|   15:07:40
  משה חסדאי  
תחקירן, פובליציסט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון

הצהרת נהלל ב'

הקמת מדינה פלשתינית בתוך גבולותיה הצרים של מדינת ישראל, שתקלוט את שיבת הפליטים ושירושלים תהיה בירתה, אינה רק כרוניקה של מלחמה ידועה מראש, שקר היסטורי ותרמית מדינית, כגון זו שהביאה לנפילת חבל הסודטים וצ'כוסלובקיה לידי גרמניה הנאצית, אלא זו מזימה ערבית מוצהרת שהתקבלה כהחלטה רשמית של הליגה הערבית, מוטמעת באמנה ובחוקה של המיעוט הערבי הסורי
09/06/2011  |   משה חסדאי   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
הקמת מדינה פלשתינית. תרמית מדינית [צילום: פלאש 90]

ארץ ישראל והעם היהודי

ארץ ישראל היא הבית ההיסטורי והלאומי היחיד של העם היהודי מימי התנ"ך ועד היום: אלף שנים שכנה בה מדינתו, וגם כאשר הוגלה ממנה בכוח, המשיך לראות בה את ארצו, ובניו מעולם לא נטשוה. עובדת יסוד זו הובילה להחלטת חבר הלאומים בסן-רמו ב – 1920. לפיכך, לפי המשפט העברי הלאומי והבינלאומי, זכות ההתיישבות של היהודים בארץ ישראל שמעבר לנהר הירדן לא ניתנת לערעור. החלוצים היהודים האמיצים בכל רחבי ארץ ישראל וביניהם המתנחלים, הם אלה המגשימים היום את החלטות חבר הלאומים ואת חזון הנביאים ומלכי קדם.

הפלשתינים – הם היהודים

השם "פלשתיני" ניתן במקורו ליהודים, במאה הראשונה לספירת הנוצרים, על-ידי הרומאים כובשי ארץ ישראל. ציבור ערבי גנב את השם מן היהודים וייחסו לעצמו. לפי עדות עצמם, הפלשתינים אינם עם, לא היו מעולם עם, אלא הם חלק קטן וזניח מהאומה הערבית. הם משתייכים על-פי דבריהם הם, לסוריה הערבית. אותו ציבור ערבי סורי מבחינה לאומית, פועל להשמדת מדינת ישראל באמצעים של טרור שיטתי ורצחני נגד אנשים, נשים וטף וביוזמה בלתי פוסקת למלחמות. הם ערבים נאצים.

הפושעים הבינלאומיים – ערבים לאומנים וערבים נאצים

הערבים הלאומנים דחו פעם אחר פעם את כל הצעות השלום של היהודים, החל מתוכנית החלוקה שהיוותה בסיס להכרזת האומות המאוחדות על הקמת מדינת ישראל, ועד הסכמי אוסלו, והצעות השלום המופלגות של ראשי ממשלה יהודים. לא זאת בלבד שכל הצעות השלום של היהודים נדחו, אלא שהערבים הלאומנים הגיבו להחלטת האומות המאוחדות על הקמת מדינת ישראל, בפתיחת מלחמת השמד נגד המדינה היהודית. ובכך ביצעו את "הפשע הבינלאומי העליון", וכך גם יצרו את הבעיה של הפליטים הערבים שעזבו את הארץ מיוזמתם, בכדי שמלאכת ההשמדה תושלם בלא מפריע.

נציגם של ערבים נאצים, חאג' אמין אל חוסייני התחייב בפני הצורר הנאצי לפעול להשמדת היהודים בארץ ישראל, ופעל ללא לאות להשמדתם של היהודים על אדמת אירופה ואפריקה. מאז ועד היום, חוברים ערבים נאצים לשליטים המבקשים להחריב את העולם החופשי, כגון: לסדאם חוסיין, ולאוסאמה בן-לאדן. הם שמחים לאידו של העולם החופשי כשהוא נפגע בפעולות טרור איסלאמיות, ואבלים בעת מפלתם של ארכי-טרוריסטים וארכי-פושעי מלחמה. בכך, הם מעידים על היותם בלתי ראויים לבוא במשפחת האנושות הנאורה. על-פי משפטי נירנברג ערבים נאצים ומכחישי שואה הינם פושעי מלחמה מהסוג החמור ביותר.

הכיבוש – הוא ערבי

ארץ ישראל הייתה כבושה מזה 13 מאות שנים, על-ידי הערבים. תקופת הכיבוש הערבי כפי שהיא מכונה בספרי ההיסטוריה, הסתיימה עם שיבת העם היהודי לארצו שהיא מולדתו ההיסטורית. שיבתו ותחייתו של העם היהודי, שקיבל את החלטת האומות המאוחדות על הקמת מדינה יהודית על בסיס תוכנית החלוקה, לא פגעה בשום ריבונות מדינית של ערביי סוריה ששהו בארץ בעת הקמת המדינה היהודית. מעולם לא הייתה לערביי סוריה ריבונות מדינית בארץ ישראל.

יהודה ושומרון ועזה והגולן, כולם שוחררו מהכיבוש הערבי בעקבות מלחמה שנכפתה על-ידי הערבים ב – 1967. כל האדמות שאותן מיישבים החלוצים היהודיים המתנחלים לא היו מעובדות פיזית או שייכות משפטית לפלשתינים, וכולן היו טרשים או חולות שוממים ושממתם הופרחה ויושבה בכוח הזכות. בכל מקום בו כוח הזכות הלאומית והבינלאומית נשללת מיהודים, יש זכות צודקת להפעלת כוח צבאי וביטחוני.

ירדן היא מדינתו של המיעוט הערבי הסורי

השלטון הערבי ההאשאמי בירדן הופקד על מתן מענה לשאיפות הלאומניות של המיעוט הערבי הסורי בארץ ישראל. מדינת ירדן היא יישות מדינית שנוצרה על-ידי הבריטים ב – 1923 עקב הטרור הערבי, תוך הפרה בוטה של המנדט הבינלאומי שניתן לבריטניה, לשם הקמת בית יהודי לאומי בשתי גדות הירדן. מלכי ירדן מודעים היטב לתפקידם המורכב ואף דיכאו בנחישות ראויה לשבח היסטורי את הטרור הלאומני שהופעל כנגדם על-ידי אש"ף. כניעה בריטית לטרור הערבי, שהביאה ללידתה של ירדן, אינה תקדים להקמת עוד מדינה למיעוט הערבי הסורי, אלא היא הפתרון בדיעבד לשאיפות הלאומניות שלהם בכדי להביא לסיום הסכסוך הערבי – יהודי בארץ ישראל בה הוקמה המדינה היהודית. זהו הפתרון ההיסטורי הבינלאומי שהתקבל בקרב היהודים והפך לעובדה מדינית מוגמרת בעיני הערבים. הקמת מדינה נוספת למיעוט הערבי הסורי אין לה מקום, מכיוון שיש כבר מדינה כזו.

תוכנית השלבים לחיסולה של מדינת היהודים בארץ ישראל

הקמת מדינה פלשתינית בתוך גבולותיה הצרים של מדינת ישראל, שתקלוט את שיבת הפליטים ושירושלים תהיה בירתה, אינה רק כרוניקה של מלחמה ידועה מראש, שקר היסטורי ותרמית מדינית, כגון זו שהביאה לנפילת חבל הסודטים וצ'כוסלובקיה לידי גרמניה הנאצית, אלא זו מזימה ערבית מוצהרת שהתקבלה כהחלטה רשמית של הליגה הערבית, מוטמעת באמנה ובחוקה של המיעוט הערבי הסורי. מזימה זו הוצהרה רשמית ובפומבי על-ידי מנהיגי הלאומנות הערבית הטרוריסטית, בדמות תנועות אש"ף והחמאס והג'יהאד האיסלאמי. מנהיגי תנועות הטרור הערבי הלאומני הינם גם מכחישי שואה סדרתיים, הפועלים להלכה ולמעשה לביצוע השמדה נוספת לעם ישראל בארץ ישראל.

גירוש יהודים והשתלטות על אדמות מדינת היהודים – פשע בינלאומי ולאומי

בארץ ישראל מתבצע שוד וגניבת אדמות מדינה בידי מיעוטים אירידנטים המנצלים לרעה את חולשת המשילות של ממשלות ישראל ואת שאיפות השלום של היהודים. כדי למנוע שוד אדמות, המיעוטים שהשתלטו שלא כחוק על אדמות מדינה מאז 1967, ייחשבו עברייני רכוש ויסודות חתרניים נגד המדינה היהודית. גירוש גוש קטיף וצפון השומרון ועמונה, הינם יעד לוועדת חקירה ממלכתית בלתי תלויה, שתפקידה יהיה לחקור ולמצות את הדין עם מתכנני ומבצעי הגירוש ולהבטיח שפשע חמור זה לא יתאפשר לעולם. שוד וגזל אדמות המדינה ומסירתן לידי האויב מוגדרים בחוק כעבירות בגידה, ויש לוודא אכיפתן והוקעתן. נדרשות חקיקה ואכיפת חירום למלחמה בהשתלטות על אדמות מדינה.

פליטים ערביים

פתרון בעיית הפליטים הערביים הינו בארצות ערב, שיצרו את בעיית הפליטים במתקפתם הרצחנית על מדינת ישראל הנוסדת. על מדינות ערב ליטול אחריות לאומית ובינלאומית, לקליטת הפליטים בארצותיהם. אונרר"א כארגון שהנציח את בעיית הפליטים, ולקח חלק בעוגת גיוס הכספים והמשאבים בשם מצוקת הפליטים אותה טיפח והעצים, יוצא אל מחוץ לחוק ותינקטנה כנגדו חקירות ואמצעים משפטיים שיביאו לסגירתו ולהעמדת ראשיו לדין. יש להביא למשפט לאומי ובינלאומי את ההתנהלות הכלכלית והציבורית של אונרר"א, הרשות הפלשתינית וארגוני הטרור, המגייסים משאבים למען המיעוט הסורי בארץ ישראל, ומפנים אותו לתועלת אישית, להסתה ולטרור.

צעדים מדיניים ולאומיים נחושים

ראשית לכל, יש לבצע ניתוק של תומכי הטרור הערבי בתוככי מדינת ישראל, מצינורותיהם הכלכליים ומהלגיטימציה הציבורית בארץ ובעולם. יש להוקיע את 'הסכם ז'נבה' ואת אדריכליו היהודים והערבים כאחד. יש להוקיע את 'מפת הדרכים' ואת מצדדיה בקרב זרועות הביטחון והצבא בשרות פעיל ובדימוס. יש להוקיע את תומכיה ואת הפועלים למען הקמתה של פיקציית המדינה הפלשתינית.

פורשי זרועות הביטחון ומשפחות השכול והשבויים, אשר בפעולותיהם מסייעים בישירות או בעקיפין להחלשת עמידתה הנחושה של מדינת ישראל כנגד הטרור, ינותקו מעמדות השפעה ציבורית וממלכתית. מערכות החינוך והמשפט והתקשורת בישראל יוכפפו לחוקה מדינית יהודית לאומית, שתגובש בהתאם לצרכי ההישרדות והקיום הלאומי היהודי, אל מול איומי הטרור השונים בזירה המקומית והבינלאומית. ביטחון הפנים, הצנזורה וההסברה יתודרכו לפעול נגד אנשי תקשורת ואמנות אשר חותרים תחת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית דמוקרטית. יחוזקו היסודות הדמוקרטיים במדינת ישראל באמצעות העצמת הרוח הלאומית והתרבות היהודית המקורית.יש ללמוד את מנגנוני הדמוקרטיה האמריקנית וליישמם בהתאמה למדינת היהודים והזהות היהודית הנצחית.

תאריך:  09/06/2011   |   עודכן:  09/06/2011
משה חסדאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הצהרת נהלל ב'
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מאמר זה הוא מגוחך
10/06/11 08:48
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הביקורת בעסק וחקירת הנישום - חיים ומוות ביד הלשון
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - הסברה בחלם, הסתה ממשלתית, משטרה עבריינית, הצליחה מפי הלוחמים ולמה שילמה רשת הטלוויזיה מיליארדים? (רמז - היא מקווה להרוויח הרבה יותר)
09/06/2011  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
מינהל מקרקעי ישראל הוא הגוף המנהל את קרקעות המדינה, והוא פועל על-פי חוק יסוד: מקרקעי ישראל, תש"ך-1960. בניהולו של המינהל נמצאים 93% משטח מדינת ישראל שהם 22 מיליון דונם.
09/06/2011  |  אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
כל מי שעוקב אחר התנהלותם של הפלגים השונים בציבור החרדי, ועֵר לתהומות הרובצים בין הכיתות השונות, יודע כי שני מחנות היותר צהובים זה לזה, שבשני קצווי הקשת, הם הליטאים מזה והחב"דניקים מזה (מחמת קוצר היריעה לא נתייחס לעוינות של חוגי סאטמר לשני מחנות אלה, למרות הקרבה הרעיונית בנושאים מסוימים, כמו למשל תיעוב הרעיון הציוני והתנועה הציונית).
09/06/2011  |  מנחם רהט  |   מאמרים
בעקבות קביעתו הנחרצת מלפני כשבוע של הראיס מרמאללה מחמוד עבאס, הלא הוא אבו-מאזן, כי 'פלשתין' שלו תהיה כלשונו "נקייה מיהודים" משמע 'יודן ריין' לפי המקור הגרמני, מן הדין לשוב ולהזכיר לכל העיוורים והחרשים בינינו ועם זאת אף לכל הרבים מדי השרויים בתרדמת עמוקה מרצון, את העובדה הברורה והגלויה לכל באשר שותפה של ממשלת ישראל לאיזה 'תהליך שלום' אינו רק מכחיש שואה מדופלם אלא גם רוקם במוחו הגזעני הקודח שואה נוספת ליהודים. בכן, ה'פרטנר' הוא נאצי, פשוטו כמשמעו.
09/06/2011  |  חן בן אליהו  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
כניסה לרפיח תביא להרס מוחלט של יחסינו עם מדינות העולם ועם מדינות ערביות שאיתן יש לנו יחסי שלום, ויהיו לכך השלכות קשות מאוד. כניסה לרפיח גם לא תשאיר אף לא חטוף אחד בחיים, ויהיו הרבה...
דרור אידר
דרור אידר
השיח הרגשי על העסקה עם חמאס משחק לידי מנהיגיו, הששים לסכסך בינינו    קובעי המדיניות חייבים להתעלם מהרעש ולהתמקד בעיקר: מניעת תמריץ לאויבינו לשחזר את 7 באוקטובר, כלומר: חיסולם
דן מרגלית
דן מרגלית
יתכן כי בימים אלה אתם נושכים את השפתיים ומשלימים עם החלטות הנראות לכם בלתי נכונות    לא, זה כבר לא זה, הממשלה בדרך להחלטות פליליות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il