מאותו בית יוצר של תמרורים בגובה מטר או מטר ועשרים הממוקמים בפניות שמאלה ולמעשה חוסמים את שדה הראיה של הנהג עד כדי סיכון חיים או תיכנון מוזר בלשון המעטה של צמתים וגשרים ושאר פילאי תחבורה מבית היוצר של אנשי
משרד התחבורה באה כעת ההברקה האולטימטיבית - המהפכה בתחבורה הציבורית.
בישראל שממילא התחבורה הציבורית עלובה ולא יעילה עד כדי ששום דבר לא מצליח להעביר אליה את משתמשי הרכב הפרטי כולל הפקקים האין סופיים, קמה מהפכה שאמורה להביא מזור לאותה תחבורה ציבורית חולה ועלובה.
ומה יש בה באותה מהפיכה?
פיצול קווים המחייב כעת להחליף אוטובוסים במהלך כמעט כל נסיעה - זה פשוט נהדר לאותם ילדים הנוסעים לבתי ספר, או קשישים, עולים חדשים ואפילו אותם מתי מעט תיירים שעד היום היו עולים לאוטובוס בתחנה אחת ויורדים בתחנת היעד. כעת יאלצו להחליף אוטובוס בחום או בגשם - גאונות של ממש...
הגדלה משמעותית של "חופשי חודשי" - האוכלוסיה המשתמשת בתחבורה הציבורית כמעט באופן בלעדי בארץ הם שכבות המצוקה, ילדים, קשישים וכו' להם כל שינוי במחיר הוא קריטי, להם דווקא הועלה המחיר, ובתוספת פיצול הקווים זו ללא ספק פעולה היוצרת מוטיבציה מוגברת לשימוש בתחבורה הציבורית.
כל זאת מעבר לעובדה, כפי שכבר פורסם, כבר ידוע היה הן לאנשי משרד התחבורה והן למתכנני המהפיכה המוזרה הזאת שלא רק שלא תועיל אלא אף תפחית את הכדאיות והרצון להשתמש בתחבורה הציבורית, אז מה עשו חכמי המערכת - פיטרו את היועץ וקיטלגו את חוות הדעת כדוחות פנימיים
אולי כדאי ללמוד ממהפיכת הקוטג' - לא לנסוע בתחבורה ציבורית, ליצור פקקי תנועה גמורים ולשתק את הכבישים בפרט במרכז תל אביב ואולי אולי יכנס מעט שכל ישר בקודקודי הגאונים שם במשרד התחבורה אשר לא ממש בטוח שהם בכלל יודעים איזה אוטובוס מגיע לביתם או למשרדם אבל יושבים ללא כל בעיה לתכנן מהפיכה במערכת התחבורה הציבורית, אולי באותה נשימה יתכננו מהפיכה גם במערכת הבריאות החולה, או במערכת האוצר או אולי במערכת הביטחון?