת במשך כל היום, יש לשים לב לשתן היוצא מגופנו על צבעו ועל הקצף שהוא יכול להשאיר באסלה בתום פעולת ההשתנה.
- תאבון מופרז.
- אנו סובלים תדיר מהקאות או בחילות לאחר אוכל או סתם בחילות שמופיעות מידי יום, לפעמים בלי כל סיבה מוצהרת.
- מצב של תחושה של עילפון או חוסר הכרה, התופעות נגרמות בגלל רמות נמוכות של סוכר בדם.
- חולשה פתאומית או מתמשכת במשך היום.
- רצון לישון.
- אדמומיות בפנים או בחלקים אחרים של הגוף.

לחזור לחיים בריאים ללא תרופות

אפשר לחיות גם בלי תרופות, אפשר לחזור לחיים הבריאים ולא להתמכר לתרופות אשר ממכרות אותנו ומובילות אותנו בדרך הנכונה להשתעבדות להן.

יש דרכים אשר יכולות לסייע לחזור לתפקוד הרגיל ובמיוחד להפסיק עם הזרקת האינסולין. אני ממליץ לכם להימנע מהמאכלים שהזכרת במאמר ככל האפשר, תוסיפו לתזונה שלכם מאכלים כגון שיבולת שועל, לחם מדגנים מלאים אם אתם חייבים לחם, אני נמנע בשנה האחרונה מאכילת לחם בכלל וזה חולל בגופי פלאים.

תוכלו מידי פעם אורז מלא, רצוי מבושל במים ולא בחלב, תוסיפו למזון שלכם שעורה, תמתיקו את המזון שלכם בבקשה לא בסוכר אלה ב"כוסמים" או בתחליפי ממתיקים שונים, רצוי בכלל לא להמתיק את המזון, אני התרגלתי לשתות את הקפה שלי או את התה שלי ללא כל ממתיק אך בתוספת מקל קינמון שנותן גם מתיקות גם מועיל בריאותית לגוף. אם אתם בכול זאת חייבים את המתוק הזה יש צמח בשם "סטיביה" שיכול לתת לכם את המתיקות שאתם אולי מכורים אליה.

ברצוני לציין כי כמי שצרך במשך זמן רב את הסטרואידים, אחת התרופות למחלת הסרטן ממנה אני סובל, הגעתי לרמות של סוכר שהגיעו עם לקיחת הסטרואידים לרמה של 300 יחידות, כאשר המקסימום המותר הוא 110 יחידות.

הגעתי למצב שקבלתי את המחלה הארורה הזאת בנוסף למחלת הסרטן שאני סובל ממנה ושלא ניתנת לריפוי, הרופאים דרשו ממני לקחת יום יום אינסולין. אני כמובן סירבתי, פעלתי מיידית להורדת כל מרכיבי המזון הבעייתיים, הגברתי את הפעילות הגופנית על-ידי צעידה יום יומית של שעה עד שעה וחצי מידי יום, וכן התחלתי בצריכה יומית של תוסף מזון בשם ודאנט (VEDANATE) תוסף מזון שהכרתי במקרה מחבר שמשתמש בו באופן קבוע, אני לא יודע מה עזר יותר, אבל עובדה אחת קיימת והיא תוצאות בדיקת הדם שלי, רמות הסוכר שלי מזה שישה חודשים לא עוברות את הרמה של 105 יחידות בכול בדיקה ובדיקה.

על כן אני ממליץ לכל קוראי הנאמנים היזהרו מרוצח קטלני זה של הסוכרת, הימנעו מהמזונות שציינתי בכתבה, שימרו על אורח חים בריא, תלכו כל יום כשעה, תבצעו פעילות ספורטיבית מידי יום, ואז תרגישו יותר בריאים ותוכלו ליהנות מהחיים שלכם יותר.

מה זאת בעצם מחלת הסוכרת?

הסוכרת היא מחלה המתאפיינת במחסור יחסי או מוחלט של ההורמון האינסולין. האינסולין מיוצר על-ידי הלבלב, ומהלבלב מופרש לדם, מחסור באינסולין בדם מונע מהגלוקוזה לחדור לתאים השונים ועל-ידי כך נפגעת המערכת שלנו , נפגע כל המאזן של האנרגיה של התא ואז יש עלייה ברמות הסוכר בדם.

שלושה סוגי סוכרת עיקריים

הראשונה שבהם היא סוכרת הנעורים: סוכרת שמתפתחת אצל בני הנוער מהילדות. התפתחות סוכרת זאת מחייבת את מי שחולה בה להזריק לעצמו בכול יום אינסולין בכדי לאזן את רמות הסוכר בדם. וכן לעקוב בכול יום אחרי מאזן הסוכר בדם.

הסוכרת השנייה המוכרת לנו היא הסוכרת המתפתחת אצל אנשים מבוגרים יותר, הסוכרת הנ"ל מתפתחת אצל בני האדם לאחר גיל 35-40 בדרך כלל. הסוכרת הזאת נגרמת בדרך כלל בגלל אכילת יתר אשר גורמת להשמנת יתר אצל מרבית חולי הסוכרת הנ"ל, אכילת היתר ואכילת מאכלים הגורמים לייצור כמויות רבות של אינסולין בגופם של אותם האנשים ולא מצליח להיכנס בצורה טובה ויעילה לתאי האדם. הדבר גורם למחלת הסוכרת באוכלוסיות אלו. את מחלת הסוכרת אצל אוכלוסיות אלו אפשר לעצור על-ידי הרזייה, פעילות ספורטיבית וכן ירידה במשקל. יש לציין כי עם תוספי מזון שונים אשר עוזרים ניתן להתגבר על הסכנות שבמחלה. ולא להזדקק להזרקת אינסולין.

הסוג השלישי של חולי הסוכרת נקרא בשם חולי הסוכרת היריונית , סוכרת המופיעה אצל נשים בהריון.

כל שלושת מחלות הסוכרת שהזכרתי במאמר הם מחלות קשות ומסוכנות ביותר, הסוכרת היא מחלה שקטה אשר בסופה גורמת למוות, אבל התהליך בדרך למוות קשה ביותר ומלווה לפעמים בכריתת איברים שונים, קשיים בתפקודי הגפיים ועוד. תופעות קשות של לחולים במחלה השקטה יכולים לבוא לידי ביטוי על-ידי חיוורון , הזעת יתר, סחרחורות, בלבול חושים, דפיקות לב חזקות, חוסר איזון גופני ועוד.

על כן ישנה חשיבות ייתר לטפל ולא להזניח את הטיפול במחלת הסוכרת. אסור לתת לגוף להגיע למצב של תת סוכר, או לרמות סוכר גבוהות. שתי התופעות הנ"ל יכולות לגרום לסיכון חיי החולה באופן מייד. התופעות שהוזכרו בגוף הכתבה יכולות להופיע באופן פתאומי, הדבר יכול להביא לאובדן ההכרה, לעילפון ואף למוות פתאומי.

על כן יש צורך להיות מודעים לחולי המצוי בנו על כל סוגיו ובמיוחד לשים לב לבעיות הסוכרת שלנו. חולי מחלות הסרטן השונים אשר מקבלים את התרופות השונות הנקראות סטרואידים השונים אשר גורמים כמעט לכל המקבלים אותם לעליית רמות הסוכר בדם לרמות כמעט בלתי סבירות עד לכדי רמות המסכנות חיים צריכים להיזהר שבעתיים, אפשר להירפא או לעצור לזמן מה את מחלת הסרטן המקננת בגופכם אך למות מהסוכרת.

רמות הסוכר הגבוהות יכולות לגרום לחולה במחלת הסוכרת או לסובל מרמות הסוכר גבוהות לבעיות בכליות, בעיות בכלי הדם, בעיות בראייה, עיוורון, זיהומים שונים, הפרעות במערכת העצבים, ועוד צרות שונות וקשות.

אני לא רופא, לא מומחה לרפואה, אני כותב מהחוויות שלי, מניסיון החיים שלי, למען אחרים שיהיו יותר בריאים ולא יפלו למחלות שניתן לא ליפול אליהן. אם כבר נפלתם כדאי להקשיב גם לאחרים שיצאו מהמצב שאליו נקלעו.
תאריך:  09/01/2011   |   עודכן:  09/01/2011
אלכס לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סוכרת - רוצח קטלני ושקט
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יהודה,
9/01/11 21:12
 
אלכס לוין
10/01/11 00:21
2
rach10
10/01/11 02:00
 
אלכס לוין
10/01/11 08:38
3
יוחנן אברמוביץ
10/01/11 10:23
4
אלברט שבות
6/04/11 20:51
 
לוין אלכס
17/09/11 22:53
5
יצחק בלוך
29/02/12 23:20
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כשמדובר בהגנה על מידע רגיש, השיקול הראשון הוא ההגנה על הנתונים עצמם. ליתר דיוק, איך נאסף המידע הרגיש, איך הוא מועבר ואיך הוא מאוחסן. והשני - איפה בכל השלבים של התהליך הזה, אנשים עם רמות שונות של סיווג הצליחו לשים את ידיהם על המידע הזה ולנצל אותו לרעה.
09/01/2011  |  אמיר כרמי  |   מאמרים
"העובדים הבכירים בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקרו באחרונה על-ידי השב"כ בפוליגרף במטרה לאתר את זהותו של האיש שהדליף מידע מדיני סודי לכלי התקשורת" (מן העיתונות).
09/01/2011  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
מאמרי זה מופנה לח"כ פאינה קירשנבאום. אני מבקש לחסוך לך קטע מן החקירה הפרלמנטרית שאותה יזמת, באשר לדרכי המימון והפעילות של עמותות השמאל.
09/01/2011  |  שלמה גזית  |   מאמרים
ים המלח, אחד מאוצרות הטבע הנפלאים של מדינת ישראל, קורה לו דבר רע, והייתי מוסיף - פוקד אותו אסון, אסון המאיים על עצם קיומו. לפי כל המפות הטופוגראפיות של המנדט הבריטי בשנת 1930, שטחו של ים המלח היה 1,038 קמ"ר ואורכו היה 77 ק"מ. ממדידות שנעשו ב-2002, מתברר שחלה התכווצות מדאיגה. השטח פחת ב-338 קמ"ר והגיע ל-650 קמ"ר. אורכו של ים המלח התקצר ב-12 ק"מ - מ-78 ק"מ הגיע ל-66 ק"מ.
09/01/2011  |  איתן קלינסקי  |   מאמרים
בוקר טוב, ג'ו. בארצות-הברית הפך שמך לקללה. אבל אצלנו, בישראל, אתה יכול להרגיש ממש בבית. בשעתו הצלחת להדביק את כל ארצות-הברית בהיסטריה. מצאת סוכנים סובייטיים מתחת לכל מיטה. נופפת ברשימה של סוכנים סובייטיים במשרד-החוץ האמריקני (רשימה שאיש לא קרא אותה מעולם). במאה שפות בעולם - והשפה העברית בכללן - הפך השם מקארתי, מקארתיזם - למותג. הצלחת. אבל אתה היית, בסך הכל, פלגיאטור. קדם לך גוף, שהטיל את חיתתו על כל ארצות-הברית, הרס אלפי קריירות, הביא אנשים לידי התאבדות והכתים את שם ארצות-הברית בעולם הדמוקרטי. הייתה זאת "הוועדה לפעולות אנטי-אמריקניות" של הקונגרס, שחקרה אנשי-רוח ואמנים והכתימה רבים מהם כ"אנטי-אמריקנים".
09/01/2011  |  אורי אבנרי  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
עדנה ויג
עדנה ויג
הרצל חקק וגם אחיו בלפור חקק ומשוררים נוספים תרמו לפיתוח השפה ולהפצתה והפנמתה בקרב בני העם, והם ממשיכים בכך לאורך השנים
מרינה לנדאו
מרינה לנדאו
אתם סובלים מפריחה דווקא עכשיו? אתם לא לבד: אחד מכל שלושה מרגישים על בשרם את פריחות האביב הידועות לשמצה    האם ניתן למנוע אותן? ואיך מטפלים בהן?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il